register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : EDRA Nationals 2014  
Poster Message
veedler
EDRA Nationals 2014
Eesti meistrivõistluste, Läti meistrivõistluste, Eesti tänavaklasside karikasarja osavõistlus ja Eesti Juunior sarja esimene etapp!

Toimumise aeg: 31. mai - 01 juuni 2014

Asukoht: Kiltsi Lennuväli, Haapsalu

Ajakava:

Reede. 30.05.14

18:00–22:00 – Check-in ja tehniline ülevaatus avatud.
22:00-........ - Pit silence

Laupäev. 31.05.14

08:00-11:30 - Check-in ja tehniline ülevaatus avatud
10:00-11:40 – Rada avatud atesteerimissõitudeks
11:50-12:00 – Võistlejate koosolek
12:00-17:00 – Kvalifikatsioonisõidud
21:00-........ - Pit silence

Pühapäev. 01.06.14

11:50-12:00 – Võistlejate koosolek
12:00-16:00 – Eliminaatorisõidud
16:30-17:00 - Autasustamine

NB! Korraldajal või võistluse peakohtunikul on õigus põhjendatult ajakava muuta.

Võistlusklassid:

Eesti meistrivõistlused - autod

- Sportsman ET. Bracket klass autodele. Mootori töömahu piirangud puuduvad, ajalimiit on 12.000 (7,500) sek. ja aeglasemad autod. Klassi tähis SET
- Pro ET. Bracket klass autodele. Mootori töömahu piirangud puuduvad, ajalimiit on 09.000-11.999 (5.80 – 7.50 )
- Street Modified. Autode indeksklass, ilma mootori piiranguta. Kiireim ajaindeks 10,000 sek. Klassi tähis ST/MOD.
- Super Comp. Heads-up klass autodele. Mootori töömahud puuduvad. Kiirem ajaindeks 8.900 (5,70) sek. Klassi tähis SC.
- Outlaw. „Backhalfitud“ kereautod ja toruraamil autod ilma mootori piiranguta. Klassi tähis OL.


Eesti Meistrivõistlused – mootorrattad

- Street Bike. Võistlusratta ümberehitused keelatud, mootori kubatuuripõhine piirang puudub. Klassi tähis SB.
- Pro Bike. Võistlusratta ümberehitused lubatud, mootori kubatuuripõhine piirang puudub. Klassi tähis PB

Läti Meistrivõistlused ja karikassari – autod

- PRO A : Vabalthingavad mootorid töömahuga kuni 2000 cm3 (LMV Arvestus)
- PRO B: Vabalthingavad mootorid töömahuga 2001-6000 cm3(LMV Arvestus)
- UNLIMITED: Autod ilma mootori ja kaalupiiranguta(LMV Arvestus)
- PRO STREET: Autod ilma mootori ja kaalupiiranguta. Klassi indeks 11.500 sek. (LMV Arvestus)
- STREET MODIFIED: Autod ilma mootori ja kaalupiiranguta. Klassi indeks 12.500 sek (Läti karikasari)
- STREET: Tänavaautod, mis omavad kehtivat riiklikku tehnilist ülevaatust. Klassi indeks 13.500 sek. (Läti karikasari)
- HANDICAP: Bracket klass. Autod ilma mootori ja kaalupiiranguta. Klassi indeks 11.500 sek. (Läti karikasari)

Eesti kiirenduse karikasari

- Street A: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 13.5 sek.
- Street B: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 11.5 sek.

Eesti Juunior Bracket sari

- Juunior Bracket. Bracket klass võistlejatele, kellel vanust vähem, kui 18 aastat. Mootori maksimaalne kubatuur on 2,0l. Indeksid vahemikus 9,80 ja 13,60 sek. 1/8 milli.

Eelregistreeimine EMV ja Eesti karikasarja klassidesse toimub interneti teel, aadressil: http://www.bhra.ee/register/?page=22&;; või http://www.edra.ee/edra-nationals-registration/


Võistlusjuhend: http://www.edra.ee/docs/EDRA_Nationals_2014_juhend.pdf
In english: http://www.edra.ee/docs/EDRA_Nationals_2014_reglement.pdf

Ürituse facebook: https://www.facebook.com/pages/EDRA-Nationals/255112581229605


Väravad pealtvaatajatele avatakse mõlemal päeval kell 11:00.

