register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 2008 Chevrolet HHR LT  
Poster Message
fire83
 
2008 Chevrolet HHR LT
Chevrolet HHR (Heritage High Roof) on retrostiilis kõrge katusega viieukseline, viie reisijaga esiveoline universaal, mille disainis Bryan Nesbitt ja mille GM 2005. aastal Los Angeleses autonäitusel välja tõi. Müük sai alguse 2006. aasta mudeliga.
LT tähistab “Luxury Touring” ja see on samm kõrgemal baasmudelist. Eelmisel nädalal sai masin Stapperi poest ära toodud ja esimesed 200 kilomeetrit sisse sõidetud. Tegu on vist kõige kallima HHR'ga Euroopas, mis veebruaris kuulutusi sõeludes suutsin leida. Samas ka kõige paremas korras olevaga ja väikseima läbisõiduga. Stapperi perefirma müüb oma ilusas poes üldse väga huvitavaid ja heas korras olevaid masinaid ja Brian Stapperiga on lihtne suhelda. HHR on mulle südamelähedane olnud 2008. aastast peale, kui seda sama mudelit uuest peast salongis vaatamas käisin. Kuna aga HHR absoluutselt mu naispoolele ei meeldinud (kole auto!), siis sai toona sõiduvahendiks valitud hoopis 2008 Chevrolet Captiva LT. Fun fact: Captiva esitlus siin foorumis kutsus osades kasutajates esile enneolematu raevupuhangu, teema reostati kiireti sõimuga (mahedaim iseloomustus oli vist "joodiku okse") ja mida modereerija modereeris omapärase valikuna terve teema kustutamisega. Kuid tagasi HHR juurde. Toona GM pankrotistumise aegu sattus ebatüüpiliselt ports HHR'e Euroopasse müüki. Chevy Euroopa turgu varustas teatavasti peamiselt GM Korea üksus, samas HHR on GM Mehhiko tehase (Ramos Arizpe, Coahuila, Ramos Arizpe Assembly) toodang. HHR ei osutunud hilisematel aastatel eriti hästi müüvaks ja 2011 jäi ka viimaseks mudeliks. Haruldaseimaks mudeliks peetakse kaheistmelist varianti, millel on vaid kaks küljeakent. Üldse tundub HHR olevat vihka või armasta tüüpi auto. Youtubes kommentaare lugedes jääb silma kui paljud kiidvad HHR suurt läbisõitu (300k ringis) minimaalse hooldusega. Üks mainis suisa, et shokeeris trade-in tehes finantsjuhti sellega, et autol oli 530 000 läbisõit.

Pildid on müügisalongi poolt tehtud ja näitavadki konkreetset isendit. Masina seisukord on tõesti väga hea ja ilus. Minu masinal on lisadena juures veel küljeõhkpadjad (mis tulid standardina kõigile 2009), katusel on kinnitused suusaboxile, isofix ka olemas. Järgmise nädala lõpus ootab ees 2000+ km sõit Eestisse arvelevõtmiseks. Kunagine HHR'ist loobumise "viga" sai nüüd parandatud.















____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
03.03.2024 at 00:39
DevilDeVille
  
2008 Chevrolet HHR LT
Kusjuures neist paneli versioonidest on LS swapi ja nina ümberehitamisega (ümarad tuled ja viisakam iluvõre) täitsa sümpaatseid liikureid tehtud. Odav lõbu muidugi pole, kuna korraliku värkstoa toruraam koos vedrustusega maksab juba suurusjärgus 15 kilo mikirublasid.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
03.03.2024 at 01:00
fire83
 
2008 Chevrolet HHR LT
Promo: https://teddy-tokyo.com/images/brochures/CHEVROLET/2009_HHR.pdf

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
04.03.2024 at 03:54
mrtn
2008 Chevrolet HHR LT
Mulle need retromasinad meeldivad, see veel eriti. Pirukakäruna ostaks isegi.

04.03.2024 at 10:52 1 edit. Last edited 04.03.2024 at 10:53 by mrtn
Maik
  
2008 Chevrolet HHR LT
Ma ei ütleks hate, aga ise ei ostaks.
Aga aeg piisavalt suure vahemaaga, et vist vahetasid naise välja..

Kahtlemata selline huvitav sõiduk.

Prowleri omaks küll näiteks
Õppisin ära, et esiveolist sõidukit ma hakkan ca 2 aastaga vihkama.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
09.03.2024 at 08:42 1 edit. Last edited 09.03.2024 at 08:43 by Maik
fire83
 
2008 Chevrolet HHR LT
Bryan Nesbitt, kes disainis nii Prowleri kui hiljem HHR’i, on öelnud, et vältis kõiki vigu, mis Prowleri puhul sai tegitud. Üldine konsensus praeguseks tundub olevat, et HHR on igas mõttes parem auto.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
10.03.2024 at 20:13 1 edit. Last edited 10.03.2024 at 20:14 by fire83
DevilDeVille
  
2008 Chevrolet HHR LT
quote:
fire83: Bryan Nesbitt, kes disainis nii Prowleri kui hiljem HHR’i, on öelnud, et vältis kõiki vigu, mis Prowleri puhul sai tegitud. Üldine konsensus praeguseks tundub olevat, et HHR on igas mõttes parem auto.

Konsensus on üldine kus? HHR omanike seas? Olles ise mõlemat produkti tüürinud, siis julgen väita, et need asjad on sõidetavuse võtmes eri universumitest. Jah, Prowler on uutmoodi kuses viie inimese sõidutamisega aga HHR on isegi ninaveduste käkkide seltskonnas juhitavuselt/sõidutundelt õnnetu pasavanker. Mida, nagu varem juba mainitud, saab RWD v8 swapiga edukalt tohterdada. Prowleri ainsad vead olid v8 puudumine ja nilbe esistange. Mida samuti pole ülemõistuse keeruline heastada. Lihtsam ja odavam, kui HHR autoks teha.


https://www.autoevolution.com/news/700-plus-horsepower-hemi-prowler-hits-the-market-as-a-howler-in-time-for-halloween-201890.html


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
10.03.2024 at 21:44
mrtn
2008 Chevrolet HHR LT
quote:
DevilDeVille:Prowleri ainsad vead olid v8 puudumine ja nilbe esistange.

3.5 V6 nii väikesel autol on maa ja ilm. Pigem on probleemiks see uimane 4-käiguline. Labadega 6 või 8 oleks juba super.
11.03.2024 at 11:59 1 edit. Last edited 11.03.2024 at 12:00 by mrtn
fire83
 
2008 Chevrolet HHR LT
Tänud pakkumast, mul oma kasutusvajadus ja hetkel mikihiire autod huvi ei paku :)
Paar toredat disaini :)







____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
18.03.2024 at 13:30 1 edit. Last edited 18.03.2024 at 13:31 by fire83
tqhq.ee foorum : Minu auto : 2008 Chevrolet HHR LT  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.