| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  memphis 
 |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad et siis suht tore üritus oli.nägi palju ilusaid autosid ja kiiret sõitu.muidugi kiirendusvõitslusega asja võrrelda ei anna aga sellegipoolest.
 mõned pildid ka minupoolt.
 http://www.hot.ee/okmc/index.htm
 |  
	  | 27.07.2003 at 11:08 | Last edited 27.07.2003 at 11:09 by memphis |  
	    |  gets 
 |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad Normaalne üritus oli jah. Supra oli üle prahi. Ootab kiirendusel samaväärset esinemist
  
 Endal poole raja peal augustus kolb ja tulemuseks hädine 175km/h. Ja pärast veel boonuseks kojameeste installimisel pragunenud esiklaas...
   |  
	  | 27.07.2003 at 11:41 |  |  
	    |  prr 
   |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad täname kõiki, kes said aega ja viitsimist tulla.
 
 üritusel oleks oodanud rohkem autosid, kuna eelregamine lubas paremat. aga siiski - oli autosid, oli mida vaadata.
 
 lõppkiirusvõistlust loomulikult ei saa võrrelda kiirendusega, sest rahval pole eriti lõppkiirusel midagi vaadata, rohkem võistlejate pidu. järgmine kord teeme vaatekoha hoopis starti.
 
 kohtume 16. augusti kiirendusel samas kohas ja luban, et näete VÄGA kiireid autosid soomest, lätist ja leedust.
 
 ____________________________
 lapsest peale on hobused meeldinud
 |  
	  | 27.07.2003 at 13:50 | Last edited 27.07.2003 at 14:10 by prr |  
	    |  LaSa 
    Moderator |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad well, lõpuks kah kodus afterpartylt
  Kiviõli küljealt...  
 üritus oli päris ok; võistlejaid oleks võinud muidugi rohkem olla, aga muidu asi päris sujus, kui parajasti elektriprobleeme ei olnud
  
 Tagasiteel tln-sse otsustas meie teamibuss peale korduvat poputamist ja küünalde vahetamist, et tema enam lõplikult meiega koostööd ei tee ning aina kiiruse kukkudes sai lõppeks sõidetud teepeenral ohutulede vilkudes mõned kilomeetrid kiirusega 15 kmph. Paraku oli see headele inimestele liig mis liig ning siis panime bussi seisma ja asusime järjekordselt remoma asja
  Paraku sel korral enam ei andnud see poputamine eelnevatel kordadel tuntud effekti ning olukord tundus suht lootusetu  Siinkohal siis special thanks to Levo ja tema seltskond, kes sattusid samas piirkonnas liikuma ning meie van-i tln-sse vedasid... Veelkord suured tänud!!! |  
	  | 27.07.2003 at 13:54 |  |  
	    |  Martti L 
   |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad Üritus oli tore ja tundub et see 1km oli päris huvitav ja minu arust õige valik. Ka võistluse autopark oluliselt erinev sellest mida harjunud 400m kiirendustel nägema, tänud korraldajatele.
 Ilm... oli selline tunne nagu oleks suure sauna leiliruumis ja eesruum puudub...
 |  
	  | 27.07.2003 at 13:57 |  |  
	    |  LaSa 
    Moderator |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad 
 quote:.. toda 'eesruumi' omasid konditsioneeriga autode omanikudMartti L: Ilm... oli selline tunne nagu oleks suure sauna leiliruumis ja eesruum puudub...
 
  
 |  
	  | 27.07.2003 at 14:23 |  |  
	    |  Martti L 
   |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad 
 quote:Sellepärast vahetasin ka endal täna kondiradika lõpuks ära.LaSa:
 quote:.. toda 'eesruumi' omasid konditsioneeriga autode omanikudMartti L: Ilm... oli selline tunne nagu oleks suure sauna leiliruumis ja eesruum puudub...
 
