| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  musttank77 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel SAi kunagi Pisikeselt 1 auto ostetud. Sellex oli Oldsmobile Cutlass F-85. Aastax on passi märgitud 1964, asi ise on hardtop kerega kahe ukseline. Tahax mingisugustki ajalugu teada ,tean ,et mingi vene meremees oli ta toonud 77 aastal Belgiast Antwerpenist. Siit küsimus ,kas neid tehti seal. Nüüd siis plekijupile  stantsitud tekst:GENERAL MOTORS CONTINENTAL ANTWERP ; MAKE     OLDSM    MODEL   3237-E ;   ENGINE No  T018584H   ;CHASSIS No  CA-824M2354  ;  RELEASE 4-1514-2  PAINT 111   ;TRIM  965   GVW    PVA  .      Siis kui Pisike seda loeb , võx ju dokumendid ka kunagi korda ajada. Ette tänades.
 |  
	  | 05.07.2003 at 02:58 |  |  
	    |  pisike99 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel Hee, jah, ykspaev just motlesime Jassiga et kus see Olds saanud on
  ) Mina sain selle auto ARK-i asedirektori Juhan Kaarpalu kaest. Sai tosisem kereremont ette voetud, aga kuna plekivennaks juhtus olema laiskmart, jai asi pooleli.
 Paberiajamisega erilisi takistusi pole, mai maleta ainult, kelle nimele auto jai.
 Millal siis ykskord valmis on?! Ei ole ilus sellisel lasta pilkude eest kuskil tohletada!
 
 ____________________________
 Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
 ilmar.pukk@hotmail.com  tel. +372 56 155 999
 |  
	  | 05.07.2003 at 10:08 |  |  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel 30 - 40ndate Cadillacid toodi küll suures kastis Antwerpeni ja sealses tehases? pandi kokku.
 Ei usu, et uuematega nii tehti - ju on lihtsalt Euroopa jaoks tehtud
 
 ____________________________
 KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
 :evil
 |  
	  | 05.07.2003 at 11:57 |  |  
	    |  musttank77 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel Sain su käest vana passi ja mingid roosad paberid kus Su nimi pääl on. Vist oli mingi müügi õiguse paber. Sai teda kunagi tegema hakatud ,siis jäi asi soiku. Eelmine aasta läx ta ühe plekseppa kätte kes eriline kummivenitaja, Ise veel ta kilkas suurest rõõmust ,et sellist masinat teeb ta rõõmuga,lubas kõik liited tinaga üle teha  aga soiku ta seal jäi. Mis ta ära tegi oli seest liivapritsiga üle ja krunt selga ning mõnest kohast pani tina kah. Nüüd just 3 päeva tagasi sai ta ära toodud  ja tegijamasse firmasse viidud.   Siis kui ma ta sain Su käest ,lõime relaka sisse ja tegime cabriox niimoodi ,et kui vaja tõstad koorikkatuse tagasi ja klambritega kinni. Sest iseenesest ju vahet pole ,niikuinii jääb ta ainult suve autox ja originaali pold ka plaanis tast teha. Vahepeal on selle masinaga ka kino saand aga see juba pikem jutt. 1 mure veel :kust ma starteri Mustangile saax ?
 |  
	  | 05.07.2003 at 12:16 |  |  
	    |  HardStep 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel CA numbri alguses viitab, et kokkupanemiskohaks ongi Antwerpen. Tootjatehas on ilmselt M t2he j2rgi chassis numberis Lansing, Michigan. Mootori numbris H t2hendab, et on expordiks toodetud mootor,(4-bolt block?). T mootori numbris on v8 330 cid, small block, originaalis kuldset v2rvi (blokk), 290hp.
 |  
	  | 07.07.2003 at 17:27 |  |  
	    |  PlyVal64 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel Musttank77, ole hea mees ja ehita imekähku see F-85 originaali tagasi! Mis kuradi rellakamaania see inimesi on tabanud? Ütlen otse, idioodistunud olete oma katuselõikumisega. OK., Märten lõikus ära 69 Dardi, neid leidub hulgaliselt. Kuid too konkreetne Olds F-85 on Antwerpeni tehases spetsiaalselt Euroopa jaoks ehitatud ja peast (ehk veel mitte liiga täpselt) väidan toodanguarvuks sellisele autole u. 1200 autot maksimaalselt. Eks ma vaatan veidi järgi, kuid omalajal, kui ise rahapuudusel seda autot Lastekodu platsilt äraosta ei jõudnud, väitsid Soome Oldsispetsid selle suhteliselt haruldaseks autoks 60te ameeriklaste toodanguarve vaadates. Autol oli vale mootorr peal, kuid töötas. Originaal koos automaadiga kaasas.
 Inimesed, ärge müüge väärtuslikke autosid oinastele! SRY!, kuid minu vanaautolembus ei luba teistmoodi väljenduda. Oleks siis veel, et originaalist polnud eriti midagi järgi aga suht heas korras originaali lõhkuda, see on ketserlus autonduses.
 EDIT: Veidi mõistest "ketserlus".
 Aitame siis inimest kahJ “Lohutuseks” ütlen, et Oldsu toodanguarvu osas Antwerpenis 1964 aastal eksisin: neid tehti “tervelt” kõiki mudeleid kokku 548 tk!
 MAKE            MODEL
 ENGINE No
 CHASSIS No
 RELEASE        PAINT
 TRIM           GVW     PVA
 Kas on selline alusilt? Hardstep juba rääkis põhilise ära. Euroopas toodetutega on suuri raskusi, kuid üldiselt peaks õige olema. Auto Olds F-85 Cutlass Holiday Coupe, mootor T018584H (T)1964 330 CID (H)4-bbl export. Vahel miski suvaline järjekorranumber.  45° cam bank angle. 290 hj. Kast pidi olema 2-speed Jetaway.
 Release on üldiselt tundmatu number, peab GM USA ja Opeli suhet uurima. Trim ehk sisu oli Holiday Red kunstnahk, Paint mingis kummalises numeratsioonis(võiks olla jällegi Opeliga sama), GVW on pakiautodele mõeldud täismass ja PVA samadele teljekoormus.
 Ehk tegelikult on tegemist esimese aastakäigu Kanada Olds 4-4-2  Euroopa versiooniga, mida nendest 548 autost kindlasti enamus polnud.
 