Piletite hinnad:

Ühe päeva pilet - 10 eur.
Kahe päeva pilet - 15 eur.
Allameetrimehed TASUTA!
06.05.2014 at 11:33 3 edits. Last edited 13.06.2014 at 19:02 by veedler
Ets
EDRA Nationals 2014
Tere.
Kahju, et üritusega seotud suhtlus peamiselt kuskil näoraamatus käib. Minusugustel gerontidel on raske aru saada.
Aga hooaja esimene võistluspäev oli vägev. Ootamatult palju võistlejaid, korralik ajavõtusüsteem, FHRA profiteam abiks EDRA poistele/tüdrukutele... Mida sa hing veel tahad. Muidugi oli viivitusi aga seda juhtub ka sealpool suurt lompi. Kiiremates klassides tulid esimesed sõidud väga ettevaatlikud välja kuid lõpus hakkas juba lubama. Kena eestimaine kevadilm tuletas meelde, et käes on alles maikuu ;o)
Homme on oodata juba palju tõsisemaid sõite ja palju paremat ilma!
Kõik rajale!
31.05.2014 at 19:55
Timo
  
EDRA Nationals 2014
quote:
Ets: Tere.
Kahju, et üritusega seotud suhtlus peamiselt kuskil näoraamatus käib. Minusugustel gerontidel on raske aru saada.
Aga hooaja esimene võistluspäev oli vägev. Ootamatult palju võistlejaid, korralik ajavõtusüsteem, FHRA profiteam abiks EDRA poistele/tüdrukutele... Mida sa hing veel tahad. Muidugi oli viivitusi aga seda juhtub ka sealpool suurt lompi. Kiiremates klassides tulid esimesed sõidud väga ettevaatlikud välja kuid lõpus hakkas juba lubama. Kena eestimaine kevadilm tuletas meelde, et käes on alles maikuu ;o)
Homme on oodata juba palju tõsisemaid sõite ja palju paremat ilma!
Kõik rajale!



Tundub, et homme tasub ennast kohale vedada vist. Kuna ilmateade näitas tänaseks nii ja naa ilma, siis jätsin igaks juhuks 400 km niisama sõitmata.
Homseks näitab kena ilma. Kas keegi korralduse poole pealt oskab öelda, et kas ajakava peab paika??? Ühekorra olen juba nii kohale sõitnud, et võistluse ametlikuks algusajaks oli juba üle poole võistluse sõidetud.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
31.05.2014 at 22:45
BlueStang
 
EDRA Nationals 2014
krt. tõesti imelik nagu Ets ka juba ütles, et tqhq saidil pole mingit üevaadet Haapsalu võistlusest - ma nüüd sellepärast ei hakka FBsse kontot ka tegema.
Äkki saab miskit infot siia - eriti huvitab, ke tqhq-st seal esinevad, kuidas Fog-i redel liigub ja kas Kuriks tegi rekordeid ka?

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
01.06.2014 at 18:56 1 edit. Last edited 01.06.2014 at 18:58 by BlueStang
ivoalaska
 
EDRA Nationals 2014
FBs ka ei näe midagi, või ei oska ma vaadata....

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
01.06.2014 at 19:02
mosseman
EDRA Nationals 2014
Klick me:




Ja üks liikuv lõik Evo vs Redel
01.06.2014 at 19:42 1 edit. Last edited 01.06.2014 at 20:08 by mosseman
Martin460
EDRA Nationals 2014
http://sport.postimees.ee/2812956/legendaarne-kuriks-naasis-rajale-ja-naitas-vagevat-kiirust
01.06.2014 at 20:37
Timo
  
