register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Ford 3,3 to 5,0 registreerimine   1 2  
Poster Message
hobumees
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Kas keegi oskab nõu anda kuidas saab registreerida. Vahetan Stangi 3,3 välja 5,0 vastu. Helistades ARK -i siis sealt öeldi umbes nii, et krt usakad lõpetage see jama ja sõitke autodega sellistena nagu nad on. Oli mingi närviline naine. Kindlasti on kellelgi selles vallas kokkupuuteid olnud. Andke palun nõu kuidas asi käib.
Ette tänades.
01.10.2003 at 13:03
gets
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Näitad ARK'i meestele kapotialuse ette ja teed teh. passi vahetuse?
01.10.2003 at 13:08
Vanaisa
  
Moderator
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
vaheta mootor ära ja ära näita kellegile? Kah variant.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
01.10.2003 at 13:13
anti
 
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Võtad ARK-is avalduse blanketi ja täidad ära. Lubavad mingi tähtaja, millal vastavad ja annavad ehk mingi kontaktnumbri, millelt saad küsida vastuse olemasolu kohta. Siis nad annavad vastuse. Kui sellist mootorit sellele kerele paigaldatud on või vahetad mootori vastu, mille kaal ei ületa originaalmootori kaalu 20% võrra ja võimsust 30% võrra, siis vastus on "lubatud", ehk teed ära, näitad ARK-i mehele ette ja tehakse passi muudatus. Kõik :)
01.10.2003 at 13:32
tfr
 
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
5.0 oli sellele fox-bodyle tehasest peale pandud, seega vastu ei saa nad ühestki kohast hakata. Vormistamise küsimus ainult.
01.10.2003 at 14:51
hobumees
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Vanaisa : vaheta mootor ära ja ära näita kellegile? Kah variant.

See oleks parim varjant, aga siis ju ülevaatus jama?
01.10.2003 at 14:54
Astro SS
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
quote:
hobumees Vanaisa : vaheta mootor ära ja ära näita kellegile? Kah variant.

See oleks parim varjant, aga siis ju ülevaatus jama?


Ei ole mingit jama,neid ei koti mitu silindrit mootoril on. Nende jaoks on tähtis kubatuur ja välise vaatluse käigus ei ole võimalik seda kindlaks teha.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.10.2003 at 15:57
anti
 
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Püüaks ikka valgete inimestena käituda, seda enam kui mingeid piiranguid ei tehta ARK-i poolt. Arenevad ka meie ametimehed (näe, alles see oli kui meil Harri pidi oma liiga võimsast suksust loobuma...). Või on kindlustussummas võit nii magus?
01.10.2003 at 16:03
eikeegi
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Minu käest eelmisel aastal ülevaataja küsis, et mitu silindrit on...ma kratsisin kukal ja kehitasin õlgu, ise mõeldes, et mis siis saab, kui avastatakse, et asi pole päris õige. Onu siis mõtles natuke ja arvas, et nii suur mootor (passi järgi siis 4,3), sel 6 pütti peaks ikka olema. Astro mootoriruum on nii "mõnusalt" kitsas ka, et ega sealt suurt midagi ei näegi. Ühel pool tilpnevad konditsioneeri jäänused ka veel ees.
edit: kindlustussummadest pole õrna aimugi, aga lihtsalt pole viitsinud sebida...kuigi võiks. Tõenäoliselt saaks praeguse mootori ka ametlikuks, sest võimsuse vahe seal kindlasti lubatust suurem pole (täiesti võimalik, et v6 oli kw poolest isegi võimsam). Mootorite kaalusid ei viitsi otsida, aga vast mahub ka piiridesse.

____________________________
V8
01.10.2003 at 16:04 Last edited 01.10.2003 at 16:12 by eikeegi
vkx
 
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Minu teada puudutab see asi auto kindlustsust niivõrd, et kui õnnetuse järgsel asjaajamisel selgub kindlustusele, et auto mootor ei vasta teh.passis märgitule, siis ei saa auto omanik sentigi kahjutasu ja lisaks nõuab kindlustus auto omanikult tagantjärgi veel KW vahest tuleneva summa pluss veel mingid trahvid vist. Minu arvamus on, et kui vähegi võimalik, tasuks ikka üritada asja ametlikult ja ausalt ajada. See, et mingi tädi telefonitsi oma isiklikku (väär)arvamust avaldab, ei tohiks olla mingi määrav takistus, seadus seda ikkagi lubab. Aga kui kõik seaduslikud võimalused on ennast ammendanud ja muud võimalust pole, nohh siis võib abiks võtta kõik ülejäänud variandid.
01.10.2003 at 16:40
devilc
Moderator
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
quote:
vkx: Minu teada puudutab see asi auto kindlustsust niivõrd, et kui õnnetuse järgsel asjaajamisel selgub kindlustusele, et auto mootor ei vasta teh.passis märgitule, siis ei saa auto omanik sentigi kahjutasu ja lisaks nõuab kindlustus auto omanikult tagantjärgi veel KW vahest tuleneva summa pluss veel mingid trahvid vist.
Odot, mis kindlustusest jutt käib? Kasko ei sõltu ju mootori võimsusest ja liikluskindlustatakse ikkagi teise, mitte enda autot?
01.10.2003 at 16:47 Last edited 01.10.2003 at 16:47 by devilc (Moderator)
vkx
 
