Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/htdocs/forum/viewtopic.php on line 29

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/htdocs/forum/viewtopic.php on line 30
tqhq.ee foorum - Ford Contour
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/htdocs/forum/func.php on line 153
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/htdocs/forum/func.php on line 191
mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Ford Contour  
Poster Message
luke
Ford Contour
oskab keegi midagi sellise auto kohta pajatad?
head ja halba

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=30664



____________________________
caddillac seville sts '95
29.04.2003 at 14:57
friik
 
Ford Contour
Sama mis fordmondeo. See osa Fordi maailmauto plaanist oli. Mercury müstiiq oli ka osaline selles
Peaks hea ja halb sama mis mondeol olema.

____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
29.04.2003 at 15:05
soomuk
 
Ford Contour
olen seda ihusilmaga ka lähemalt näinud. mootoriosa täitsa korras 2.0 dohc mootor oli... esimesed vardad vist tahtsid ka vahetamist... pisut iluvigasid - vasakpoolse tagaratta juures mõlk, esiakna juures plastikdetailis suur auk, kõrvalistuja airbagi luuk kuidagi kummaliselt (ise?)kinnitatud jms. sihukest pisemat sorti nokitsemist tahab...
auto on kunagi ka päris korraliku paugu vasakusse esiotsa saanud, kapot ja juhiukse vahed ei jookse päris paralleelselt.
rohkem ei tule hektel meelde. iseenesest sõita kannatab

edit: autot olevat veerennis hooldatud, nii, et sealt saab kindlasti konkreetsemat infi...
29.04.2003 at 16:12 Last edited 29.04.2003 at 16:16 by soomuk
friik
 
Ford Contour
quote:
autot olevat veerennis hooldatud, nii, et sealt saab kindlasti konkreetsemat infi...

Oskab keegi ütelda, mis selle ettevõtte nimi on kes Veerennis tegutseb?

edit: inf olemas juba

____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
29.08.2003 at 13:46 Last edited 29.08.2003 at 13:52 by friik
peep
 
Moderator
Ford Contour
Kui reaalselt ostmas oled, siis osta parem minu Mondeo ära..hind sama ja mootor ka, muu info siis kui huviline oled.

Sn. 90 000 seal kuulutuses mõjub eriti usaldusväärselt.:)
29.08.2003 at 14:14
friik
 
Ford Contour
Ma üldse seda silmas pidasin.

Ledoviinist öeldi et nende andmetel 2.0 doch mootor sama, ülejäänu kohta inff puudub.

Netist kah suht raske inffi leida, contour.org ehk kontuurikummardajate tsunftist ei osanud ma ka välja midagi tarka lugeda.
Aga su Mondeo vana kerega ja sama aasta?
Mind ennekõike igasugused pangaosalusega lunastatavd sõiduriistad hetkel paeluvad.

____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
29.08.2003 at 14:26
peep
 
Moderator
Ford Contour
Siis pole mul Sulle midagi pakkuda. Auto on muidu ok ja olen esimene omanik aga aasta on '94 (müüdud detsembris).

Üldiselt ei soovitaks USA varianti, kuna kuigi nad on Mondeoga sama masin, on seal kindlasti ka erinevusi ja jupimüüjad ei suuda Sulle öelda kas on sama või mitte. Ehk Sa oled tihtipeale sunnitud ostma suurusjärgu võrra kallemaid juppe - Mondeo stuff on üldielt sigaodav. Ekstravagantsus on ka muidugi tore, iseasi kuipalju see Contour nüüd stiilsem on, kui Mondeo.
29.08.2003 at 14:34
friik
 
Ford Contour
Conti tagaots kindalsti kenam kui Mondeo "valguvad" tuled. Seest nagu erinevused paistavad puuduvat.
Ja kuna neid Mehhikos(minu andmetel) kokku kruvitakse, siis ilmselt seal kõik mutrid-poldid tollimõõdus.


