register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Chevy van lonkab  
Poster Message
veiks16
Chevy van lonkab
Tere.
Probleem 1990 5.7 TBI Chevyga. Tühikäigul bensukas ülepea ja lonkab, muidu käivitub ja sõidab. Tehtud täielik TBI remont, kütusesurve 12,4 psi. Küünlajuhtmed, küünlad ja jagaja uus, temp andur vahetatud. Ülevaatusel CO kolm korda kõrgem. On kellelgi mõtteid ja ideid?
30.05.2019 at 23:14
Erkki
  
Chevy van lonkab
Ma kahtlustaks esimesena mootori temp anduri riket või on pistik lahti jäänud? Kui pistik on lahti, siis mootori aju arvab, et väljas on -52*C ja keerab segu rikkaks. Mul omal oli kunagi sama jama 1991 Van'iga.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
30.05.2019 at 23:43
Maik
  
Chevy van lonkab
Sõidab siis kuidas, normaalselt?

Pakuks siis midagi mehaanilist viga..klapid?

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
30.05.2019 at 23:43
veiks16
Chevy van lonkab
Sõidab ilusti, jõudu jagub. Lonkamine ebaühtlane ja ainult sooja mootoriga.
30.05.2019 at 00:05
Maik
  
Chevy van lonkab
https://www.smogtips.com/failed-high-carbon-monoxide-CO.cfm

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
30.05.2019 at 01:06
emty
Chevy van lonkab
lekkiv egr tegi minu omal sama asja...

____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
31.05.2019 at 05:28
veiks16
Chevy van lonkab
Sai nüüd veidi uuritud seda asja. Tekkis üks loll küsimus- mitu juhet peab minema temp sensorile? Minu omal ainult üks: kollane.
31.05.2019 at 18:18
emty
Chevy van lonkab
raamat n2itab, et l2heb must ja kollane...samas on kellaploki seieril teine andur, tumerohelise juhtmega...

____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
31.05.2019 at 18:24
max
Chevy van lonkab
Ei ole mõtet pimeduses kobada - pane scanner külge ja kui viga välja ei tule, siis saad vähemalt pooled asjad välistatud. Selge on see, et rikas on ta sul mingil põhjusel. On seal mõni olulistest anduritest ära või on mõni leke või mehaaniline probleem või hoopis TBI ise liiga korralikult remonditud, jube raske foorumi kaudu välja selgitada...
31.05.2019 at 20:06
emty
Chevy van lonkab
quote:
max: Ei ole mõtet pimeduses kobada - pane scanner külge ja kui viga välja ei tule, siis saad vähemalt pooled asjad välistatud. Selge on see, et rikas on ta sul mingil põhjusel. On seal mõni olulistest anduritest ära või on mõni leke või mehaaniline probleem või hoopis TBI ise liiga korralikult remonditud, jube raske foorumi kaudu välja selgitada...


vannil k2ib kirjaklambrist tehtud "special tooliga" see lugemine...minu oma n2itas kolme v6i nelja anduri viga(voltage high, voltage low, temp low v high ja midagi oli veel) aga reaalsus oli maha m2danenud egr-klapp...

____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi...
31.05.2019 at 20:23 1 edit. Last edited 31.05.2019 at 20:24 by emty
Yll
Chevy van lonkab
quote:
emty:
quote:
max: Ei ole mõtet pimeduses kobada - pane scanner külge ja kui viga välja ei tule, siis saad vähemalt pooled asjad välistatud. Selge on see, et rikas on ta sul mingil põhjusel. On seal mõni olulistest anduritest ära või on mõni leke või mehaaniline probleem või hoopis TBI ise liiga korralikult remonditud, jube raske foorumi kaudu välja selgitada...


vannil k2ib kirjaklambrist tehtud "special tooliga" see lugemine...minu oma n2itas kolme v6i nelja anduri viga(voltage high, voltage low, temp low v high ja midagi oli veel) aga reaalsus oli maha m2danenud egr-klapp...

See "special tooliga" käib kõigi Gm obd protokolliga autode diagnostika kohta!

aga reaalsus oli maha m2danenud egr-klapp...
sul võib muidugi õigus olla,aga ei maksaks ka neid asju (voltage high, voltage low, temp low v high ja midagi oli veel) täielikult välistada!

