register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : 6. septembri kiirendusvõistluse juhend   1 2  
Poster Message
jaanus
 
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
kuna siin saab selle kõige kiiremini rahvale lugemiseks, siis:

6. septembri Kiirendusvõistluse juhend

1. PROGRAMM
1000 - 1300 registreerimine
1200 - 1300 tehniline kontroll (seekord palun valmistuda selleks, et tehniline ei tule sõiduki juurde vaid sõiduk peab minema kontrollija juurde vastavale alale)
1300 - 1400 õppesõit uutele tulijatele / ajasõidud
1400 - 1700 ajasõidud
1730 - ...... eliminator

2. AEG JA KOHT
Võistlus toimub 6. september 2003. Haapsalus, Kiltsi lennuväljal
Võistluskeskus ja ametlik teadete tahvel asuvad võistluspaigas.

3. KORRALDAJAD
Võistluse Peakorraldaja Andrus Mõsovski
Peakohtunik Jaanus Palm

4. VÕISTLUSTE KIRJELDUS
Võistlusraja kogupikkus on 402,33 meetrit
Võistlus koosneb eelsõitudest, mille aegade põhjal selguvad paarid . Edasine võistlus toimub
eliminaatorsüsteemis, kus iga sõidu võitja läheb edasi, kaotaja kukkub võistlustelt välja.

5. VÕISTLUSAUTOD JA MOOTORRATTAD
Võistelda võib kõikidel sõiduautodel ja mootorratastel, mis vastavad Eesti kiirendusvõistluste
tehnilistele reeglitele, Mootorratastel peab olema ARK registreerimistunnistus.
Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata

6. VÕISTLUSKLASSID
a) autod kuni 2000 cm3
b) autod 2001 - 3000 cm3
c) autod 3001 - 5000 cm3
d) autod üle 5000 cm3
e) Bike üle 650cm3
f) Vabaklass (Bracket)
g) Bike kuni 650 cm3

Turbo, kompressori või nitroseadmega sõidukite kubatuur korrutatakse koefitsendiga 1,7. Mitme ülelaadeseadmega sõidukite kubatuur korrutatakse koefitsiendiga 2,6.
Väiksema kubatuuriga sõiduk võib osaleda kõrgemas klassis.

7 MANDAATKOMISJONILE ESITATAVAD DOKUMENDID
Juhiload, sõiduki registreerimistunnistus ja sõiduki kasutamist
lubav dokument e. volitus (juhul kui auto ei kuulu võistlejale)

8. REGISTREERIMINE JA OSAVÕTUMAKS
Info ja võistlustele registreerimine kuni 6. september 2003.a. kella 15.00-ni telefonil
+ 372 51 64664 , e-mail bhra@bhra.ee või kohapeal. Kulutuste osaliseks kompenseerimiseks on kehtestatud stardimaks 300 EEK, BHRA liikmetele 200 EEK, Bracket klassis osalejatele 200 EEK
Kui võistleja soovib startida mitmes klassis tuleb tasuda iga järgneva klassi pealt 300 EEK

9. ÜLDISED KOHUSTUSED
Võistlustrassi läbimisel peab sõidukis viibima ainult juht.
Teistel isikutel sõidukis viibimine keelatud.
Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud
boksis.
Võistleja, kes ei viibi stardikoridori kutsumise hetkel temale ettenähtud boksis, kõrvaldatakse
võistlustelt.

10. PROTESTID, TULEMUSED, AUHINNAD
Protestid tuleb esitada hiljemalt 15 min. peale auto finišisse saabumist, hilisemaid pretensioone ei
rahuldata.
Kirjalik protest ja protestimaks 1000 EEK tuleb üle anda võistluste peakorraldajale.
Protestimaksu ei tagastata, kui protest on alusetu.
Võistluste tulemus väljendatakse paaride omavahelise duelliga, kus kiirem sõiduk on võitja.
Bracket klassi parim selgitatakse välja paaride omavahelise duelliga, kus täpsemalt oma distantsiläbimise aega innanud sõitja on võitja.
Võrdse lõpptulemuse korral tuleb kordusstart.
Iga klassi kolme paremat autasustatakse diplomite ja meenetega.
Võistluste korraldajatel on õigus välja panna eriauhindu.

