register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Eesti mehed teevad tegusid   1 2 3 4  
Poster Message
AndreesZ
 
Eesti mehed teevad tegusid
Vahepeal sai müüdud Fordi small block maha ja ostetud Proline Racingust viimase versiooni
Alan Johnsoni Chrysler hemi 520cid mootori.
Tegu eelmise aasta Al Balooshi NHRA promod seeria tagavara mootoriga, mis saab uuenduskuuri ja siis tõstetakse autole vahele.
Loodan, et saame 3-4 nädala pärast auto liikuma siiapoole ning esimesed triibud plaanis 10 juuni Tierp Arenal.
Stay tuned!
#fastfordracing



____________________________
1972 Taunus 430 cid SBF 8.5@264km/h Dragweek 2018 surviver! SOLD
2009 Mustang GT 500 Shelby 3500hp 427 cid SBF twinturbo
1/8 3.93@314km/h 1/4 5.9@395km/h World fastest Small Block Ford SOLD

Ford Mustang GT500 -67
FIA ProMod 5.8@399km/h
21.02.2021 at 12:30
fuel
Eesti mehed teevad tegusid
Tierp Arena koduka üritustekalendris haigutab tühjus...
Huvitav kas pealtvaatajaid ka lubatakse või on nagu lõuna-eesti talveralli :rolleyes
Kas small-blockiga said enne müüki veel rajale ka?
22.02.2021 at 16:14 1 edit. Last edited 22.02.2021 at 16:20 by fuel
rok3
Eesti mehed teevad tegusid
Uskumatu, et keegi Eestist sellisel tasemel tegutseb! Kunagi oli nukavahetus ja alukaaned teema. Siis mingil hetkel ilmusid esimesed blowerid , turbosid peeti sel hetkel Usa v8-le kohatuks :) kaob kiirelt aeg... aga igaljuhul pöidlad püsti ja edu !! Ammustelt kiirendustelt meenub punane Taunus Cosworthi mootoriga, mis oli sellel ajal väga tegija. Poleks osanud oodata, et just selle auto omanik, niivõrd kõrgelt lendab :)
22.02.2021 at 22:31
AndreesZ
 
Eesti mehed teevad tegusid
quote:
fuel: Tierp Arena koduka üritustekalendris haigutab tühjus...
Huvitav kas pealtvaatajaid ka lubatakse või on nagu lõuna-eesti talveralli :rolleyes
Kas small-blockiga said enne müüki veel rajale ka?

Kajuks seda veel ei tea, kas Tierpi lastakse inimesi vaatama.
Kuid ma ise arvan, et kui ei saa tulla inimesed vaatama, siis üritust ei tule. Kulud päris suured sellise ürituse korraldamisel ja ilma piletirahata suht võimatu.

Kahuks ei lastud meid jaanuari lõpus enam Usasse sisse. Seega ei saanud rohkem rajale vana autoga.
Tegelt ei ole hullu, sest small blocki töö oli saada esimesena 5 sekundi sisse ja see tehtud. Puhaku ta rahus :)
Kusjuures päris kindel huviline ka sinisele kerele. Sinna plaanib Proline racing samuti paigaldada hemi turbo combo ja läheb No Prep racingu autoks.

Andres


____________________________
1972 Taunus 430 cid SBF 8.5@264km/h Dragweek 2018 surviver! SOLD
2009 Mustang GT 500 Shelby 3500hp 427 cid SBF twinturbo
1/8 3.93@314km/h 1/4 5.9@395km/h World fastest Small Block Ford SOLD

Ford Mustang GT500 -67
FIA ProMod 5.8@399km/h
23.02.2021 at 10:49
AndreesZ
 
Eesti mehed teevad tegusid
quote:
rok3: Uskumatu, et keegi Eestist sellisel tasemel tegutseb! Kunagi oli nukavahetus ja alukaaned teema. Siis mingil hetkel ilmusid esimesed blowerid , turbosid peeti sel hetkel Usa v8-le kohatuks :) kaob kiirelt aeg... aga igaljuhul pöidlad püsti ja edu !! Ammustelt kiirendustelt meenub punane Taunus Cosworthi mootoriga, mis oli sellel ajal väga tegija. Poleks osanud oodata, et just selle auto omanik, niivõrd kõrgelt lendab :)


Eks süües kasvab isu ja nii ta läheb.
Kusjuures Taunus on leidnud endale vahepeal uue omaniku ja tuleb Eesti radadele sõitma.

