register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?  
Poster Message
algaja
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
Transpordivahend siis 2000 aasta E250 6,8 ja tuttav soetas selle eelmine aasta ning tegi uue põhja alla.
Nüüd sai sõitma ja muidu sõidab hästi, seismisest tekkinud lekked said kõrvaldatud.
Sõidetud pikem ots Tallinn-Põlva ja selle keskmine täispaagi meetodil tuli 24 sajale.
Saan aru, et tegu on suure V10 mootoriga ja automaatse kastiga ning ta tasuta ei sõida kuid kas tal võiks miskit viga olla või on talvel tavaline?
Mootorituli ei põle ja klapikambrikaante tihendite vahetusel ei taibanud ka vaadata kas kettidel märgid läksid kokku.
Muidu käib ühtlaselt ja küünlad said ka uued.
Ise oleks pakkunud maanteel natuke alla 20 toobi mõistlikuks ja ehk on keegi pidanud ning oskab vastata?
10.12.2023 at 16:15
brougham
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
Ametlik lehekülg annab 5.4l V8 E250 puhul u 20l/100km (tuletasin 7,7gal/ 100 mi põhjal), V10 kulu võib aimata.

https://www.fueleconomy.gov/feg/PowerSearch.do?action=noform&path=1&year1=2000&year2=2000&make=Ford&baseModel=E250%20Econoline&srchtyp=ymm&pageno=1&rowLimit=50

____________________________
Fuck the beer economy
10.12.2023 at 18:04
maalo
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
V10 selle konkreetse mudeli peal on täiesti normaalse kuluga.
Tehase number on 9,5mpg linn ja 11mpg maantee. Ehk siis mitte-vabaduse ühikutes vastavalt 24,76l/100km ja 21,38l/100km kohta maanteel.
10.12.2023 at 22:20
Vince
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
Kui isegi jänkid kurdavad selle V10 janu üle, siis järelikult on JANUNE. Ise sõidan sellisega juba 7 aastat ja ca. 25 sajale. Aga mul ka 37 tolli rehv all. Üldse on hea asi temaga vähemalt see, et ega ta suurt rohkem ka ei võta, kui midagi rasket sabas sikutada või peale laduda :)
10.12.2023 at 01:19
algaja
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid.
Tuleb siis lugeda kütusekulu normi piiresse mahtuvaks ja loota, et kütus on ainus asi mida ta kulutab.
Muidu sõidab üllatavalt hästi, tagaistmetel on ka soe, päriselt on soe ja sooja saab kiirelt sisse.
Väänet on kindlasti ühe diiselmootori jagu ja 60 miiliga sõidab 1500 pöördega.
290 000 miili on ees ja ilmselt saab teda vähemalt seniks kui automaks talle mõjuma hakkab.
11.12.2023 at 12:57
QLZ
 
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
Lpg peale panna ja sellise kuluga on 10 000 km ja raha tagasi. Aga eks seal midagi peab valesti olema, maanteel(90kmh) peaks/võiks see kulu olla 15-18, eriti kui on veel tagavedu ja normaalsed rehvid.

____________________________
460 - Thank The Lord For The Big Block Ford
11.12.2023 at 16:19
Vince
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
quote:
Aga eks seal midagi peab valesti olema, maanteel(90kmh) peaks/võiks see kulu olla 15-18, eriti kui on veel tagavedu ja normaalsed rehvid.

Ei ja veelkord ei :)
quote:
Tuleb siis lugeda kütusekulu normi piiresse mahtuvaks ja loota, et kütus on ainus asi mida ta kulutab.
Kulutab näiteks väljalaskekollektoreid, mis kipuvad praguneme ning väljalaskekollektori polte/mutreid, mis roostetavad olematuks ning mille tõttu kollektor lõpuks irvakile jääb. Sellega saab loomulikult ka kütusekulu veelgi suuremaks.
11.12.2023 at 17:19
antennimees
 
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
Mul kunagi oli sama mootoriga Excursion. Suvel maantekulu alla 20 saada oli ikka väga keeruline ja talvel linnas lühikeste otstega hakkas 40 le lähenema. Mul oli seal kus väljalaskekolled põhja all kokku said mingi tehasepoolne kitsaskoht. Kui see sai avaramaks tehtud hakkas paremini liikuma ja vist ka tibakese vähem bentsu võtma

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
11.12.2023 at 20:23
algaja
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
quote:
antennimees: Mul kunagi oli sama mootoriga Excursion. Suvel maantekulu alla 20 saada oli ikka väga keeruline ja talvel linnas lühikeste otstega hakkas 40 le lähenema. Mul oli seal kus väljalaskekolled põhja all kokku said mingi tehasepoolne kitsaskoht. Kui see sai avaramaks tehtud hakkas paremini liikuma ja vist ka tibakese vähem bentsu võtma

Nüüd omanik Tartu linnas seda asendusautona pruukinud, külmalt ja lühikesi otsi ning võtab 42L/100 km.

Huvitav kas see on miski viga automaatkastil et külmalt vahetab väga hilja käigu üles, 2500 kanti kuni temperatuurinäidik keskele tõuseb ja siis hakkab mingi hetk varbaotsaga gaasi silitades vahetama 1500 pöördega?
Kastil sai õli vahetatud kuid vana ja uus õli olid sama värvi ning filter nägi ka uus välja niiet tema eest on ikka hoolitsetud Rootsis.
13.12.2023 at 22:16
hents99
  
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
quote:
algaja:
quote:
antennimees: Mul kunagi oli sama mootoriga Excursion. Suvel maantekulu alla 20 saada oli ikka väga keeruline ja talvel linnas lühikeste otstega hakkas 40 le lähenema. Mul oli seal kus väljalaskekolled põhja all kokku said mingi tehasepoolne kitsaskoht. Kui see sai avaramaks tehtud hakkas paremini liikuma ja vist ka tibakese vähem bentsu võtma

Nüüd omanik Tartu linnas seda asendusautona pruukinud, külmalt ja lühikesi otsi ning võtab 42L/100 km.