  
 
 Sorry OT
 |  
	  | 27.07.2003 at 18:29 |  |  
	    |  Gsinut 
 |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad Tulemustest äkki keegi räägix
   |  
	  | 27.07.2003 at 19:05 |  |  
	    |  Nip 
     |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad Hei,
 
 Minu käes on Hanno Kuiv -i karikas ja diplom.
 Kätte saab, kui helistab 051 27 916
 
 ____________________________
 SUBARU IMPREZA STI
 GSM +372 51 27 916
 MSN: perillus@hotmail.com
 |  
	  | 27.07.2003 at 19:14 |  |  
	    |  Polder 
 |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad norm yritus, koos miljonite ja miljonite paarituvate sipelgatega siis
  see oli siis stardis, kuumust oli weel vähe, sipelgate eest autos peidus olles pool tundi + 46.6 Celsiust, järgm kord siis pealtvaataja rollis |  
	  | 27.07.2003 at 21:16 |  |  
	    |  tacco 
   |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad Väikses klassis  nägi poodium välja  http://zoo.park.ee/elevant/loppkiirus/imagepages/image180.htm
 3. Kusman Silver Honda Civic  --193,6
 2. Mihkel Klaassen VW Golf I  --194,1
 1.Ats Vooglaid Honda S2000  --203,2
 Keskmine klass   http://zoo.park.ee/elevant/loppkiirus/imagepages/image182.htm
 3. Hanno Kuiv BMW 325i --180,4
 2. Viljar Mäesepp Nissan 200SX --195,7
 1. Jaanus Suvi Nissan 200SX --203,2
 Kõikse karmim klass
 http://zoo.park.ee/elevant/loppkiirus/imagepages/image189.htm
 
 3 koht jäi Peebule, kelle kurjakuulutav kleepsu/lotuse tuuning nägi välja selline.
 Stage I  --  http://zoo.park.ee/elevant/loppkiirus/imagepages/image2.htm
 Stage II -- http://zoo.park.ee/elevant/loppkiirus/imagepages/image159.htm
 Kiirus siis --223,4
 
 2. koht läks Henry Timmermannile, kes sai suurema kiiruse kui Audi Coupe, kuna ühtegi Audi Couped stardis polnud. Pole midagi öelda, sõnapidaja mees. Pilt ka  http://zoo.park.ee/elevant/loppkiirus/imagepages/image147.htm
 Kiirus -234,7
 
 
 1. koht läks Maksim Zolotarjovile, kelle Supra jooksis kilomeetriga välja 257,5 km/h. Ülikõva tulemus.  http://zoo.park.ee/elevant/loppkiirus/imagepages/image81.htm   http://zoo.park.ee/elevant/loppkiirus/imagepages/image31.htm
 
 Ülejäänud pildid  http://zoo.park.ee/elevant/loppkiirus/
 
 Edit: Võitjad ja kiirused lisatud.
 |  
	  | 27.07.2003 at 21:21 | Last edited 28.07.2003 at 09:07 by tacco |  
	    |  Opel Manta 
 |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad To LaSa üritus oli broo ja jummal tänatud et sai mersuga mindud seda asja seal kaema.näeh ja ka te saite tänu mersule koju...hi-hii
 Jube sheff oli kui te pidurdasite natuke ja ma juba tajusin kuidas vito pooleks läheb......
 tänada pole siin midagi-elu on kord selline ,et teatud persoone aidatakse isegi siis kui pole võimalik...
 |  
	  | 27.07.2003 at 23:00 |  |  
	    |  About 
 |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad 257
  huvitav palju miiliga oleks välja jooksnud(ehk 300)
 miks peebu auto "kipsis" on
 |  
	  | 27.07.2003 at 23:28 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad See võit oli Maksimile kindlasti magus, peale neid kõiki raskuseid ja tulemus räägib enese eest.
 
 Ise jäin rahule, auto ikka natuke liigub ja tuuning oli väga abiks, tänu sellele jäin 3 koha võitluses Audiga peale.
 
 Ja korraldajatele tänud !!! Tänu Teile sai ka lõpuks osaleja poolel olla ja sõita oli mõnus.
  
