register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.  
Poster Message
anryo
  
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.


Võistluse koduleht:
http://www.bhra.ee/DRAGRACE/


Ajakava:
13. juulil 2013 - Haapsalus, Kiltsi lennuväljal.
Sissepääs pealtvaatajatele avatakse kell 10.30
08.00 - 10.15 CHECK IN, tehniline kontroll. Võistlejate ja võistlusmeeskondade sissepääs ja akrediteerimine, dokumentide kontroll (litsentsid jm) / mootorsõidukite tehniline ülevaatus/ võistlusnumbrite väljastamine, protokolli kinnitamine.
10.30 - Võistlejate koosolek (kõigi võistlejate, sh „Test and Tune“ klassis sõitjate kohalolek kohustuslik)
11.00 - 15.00 Ajasõidud, Eesti Meistrivõistluste ja Karikasarja klassidele ning sõidud „Test and tune“ klassi autodele
15.00 - 15.30 Vaheaeg / Finaalsõitude ettevalmistamine
15.30 - 18.00 Finaalid, autasustamine, (finaalide pauside ajal saavad sõita Test and Tune klassi sõitjad)


Pealtvaatajate info:
Piletihind 10 EUR
Õpilased/üliõpilased ja ürituse flaieri ettenäitamisel piletihind 8 EUR
Lastele vanuses kuni 10 eluaastat sissepääs tasuta

Flaierid on saadaval:
Ameerika Auto salongis, Sõpruse pst. 27, Tallinn
AMEERIKA AUTO TARTUS – ATLANTE OÜ, Jaama 143, Tartu
AMEERIKA AUTO VILJANDIS- Leholaautokeskus OÜ, Pärnu mnt.18A, Viljandi
Gagerage OÜ, Lao 8, boks 7 (Reldor)
NB! Flaierga soodustus -15% varuosadelt ja teeninduselt, Ameerika Auto Tallinna esinduses kuni 31.08.2013!


Võistlejate info:
Võistlusklassid:
Eesti Meistrivõistlused - autod
- Street Modified. Autode indeksklass, ilma mootori piiranguta. Kiireim ajaindeks 10,000 sek. Klassi tähis ST/MOD.
- Outlaw. „Backhalfitud“ kereautod ja toruraamil autod ilma mootori piiranguta. Klassi tähis OL.
- Bracket. Mootori töömahu piirangud puuduvad, ajalimiit on 11.000 - 16.000 sek. Klassi tähis BR.

Eesti Meistrivõistlused – mootorrattad
- Street Bike. Võistlusratta ümberehitused keelatud, mootori kubatuuripõhine piirang puudub. Klassi tähis SB.
- Pro Bike. Võistlusratta ümberehitused lubatud, mootori kubatuuripõhine piirang puudub. Klassi tähis PB

Eesti kiirenduse karikasari
- Street A: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 14.0 sek.
- Street B: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 11.5 sek.

Test and Tune. Klassi tähis TT.
NB! Klassi registreerimine toimub 13.07 kohapeal.
- Klass on mõeldud autodele, kes soovivad oma autot EMV-võistluse väliselt seadistada, tuunida või kes soovivad katsetada oma autot või autoga
kiirendada kontrollitud olukorras.
- Klassis toimuvad vaid ajasõidud, vastavalt ajakavale, finaale ning autasustamist ei toimu.
- Klassis osaleja ei saa osaleda EMV võistluse klassides (EMV- ja karikasari).
- Sõitjalitsents on nõutav kui auto sõidab kiiremini kui 10,999 sek.
- Klassi autodele kehtivad kõik kehtivad tehnilised reeglid.

Võistluse juhend: Kliki siia
Võistlusele registreerimine: Kliki siia
Võistluse kodukord ja reeglid: Kliki siia
Mida peaks teadma enne võistlust: Kliki siia
Tulemused enne 2. etappi: Kliki siia

Osalustasud:
Osalemistasu EMV-klasside võistlejatele sisaldab võistleja, võistlussõiduki, saateauto ja 3 inimese (sealhulgas võistleja registreeritud mehhaanikud) pääsu võistluspaika.
Osalemistasu Eesti kiirenduse karikasarja- , StreetBike-, ja Test and Tune klassis sisaldab võistleja, võistlussõiduki ja 1 inimese pääsu võistluspaika.
Osalemistasu eelregistreerimisega EMV klassides on 35 EUR, kohapeal, 13.07 - 45 EUR
Osalemistasu eelregistreerimisega Eesti kiirenduse karikasarja klassides on 20 EUR, kohapeal, 13.07 - 30 EUR
Osalemistasu Test and Tune klassides on 25 EUR.
(Osalemistasu maksmine toimub: BHRA (MTÜ Baltic Hot Rod Association) , a/a 221027636702, Selgitus: klass + võistleja nimi).