Andres






____________________________
1972 Taunus 430 cid SBF 8.5@264km/h Dragweek 2018 surviver! SOLD
2009 Mustang GT 500 Shelby 3500hp 427 cid SBF twinturbo
1/8 3.93@314km/h 1/4 5.9@395km/h World fastest Small Block Ford SOLD

Ford Mustang GT500 -67
FIA ProMod 5.8@399km/h
23.02.2021 at 11:14
AndreesZ
 
Eesti mehed teevad tegusid
Pole siia nüüd tükk aega midagi kirjutanud ja mõtlesin lisada paar rida.
Auto nüüd koos ja sõidab kuis vaja.
Uus auto on vääga hea. Ma mahun nüüd ilusti sisse ja pea ei ole vastu lage. Pikem kere teeb auto stabiilseks ( vana oli 105" wheelbase ja uuel 115")
Mootori kohalt olen 110% üllatunud. Hemi 520cid mootor teeb poole väiksema rõhuga rohkem jõudu kui small block ja väänet tunduvalt rohkem.
Esimesed 3 testipäeva läks pisiasjade sättimisega ja päeva lõpuks sai sõidetud 200m peal 3.89@321.2km/h tulemus Promod seades, ehk siis üle 36psi ( 2.5bar) rõhku ei tohi peale lasta 88mm turbodega.
3.89 200m peal lubab juba sügavat 5.8 aega 400m peale, mille üle väga rahul.
Hetkel Soomes Kauhava Nitro Nats jääb seoses mingite keskkonnalubade teemal, kuid 12-15 august kinnitati ära 400m promod võistlus Tierp Arenal, Rootsis. Seal oleme kindlasti stardis, et enda esimene 5 sekundit ka siinpool mandril ära teha.
Lisan siia ka video, kuis läks:
https://www.facebook.com/purepf/videos/205466861433738





____________________________
1972 Taunus 430 cid SBF 8.5@264km/h Dragweek 2018 surviver! SOLD
2009 Mustang GT 500 Shelby 3500hp 427 cid SBF twinturbo
1/8 3.93@314km/h 1/4 5.9@395km/h World fastest Small Block Ford SOLD

Ford Mustang GT500 -67
FIA ProMod 5.8@399km/h
01.07.2021 at 11:23 1 edit. Last edited 01.07.2021 at 17:37 by Vanaisa (Moderator)
fuel
Eesti mehed teevad tegusid
Käidud ja kuuldud-nähtud.
Prognoositud 5,8 sek.aja sai Andres reedesel sõidul ka reaalsuseks tehtud :burnout ja ka laupäeval sai Andres kahes stardis mitme autopikkuse jagu stardis ette,
aga nagu klassikud ütlevad "nothing is stronger than the weakest link" ja selliseks kujunes teise sõidu lõpp (7.1s@197km/h)

Mehega on kõik ok, masin sai finišhis kustutatud, aga tehnilisest seisukorrast mul täpne info puudub.
Igatahes oli vägev esitlus ja paistab, et masinal potensiaali jagub.
Ehk peategelane annab ise täpsemat inffi.
16.08.2021 at 14:35
BlueStang
 
Eesti mehed teevad tegusid
seda enam vajab mees tuge masina taastamisel, et mehetegudega jätkata - mina juba leppisin varasemale lisaks uue ülekande kokku

madis, kas paned ka óla alla ikka?

hea, et mehe endaga kóik ok


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
16.08.2021 at 14:54 1 edit. Last edited 16.08.2021 at 14:54 by BlueStang
v6sa
Eesti mehed teevad tegusid
Mis järele andis, et nii kena tulekera tekkis?

Hirrrrmsad vennad - 5,8 sek... :hail

Pöördemomendi/võimsuse graafikut ka selle looma kohta on?
16.08.2021 at 15:01 1 edit. Last edited 16.08.2021 at 15:02 by v6sa
BlueStang
 
Eesti mehed teevad tegusid
viimane info, et masin ka õnneks enamvähem taastatav ikka - käigukasti simmer lasi õli välja, mis siis süttis tagasosas

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
16.08.2021 at 17:03
AndreesZ
 
Eesti mehed teevad tegusid
Sai siis esimene võistlus maha peetud enda uue autoga.
Ainuke mis suudan öelda selle auto kohta on WAU!
Auto on väga stabiilne ja allub igale muudatusele super hästi.
Esimene ring vahetasin käigud vähe liiga vara, kuid sellegi poolest sõitsin 5.88@399km/h.
Teine ring ei tahtnud auto ilusti enam käituda ja rajal oli juba tunda, kuidas jõud lainetab. Tagasi jõudes
avastasin arvutiga, et 4 pihustit ei toimi kuis vaja. 3 pihustit kordamööda jäid vahepeal lahti ja uputasid mootori üle kütusega. 4-s pihusti arvas üldse, et
jääks enne finishit kinni, tänu millele läks üks silinder õrnalt detoneerima. Seega õhtal sai korra plokikaan maha võetud ja kerge sooveldus tehtud klappidele, et peaks ilusti.
Suutsin leida Rootsist ka uued pihustid, sest ma ei usaldanud neid enam ning saime auto käima ilusti.
Laupäeva hommikul 3 kvalifikatsiooni ring ma läksin vähe liiga vara kohalt ja ei oodanud turbo rõhku ära. Peale 60 jalga tireshake ja lasin järgi.
4 kvalifikatsiooni ringiks sai kõik üle käidud ja uuesti starti mindud. Kahjuks suutis keegi rajale õli lasta ja pidime 1.5-2h pea stardis ootama.
Kahjuks jahtusid õlid maha selleks ajaks ja kuna õli oli nii külm, siis tõusis kastis õlirõhk nii kõrgeks, et surus esimese simmerlingi välja.
Tulemuseks lõi õli väljalaske kollele, mis süütas õli.
Minu õnneks läks kogu õli põhjaalla ja auto tagaosas kaasistujapoolne rattakoobas ja tiib sai ainult tules viga.
Lihtne viga kastil korda teha, kuid nüüd vaja panna uus rattakoobas, tagatiib ja vahetada sulanud juhtmed rattakoopas.
Olen ikkagi väga õnnelik, et nii õnnelikult läks ja ma ise viga ei saanud. Salongi õnneks tuli ei jõudnud.


