register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Ford F-250  
Poster Message
KogerQ
Ford F-250
Tegemist siis Ford F-250'ga. Kuna oli peale viimast autot minna diisli peale üle ja soetada auto mis ei langeta hinda aastas 50000.- eeki siis tahtsingi just maasturit. Olin Fordi kastikaid ammu piilunud kuid esialgu vaatasin üldse Lightningut kuid seoses maaeluga oleks selle ainult tagaveolise autoga üsna hätta jäänud talvel. Niisiis masin on XLT varustusastmega ehk suht mitte midagi pole, manuaalsed rummud, käsikont ja ka manuaalistmed. Üldiselt ma nendest lisadest puudust ei tunne kuid elekriistmed võiks ikka olla ja külma võiks suvel ka automaatselt sees hoida aga see selleks.

Mootor 6.0 Powerstroke 239kw
Auto oli ostes kergelt avariiline. Pärast ostu on palju asju tehtud:

Värvutud üle (ka ukselingid ja peeglid)
Abs andur
Radiaator
Aju üle kirjutatud, mingi ummiksoft oli peal
EGR delete koos õlijahutiga
Summuti otsetoru pandud
Küljeaknad toonitud 36% (lollus, oleks pidanud vähem toonima)
Lisatud ka kapotile bugshield
Katusetuled suitsuklaasiga ja valged ledid sees
Uued rehvid
Uus turbo(arvatavasti tuuningsoftiga saanud kõva koormust)
+pisemad tööd
Järgmine nädal peaks esiosa saama värvitud samuti mustaks ja usast millalgi kohale jõudma A-raud


Ostes

Nüüd

EGR Delete kit siis


18.11.2012 at 14:40 1 edit. Last edited 18.11.2012 at 14:43 by KogerQ
DevilDeVille
  
Ford F-250
Hanno, kas kuuldused marulühikesest õlivahetusvälbast ja mitteodavatest materjalidest vastavad tõele?

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
18.11.2012 at 14:48
KogerQ
Ford F-250
Ma ei tea mida Indrek juba sulle rääkida on jõudnud aga veoauto kohta on õlivälp tõesti väike. Materjalid pole ühelgi autol kallid ;)
18.11.2012 at 15:14
pimeroolis
Ford F-250
quote:
DevilDeVille: Hanno, kas kuuldused marulühikesest õlivahetusvälbast ja mitteodavatest materjalidest vastavad tõele?
Räägi siis milline on marulühike õlivahetusvälp?


____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
18.11.2012 at 16:25
DevilDeVille
  
Ford F-250
5000 miili 14 liitri korral on justnagu väga vähe

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
18.11.2012 at 17:04
pimeroolis
Ford F-250
Nojah kui sellise nurga all asjale vaadata. See muidugi mingil määral tingitud sellest mootori hüdraulilisest pihusti ajamist. Samas see norm antud juhul kui kasutada tavalist õli. Ja muidugi oleneb, mida sa temaga teed, kui niisama tühjalt ringi loksud, siis ei juhtu ka midagi kui selle tavalise õli 6000m pealt vahetad. Kui aga auto tööd teeb st. veab koormat milleks ta niikui mõeldud ongi, siis võiks ju natuke spidoka otsa vaadata. Muidugi kui täissünteetilisega sellise läbisõidu pealt vahetada, siis tundub see natuke raha raiskamiselt. Samas muidugi oleneb ka kui palju oma auto mootorist hoolid. Ja ka reeglina tööd tegevad mootorid palju paremas seisus, kui niisama loksuvad. Kõik vajalikud normid (API grade CH-4/SH või CH-4/SJ) täitva täissünteetilise diisliõliga aastaringselt sõites võib seda välpa oluliselt pikendada julgen väita, et 10000m ei ole probleem. Kui jänki foorumeid sirvida siis kutid vahetavad isegi 15000m pealt... Ise kasutan oma autu mootoris aastaringselt BP Vanellus E8 Ultra 5W30 õli ja sõidan temaga vahelduvas sõidus, noh vahest ikka koorem ka sabas, 10000-12000m täis ja siis vahetan. Ajastan asja enamvähem talve alguseks. Ja mingeid anomaaliaid ei ole täheldanud, käivitub hästi, ka kõvemate külmadega, käib kenasti ja vana õli välja lastes on see alati must...

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
18.11.2012 at 19:01
tqhq.ee foorum : Minu auto : Ford F-250  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.