EDRA Nationals 2014
Infot on ikka häbiväärselt vähe. Eile õhtul panin siia küsimuse, vastus null. Uurisin ka FB lehte-täielik vaikus, ei midagi esimese päeva tulemustest, saavutustest ega midagi. Ei ole miskit imestada, et pealtvaatajaid ei ole. Mina veel vean ennast kohale, kuna lihtsalt kisub raja äärde, aga võimatu on kedagi endaga kaasa meelitada, sest keegi ei kuule ega näe asjast midagi. Rohkem promo on vaja asjale. Näiteks drifti värki viskab ikka igalt poolt peale, kuigi pole kunagi ühtegi drifti üritust külastanud, ega midagi laikinud, ega spetsiaalselt otsinud.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
01.06.2014 at 23:03
tfr
 
EDRA Nationals 2014
See on täiesti müstika jah. FB lehel vaikus, siin teemas vaikus, streetrace.org foorumis vaikus, EDRA.ee enda lehel foorumil on võistluste alajaotuses foorum "Hooaeg 2011" :)

Kogu võistluse peale ainsad kaks infokildu on see Postimehe artikkel Kuriksi kvalifikatsioonist ja KristoHD postitus siin oma auto teemas.
01.06.2014 at 01:06
Olds
  
EDRA Nationals 2014
Kui reklaami mitte panustada,pole ka publikut kuskilt oodata.Pealtvaatajaid oli tõesti vähe,millest on kahju.Rõõm oli aga näha Soome FHRA tähtsaid inimesi kohal ja meie mehi nõu/jõuga aitamas.
Tore on ka see,et meie Outlaw klass on läinud päris kirjuks. Kui vanasti oli Erkki VS Lauri, siis tänaseks on see klass korralikult laienenud. Veljo,Erkki ning Sangernebo samuti rajale ja oleks vaadata oi,oi kui palju

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
02.06.2014 at 07:30
Martin460
EDRA Nationals 2014
Jooksvalt värskemat infot paikapanemisest :)
http://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/kiirenduse-kuningas-kuriks-naases-rajale-ja-pani-konkurendid-kohe-paika.d?id=68790975
02.06.2014 at 09:43
tfr
 
EDRA Nationals 2014
See on sellesama Postimehe laupäevase kvalifikatsiooniuudise refereering ju.
02.06.2014 at 09:52
vlzman
 
EDRA Nationals 2014
Infojanustele siis mõned märksõnad purjus pealtvaataja vaatevinklist :)
Ilm oli suht kehvavõitu, külm tuul, mõned vihmasahmakad ja kesine temperatuur.
Tore oli näha kogenud FHRA habemikku lineup'is asjatamas ja FHRA rajamehi professionaalselt rajal toimetamas.
Võistlejaid oli igasugu karvaseid ja sulelisi, seda enamjaolt tänu Läti MV-le. Ise sai kaasa elatud põhiliselt StMod ja OL klassile. Kogu võistluse ilusamad stardid suutis seekord teha Lauri Soots, kohe näha, et talvel on vedrustuse parendamisse panustatud. Vanameister Kuriks Pontiaciga esines tuntud headuses - sirged stabiilsed ilma nitrota sõidud olid nagu õpikust võetud. Ekstra hea meel on Kristo tulemuste üle, selgelt visati lauale trumpkaart, millele seekord ühelgi turbomehel midagi vastu panna polnud. Fog'il vaja veel uue redeliga kõvasti sõitmist harjutada, küll läheb paremaks :) Käbi sai küll kirja ühe hirmus hea lõppkiiruse aja (301 km/h), aga ühtegi korralikku aega sellelt tiimilt seekord ei tulnudki, ka vist vaja veidi harjutamisaega. Lätlased oma kiirete EVO'dega esinesid "tuntud headuses" - Maris Ozolins lõhkus 6-e aasta jooksul esimese mootori ja Normunds Lacis lõhkus vist kuuenda mootori aasta jooksul :D Mõlemad väljutasid kepsu külje pealt..... Leedukas oma NASA tehnoloogiat täis 800kg-se VW Corradoga demonstreeris veelkord, et sõita ta absoluutselt ei oska ja sai disklahvi raja piiridest väljumise eest.
Ellikatepäeva rikkusid täielikult ära pidevad pikad seisakud, mis olid tingitud küll kuusepuu jukerdamisest ja siis ka sellest, et lõunanaaber raja õli täis oksendas. Kui peale pikka külmetamist lõpuks sõidud algasid, siis läksid kõigil autod katki ja oligi vsjoo. Ainus põnev ja emotsioone tekitav moment oli Käbi ja Fog'i vaheline duell, kus hoolimata Käbi pingutustest oli ta sunnitud nukralt Purjus Porgandi kitsast tagumenti kuni finishini vaatlema :)
Üldiselt tuleb tunnistada, et pealtvaataja roll on oluliselt rohkem meeltmööda kui võistleja oma. Samas aeg-ajalt veidi ikkagi kipitas.....mine tea, mis tulevik toob ;)

