register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : tahax stall speedi tõsta aga.......  
Poster Message
Max3,0
 
tahax stall speedi tõsta aga.......
...mure selles et masin (senator 3,0 132kw -82a.)on suht jõuline kuid kohaltvõtt on tuim seega tahax stall speedi tõsta.......siit kysimus et kas tuleb kohe hakata teist konverterit (kui see muidugi selle masina puhul üldse reaalne on)uurima või on võimalik nats juurde saada ka samat tehnikat näpides.......?????????
19.09.2002 at 14:22
peep
 
Moderator
tahax stall speedi tõsta aga.......
Ainus variant mis laksust pähe tuleb on installida mõne nõrgema mootori jaoks mõeldud aga Sinu autole sobiv konverter - see peaks siis rohkem läbi libisema.

Ise stall speed'i vist muuta ei saa ja aftermarket ilmselt midagi ei paku. Kuskil läänes saaksid Sa kindlasti lasta enda konverteri ümber teha aga see olks mõttetult kallis.
19.09.2002 at 14:30 Last edited 19.09.2002 at 14:34 by peep (Moderator)
jyrki
tahax stall speedi tõsta aga.......
A converter repairer can alter the stall speed of any converter to some point, but you have to pull the converter out, send it for the repairer, he has to open it in a lathe to be able to adjust the stall and then weld it back together, balance etc. In Finland and Sweden there are companies that can do this.
19.09.2002 at 15:34
partel
  
tahax stall speedi tõsta aga.......
Stalli tõstmine:

1. Lahti võtta ja ümber ehitada
2. Asendada väiksema läbimõõduga konverteriga (kas on olemas?)

Võib tõesti ka proovida nõrgema mootori jaoks tehtut. Igatahes automaadiga autol on konverter üks olulisemaid osasid, ei maksa kokku hoida.

Off-topic - Jyrki, anything to say about Neal Chance two piece?
19.09.2002 at 15:43
jyrki
tahax stall speedi tõsta aga.......
Neal chance converter is just as any other, it's just bolted together. You still need the parts & work to make changes. Cutting & welding isn't a lot of more work if you have the equipment to do it. They are expensive and not too popular. And of course there is one simple thing to change the stall speed; more torque:)
19.09.2002 at 16:10
Max3,0
 
tahax stall speedi tõsta aga.......
.....mnja aga kui läheneda asjale sellene nurga alt et teha mooroil nukkvõll ümber ja sellega asja erksamax hakkata ajama siis mis punktis tuleb hakata sellepeale mõtlema et kastile õlijahutit vaja on praegu siis 132kw aga nuka ja klapipesade tegemisega väidavad sakslased mulle kuni+25hp...........??? ja mis suund nyyd siis ikkagi olex kõige õigem kust kohast pihta hakkata....
19.09.2002 at 17:00
partel
  
tahax stall speedi tõsta aga.......
Kõige mõttekam on mootor ja kast ideaalsesse korda viia, kui ei ole veel, ma ei tea.

Euro tuuningosad on usa juppidega üle mõistuse kallid juba hinna poolest, rääkimata, et võimsuslisa on üsna väike kuna mootor on väiksem.

Aga seda turbiiniasja tasub uurida.
19.09.2002 at 17:22
peep
 
Moderator
tahax stall speedi tõsta aga.......
Kastijahutust on Sul siis vaja, kui kavatsed oma autole tõsist valu anda - see +25 hp. erilist rolli ei mängi. Kastijahuti on odav ja teda on lihtne paigaldada, ehk go for it !

No offence aga kas ikka on mõtet hakata igivana 3 l. automaadiga Senatori mootorit modifitseerima ??? Kõik sõlmed on tal niikuinii vanad ja vatti näinud, ning hakkavad võimsuse kasvades ja agressiivse sõidu korral endisest kiiremini lagunema. St. ehk tuleb odavam kiirem auto osta ?
19.09.2002 at 17:25 Last edited 19.09.2002 at 17:26 by peep (Moderator)
madis
tahax stall speedi tõsta aga.......
off-topic:
Jyrki, can you give us some contact of converter rebuilder ?
Wondering about the cost of rebuilding Ford AODE 2200 stall converter to 3000 (if possible).


19.09.2002 at 17:36
Max3,0
 
tahax stall speedi tõsta aga.......
......ja peep vaata mul ei ole kusagil sellist pappi võtta et osta omale selline camaro nagu sull on ja veel vähem jõuax ma seda ülalpidada ja remontida......seega arvan et mul ei ole ka mõttet osta omale masin mis on ehk mingi 90a oma aga ka sellel tulex samu asju vahetama hakkata kui mingiks modimisex läheb (ja modida mulle meeldib)........ja pealegi olen rahul sellega et mul on suht eriline auto(olen näinud selliseid vaid kahte ja need olid minu oma kõrval täjelikud rondid) .....ning kuna see auto mulle poolmuidu kätte tuli ja mul on olemas võimalused et enamus töid selle auto puhul ise teostada..
..siis olen otsustanud selle kasux......ja kui ma peaksin praeguse 180hp asemel saavutama mingi 205hp-d siis olexin rahul kyll.......