05.09.2003 at 12:32
jaanus
 
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
keegi plz ehk riputab selle ka SR'i ülesse
05.09.2003 at 12:33
wax
 
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
boikott Power Campile?
05.09.2003 at 13:07
Crac
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Done!
05.09.2003 at 13:38
partel
  
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Ilm ilus oli :)

Lauri 10.38 ? / 211?
Jari (Hornet) 10.4 / 223?
Foke 12.7 /176
Tiit (Kena Fire) 14.9

Hannes 12.0?
Kaimo 12.5?

Janek Kompost, Suz GSX 1000: 10.20!!!

Ehk praktililiselt kõik tegid isikliku rekordi.

D-finaali võitis Lauri Jari Horneti ees tänu paremale reaktsioonile.

Bracketi võitis Ragnar Celebrity'l (17.x sek) kiirema (15.6 sek Linc) Andres69Stang ees, muuhulgas otsustas ka reaktsioon. Osales ka JR/S dragster (27 sek).


____________________________
_
06.09.2003 at 20:57 Last edited 06.09.2003 at 21:04 by partel
Xpert
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Tõesti oli ilus ilm:)


Võistlusega võis rahule jääda, aga osavõtjaid ja publikut olex võinud natuke rohkem olla :-/ , kuigi erikülalistena olid kohale tulnud meie põhjanaabrid soomlased (Hornet, turboga Põrnikas ja mini dragster (juht oli 7'me aastane:) ).


Lauri Kuriks 10,3 :hail
Hannes 12,...

Viimane sõit oli eriti põnev, kus Lauri võitis Jarit (Hornet) 3me tuhandikuga, kui ma õieti mäletan. 10.4... olid neil ajad selles sõidus.


Huvitav mix see Hornet nii aeglaselt veerand miili sõitis, kui tal pidi 1200 hj olema või on tal nitroga 1200 hj?? Alla 10,4 ta ei saanudki minuarust.


Pilte ja videosid - http://www.zone.ee/ccdlab2/drag06sep by Jahimees

:)
06.09.2003 at 22:34 Last edited 07.09.2003 at 10:07 by Xpert
Hannes
  
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Tore üritus oli...

Minu parimaks jäi 12,029,Kaimo 12,4xx on :hail, Lauri 10,3xx ei vaja kommentaare...

Aga EESTI kiirendus(t)e tulevikust ma räägin teises teemas.

Terv!
Hannes@afterpartylt

____________________________
Kui Sa arvad,et su auto on eriline ja keegi seda ei taha,siis Sa eksid. Kuskil on kindlasti mõni pede,kes tahab su auto maha põletada...
06.09.2003 at 23:46
partel
  
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
quote:
Xpert:Huvitav mix see Hornet nii aeglaselt veerand miili sõitis, kui tal pidi 1200 hj olema või on tal nitroga 1200 hj?? Alla 10,4 ta ei saanudki minuarust.

Võimsus ei tähenda veel kiiret sõitu - selleks on eelkõige head rada vaja, muidu tuleb lihtsalt uisutamine. Aga lõppkiirus 220+ näitab nii mõndagi.

Teiseks oli tegemist esimeste sõitudega pärast ehitamist. Andmeid koguda vaja. Kahel esimesel sõidul tuli ka vasaku turbo õhutoru lahti, 1.8 baarist boosti iga ühendus ei kesta.

