Poster |
Message |
Vanaisa Moderator |
Poolass ja tema ehitus
Alustan sõitu, käib klonks, tagumine käik sisse - jälle klonks.
Saab siis poolass maha võetud ja ohoo - võlli liigendid OK, aga keskel, võlli peal selline plekist karp, mille sees räige login.
OK, karp lahti ja seal sees sellised plastist (!) sõrmed, mis on omavahel ühenduses ja peaks vist toimima mingi leevendina... noh ja koledasti kulunud.
Vaatan remndiraamatut - seal pole sellist asja ollagi.
Sai siis poolass korralikult kinni keevitet ja igaks petteks peale sama kaaluga raskus pandud. Asi toimib, ei klõnksu, ega midagi.
Ja siit siis küsimus: mille kuradi pärast selline jubin üldse pandud on?
Keegi arvas, et kuna sellel aastal tuli võimsam mootor, kui enne, siis asi just mingiks leevendiks - et nt. kui pidamine liiga hea ja vajutad, ei läheks katk mingi liigend, vaid asi seal keskel
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
08.10.2002 at 11:23 |
Last edited 08.10.2002 at 11:25 by Vanaisa (Moderator)
|
peep Moderator |
Poolass ja tema ehitus
Tundub loogiline. Ju siis on tegemist tehasepoolse katega tekitada kontrollitud lagunemine. Poolassi kinni keevitades muutsid Sa selle protsessi kontrollimatuks lagunemiseks aga ma muidugi konkreetset matsu ei jaga ja seetõttu oleks ise sama teinud. |
08.10.2002 at 11:26 |
|
Vanaisa Moderator |
Poolass ja tema ehitus
arvata võib, et selline lugu - ehk tehasemehed ei tahtnud, et liiga palju garantiiremonte tuleb... Nad seal USAs ju suht hellad - nii, kui midagi juhtub, nii kohe kohtusse ja megapappi nõudma...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
08.10.2002 at 11:41 |
|
|