register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : roolivõim  
Poster Message
Ragnar
roolivõim
niisiis, olen sellega tyydanud päris paljusid, keegi pole adekvaatset vastust andnud. Nimelt roolivõim jääb kinni pööramisel - õigem oleks öelda, et mitte kinni, vaid töötab vahelduva eduga. Külmaga loomulikult ei taha yldse mind keeramisel aidata. Õli sai eelmine suvi just selle pärast vahetatud - yhesõnaga puhta õliga püüdsin pesta seda mitu korda läbi - ei aidanud. Samas on ka mingi loks sees, mis laiema rehvi alla panemisel eriti tunda annab Tallinna teedel. Kas on tegemist roolilati ära väsimisega, või...? Rooli otsad on korras!!

Milles probleem???
28.03.2001 at 15:09
PlyVal64
roolivõim
Esimene asi vaheta rihm ära. Mul igapäevaoopel teeg täpselt sama. Pump ise ka pees muidugi(undab kui Ikarussi tagasild), kuid külmaga on rihm jäik, metall külm ja jääkirme vahel. Rihma serv on libisemisest juba kulunud(libe ja põlenud). Kui rihm uus ja ikka sama jama, siis pumba või lati vahetus ainus abi.
28.03.2001 at 17:11
Ragnar
roolivõim
rihm ligi aasta vana..., rihma kaela ei ajaks..., aga pump ja latt- täitsa mõistlik.
Tegelikult peaks siis enne lati ära vahetama..., pump pidi uuesti minema, kui lat vana..?
28.03.2001 at 17:19
LaSa
 
Moderator
roolivõim
plyval: nojah, oopli tüüpviga vist, et pump jookseb.. mu tööautol sama teema.
29.03.2001 at 03:28
Ragnar
roolivõim
väga huvitab mis nagu füüsiliselt selle põhjustab, et töötab vahelduva eduga. Kuidas roolilatt seda mõjutab???
29.03.2001 at 15:13
PlyVal64
roolivõim
Pumbas on klapid, mis kipuvad kuluma ja kinni jääma. Latis kolvid, mida sama viga võib vaevata. Klapid tavaliselt ei lase õlil vastavale abistavale kolvile peale suruda ja tekib vajadus pöörates ka teist kolbi tagasi suruda. Esimene vihje kulunud klappidele on olipaagi korgi õhutusavast kohati väljapurskuv õli ja korin. Lisaks hakkab õli emulgeeruma. Aga kindlasti on ka teisi vigasid(kulunud pumpmehanism, kinn jäänud laagrid jne.), mis samasugust veailmingut annavad. Kuigi on olemas ka pumpade-lattide remontkomplektid, tuleb tavaliselt odavam terve või uus isend osta.
29.03.2001 at 15:23
Ragnar
roolivõim
sellest oli suur abi...
samas, kui mul on teine kasutatud roolilatt(mille seisukorda ei tea täpselt) - kas on võimalik mingi kahest yks teha...
29.03.2001 at 15:27
partel
  
roolivõim
Roolivõim on rahhiidihaigete jaoks. :evil
30.03.2001 at 11:04
Ragnar
roolivõim
siis olen suhteliselt haige inimene :p, aga ilma võimuta higistada küll ei viitsi enam...
30.03.2001 at 11:48
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : roolivõim  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.