Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/htdocs/forum/viewtopic.php on line 29

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/htdocs/forum/viewtopic.php on line 30
tqhq.ee foorum - "Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/htdocs/forum/func.php on line 153
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/htdocs/forum/func.php on line 191
mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : "Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel  
Poster Message
newton
 
Moderator
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
...saab sellele, kes ütleb ära, mis on sellel pildil valesti:

02.07.2003 at 23:07
inc13
 
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
quote:
newton: ...saab sellele, kes ütleb ära, mis on sellel pildil valesti:
quote:


Veljed on vist vähe uuemad kui auto ning hood tach on pisut võõrkeha....

edit:minu vaatamise viga tegemist vist ikka scoopiga
02.07.2003 at 23:14 Last edited 02.07.2003 at 23:16 by inc13
mrtn
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
tagaklaas
02.07.2003 at 23:18
newton
 
Moderator
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
scoop jah, aga velgede koha pealt täiesti õigus. Aga see pole veel päris kõik.
02.07.2003 at 23:19
erik
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
quote:
mrtn: tagaklaas
pakuks ka seda varianti...
02.07.2003 at 23:22
peep
 
Moderator
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Nagu mrtn mainis tagaaken on vanema mudeli oma aga samas spoilerid, kuljescoop ja ilmselt ka nina uuema omad.
02.07.2003 at 23:23
Georg79Fire
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Veljed tulid välja alates '76 aga auto ise enne '75 tagaklaasi järgi arvestades. Niisuguse tagaklaasiga mudelil ei olnud selliseid trans-am värvikombinatsioone ja lisaks polnud trans-amil küljeliiste!
02.07.2003 at 23:23
vkx
 
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Pole küll nii spetsialist aga kas äkki rool pole liiga kitsas?
02.07.2003 at 23:23
peep
 
Moderator
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Vist Georgil on õigus, see minu pakkumine oli tiba mööda.

Kes viitsib võib siit kaevata:

http://www.firebirdgallery.com

jube aeglane sait aga kõike on.:)
02.07.2003 at 23:28 Last edited 02.07.2003 at 23:29 by peep (Moderator)
partel
  
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Mootor!

____________________________
_
02.07.2003 at 23:29
Georg79Fire
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Spoilerid ja küljescoop on täpselt sellised nagu 73-75 trans-amidel, kuid esitiiva otsad on küll 77-81.
02.07.2003 at 23:30
PlyVal64
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Olgu muuga, kuidas on, kuid juhiuksel on lukusüdamik puudu. Scoope, spoilereid, velgesid ja muud nänni võidi prooviks aasta varem ja vana keret aasta hiljem "eritellimusel" kasutada, kuid tühja auku uksepleki sisse ei saanud tehasest päris kindlasti:)
02.07.2003 at 23:30
pisike99
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Kyljeliist on III polvkonna oma.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
02.07.2003 at 23:33
newton
 
Moderator
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Veel mõned pildid:


02.07.2003 at 23:53
partel
  
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
No on ikka puritaanid!

Minu arvates on F-body kõige viimasem auto, mida restaureerida - need ikka modimiseks ja performance'iks.

Eriti 2 gen, mille restost hullem on ainult EMEX'isse viimine.


____________________________
_
03.07.2003 at 00:10
PlyVal64
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
quote:
partel: No on ikka puritaanid!
Minu arvates on F-body kõige viimasem auto, mida restaureerida - need ikka modimiseks ja performance'iks.
Eriti 2 gen, mille restost hullem on ainult EMEX'isse viimine.
Vat siin Sa Pärtel näitab üles oma täielikku küündimatust. Rastaureerimine on kõige elitaarsem tegevus üldse kasutatud autode mingisugusegi "tegemise" juures. Hea kiirendusauto teeb valmis rohkem inimesi, kui perfektselt taastada oskab, suudab, tahab ja viitsib. Isegi USAs on päris kindlasti üpris suur ettevõtmine(kuid arvatavasti siiski võimalik) näiteks täpselt auto tootmishetkel tehasesse tulnud lambipirnide partiist pärit pirne leida, kojameeste kumme ja muid "vidinaid". See on "restaureerimise kõrgeim pilotaazh". 0 km sõitnud autoga samaväärseks taastamine on võrreldav üksi omas garaazhis 4,7 sek. top-fueli ehitamisega, kui tegu on nii "tavalise" autoga, kui seda ka 2.gen. f-body on.
03.07.2003 at 00:26
newton
 
Moderator
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Igatahes veel hilisel tunnil leidus palju inimesi, kes Fire ajaloost midagi teadsid ja panid tähele veel rohkemaid asju kui mina :)

Tagaklaas on jah -74 ja snowflake veljed minu andmetel 77-

Nii täpselt mina ei oska vaadata, et spoilade ja küljescoop'i järgi aastat öelda; küljescoop minu meelest mingil olulisel määral ei muutunudki, aga uurin veel asja :).

Iluliist on ka asi, mida ma ise ei märganud, vist Georgil ja võib-olla isegi pisike99'l õigus.

Georgil muidugi õigus ka varajaste TA'de värvikombinatsioonide koha pealt.

Tagaklaas on selles mõttes hea vastus, et siis sobinuks mõned esimesel pildil olnud asjad natuke paremini, aga kuna tagaklaasi kuju on ilmselt raskem ümber teha kui auto üle värvida ja veljed vahetada, siis ei saa seda päris õigeks vastuseks pidada. BTW, seda tagaklaasi ümbritsev iluliist ei peaks olema mustaks värvitud ;)

Õigus oli vist ka vkx'il, kui tegu oleks tõesti Trans Am'iga, siis sellel oli minu teada omajagu toekam nn. Formula rool standardvarustuses. See on mõne odavama mudeli rool, mis ei lähe aga kokku metalse armatuuripaneeliga, mis oli vähemalt varajastel II põlve autodel ainult TA-del.

Auto leidsin siit:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2421992724&category=6427
sealt loeb välja, et tegu on '70 baasmudelist ehitatud TA "klooniga".

to PlyVal - :) huvitav, et ühel järgmisel pildil on lukk olemas jälle.

to Pärtel - mõistagi on kiire auto ehitamine ja sellega sõitmine kõige õigem tegevus.
Samas on minu meelest kasulik teada ka autode ajalugu ja miks siis mitte vahelduseks niimoodi aega viita, nagu siin teemas tehtud sai. Firebirdi kõikidest põlvkondadest leidub autosid, mida oleks vale radikaalselt modima hakata, eriti kuna vähem rariteetset toormaterjali (veel) küllaga leidub.

Aga "Fire ajaloost midagi teadva inimese" tiitli vääriliseks tunnistan kõige rohkem detaile välja toonud Georgi :)
03.07.2003 at 00:39
partel
  
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
Kui restohuvi on, siis võiks juba ette võtta näiteks '57 Caddy või üldse midagi 20-30'ndatest.

2nd gen'i restaureerimisest ma aru ei saa ning sinna <200 hj originaalmootori asetamine on sadism! :kill

2nd geni asjadest eelistan näiteks Erkki ja Georgi omi iga kell 100% originaalile!


____________________________
_
03.07.2003 at 00:59 Last edited 03.07.2003 at 01:00 by partel
diesel
"Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel
jähh, neid järgi tehtud am-e on isegi nähtud. siin näituseks ka kellad am-iomad pandud.
03.07.2003 at 09:10
tqhq.ee foorum : Autod : "Fire ajaloost midagi teadev inimene"-tiitel  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.