Ken Block + Ford Mustang 4x4 with 845Hp10 minuti video jaoks filmiti ilmselt 30 minutit sõitu mis = ~ 100 rehviga (Tegelikult oli smõuki vähe kuna jõud jagunes 2x suuremale rehvikogusele ja vast reaalne kulu ca 50 sõõri)
Olin videot näinud kuid tuletas meelde, et pidin kuuesele kastile sequential käiguvahetajat mõtlema hakkama
Ken Block + Ford Mustang 4x4 with 845HpElame heal ajal, autopededele tehakse suure eelarvega pornofilme. Kunagi oli meil kõige metsikum fantaasia lai velg ja vihuri sportrool, huvitav mida järgmised 30 aastat toovad ?
Ken Block + Ford Mustang 4x4 with 845HpTabasin end mõttelt, et linnavalitsuste ja muude ametkondadega peavad vist üsna head suhted olema selliste videote tegemise tarbeks.
Ken Block + Ford Mustang 4x4 with 845HpKõik on väga ilus, aga nagu vist mrtn kuskil teemas juba mainis, kohutavalt igav ja ammu ammendunud formaat. Ju siis proovitakse palja velje ja mehega asja päästa...
quote:Jarmo: Tabasin end mõttelt, et linnavalitsuste ja muude ametkondadega peavad vist üsna head suhted olema selliste videote tegemise tarbeks.
Nad tegid hiljuti sellel teemal ka video:
Parempoolne djuud on Brian Scotto, Gymkhana videote režissöör.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Ken Block + Ford Mustang 4x4 with 845HpPaar aastat tagasi viibisin Goodwood'i kiirusefestivalil. See on üritus kus kohal kümneid kui mitte sadu maailmatasemel tippsõitjaid nii tänapäeval kui minevikus, mehed keda võib õigusega auto-motospordi legendideks pidada. Aga autogrammide jagamisel oli selgelt kõige suurem järjekord Ken Block'i laua taga ja mitte ühegi väljapaneku ümber ei olnud sellist tunglemist. Ja seal olid peamiselt noored inimesed. Ta on suutnud asja vastu huvi äratada neis, kelle jaoks X F1 tiitlit või Y Le Mansi üldvõitu pole argument.
Well done !!!
22.12.2018 at 00:50
2 edits. Last edited 22.12.2018 at 00:57 by peep (Moderator)
Ken Block + Ford Mustang 4x4 with 845HpEks Ken Block ongi asja suunanud nooremale seltskonnale. Drift on ju hetkel päris kuum teema. Ja marketing on selle kenasti ära tabanud.
Aga see vedrustus on ikkagist üle mõistuse isegi suure raha eest. Suurte poiste mängumaa
Max kiirus 200+km/h ja seda täiesti suvalisel pinnasel.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
Ken Block + Ford Mustang 4x4 with 845HpMa olen neid Baja trucke juba ammu piilunud, et tiriks ühe sellise siia, siis oleks Pärnu ringrajal vähe rohkem funni - nendega sóidetakse seal rinkat ka.
Ainus asi, et need on ainult tagavedused vist:
Soovitav vaadata lõpuni, seal näeb kuidas see vedrustus on võimeline päästma:
Ken Block + Ford Mustang 4x4 with 845HpNeed Baja-d millega ainult ringrajal sõidetakse pidid olema vedrustuse poolest poisikesed. Kuigi ka need on uskumatult muljetavaldavad. Ja see küljele kukkumine ning sealt välja tulemine on ikka täitsa lõpp.
Krt ma ei saa enam ühte USA foorumisse sisse(peale mingit küberrünnakut keerati siit poolt suhtlejatel lihtsalt kraanid kinni) kus paljud enne kastikatega kiirendajad vahetasid ja hakkasid järjest omale neid Bajasid tegema. Mingis rinka sarjas on nii,et Bajad on kõik täpselt ühesugused tehniliselt ja võistlejad äkki rendivad neid?
Blue too ära Ehmatad Pärnus mõnel kiirel ja vihasel kõhu lahti
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
Minuarust suurem probleem kui võidusõiduki ehitamine/hankimine on sellega sõitmiseks sobivate kohtade puudus. Isegi tsikliga on neid kohti vähe, kus saab vabas looduses normaalselt lahti keerata, autoga ma ei kujuta ette, vbl kuhugi idaviru ammendunud karjääri või tuhamäe nõlvadele annaks midagi nii ehitada, et kõikvõimalikud ärakeelajad kohe turja ei karga.
Aga üldiselt on rally raid päris autode poolel kallis ala, kardetavasti ei saaks kokku mingit mega stardirivi, et stiilis 4 korda aastas kahesajatuhandeste autodega mõõtu võtta. Veidi inimlikumad eelarved on side-by-side'idel, millel nüüd on ka Dakaril oma klass, rääkimata kõikvõimalikest "maisematest" ja geograafiliselt lähematest rallidest.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
23.12.2018 at 15:17
3 edits. Last edited 23.12.2018 at 16:37 by Jesper