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
02.06.2014 at 11:09
BENBEN
  
EDRA Nationals 2014
Jussi teamist ka natuke infot:

eelmise hooaja vastu pidanud, ülitugev käigukast ja turbiin ei pidanud rohkem vastu ja seetõttu saime teha uue mootoriga kolm sõitu. Esimene sõit oli veerand gaasiga mootori "break in", teine sõit koos viimaseid hingetõmbeid tegeva turbiiniga tõi ajaks 9,8; lõppkiirusega 170km/h... teine käik oli juba tööd lõpetamas kuid viivitusega suutis veel korra rakenduda, kolmandaks sõiduks oli turbiin juba ennast kinni keevitanud, nii, et sõidupidurit vabastades, line lock´i peale minnes toimus tühikäigul mini burnout... stardis transbreaki vabastades ei toimunud midagi, käigukastis toimus poole sekundi jooksul tuline infovahetus, kuidas edasi... siis auto startis kinni keevitunud turbiiniga, kogu jõuga otse väntvõlli pealt ja kui saabus aeg teise käigu jaoks, oli tema juba lahkunud...
Käigukasti lahinguväljal lahti võttes, selgus, et 2500HP reitinguga veovõll on pooleks lõikunud, pakis kettad kõveraks kuumunud.
Kõvasti püksirihma pingutades loodame olla järgmisel etapil, olles selleks ajaks dünonud mootori(uus mootor natuke suurema töömahuga ja näikse lahjalt käivat) ning uue turbiini ja remonditud käigukastiga.
Täname korraldajaid meeldiva ürituse eest ja kaasvõistlejaid(teami liikmeid) otsese toetuse eest ja õnnitleme võitjaid!

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee
02.06.2014 at 12:10
kristohd
 
EDRA Nationals 2014
Korralik üritus. Võistlejaid palju. Pealtvaatajaid vist väga palju ei olnud samas. Ega ilma ja tehniliste viperuste vastu ei saa. Tore, et stardipuul enam neid ledi ribasid ei ole, mida näha ei olnud eelmine aasta. Samas jälle natuke nutune see kuidas stardipuu ei suutnud võitjat tuvastada- reaktsiooni arvestada.
Igatahes tänud korraldajatele ja tore, et kõik eelmise aasta tegijad Streetmodi ikka sõitma tulid!
02.06.2014 at 12:52
Raceboy
 
EDRA Nationals 2014
quote:
vlzman: Leedukas oma NASA tehnoloogiat täis 800kg-se VW Corradoga demonstreeris veelkord, et sõita ta absoluutselt ei oska ja sai disklahvi raja piiridest väljumise eest.



Noh, ma ei oska nüüd sellega eriti nõus olla, aga küsiks, et mitu meest siit foorumist suudaks päris manuaalkastiga 800+hj/800 kg masinaga gaas põhjas sõita, isegi sirgel rajal? Ja tulemus oli sellegipoolest võistluste teine aeg (8.8 s). Minu meelest igati tervitatav, et lõunanaabreid niipalju kohal oli, muidu oleks ikka eriti kesine või lausa kusine see suurejooneline kahepäevane üritus, osalejaid lihtsalt nii vähe (eks kui veel paaril järgneval aastal klasse muudetakse, saaks veel pooltest lahti).