 |  
	  | 07.07.2003 at 20:15 | Last edited 08.07.2003 at 03:02 by PlyVal64 |  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel Votvot - nüüd tuleb meelde, et isegi käisin teda seal droolimas. Pärastpoole seisis vist veel Stimonti juures....
 
 ____________________________
 KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
 :evil
 |  
	  | 07.07.2003 at 20:27 |  |  
	    |  ervin 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel Ply, paratamatult pead leppima sellega, et auto omanik võib oma varaga teha midaiganes talle endale pähe torkab. Olgu see siiis katuse mahalõikamine või küpsisepaki istmevahele poetamine. Iseasi kui eetiline see muidugi on. Keelajat ei ole ei sinust, ega ka kellestki teisest.
 |  
	  | 07.07.2003 at 20:37 |  |  
	    |  urmas 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel Ply siin kujundab üldist arvamust, ja teeb sellega äärmiselt tänuväärse liigutuse.
 |  
	  | 07.07.2003 at 20:45 |  |  
	    |  ervin 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel Ply on üldiselt tore poiss kuid võiks ennast väheke tsiviliseeritumalt väljendada, nõme naglatsemine kostub igast kolmandast postist läbi, kuid jah, peab nentima, et juttudes on siiski iva sees.
 |  
	  | 07.07.2003 at 20:46 |  |  
	    |  PlyVal64 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel Ervin, minu asi on arvamust kujundada. Teatud hulk väga austusväärseid inimesi on mind korduvalt selleks tegevuseks volitanud. Kusjuures väljendan hetkel OMA isiklikku arvamust, sest seda konkreetset juhtu ei ole teistega läbi arutanud. Ja on selline arvamus mul kogu aja olnud. Kui teadmised millegi väärtuslikusest puuduvad, ei tasu sellele kohe kirvega kallale minna. Mulle meenuvad sellise teguviisiga koheselt need sõbrad "Poola restauraatorid", kes 300 aastat vana seinapannoo selle restaureerimise asemel kinni betoneerisid. F-body lõikumine pole midagi hullu, ons neid keresid vedelemas ju Eestiski. Kuid teatud autode puhul tuleb enne lolli lammutamist veidikenegi auto tausta uurida, mitte 7-8 aastat hiljem seda kusagilt hoovinurgast lõhutuna "leida".
 Aga üldiselt teeks hoopis sellise üleskutse, et asjalikud, hästi moditud, ümberehitatud või racing-kõlbulikuks tehtud autod osaleksid Eestis väljakuulutatud tuuning-võistlusel. Mitu rellakaga "ehitatud" ILUSAT autot on Eestimaal? 1-2 Põrnikat, hädapärast lilla cabrio-Volga ja kõik. Muu on ju porno. Ahjaa, too Audi mootoriga Muhk, mis alles pooles plekitöös on, võib kah tõsine asi tulla. Kuid ka seal ei minda julmalt kerelõikumise teed, vaid vend vaiksel vaatleb, mõtleb ja keevitab. Aga toda rellaka-disaini oleme me siin aastate jooksul korduvalt arutanud, pole vast rohkem mõtet.
 |  
	  | 07.07.2003 at 23:19 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel OT: see tuuning-võistlus polegi ehk paha idee aga Autolehe korraldatud üritustel ei taha mina osaleda ja ei soovita ka teistel seda teha. Põhjus nende mõne aasta tagune reklaamikampaania, kus lubati tellijate vahel välja loosida EF aga minu andmetel seda ei tehtud, vähemalt nende enda lehes ei ole nimetatud fakt kajastamist leidnud. Ehk lihtviisiline petmine. Kui ma eksin, siis parandage ja võtan sõnad tagasi.
 |  
	  | 08.07.2003 at 08:52 | Last edited 08.07.2003 at 08:52 by peep (Moderator) |  
	    |  PlyVal64 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel 
 quote:Peep, Sa saad täiesti ametliku vastuse hetkel: Hr.Teppan on seda autot ehitanud, hetkel on saadud läbi tehnilisest ekspertiisist, EF sai ehitatud võitja erisoove ja kehakuju arvestades ning varsti-varsti saab Autolehest selle valmimisest, kätteandmisest ja muust põnevast ka lugedapeep: OT: see tuuning-võistlus polegi ehk paha idee aga Autolehe korraldatud üritustel ei taha mina osaleda ja ei soovita ka teistel seda teha. Põhjus nende mõne aasta tagune reklaamikampaania, kus lubati tellijate vahel välja loosida EF aga minu andmetel seda ei tehtud, vähemalt nende enda lehes ei ole nimetatud fakt kajastamist leidnud. Ehk lihtviisiline petmine. Kui ma eksin, siis parandage ja võtan sõnad tagasi.
 