 Loodetavasti saab varsti tulemusi ka näha ?
 |  
	  | 27.07.2003 at 23:43 |  |  
	    |  prr 
   |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad 
 quote:About:
 miks peebu auto "kipsis" on
 
 tuuletakistus on asja nimeks
  
 ____________________________
 lapsest peale on hobused meeldinud
 |  
	  | 27.07.2003 at 23:44 |  |  
	    |  Olds 
     |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad See on teip, mitte "kips"
  . Tänu teipimisele tuli kiirust juurde...kui nüüd õieti mäletan, siis 4,5km/h 
 ____________________________
 Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
 Tim McAmis ametlik partner
 COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
 |  
	  | 28.07.2003 at 05:59 |  |  
	    |  jaanus 
   |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad NIMI	AUTO	KLASS	Katse I	Katse II	Katse III	Parim
 Maksim Zolotarjov	Supra	C	202,1	257,5	-	257,5
 Henry Timerman	Toyota Supra	C	228,2	233,9	234,7	234,7
 Peep Pihotalo	Chevy Camaro 228	C	221,4	220,0	223,4	223,4
 Rainar Kurbel	AudiS6	C	213,1	222,0	216,8	222,0
 Veiko Laikme	MB SL 600	C	213,7	215,0	216,8	216,8
 Mart Must	MB C32 AMG	C	-	215,6	215,6	215,6
 Martti Link	BMW	C	212,5	210,7	213,1	213,1
 Margus Nurk	Audi RS4	C	202,6	210,1	209,5	210,1
 Ats Vooglaid	Honda S2000	A	198,8	190,6	203,2	203,2
 Jaanus Suvi	Nissan 200SX	B	203,2	201,5		203,2
 Dmitri Petšinkin	Subaru Impreza GT	C	202,6	202,6	195,1	202,6
 Kati Pihotalo	Audi S6 Avant	C	195,7	196,7	198,3	198,3
 Viljar Mäesepp	Nissan 200SX	B	191,1	185,4	195,7	195,7
 Fred Vali	Chevy Camaro	C	194,1	194,6	195,1	195,1
 Ken Kasch	BMW 750	C	194,6	192,1	192,1	194,6
 Mihkel Klaassen	VW Golf I	A	188,2	187,7	194,1	194,1
 Kusman Silver	Honda Civic	A	190,2	193,6	193,6	193,6
 Avo Rahula	Mustang	C	193,6	184,9	190,6	193,6
 Alo Rõõmussaar	Volvo S60	C	191,6	185,4		191,6
 Raul Uus	Mustang	C	187,3	186,8	189,2	189,2
 Veiko Kirsipuu	Volvo C70	C	188,2	188,7	189,2	189,2
 Janek Vernik	Opel calibra	A	176,1	176,6	184,9	184,9
 Janek Luppin	Peugeot 205	A	183,1	-		183,1
 Pelle-Sten Viiburg	Toyota Celica GT	A	180,4	182,7		182,7
 Arne Valge	Audi S4 Avant	C	181,8	180,9	175,3	181,8
 Hanno Kuiv	BMW 325i	B	175,7	176,1	180,4	180,4
 Ivar Puusepp	Ford Mondeo Turnier Ghia	B	175,3	177,8	173,7	177,8
 Ardi Aolaid	Mazda MX-5	A	170,9	174,0	177,4	177,4
 Ago Kravets	Nissan 200SX	B	175,7	-		175,7
 Herli Koort	Mitsubishi Galant	A	167,8	172,1	166,6	172,1
 Marko Molts´anenko	Opel calibra	A	-	165,9	165,2	165,9
 Toomas Loik	Mazda Tribute	B	159,5	161,2	159,5	161,2
 Indrek Pukk	Mitsubishi Galant	A	153,9	150,1	156,5	156,5
 Ragnar Jõesaar	Chevrolet Celebrity	B	150,4	153,5	153,5	153,5
 Kasper Suits	Fiat Ritmo S85	A	148,0	148,6	149,2	149,2
 Peep Päädam	Porsche 924	A	56,5	-	-	56,5
 
 |  
	  | 28.07.2003 at 07:42 | Last edited 28.07.2003 at 09:45 by jaanus |  
	    |  vkx 
   |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad 
   |  
	  | 28.07.2003 at 09:19 | Last edited 19.04.2005 at 15:26 by vkx |  
	    |  peep 
   Moderator |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad Peale võitja on veel kõvad tulemused minu arvates:
 
 Rainar Kurbel AudiS6 C 213,1 222,0 216,8 222,0
 Jaanus Suvi Nissan 200SX B 203,2 201,5 203,2
 Fred Vali Chevy Camaro C 194,1 194,6 195,1 195,1
 Mihkel Klaassen VW Golf I A 188,2 187,7 194,1 194,1
 