Nüüd terve talv aega auto korda teha ja uus aasta plaan lüüa kaasa Euroopa Fia Promodi klassi võistlused.
Kuid nagu ikka me ei tea, mis uus aasta toob ja kas Euroopa meistrivõistlused toimuvad või mitte...
Hetkel juba 2 hooaega jäänud ära tänu covidi jamale.
SUUR TÄNU kõigile toetajatele ja sõpradele!








____________________________
1972 Taunus 430 cid SBF 8.5@264km/h Dragweek 2018 surviver! SOLD
2009 Mustang GT 500 Shelby 3500hp 427 cid SBF twinturbo
1/8 3.93@314km/h 1/4 5.9@395km/h World fastest Small Block Ford SOLD

Ford Mustang GT500 -67
FIA ProMod 5.8@399km/h
17.08.2021 at 14:18 1 edit. Last edited 17.08.2021 at 14:27 by AndreesZ
v6sa
Eesti mehed teevad tegusid
Väga huvitav lugemine, tänan! hea, et kahjustused vaid materiaalsed olid.

Mis õli säärase auto kastis üldse kasutatakse? Ja kas "külm" tähendab välistemperatuuri, umbes +20?
17.08.2021 at 14:42
AndreesZ
 
Eesti mehed teevad tegusid
Süvenesin just asja ja võtsin käigukasti kojal põhja alt.
Tuleb välja, et turbiini hoopis laiali löönud.
Krdi nõme viga ikka. Kas siis keevitus nõrk olnud või kurat
seda teab...


____________________________
1972 Taunus 430 cid SBF 8.5@264km/h Dragweek 2018 surviver! SOLD
2009 Mustang GT 500 Shelby 3500hp 427 cid SBF twinturbo
1/8 3.93@314km/h 1/4 5.9@395km/h World fastest Small Block Ford SOLD

Ford Mustang GT500 -67
FIA ProMod 5.8@399km/h
17.08.2021 at 20:13
v6sa
Eesti mehed teevad tegusid
Wohaaa.... See oleks nagu keevituse kõrvalt paindest rebenenud.

Kustmaalt piiraja hakkima hakkab?

Samal põhjusel nõutakse tõmbevõistluse traktoritel hoorattakoja ümber "kuulivesti" - materjali sisse ei näe ja kui seal miski järele annab, on nalja palju.
18.08.2021 at 07:03 1 edit. Last edited 18.08.2021 at 07:03 by v6sa
AndreesZ
 
Eesti mehed teevad tegusid
Turbiin käis nüüd akrediteeritud laboris kontrollis ja nagu arvata oli, siis keevituse viga.
Saadan turbiini koos labori paberiga Usasse tagasi.
Eks siis kuuleb, mis nemad asjast arvavad.
Õnneks Jerry Bickel Racecar ütles, et nad saavad tellida mulle ainult kaasistujapoolse auto külje ning siin
vahetame tules viga saanud osa välja.
Tööd vähe jagub, kuid midagi hullu ei ole ja kuna uue aastani piisavalt aega...



____________________________
1972 Taunus 430 cid SBF 8.5@264km/h Dragweek 2018 surviver! SOLD
2009 Mustang GT 500 Shelby 3500hp 427 cid SBF twinturbo
1/8 3.93@314km/h 1/4 5.9@395km/h World fastest Small Block Ford SOLD

Ford Mustang GT500 -67
FIA ProMod 5.8@399km/h
03.09.2021 at 12:08
AndreesZ
 
Eesti mehed teevad tegusid
quote:
v6sa: Mis järele andis, et nii kena tulekera tekkis?

Hirrrrmsad vennad - 5,8 sek... :hail

Pöördemomendi/võimsuse graafikut ka selle looma kohta on?

Silla otsast pea 3300hp mis sai mõõdetud.


____________________________
1972 Taunus 430 cid SBF 8.5@264km/h Dragweek 2018 surviver! SOLD
2009 Mustang GT 500 Shelby 3500hp 427 cid SBF twinturbo
1/8 3.93@314km/h 1/4 5.9@395km/h World fastest Small Block Ford SOLD

Ford Mustang GT500 -67
FIA ProMod 5.8@399km/h
03.09.2021 at 12:12
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Eesti mehed teevad tegusid   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2021. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.