Lisaks libises kasti turbiin liiga palju - kas käiguvahetust kuulis keegi? :)


____________________________
_
07.09.2003 at 10:42
zapi
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
natuke pilte/videosid veel
07.09.2003 at 13:10
hypertyyp
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Kuda Lauril see 10.3 nyyd siis tuli eelmine kord sai aint 10.69 mitte et see vähem respect olex...
07.09.2003 at 14:59
TypeR
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
no üritus oli nagu oli- ega paari päevaga korraldatud ütituselt ei saagi paremat tahta...kommentaator oma tööülesandeid küll eriti ei täitnud- aeglasematel autodel oskas küll juhid ära nimetada kuid aegu pärast sõitu mitte :(
Lõppude lõpuks sai siis kallitele põhjanaabritele koht kätte näidatud :) Põrnikas sai lutti isegi stock Colti käest, Horneti alistamine lauri poolt on muidugi :hail, Kaimo 12,4 samamoodi :hail...muide Civicute :burnout enam väga usa-rauale alla ei jää :P

ehk räägiks keegi põrnikast lähemalt- palju selle rekord on ja miks ta nii aeglaselt liikus- tehnilised probleemid???
07.09.2003 at 18:24
partel
  
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Mingist koha kättenäitamisest vaevalt rääkida saab. Lihtsalt rada oli päeva lõpuks liimi hävimise tõttu nii saastaks muutunud, et Hornet esimest korda täiega startides ei saanud kohalt minema. Parim aeg on sel muuseas vähemalt 9.1 / 248, võib olla parem.

Põrnika kohta kuulsin poole kõrvaga, et sõidab 13'neid. Pole vast paha 1.7L vabalthingava kohta.. Finaalides sõitis enam-vähem kahe silindriga...



____________________________
_
07.09.2003 at 18:56
peep
 
Moderator
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
quote:
partel: Mingist koha kättenäitamisest vaevalt rääkida saab. Lihtsalt rada oli päeva lõpuks liimi hävimise tõttu nii saastaks muutunud, et Hornet esimest korda täiega startides ei saanud kohalt minema.

Loll on see, kes vabandust ei leia...võit on võit ja eriti magus on see võit, mis endast tugevama vastu saadud. Kui mees paneb oluliselt kõvema potensiaaliga masinale pasunasse, siis anna tunnustust selle eest mis tunnustust väärib, mitte ära hakka mingit ümmargust juttu ajama teemal mis juhtuks, kui seal küüned oleks.;)
07.09.2003 at 19:51
prr
 
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
quote:
TypeR:aeglasematel autodel oskas küll juhid ära nimetada kuid aegu pärast sõitu mitte :(

mitte, et just põlvili vabandaks, aga 5m pikem mikrijuhe oleks asja parandanud - ümbernurga vaatamisega lcd pealt numbreid lugeda ma veel ei oska...

____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
07.09.2003 at 20:19
partel
  
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
quote:
peep:
quote:
partel: Mingist koha kättenäitamisest vaevalt rääkida saab. Lihtsalt rada oli päeva lõpuks liimi hävimise tõttu nii saastaks muutunud, et Hornet esimest korda täiega startides ei saanud kohalt minema.

Loll on see, kes vabandust ei leia...võit on võit ja eriti magus on see võit, mis endast tugevama vastu saadud. Kui mees paneb oluliselt kõvema potensiaaliga masinale pasunasse, siis anna tunnustust selle eest mis tunnustust väärib, mitte ära hakka mingit ümmargust juttu ajama teemal mis juhtuks, kui seal küüned oleks.;)
Võit on võit ja that's racing, aga sellest ei tasu veel riikidevahelise taseme kohta järeldusi teha.

P @ ka Hornetit võitnud.


____________________________
_
07.09.2003 at 20:43
peep
 
Moderator
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Ja ei tasu hakata vabandama, miks Lauri ikka võitis...

Mis seda puudutab:

quote:
P @ ka Hornetit võitnud.

siis oleks Jyrki vaid aimanud...kui ta Sul oma autoga võistleda lubas.:)
07.09.2003 at 21:14
TypeR
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
quote:
partel:
quote:
peep:
quote:
partel: Mingist koha kättenäitamisest vaevalt rääkida saab. Lihtsalt rada oli päeva lõpuks liimi hävimise tõttu nii saastaks muutunud, et Hornet esimest korda täiega startides ei saanud kohalt minema.