 See, et 5 l. Camabird sõidab nii kiiresti, võreldes Mustangitega on küll üks kiiduväärt fakt.
  
 |  
	  | 28.07.2003 at 10:51 | Last edited 28.07.2003 at 10:58 by peep (Moderator) |  
	    |  imre 
 |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad See,et nissan nii kiiresti liigub on kena.Sama käib ka audi kohta.Miridoni golf on juba teada-tuntud püss.
 |  
	  | 28.07.2003 at 11:12 |  |  
	    |  max 
 |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad 305 Camaro edu Mustangite ees on tõesti huvitav
   |  
	  | 28.07.2003 at 11:22 |  |  
	    |  LaSa 
    Moderator |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad 
 quote:Kutt kurtis mulle peale viimast sõitu, et ta hakkas mingi sada meetrit enne finishit käiku vahetama lolli peaga; ta ise kah ei teadnud, et miks ta seda tegi.. Mõnisada meetrit peale finishit oli kiirus olnud juba temasõnul +20 kmph. Oleks ta veel udukad kah eest ära keetanud, oleks ta ilmselt Peebu tulemuse alistanud. Aga üldse esimese võistlustulemuse kohta minumeelest ikkagi väga kõva tulemuspeep: Peale võitja on veel kõvad tulemused minu arvates:
 
 Rainar Kurbel AudiS6 C 213,1 222,0 216,8 222,0
 
   |  
	  | 28.07.2003 at 11:24 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad Oleks - oleks...
  
 Jõudu on seal kahtlemata kõvasti vahel.
 
 Tegin mingit analüüsi 1 miil vs. 1 km suhte kohta %:
 
 Supra: 91 %
 AMG C32: 89 %
 RS4: 86 %
 Impreza: 89 %
 200 SX: 95 %
 S2000: 93 %
 
 Ehk väga jämedalt on erinevus 10 % kanti.
 |  
	  | 28.07.2003 at 11:36 | Last edited 28.07.2003 at 12:01 by peep (Moderator) |  
	    |  PlyVal64 
 |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad Nagu Rainari antud andmetest selgus, siis ca.400 Hj tähendavad mingit suurt turbot ja vägevat ülelaaderõhku vist. Kui nii, sii on tulemus ja auto igati hea. Aga minule jätsid "kehva maitse" muud nn."sportAudid". Läbi aegade räigelt haibitud autode tulemused kilomeetril on pehmelt öeldes viletsad. OK, suure kerega S6 veel, ta ju ongi soliidseks autoks mõeldud. Kuid too üle milli maksev "muskelauto Euroopast", tulevad ju tuttavad pealkirjad meelde?, RS4 oli küll s..t mis s..t. Jutt selliste autode ümber on "jube hirmus", reaalne elu toob aga ruttu "maapeale tagasi".
 On nad head autod, kuid ei midagi nii erilist sportlikuse suhtes. Või õigemini on erilised küll, kuid USA-raud oma "ajalooliste" mootoritega ei jää palju maha. Küsimus on vaid $$$ hulgas. Aga see on juba korduvalt jahutud teema.
 
 |  
	  | 28.07.2003 at 11:57 |  |  
	    |  peep 
   Moderator |  Haapsalu lõppkiirusvõistlus-järelkajad Ply, ühe võistluse tulemused ei tähenda midagi peale konkreetse isendi võimekuse määramise, RS4 on väga hea auto ja oma omadustega võrreldes odav - ma arvan, et see konkreetne RS4 peaks diagnostikast läbi käima, nendel autodel on elektrooniliste/tehniliste probleemide puhul jõu langus kohe märgatav. Tehniliselt korras RS4, eriti veel kasvõi kõige lahjema chipiga paneb enamiku tavaautodest paika. Maksi Supra löömiseks oleks muidugi kangemat tuuningut vaja aga raha vs. performance mõttes neil vahet pole ehk isegi on Audi odavam tuunida.
 |  
	  | 28.07.2003 at 12:09 | Last edited 28.07.2003 at 12:12 by peep (Moderator) |  |