  Käsitööauto peabki vaikselt valmima, Morganit oodatakse 5+ aastat ja sissemaks on oluliselt suurem, kui Autolehe aastatellimuse maksumus. Võitja nimi on lehes kõvahäälselt maha kuulutatud, Tartus autonäitusel see teema pikalt väljas olnud. Võitis üks tavaline lihtne maamees ... aga kannata, lugu tuleb   |  
	  | 08.07.2003 at 10:47 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel Siis võtan oma sõnad tagasi nagu lubatud !
  Ainult natuke naljakas tundub, et see nii pika vinnaga asi on, pole ju suurt efekti teatada kaks aastat hiljem, et näe meie tellija nüüd sai kätte oma auhinna   |  
	  | 08.07.2003 at 10:51 |  |  
	    |  spl 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel nii nyyd selle autoga asjad niikaugel et esimine värv peal siiamaani puudub kast ja mootor.kuna see meil musttank 77 ühisprojekt siis leppisime kokku et jääb kabrioks.selle eest aga üritame saavutada seda et kui katus peal siis võimalikult originaalilähedane.ära sai kaotatud ainult lukud ustelt ja rattakoopa äärsed nikkeliistud(väga halvas seisukorras)varsti saab pilte kah siis pistan lingi siia,endiselt huvitaks kõik selle auto kohta ja igasugused nõuanded
 
 |  
	  | 02.02.2004 at 15:46 | Last edited 02.02.2004 at 17:54 by spl |  
	    |  spl 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel http://www.serwend.ee/helitehnika_olds.php
 |  
	  | 02.02.2004 at 16:25 |  |  
	    |  pisike99 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel Võtab ilmet. Millal rajale plaanis?
 
 ____________________________
 Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
 ilmar.pukk@hotmail.com  tel. +372 56 155 999
 |  
	  | 02.02.2004 at 18:09 |  |  
	    |  Caddy73 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel esimene plekkimees hoidis vist plekki pealt kokku,sest eelmine kevad kui caddy raami liivapritsi viisin seisis auto seal ja mehed teatsid rääkida et autol kere keevitatud ja toodi pritsi aga peale liivapritsiga üle käimist hakkas auto läbi paistma.
 
 ____________________________
 convertible 500cid
 |  
	  | 03.02.2004 at 20:14 |  |  
	    |  musttank77 
 |  Soovx targemate nõu VIN -i kodeerimisel No nüüd ei paista enam kuskilt miskit läbi
  
 ____________________________
 Oldsmobile Cutlass  HT F-85 64.a.
 Ford Mustang Chia 77.a.
 GMC Sierra 1500 Stepside 94.a.
 Dodge Intrepid 99.a.
 Buell Firebolt XB 12R 04.a.
 Honda cbr 600 02.a.
 |  
	  | 03.02.2004 at 20:23 |  |  |