aga ma tänan sind aravmus eest ja ma ei ole offended...
samas ei ytle ma ka seda et sul õigus ei olex...

siit aga järgmine kysismus ,et kui palju see õlijahuti orjenteeruval maksab... :)
19.09.2002 at 19:31
partel
  
tahax stall speedi tõsta aga.......
180 ja 205 hj vahet tajud sa ainult rahakotis :)

Modimishuvi on pehmelt öeldes väga hea, aga ürita seda rakendada mõttekamalt. Näiteks nitro :)
19.09.2002 at 20:02
peep
 
Moderator
tahax stall speedi tõsta aga.......
Teine katse ennast väljendada:):

Opel Senator '82, väärtus x krooni

modifikatsioonid ja remont kuni 205 hp. y krooni

modiftseerimise tulemuste sihipärasel kasutamisel (loe hard driving) tekkinud mehaaniliste kahjustuste kõrvaldamine z krooni.

x + y + z = n krooni ehk see on raha mis Sul reaalselt ära kulub

Mulle näib, et sellesama n krooni eest saad Sa oma modifitseeritud Senatoriga võrreldes kiirema ja vastupidavama auto mida hiljem ehk õnnestub ka väiksema lossiga maha müüa.

Aga kui Sa tahad just kindlasti sellist Senatorit modida siis loomulikult tee seda - vahet pole mis teised arvavad ja mis see maksma läheb ! :)

Kasti radika saad tasuta, kui leiad kuskilt mõned vanad külmkapid - neil on sobiv radikas küljes. Poes maksab spets radikas 800 - 1000 eeku.
19.09.2002 at 22:38 Last edited 19.09.2002 at 22:59 by peep (Moderator)
Andres69Stang
 
tahax stall speedi tõsta aga.......
"Volga" poes on ka igasuguses mõõdus õliradikad müügil.

____________________________
Mustang´69,390,C6
20.09.2002 at 10:05
79capri
 
tahax stall speedi tõsta aga.......
quote:
Ainus variant mis laksust pähe tuleb on installida mõne nõrgema mootori jaoks mõeldud aga Sinu autole sobiv konverter - see peaks siis rohkem läbi libisema.


Sa võid proovida senator 2,5 mootori konverterit. Või siis 2.0/2.2 rekordi oma, aga ma ei tea kas senatoril ja rekordil on samad kastid.
Ma tegin samamoodi oma 3.0 capri käigukastiga. Panin 2.3 granada konverterit, siiamani töötab:D
20.09.2002 at 10:59
jyrki
tahax stall speedi tõsta aga.......
In Finland, Turku +358 400 526544 / Niemi.
BTW, years ago one guy here found out that Mitsubishi Colts converter had the same splines as a Mopar 904 converter, so he fitted the Mitsubishis converter into his small block car. Behind the SB the Mitsubishi converter had 5-6000 rpm stall speed and it was not very efficient:) The cost for me last time adjusting the stall speed was 250€. And it didn't quite work as intended; the stall speed came down but the slippage % went up???????????
20.09.2002 at 11:49 Last edited 20.09.2002 at 13:51 by jyrki
Max3,0
 
tahax stall speedi tõsta aga.......
TO Partel : see et +25hp tunda ei ole on nyyd kyll ilme liialdus (NITRO:vapsee joke,ise räägid rahakottist)........ja sellele autole 25hp juurde saamine ei osutu sugugi nii kallis ,et ma selle pärast nutma peaksin (nagu ma juba ytlesin teen ma enaumus töid omade jõududega ära ilma kellelegi selle eest maxmata, viimati sai vehetatud saaled nii kepsu kui raamsaaled, töö mille eest kysitaxe 6000eeku või enam)

...tänan kõiki siiamaani saadetud vastuse eest...!!!
22.09.2002 at 19:39
partel
  
tahax stall speedi tõsta aga.......
180 hj vs 205 hj mul kogemus puudub, aga 450 ja 550 vahet ma küll ei tajunud.

Nitrohobujõud on kõige odavamad.

Good luck.
22.09.2002 at 19:47
Max3,0
 
tahax stall speedi tõsta aga.......
to partel : kas sa seda vahet ikka tunned kui sa sõidad 520bemmiga või 525-ega...............?

.....see millest sina räägid on juba hoopis teine maailm..
ja kui panna yks sama auto joonele kuid yhel on 450 ja teisel 550 hobust siis ma arvan et seda tulemus ei ole vaja sulle ette öelda selle tabad sa vast ise ära.......
22.09.2002 at 20:08
partel
  
tahax stall speedi tõsta aga.......
Ma rääkisin, et kui Lauriga proovisime 100'st nitrolaksu (u. 450->550 hj) siis ei tundnud me kumbki mingit vahet, see oli fikseeritav vaid ajavõtuseadmetega võistlustel.
22.09.2002 at 20:16
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : tahax stall speedi tõsta aga.......  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.