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
29.06.2013 at 12:26 1 edit. Last edited 29.06.2013 at 12:26 by anryo
Evelind
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Facebookis ürituse leht:
https://www.facebook.com/events/586612421361250/

____________________________
Lind on ka inime ;) / Ford Ranchero 1977 / Lincoln Town Car 1997
01.07.2013 at 11:26
rivo09
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Väike pildiga kutse võistlusele ,tulge kaasa elama!!

09.07.2013 at 16:59
VeixES
 
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Mitu ajasõitu Test and Tune klassis teha saab?

____________________________
GTO '04
09.07.2013 at 17:28
anryo
  
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Võistlusi tutvustav reklaamklipp



Ilmaprognoos Kiltsi lennuväljale
http://www.yr.no/place/Estonia/L%C3%A4%C3%A4nemaa/Kiltsi/long.html


Tähelepanu osalejad
Osalemistasu eelregistreerimisega kuni 12.07 EMV klassides on 35 EUR, kohapeal - 45 EUR
Osalemistasu eelregistreerimisega kuni 12.07 Eesti kiirenduse karikasarja klassidesse on 20 EUR, kohapeal - 30 EUR
Osalemistasu Test and Tune klassis kohapeal - 25 EUR. Sõitude arv sõltub osalejate arvust ja kohapealsetest oludest, kuid 2-3 sõitu kindlasti.
Võistlustele etteregistreerimine toimub http://www.bhra.ee/register/. Osalemistasu maksmine toimub: MTÜ Baltic Hot Rod Association , a/a 221027636702, Selgitus: klass + võistleja nimi).
Osalemistasu EMV-klasside võistlejatele sisaldab võistleja, võistlussõiduki, saateauto ja 3 inimese (sealhulgas võistleja registreeritud mehhaanikud) pääsu võistluspaika.
Osalemistasu Eesti kiirenduse karikasarja- , StreetBike-, ja Test and Tune klassis sisaldab võistleja, võistlussõiduki ja 1 inimese pääsu võistluspaika.


Tähelpanu pealtvaatajad
Väravad avatakse kell 10:30. Pileti hind 10 EUR, flaieriga 8 EUR.
Lastele on batuut, maiustused ning joonistamise võimalus, naistele on spetsiaalne ala, kuhu meestel sissepääsu pole ja meestele pakuvad silmailu Laitse Lossi eksklusiivsed inglise sportautod ja kenad neiud!



Tulge laupäeval, 13.07 Haapsalu Kiltsi lennuväljale kogu perega - ning tegevust ja vaatamist jätkub kõigile!


Korraldajad ja kohtunikud on juba kohal, ja ootavad teid!!! :)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
09.07.2013 at 20:32 9 edits. Last edited 10.07.2013 at 20:11 by anryo
dellu
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Veljo 7-s, 7.8 kopikatega. Sai vist ilusti back-upitud ka, lisaks OL võit.
13.07.2013 at 22:15
tombs
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Pildimaterjali
14.07.2013 at 17:22
tweety
 
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Mõned laupäevased pildid:

14.07.2013 at 21:12 1 edit. Last edited 14.07.2013 at 21:15 by tweety
anryo
  
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Head võistlejad, pealtvaatajad, kohtunikud, toetajad ning kaas-korraldajad!
EMV II etapp on nüüd seljataga. Oli väsitav, kuid elamusi pakkuv ja alatiseks meeldejääv nädalavahetus. See tõi järjekordselt kokku palju toredaid inimesi ning eeskätt palju uusi rekordeid, mis teevadki sellest üritusest ajaloolise ürituse. See jääb meelde kõikidele sellega, et esmakordset sõideti autodega Eestimaa pinnal kiirendusaegadega alla 8,00 sekundi, mis veel paar aastat tagasi tundus, on pikka aega kättesaamatu ja võimatu. Kuid nagu näitasid meie Outlaw klasside tegijad - me oleme liikumas jällegi samm edasi tõsiseltvõetava dragrace'i suunas. Ja tõenäoliselt ei lõppe üllatused ka mootorrataste klassides ning paljud ei ole veel "oma sõna öelnud". Nagu Nils Laur seekord tõestas, siis järjekindlus ja seatud kõrged sihid viivad soovitud tulemusteni.
Tähelepanuväärsemad ja märkimisväärsemad olid tulemused kõige võimsamate autode kassis - Outlaw ning mootorrataste klassis - ProBike. Veljo Einberg, oma Buick Grand National'il purustas Eesti kõigi aegade senini kehtinud kiirendusrekordi, mis oli küll mitteametlik, kuid mille sõitis kunagi välja soomlane Seppo Saapola, ajaks oli 7,893 sek. See oli sõidetud samuti Kiltsi lennuväljal. Nüüd sai see rekord löödud ning Veljo teenis auga välja Eesti kõige kiirema mehe tiitli, püsitades oma 7,836 sekundiga nii uue Eesti kiirendusrekordi kui ka uue rajarekordi Eestis. Uus Eesti rekord püstitati ka lõppkiiruses, kus Kristjan Käbi tegi uueks margiks teisetele ette kiiruse 285,70 km/h. ProBike klassis sõitis Nils Laur, Kawasaki ZX12R'l välja samuti kiireima aja Eestis - 8,747 sekundit.
Täpsem info rekordite kohta juba lähiajal, pärast rekordite kinnitamist Kiirendusvõistluste Alakomitee poolt
Tänud pealtvaatajatele, kes eelistasid nii palaval laupäeval rannailmale mootorite maailma. Kes on endiselt huvilised ning hoiavad ikka veel dragrace'i alal silma peal ja huvituvad, mis toimub kõige kiiremate ja võimsamate autode ning moototrrataste valdkonnas. Tulge ikka ja jälle rehvisuitsu hingama ning nautima seda vaatemängulist võidusõitu!
Tänud topetajatele ja sponsoritele! Ameerika Autole - sügav kummardus ja tänud toetuse eest! Niisamuti kõik teised abilised, koostöö-partnerid - Karol Kikkas, Aivo Halanurm ja Riivo Sinijärv. Ja loomulikult meie dragrace kohtunikele suur, suur tänu - olete küll raskest tööpäevast väsinud, kuid hoidke lippu kõrgel. Ilma teieta ei saa ju ühtegi võistlust tehtud.