____________________________
www.vems.ee
02.06.2014 at 13:46
Max3,0
 
EDRA Nationals 2014
quote:
Raceboy:
quote:
vlzman: Leedukas oma NASA tehnoloogiat täis 800kg-se VW Corradoga demonstreeris veelkord, et sõita ta absoluutselt ei oska ja sai disklahvi raja piiridest väljumise eest.



Noh, ma ei oska nüüd sellega eriti nõus olla, aga küsiks, et mitu meest siit foorumist suudaks päris manuaalkastiga 800+hj/800 kg masinaga gaas põhjas sõita, isegi sirgel rajal? Ja tulemus oli sellegipoolest võistluste teine aeg (8.8 s). Minu meelest igati tervitatav, et lõunanaabreid niipalju kohal oli, muidu oleks ikka eriti kesine või lausa kusine see suurejooneline kahepäevane üritus, osalejaid lihtsalt nii vähe (eks kui veel paaril järgneval aastal klasse muudetakse, saaks veel pooltest lahti).


Ei saaks nüüd öelda, et neid osalejaid nii väga vähe oli, pigem on mure ikka sellest, et osalejaid on rohkem kui pealtvaatjaid...

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd
02.06.2014 at 14:03
Raceboy
 
EDRA Nationals 2014
Pidasin Eestist pärit osalejaid silmas.

____________________________
www.vems.ee
02.06.2014 at 14:32 1 edit. Last edited 02.06.2014 at 14:32 by Raceboy
jeff01
  
EDRA Nationals 2014
Osa rahvast oli ka seal kus rohkem lärmi oli (paari driftika trenni vaatamas)
Vahepeal ei kuulnud vasakul rajapoolel seetõttu ka kommentaatorite juttu.
02.06.2014 at 18:53
vlzman
 
EDRA Nationals 2014
quote:
Raceboy:
quote:
vlzman: Leedukas oma NASA tehnoloogiat täis 800kg-se VW Corradoga demonstreeris veelkord, et sõita ta absoluutselt ei oska ja sai disklahvi raja piiridest väljumise eest.



Noh, ma ei oska nüüd sellega eriti nõus olla, aga küsiks, et mitu meest siit foorumist suudaks päris manuaalkastiga 800+hj/800 kg masinaga gaas põhjas sõita, isegi sirgel rajal? Ja tulemus oli sellegipoolest võistluste teine aeg (8.8 s). Minu meelest igati tervitatav, et lõunanaabreid niipalju kohal oli, muidu oleks ikka eriti kesine või lausa kusine see suurejooneline kahepäevane üritus, osalejaid lihtsalt nii vähe (eks kui veel paaril järgneval aastal klasse muudetakse, saaks veel pooltest lahti).

Ühinen sinuga osas, et IGATI tervitatav on nähtus, et huvitavaid massinaid lõuna poolt meitele sõitma tuleb. Näpuotsatäie irooniat minu kommentaari lisasid järgnevad eelarvamusi põhjustavad tegurid: hästi oli meeles sama mehe tagurpidi launch aastaid tagasi; olen näinud paari videot tema sõitudest, kus pmslt käiakse otsapidi heina sees ära ja tullakse rajale tagasi, mis tundub seal maal lubatud võte olevat. 800/800 pole mingi näitaja, Ilmars näiteks suudab alati raja piirides liigelda ja tal sarnane combo ju. Pealegi järjestiklülitusega kast ei kvalifitseeru eriti päris manuaalkastiks. Aga põhipoint selle pika jutu juures pole nende meeste halvustamine, müts maha nende ees, et selline asi valmis tehtud! Oluline ei ole see, et ehitad hirmus võimsa auto ja siis paarutad sellega suvalisse suunda, peaasi et finisist läbi mahud. Oluline on osata seda võimast autot ka seadistada otse sõitma, koos oskusliku juhi abiga muidugi...oleks meil betoonpiirded, nagu pärisradadel, siis oleks sellest ilmaimest hunnik rususid ainult alles olnud.....:uhoh