Huvitav kas see on miski viga automaatkastil et külmalt vahetab väga hilja käigu üles, 2500 kanti kuni temperatuurinäidik keskele tõuseb ja siis hakkab mingi hetk varbaotsaga gaasi silitades vahetama 1500 pöördega?
Kastil sai õli vahetatud kuid vana ja uus õli olid sama värvi ning filter nägi ka uus välja niiet tema eest on ikka hoolitsetud Rootsis.

See on täitsa normaalne. Selliselt soojendatakse kastis hüdrovedelik kiiremini töötemperatuurini.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
13.12.2023 at 01:23
mrtn
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
Tundub, et sellel masinal tasub plokisoojendus paigaldada.
14.12.2023 at 13:00
EvoX
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
quote:
mrtn: Tundub, et sellel masinal tasub plokisoojendus paigaldada.
Mina ei tea, kui palju 6.8l tosooli on kokku, kuid minu 7.3l powerstroke mootoril panin ka Defa elemendi õlifiltrijala külge.
Masina jätsin seima sooja mootoriga, 12h oli juhe järgi ja 5€ elektri pealt raisatud...

Kui panna, siis pane märg gero peale!
Hoia plokisoojenduse pealt kokku :D
22.02.2024 at 21:45
v6sa
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
quote:
EvoX: ... 7.3l powerstroke mootoril panin ka Defa elemendi õlifiltrijala külge.
...


Mismoodi see käis? Mida see siis soojendab?
22.02.2024 at 22:38 1 edit. Last edited 23.02.2024 at 08:06 by v6sa
mrtn
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
quote:
EvoX:
Masina jätsin seima sooja mootoriga, 12h oli juhe järgi ja 5€ elektri pealt raisatud...

Mitte mingil juhul ei ole vaja plokisoojendust üle 2h enne planeeritud käivitust käitada, pigem vähem. Edasi kütad ainult ilma.
22.02.2024 at 00:40
EvoX
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
quote:
v6sa:
quote:
EvoX: ... 7.3l powerstroke mootoril panin ka Defa elemendi õlifiltrijala külge.
...


Mismoodi see käis? Mida see siis soojendab?

Soojendab tosooli?

quote:
mrtn:
quote:
EvoX:
Masina jätsin seima sooja mootoriga, 12h oli juhe järgi ja 5€ elektri pealt raisatud...

Mitte mingil juhul ei ole vaja plokisoojendust üle 2h enne planeeritud käivitust käitada, pigem vähem. Edasi kütad ainult ilma.

See 700w defa ei tee sul 25l tosoolile midagi. Jäta plokisoojendus minevikku ja pane diisel gero vahele :)
Ma enne jätan see kõrge elektriga kasutamata selle.
26.02.2024 at 19:35
mrtn
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
Väikeses ringis on 25 liitrit?
26.02.2024 at 23:01
v6sa
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
quote:
EvoX:
quote:
v6sa:
quote:
EvoX: ... 7.3l powerstroke mootoril panin ka Defa elemendi õlifiltrijala külge.
...


Mismoodi see käis? Mida see siis soojendab?

Soojendab tosooli?



Kuhu siis täpsemalt?

Siin ei ole ju kohta jahutusvedelikku soojendava elemendi jaoks:


Pealekleebitav "hoideelment" sellises kohas ei toimi kuidagi. Jahutusvedeliku tsirkulatsiooni tagavaid voolikuid seal ei paista.

Ma ei jauraks, kui ma poleks oma elu näinud kümneid valesse kohta paigaldatud "mittetoimivaid" soojenduselemente.

Füüsika vastu muidugi ei saa: kümme korda võimsam diiselkatel peabki kümme korda tõhusamalt kütma:) Boonusena saab toa ka soojaks.
26.02.2024 at 23:04
EvoX
Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?
Valge ringiga märgitud kohas. Muud varianti isegi ei anna sellele autole rohkem. Tegu Defa tootega. Kõige mõtetum 70€ mis ma raisanud olen :D Nüüd las see asi seal tiksub niisama.

quote:
v6sa:
quote:
EvoX:
quote:
v6sa:
quote:
EvoX: ... 7.3l powerstroke mootoril panin ka Defa elemendi õlifiltrijala külge.
...


Mismoodi see käis? Mida see siis soojendab?

Soojendab tosooli?



Kuhu siis täpsemalt?

Siin ei ole ju kohta jahutusvedelikku soojendava elemendi jaoks:


Pealekleebitav "hoideelment" sellises kohas ei toimi kuidagi. Jahutusvedeliku tsirkulatsiooni tagavaid voolikuid seal ei paista.

Ma ei jauraks, kui ma poleks oma elu näinud kümneid valesse kohta paigaldatud "mittetoimivaid" soojenduselemente.

Füüsika vastu muidugi ei saa: kümme korda võimsam diiselkatel peabki kümme korda tõhusamalt kütma:) Boonusena saab toa ka soojaks.
28.02.2024 at 21:25 1 edit. Last edited 28.02.2024 at 21:27 by EvoX
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Ford E250 V10 24 l/100km liigne isukus?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.