Urmas_Gmc |
Jeep Cherokee Chief wide track
Suvel sai endale soetatud ühe foorumlase käest selline aparaat nagu Jeep Cherokee Chief wide track. Pikalt sai nillitud ja mõeldud enne kui otsusele jõudsin, et see mul täielikust õnnest just puudus ongi
Kuna mulle endale meeldib väga foorumites erinevaid autode teemasid jälgida ja lugeda, siis otsustasin ka enda lugu jagada.
Passis kirjas sünniaasta 1981
Mootor 5.9 V8 AMC 360, mille otsas TH400 käigukast.
Dana 44 sillad ja BorgWarner 1339 vahekast.
Enne ostu juba nägin, et tööd saab olema palju, et saada auto selliseks nagu mina soovin, kuid samas tehniliselt kõik toimis, kere oli ka olemas ning raamil jäi silma ainult üks koht mis tähelepanu varsti vajab. Õli lekete tõttu oli põhjaalune ka korraliku kaitse saanud
Ostukontroll
Kodutee oli huvitav - rooliloks veerand pööret, üle 95 hakkasid rehvid korralikult vibrama, kuid hoolimata sellest oli üllatavalt sõidetav ka maanteel. Ahjaa, näidiku järgi kadus õli rõhk ka ära
Kodus tuli kiiresti koormakate alla panna Suurele Pealikule, sest igalt poolt lekkisid erinevad määrdeained välja.
Ilmad olid ilusad, ei hakanud veel garaaži ära pakkima.
Kõige rohkem häiris rooli loks - õnneks roolikarp oli ja on tihe ning põhiline loks tuli kulunud rooli kardaaniristist (kui seda kokkupressitud liigendit nii üldse nimetada võib).
Tööriista marketist tõin kõige väiksema risti, mis leidsin ja keevitasin külge. Hoopis teine asi. Sai tummine.
Seejärel võtsin ette õlipumba ja karteri ning vända tihendid. Kui juba lahti, siis otsustasin ka saaled üle vaadata. Selgus, et seis on hapu.
Kuna kange tahtmine oli sõita ja full rebuildi teha ei taha veel ning vända kaelad õnneks ilusad, siis seekord piirdusin ainult saalede, õlipumba lihvimise ning uute tihenditega.
Seejärel tuli ülesse poole liikuda. Vahetamist tahtsid ka kõik ülemise otsa tihendid, käigukasti vann lekkis jne.
Harmonic balanceri kael oli mõnusa soonega, õnneks SKF speedi sleeve aitab hädast.
Ja saigi hakata vaikselt kokku laduma
Esimene proovikäivitus nädal enne hooaja lõpetamise üritust ning starter lõi suitsu välja. Nice. Rockautost jälle magnetit ootama...
Käivitus, bensu hais, plaks ja mootor leekides. Läks kiireks - krt kus kustuti on? Õnneks vanade tunkedega sain leegi ära kustutada. Tõstin kustuti kohe käepärasesse kohta. Mis juhtus - lahtine bensuvoolik karpa küljes ja süüde vale.
Jõudsin jüri gümnaasiumisse kohale. Õnneks sama kandi poiss, nii et kaugele ei pidanud sõitma. Kaasa kruisima ei läinud, sest karpas nüüd miski kala ning kipub vahepeal välja surema.
Fotosüüdistus kah. Olin kohal Pilt netist laenatud, nii et loodan, et autor ei pahanda...
Sai tehtud ka keskkonsool, sest jubedalt häirib, et asju pole selles autos mitte kuhugi panna.
Hetkeseisuga vaja veel likvideerida jätkuvalt lekkivad klapikambri kaaned, jätkuvalt higistav käigukasti pann ja siis saab juba edasi vaadata kuhu kõik oma vaba raha paigutada. Tegemist on veel oi kui palju
Aga just sain teate, et kodus ootavad Edelbrocki kroomitud kaaned ja karburaatori remondi komplekt.
Lõpetuseks mõned niisama pildid autost kah:
Järgmisel korral juba uued seiklused
|