Ja pole kindel,et antud isendil pole egr juba elimineeritud!
31.05.2019 at 21:08 2 edits. Last edited 31.05.2019 at 21:12 by Yll
veiks16
Chevy van lonkab
EGR jah pime, ainult vaakum toimetab, et veakoode poleks. Praegu veakoode pole- akujuhe käis maas. Kunagi oli high emissions. Ahjaa O2 sensor ka vahetatud. Ise mõtlen, kas see temp sensor vajab massi või ei? Temp sensori lasin vahetada ja ei tea kas oli teine juhe või ei.
31.05.2019 at 23:12
Maik
  
Chevy van lonkab
Temp sensor, olemata näidu numbrist, ei pane mootorit lonkama.

Pakuks,et valesti on see TBI kokku pandud või remont valesti tehtud, (mida remont sisaldab kirjas ju pole).
Kui enne töötas ,siis on näiteks küünlajuhtmed valesti, mõni küünal ei tööta üldse (keera maha)
süüte osa ei tööta õigesti..põhjuseid võib palju olla.

7 silindriga töötav auto tundub gaasi andes täiesti okei ja ei pruugi arugi saada ..

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
31.05.2019 at 23:49 1 edit. Last edited 31.05.2019 at 23:51 by Maik
veiks16
Chevy van lonkab
Tegin väikse mõõtmise: temp sensori otsad oma vahel näitavad takistust, massi ei näita. Vajab vist massi. Tundub, et must juhe on pistiku tagant katki- kõris on must olemas.Hommikul remondin ja saab näha. Uus sensor kah olemas.
31.05.2019 at 23:52
Maik
  
Chevy van lonkab
idle air control valve

kas sul selline asi on? kontrolli seda.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
31.05.2019 at 23:55
veiks16
Chevy van lonkab
TBI remont sisaldas kõiki tihendeid, andureid, regulaatorit, pihustid ja puhastust. Kogu töö sai ettevõetud kuna alumine tihend oli lahkunud. Peale seda töötas mootor ilusti, viga tekkis peale paari kuust seismist.
31.05.2019 at 23:58
veiks16
Chevy van lonkab
Juhe remonditud, sensor vahetatud: olukord parem. Vahel jätab veel tühikäigul vahele aga bensu lõhna enam pole. Vaatab veel IAC valve ka üle siis on vast korras.
Tänud kaasamõtlemast.
01.06.2019 at 14:51
PhilipJFry
 
Chevy van lonkab
quote:
emty:vannil k2ib kirjaklambrist tehtud "special tooliga" see lugemine...minu oma n2itas kolme v6i nelja anduri viga(voltage high, voltage low, temp low v high ja midagi oli veel) aga reaalsus oli maha m2danenud egr-klapp...
Selle t88riista kasutamisega on see teema, et tuleb alustada k6ige v2iksema numbriga veakoodi kontrollimisest, kui just ei ole koodide seas 51-te v6i 52-te. EGRi t88 kohta on tal ainult nii palju, et kui see solenoid saba annab v6i on kuidagi teisiti ECMist lahti, siis tuleb koodiks 32. Kui aga EGR ise on kipakas, siis see otseselt koodina ei avaldugi.

quote:
Maik:7 silindriga töötav auto tundub gaasi andes täiesti okei ja ei pruugi arugi saada ..
Hea n2ide on mu masina kunagine 307, mille 8-st silindrist toimisid ainult 6, kuid mootor t88tas ilusasti yhtlaselt.

Kasulik oleks t6esti veakoodid yle kontrollida. Kui antud tegevus ei anna tulemust, siis tasuks esmalt yle kontrollida, et k6ik vaakumiga seotud voolikukesed korras oleks ning omal kohal.

https://www.gnttype.org/maint/malf.html
http://www.corvetteitalia.it/public/filetech/112011204844.pdf << see on kyll TPI kohta, kuid siiski kasutatav. Tundus kiirel pilgul t2itsa hea lugemine olema.


____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
02.06.2019 at 14:23
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Chevy van lonkab  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.