Loll on see, kes vabandust ei leia...võit on võit ja eriti magus on see võit, mis endast tugevama vastu saadud. Kui mees paneb oluliselt kõvema potensiaaliga masinale pasunasse, siis anna tunnustust selle eest mis tunnustust väärib, mitte ära hakka mingit ümmargust juttu ajama teemal mis juhtuks, kui seal küüned oleks.;)
Võit on võit ja that's racing, aga sellest ei tasu veel riikidevahelise taseme kohta järeldusi teha.

P @ ka Hornetit võitnud.


pole tähtsust kas võidad tolli või miili võrra - võit on võit :evil

EDIT: kas kunagi ka kõikide võistlejate parimad ajad siia tekivad ???
07.09.2003 at 22:25
A r k s
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Nagu aru saan, vaidlete minu ja põrnika sõidu üle.
Ise ma seda eriliseks võiduks just ei pea, aga hea meel on sellegipoolest. Oli see ju mu esimene ametlik võistlus.
Kolmanda koha kolb ikkagi riiulil.
07.09.2003 at 23:01
BlueStang
 
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Üritus sujus minumeelest küll väga hästi - võistlejad said rajaletulekust ilusti informeeritud ja timeslipid jõudsid ka kohe pärast sõitu operatiivselt kätte.
Ilm ka muidugi fantast sellesuviseid üritusi silmas pidades:)
Endaga ka rahul 15.0xx pole selle autoga veel sõitnud - eesmärk oli küll alla 15, aga eks järgmine kord:) Tehasekorras 5.0 auto kohta polegi paha arvestades juhi kogenematust, manuaalkasti ja jubelibedaid tagarehve:D

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
08.09.2003 at 09:43 Last edited 08.09.2003 at 12:27 by BlueStang
jyrki
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
It was the frist time for the Hornet at the track after the engine rebuild. It has propably never been dynoed outisde the house, but acoording to the old results there should be pretty much power, maybe around 1000 hp. However, the current owners have had their share of misluck with it and although it has run promisingly a couple of times, it has not been consistent. By the sound of the car in the video, I feel they have a slipping converter.
Congratulations to Lauri for the great ET and a good race result! His chassis seem to work very well and the engine is pretty much making the power it's supposed to.
08.09.2003 at 09:43 Last edited 08.09.2003 at 10:22 by jyrki
wax
 
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
kas see rool stripil eluohtlik pole?
08.09.2003 at 10:09
tacco
 
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Pildid
http://zoo.park.ee/elevant/haapsalu2/
08.09.2003 at 19:57
Andres69Stang
 
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
No, nii sai siis ka Haapsalus Bracetit proovitud. Autoks seekord Lincoln Continental`95. Kuigi osavõtjaid oli selles klassis ainult 3, kulges võistlus üsna põnevalt. Rada läks õhtu poole järjest libedamaks ja ajad seetõttu kehvemaks, tagantjärgi oleks pidanud enne finaali aega muutma 15,65->15,7x. Ka ei saanud reaktsiooni aega alla 0,700 -suure autoga, mis hõljub õhk vedrudel on startida ikka pagana raske. Niisiis kaotasin finaalis Ragnari Celebrity vastu, aga pole hullu olen teise kohaga ka rahul :) Tal oli ilusam auto ka. Järgmine kord olen targem ja võidan ;)
Korraldus oli rajal viimasepeal, kuigi osa rahvast vaatas nii lähedalt, kuhu mina küll ei julgenud minna -prktiliselt andurite juurest. Vahepeal kohtunik kisaski, et: "Ärge palun anduritele astuge!" Autasustamisel küll asi venis, aga no mis siis ikka. Kokkuvõtteks :rollin
üritan siis ka Kiireduse tulevik all kirjutada

____________________________
Mustang´69,390,C6
09.09.2003 at 10:26
lauriv
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Veid hilinenult mõned videod üritusest ka minu poolt: http://web.starman.ee/lauriv/vid.htm
Ja loomulikult õnnitlused võitjatele ja tänud korraldajatele :)
11.09.2003 at 09:36
jürgen
 
6. septembri kiirendusvõistluse juhend
Kas kuskil täpseid aegu ka näha saab?
Ette tänades.
14.09.2003 at 21:52
tqhq.ee foorum : Üritused : 6. septembri kiirendusvõistluse juhend   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.