____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
29.08.2003 at 14:43
vvt
  
Ford Contour
Üldiselt on Countouril üks oluline pahe - nad kõik siin on ühe Mazda alt pärineva CD4E marki automaatkastiga. Sellel on sees eluaegne filter, mis on tegelikult tavaline filtririidest juust, mis on pandud siisse nii, et teda kätte saab vaid kasti maha/lahti võttes. Praktikas on esimese 100 000 järel kuskil Nevada kõrbes see sodi täiesti täis või kohe umbe minemas. Kuna mehhaanikaosa koosneb sellel igasugu nigelatest alujubinatest, mis "andmise" korral toodavad korralikku sodi, siis ühel kenal päeval lõpeb selle läbilaskevõime ja edasist teab igaüks ise. Lugu pole sugugi harv. Samamoodi on kogu kasti puudutav elektrivärk nagu ta parasjagu on-olen kunagi näinud sellist, millel oli 30 000 miiliga läbi kulunud PRNDL lüliti, et seal loksuv vasepuru tekitas lühiseid mis omakorda pani näiteks 100 peal mõnikord suvalise käigu sisse:eek

Muidu mondeo mis mondeo -erinevus valdavalt kereosades.
29.08.2003 at 14:48 Last edited 29.08.2003 at 14:51 by vvt
friik
 
Ford Contour
Veel Usa-Euro Euro-Usa Fordidest.
Selline nägi aastal 1982 välja Probe proto
Meenutab kahtlaselt sierrat :)
Ju siis maailmaauto idee hõõgus tuha all vaikselt. Kuniks tuli Mondeo-Contour-Mystique ning siis proovitigi asi praktikas järele.


sry OT
Ja veel Ford Nucleon aastast ´58. See läheb nüüd teemast küll väga kaugele kuid lihtsalt pidin selle üles torkama. Auto nagu vanast "Thunderbird´s" Multikast :lol


____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
29.08.2003 at 15:12 Last edited 29.08.2003 at 15:13 by friik
Lef
Ford Contour
Ja veel Ford Nucleon aastast ´58. See läheb nüüd teemast küll väga kaugele kuid lihtsalt pidin selle üles torkama. Auto nagu vanast "Thunderbird´s" Multikast :lol


Sorry ka minu poolt OT

Nucleon oli üks ennenägematult äge riist , nii 5000 miili pakkus ford ise tankimiste vaheks. Apastraadile taheti nimelt minituumareaktor peale panna :) Tollal oli tuumareaktor kole kuum sõna ja miskis tolleaegses teadusajakirjas (oli vist popular science??) käidi välja veksel et umbes aastal 1980 töötavad enamus kodumassinatest pisike reaktori energial :)

____________________________
Taurus'97
29.08.2003 at 17:57
peep
 
Moderator
Ford Contour
Selle auto makett on ka oma silmaga ära nähtud Henry Fordi muuseumis Deabornis.
29.08.2003 at 18:09
friik
 
Ford Contour
quote:
vvt: Üldiselt on Countouril üks oluline pahe - nad kõik siin on ühe Mazda alt pärineva CD4E marki automaatkastiga. Sellel on sees eluaegne filter, mis on tegelikult tavaline filtririidest juust, mis on pandud siisse nii, et teda kätte saab vaid kasti maha/lahti võttes. Praktikas on esimese 100 000 järel kuskil Nevada kõrbes see sodi täiesti täis või kohe umbe minemas. Kuna mehhaanikaosa koosneb sellel igasugu nigelatest alujubinatest, mis "andmise" korral toodavad korralikku sodi, siis ühel kenal päeval lõpeb selle läbilaskevõime ja edasist teab igaüks ise. Lugu pole sugugi harv. Samamoodi on kogu kasti puudutav elektrivärk nagu ta parasjagu on-olen kunagi näinud sellist, millel oli 30 000 miiliga läbi kulunud PRNDL lüliti, et seal loksuv vasepuru tekitas lühiseid mis omakorda pani näiteks 100 peal mõnikord suvalise käigu sisse:eek

Muidu mondeo mis mondeo -erinevus valdavalt kereosades.


TO: vvt

Kindel see on, et ainult keredetailid erinevad?
Peidus pinna all siis kõik sama, peale kasti? S.t et puksid-rooliotsad-poolassid-muu ninn ja nänn samad? Sul isiklik kogemus olemas, või lihtsalt naised-saunas-rääkisid?

Tänud


____________________________
www.kleepsuvabrik.ee
01.09.2003 at 09:27
rai
Ford Contour
Mehhanika osas on samuti erinevusi näiteks piduri klotside ketastega
01.09.2003 at 11:16
cent
 
Ford Contour
Samuti peaks olema erinevus käiguosas, mondeo jupid ei hakka. Endal kogemused sellega. Samas nii hirm kallid kui siin räägiti need jupid nüüd ka ei ole.
01.09.2003 at 13:24
tqhq.ee foorum : Autod : Ford Contour  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.