Chevrolet Lumina APV limusiinÜhes teises foorumis on selliste asjade kohta oma alamteema. STOW ehk strange things on wheels...
Ma küsiks et mille jaoks keegi loll on sellest mõttetusest sellise asja ehitanud.
Okei Eesti mastaabis on tegu ainulaadse autoga.
Chevrolet Lumina APV limusiinEks ta ole tõesti selline veider, kuid tehtud juba 21 aastat tagasi ehk 91 aastal Canadas.
Keegi on selle algselt valget värvi olnud limu kole siniseks võõbanud. Ka must oleks parem.
quote:Motorist:
Ma küsiks et mille jaoks keegi loll on sellest mõttetusest sellise asja ehitanud.
Ma küsiks sama küsimuse ka nende pikendatud H1 ja H2 Hummerite koha pealt, aga näed ehitatakse. NY vahel paistsid teised veel päris popid olevat koguni. Ju on selliste värdjate järgi siiski nõudlust.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
Chevrolet Lumina APV limusiinMinu arust on kõnealune kõigi kodusehitatud limusiinide hulgas veel üsna harmoonilise välijanägemisega.
quote:rnx69:
quote:Motorist:
Ma küsiks et mille jaoks keegi loll on sellest mõttetusest sellise asja ehitanud.
Ma küsiks sama küsimuse ka nende pikendatud H1 ja H2 Hummerite koha pealt, aga näed ehitatakse. NY vahel paistsid teised veel päris popid olevat koguni. Ju on selliste värdjate järgi siiski nõudlust.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
Chevrolet Lumina APV limusiinVaadates pilte, siis julgen oletada, et see masin on oluliselt mugavam reisija jaoks, kui sõiduautost ehitatud limusiinid. Sees on normaalne liikuda pinkidel ja pole kobakat kardaanitunnelit ka keset tuba jalus.
Minu isiklik arvamus on, et väga hea näeb välja ja igati tore asjandus.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Chevrolet Lumina APV limusiinMa üldse Lumina mudeli pere puhul kardan seda, et kui keegi sinna pihta peaks saama millegagi. See kuram ju väga õrn, võrreldes teistega.
Chevrolet Lumina APV limusiinSee viimane ei vasta õnneks tõele.
Nad on uskumatult vastupidavad, sest nende kere on siiski metallist, mis on kaetud plastikuga. Kere sõrestik on üsna paksust plekist väänatud mida katab umbes 5 mm paksune fiiber.
Olen paljude avariilistega kokku puutunud. Nii külje laksuga, kui ülekaela käinutega, kuid keegi neis autodes olnutest ei ole suurt viga saanud.
Chevrolet Lumina APV limusiinNina laks ja ratastooli 90 ndate algul, üks vanem mees, kui Luminad meil siin väga levinud olid. Peale seda tunduvad nad küll rohkem paber autod. Ikka väga tükkideks oli vasak nurk, võrreldes tolle ajastu teiste massinatega.
Chevrolet Lumina APV limusiin4 kitse surnuks paari nädala jooksul ja ainult numbrialuseid tuli uusi osta koguaeg.
Ehk oli sinupoolt nähtud isend enne remonditud mitte-originaal keredetailidega.
Ma väidaks ka et vägagi tugev on, plast vöi mitte. Kitselaksudega köigil muudel autodel oleks tulnud kapott kindlalt uus panna, sellel vaid kitsekasukas maha pühkida ja minek.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
Chevrolet Lumina APV limusiinSee oli ilmselt siis maantee kiirusel ja kõrvalteelt peateele ettesõit. Lumina oli peateel. See oli ikka nii soga, et imestasime, et juht üldse ellu jäi. Ei olnud moodsaid pildistamise vahendeid tollel ajastul Kiirus oli olnud 70 kilomeerit tunnis, nagu ristmikul ettenähtud. Vanem mees sõitis, kes olnud igati ontlik liikleja. Siis kartsin aind luminat, kuid peale seda videot kardan kõiki neid VAN e.