____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
02.06.2014 at 22:27
Fog
 
EDRA Nationals 2014
Et alustada päris algusest, siis reedel bussi võtit keerates tegi starter kõrr ja lahkus.
Ega midagi, poest uus ja 2 tundi hiljem võis sõit alata.
Värske bussijuht Taavi sai krokodilliga ruttu sõbraks ning kiiruseosuti muudkui kerkis ja kütuseosuti langes.
Igatahes jõudsime kohale ilma tankimata. Kulu 43/100.
Esimene testsõit oli täpselt selline nagu mõni aasta tagasi siin käinud soomlasel. Tulin tagasi ning tahtsin asjad kokku pakkida. Siin rajal ei ole võimalik sõita.
Aga hambad ristis edasi. Testipäeva lõpuks oli 5 poolikut sõitu tehtud, ning natuke juba julgem tunne.
Laupäev - Q1 sai jällegi hüpeldud poolele maale ning sama targalt tagasi tuldud. Q2 otsustas aju mõned sisendid maha kärsatada ning transbrake lakkas töötamast. Kuna powerglide kastil on seda vaja ka tagurdamiseks, siis pidin lihtsalt raja läbi kulgema.
Q3 oli viimane võimalus midagi teha. 0,5 bar rõhuga sain kuidagimoodi 10.3 sõidetud.
Pühapäev - Kuna ellikad olid täpselt sellised nagu õudusunenäos ehk peaaegu vaid mina pidin kellegi vastu sõitma, teistel oli enamasti soolod siis näppisime rõhu 1.0bar peale ning läheb kuidas läheb.
Suur oli üllatus, kui Käbi rajavalikul vasaku võttis, pidas see halvemini, aga igatahes oli nii otsustatud. Pre-stage'is istusime vast 40 sekundit, kuid närvid ütlesid üles enne Käbil ning sain natukenegi üles spoolida. Küll mitte kõike, kuna creep-i funktsiooni enam polnud seoses aju sisenditega.
Igatahes läks kõrvalrajal kohe suitsema ning hambad ristis pidasin 200 meetrini vastu ja hoidsin peal. Sealt edasi oli vaid kulgemine (200m kiirus 209, 400m oma 208) kuid 9.2 ja võit.
E2 vs Lacis valis ta parema raja, ning täpselt sinna see sõit läks. Rattakiirus käis üles alla kuna lihtsalt vedrutas rattaid lahti ning 10.midagi ja kaotus.
Aga mis peamine: 0 NULL! tehnilist probleemi mootori või lekkimisega. Massilüliti jamamine, kiiruseanduri magnetite eemaldumine ja aju sisendite teema olid ainukesed millega tegelema pidi. Kalla ja talla. Imelik oli mitteõlisena ringi tatsata.
Kuna aega oli üle siis vahetasime bussi karpa düüsid ning tagasisõit oli juba jõulisem, kiirem ja ökom. Tervelt 41/100. Mikk, kes korraks ka meile küüti tuli keeras ka süütenurga sõidu peal paika. Mootor toas, hea seadistada.
Suued tänud lähevad Kaurile, Taavile ja Laurile kelledeta see kindlasti nii hästi minna ei oleks saanud.

Edit: Kogu võistluse parim esitus oli vaieldamatult Kristolt 10.0 10.0 10.0 indeksisse nagu raamatust.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
02.06.2014 at 23:45 1 edit. Last edited 02.06.2014 at 23:54 by Fog
Fog
 
EDRA Nationals 2014
Reporteis kah täna

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
03.06.2014 at 21:38
Olds
  
EDRA Nationals 2014
Väga 5+ et Reporter selle üsnagi informatiivse klipi kokku meisterdas ning telesse tõi. Seda oleks vaja rohkemgi. Kurb, et lõpus ei mainitud tulevaste võistluste kuupäevi ja toimumiskohti...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
04.06.2014 at 09:03
tqhq.ee foorum : Üritused : EDRA Nationals 2014  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.