Tulemused:
Street A
1. Evar Raudsepp
2. Martin Veedler
3. Ketlin Semidotski

Street B
1. Frans-Henrik Wasström
2. Toomas Tuuling
3. Erik Olesk

Street Modified
1. Lauri Soots
2. Andres Arnover
3. Ako Luts

Outlaw
1. Veljo Einberg
2. Jevgeni Bulankin
3. Juhani Kautto

Bracket
1. Tarmo Naarits
2. Ago Kravets
3. Delvis Siimson

Streetbike
1. Erko Poska
2. Priit Serk
3. Raine Lemvald

Probike
1. Nils Laur
2. Erki Anto
3. Petri Koivuniemi


Võistluse logi XLS formaadis:
http://www.bhra.ee/register/public/race_files/13.07.2013-logi.xls

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
15.07.2013 at 12:46
erko S1000RR
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Tere.

Ennevanasti jagati peale karikate ja shampuse ka mingi kilekott sümboolse nänniga(brake cleaner, ketiõli vms) selle aasta mõlemal üritusel aga 0. Kas see on uus suund?
18.07.2013 at 20:18
partel
  
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Eks pole ju saladus, et pea kõik sõltub raja kvaliteedist. Mäletatavasti Jyrki jättis oma VIP'iga jutid üle finishijoone, ehk jõupuudust vast polnud! :)

Saapola sõitu paraku ei näinud ehk peab pisut spekuleerima, et eeldatavasti oli käigukastiks siduriga Lenco. Sidur on liberaja jaoks liiga äkiline. Mis ta parim aeg oli? 6.31 vms?

USA foorumitest on meelde jäänud, et kui rada kehv, siis saab ainult Powerglide'iga sõita.

Sõltub, kas ehitada auto Eesti jaoks või tahetakse ka mujal liimirajal käia.

Eesti jaoks on vast parim combo kerge turboauto. Mulle teadagi meeldivad võimsad blower-mootorid, mis juba olemuselt on natuke kehvemas seisus. See pole mingi kaebus, muuseas.

Igatahes õnnitlused ja tänud kõikidele asjakohastele isikutele! :)


____________________________
_
19.07.2013 at 07:28
sam
  
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Kerge turboauto pole sugugi lihtne saada toimima, eriti kui väike mootor-manual ;)
20.07.2013 at 11:15
partel
  
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Kerge turboauto ei tähenda väikest (hardcore) mootorit ega manuaali! :)

Aga krt ei olegi teie sõite näinud! :(

Mis te võistlusnumber oli?


____________________________
_
20.07.2013 at 11:25
sam
  
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
OL10, 1.rajaosas midagi kiita pole hetkel, onoff sidur on lootusetu. Paneme väiksema rehvi ja läheme proovime Alastaros.
20.07.2013 at 11:57
partel
  
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Palju see võistluskaal siis oli?

Igatahes, Sam, ära muretse, et ma kahtlen su vaimsetes võimetes või muudes asjassepuutuvates oskustes.


____________________________
_
20.07.2013 at 14:13
sam
  
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Ma ei teagi täpselt, suurusjärk 1100-1150kg koos juhiga. Ma arvan, et kaal on täitsa hea ja auto kiirus samuti antud mootori setupi kohta. Nüüd tuleb sidur talvel upgradeda ja siis saab juba auto seadistamisega tegelema hakata. Ennem aga tahaks veel sel hooajal 8,xx ära teha, seega läheme proovime Alastaros...
Hehh, mul ammu sügavalt savi mida keegi minust mõtleb või ei mõtle :D
20.07.2013 at 17:12
maert
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Mõned pildid ka minu seebikarbist.
https://plus.google.com/photos/100427281239075062294/albums/5908572480498433873


____________________________
maert
05.08.2013 at 13:19
tqhq.ee foorum : Üritused : EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.