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
quote:
devilc:
quote:
vkx: Minu teada puudutab see asi auto kindlustsust niivõrd, et kui õnnetuse järgsel asjaajamisel selgub kindlustusele, et auto mootor ei vasta teh.passis märgitule, siis ei saa auto omanik sentigi kahjutasu ja lisaks nõuab kindlustus auto omanikult tagantjärgi veel KW vahest tuleneva summa pluss veel mingid trahvid vist.
Odot, mis kindlustusest jutt käib? Kasko ei sõltu ju mootori võimsusest ja liikluskindlustatakse ikkagi teise, mitte enda autot?
Minu teada puudutab see kohustuslikku kindlustust. Kui sa sõidad ringi võimsama masinaga kui sinu teh.passis märgitud, siis kindlustuse vaatevinklist on tegu kindlustuspettusega, kuna sa maksad ju väiksema KW järgi ning selle ilmsiks tulekul võidakse see sinult tagantjärgi sisse nõuda. Lisaks ju ei vasta auto ametlikult enam tehase konditsioonile ja pärast õnnetust võib kindlustus väita, et need muudatused tegid auto liiklusohtlikuks, olgu selleks siis suurem võimsus või sport rool või laiemad rehvid jne. Mujal maailmas ju jälgitakse selliseid muudatusi eriti rangelt, on ju kuulda olnud siingi hirmu jutte saksa TÜV-ist. Meil siin see asi nii kontrollitud veel vist ei ole, on küll kuulda olnud probleeme sport roolidega seoses aga kardetavasti jõuab see asi varem või hiljem ka eestisse EL-iga seoses.
01.10.2003 at 17:03
Vanaisa
  
Moderator
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Kui asi nii lihtne tundub olevat, siis igatahes ametlikult

quote:
anti: Võtad ARK-is avalduse blanketi ja täidad ära. Lubavad mingi tähtaja, millal vastavad ja annavad ehk mingi kontaktnumbri, millelt saad küsida vastuse olemasolu kohta. Siis nad annavad vastuse. Kui sellist mootorit sellele kerele paigaldatud on või vahetad mootori vastu, mille kaal ei ületa originaalmootori kaalu 20% võrra ja võimsust 30% võrra, siis vastus on "lubatud", ehk teed ära, näitad ARK-i mehele ette ja tehakse passi muudatus. Kõik :)


____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
01.10.2003 at 17:19 Last edited 01.10.2003 at 17:19 by Vanaisa (Moderator)
devilc
Moderator
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Et siis kindlustus nõuab minult teisele tekitatud kahju sisse? Nujah, eks see võimalus on muidugi olemas. Siiski, ilmselt liiga ebatõenäoline, et selle pärast pead valutada.
01.10.2003 at 17:20
vkx
 
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
quote:
devilc: Siiski, ilmselt liiga ebatõenäoline, et selle pärast pead valutada.
Kui ma õieti mäletan, siis mina sain selle infi ühelt kindlustus spetsialistilt, seoses oma eelmise ametiga sain väheke vastavat koolitust. Ehk siis anti mulle mõista, et põhimõtteliselt on tänasel päeval kindlustustel sellised võimalused ja õigused olemas. Samas vist ei viitsita veel neid muudatusi eriti taga ajada kui see muudatuse fakt just mõnele kontrollijale ise näkku ei hüppa või kui pole tegemist mingi eriti põhimõttelise vaidlusega osapoolte vahel. Samas mina imestan täiesti siiralt nende ülevaatajate ja politseinike rumalust, kes ei suuda PEALE VAADATES vahet teha 6silindril ja 8silindril, selleks ei pea ju olema kindlasti ja ainult paadunud USA autode fänn?! Imestan, et selliseid juhtumeid on siiani esinenud aga kahjuks kardan ka, et neid jääb siiski aina vähemaks ja kõik see värk muutub ikka karmimaks. Tegelikult on juba praegult ju näiteks teh.passis koht kus peaks olema märgitud tehase poolt ette nähtud rehvi mõõdud ja seda peaksid ka ülevaatajad kontrollima aga õnneks VEEL on see jäetud enamasti märkimata.
01.10.2003 at 17:39
hobumees
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
quote:
anti: Püüaks ikka valgete inimestena käituda, seda enam kui mingeid piiranguid ei tehta ARK-i poolt. Arenevad ka meie ametimehed (näe, alles see oli kui meil Harri pidi oma liiga võimsast suksust loobuma...). Või on kindlustussummas võit nii magus?

Tänan info eest. Panen kevadeks mootori vahaele ja lähen siis registreerima. Asi ei ole kinlustuses vaid info edastamises ARK-i töötaja poolt. Sellepärast siia küsimuse paningi.
01.10.2003 at 17:58
riisiveski
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
quote:
hobumees: Tänan info eest. Panen kevadeks mootori vahaele ja lähen siis registreerima. Asi ei ole kinlustuses vaid info edastamises ARK-i töötaja poolt. Sellepärast siia küsimuse paningi.
oot, ma sain eelnevast aru niimoodi, et kõigepealt teed avalduse, saada positiivse vastuse ning alles siis teed vahetuse, mitte vastupidi. seega torma kõigepealt pabereid täitma

____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.
01.10.2003 at 17:59
tfr
 
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
quote:
devilc: Et siis kindlustus nõuab minult teisele tekitatud kahju sisse? Nujah, eks see võimalus on muidugi olemas. Siiski, ilmselt liiga ebatõenäoline, et selle pärast pead valutada.
Ma ei peaks seda üldse ebatõenäoliseks. Kindlustuses on kahjukäsitlejad palgal, kellel põhimõtteliselt otsene tööülesanne ongi leida põhjust hüvitamisest keeldumiseks või vähemalt põhjuseks see tagantjärgi regressi korras kahju põhjustajalt sisse nõuda.
01.10.2003 at 18:10
tfr
 
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
quote:
riisiveski: oot, ma sain eelnevast aru niimoodi, et kõigepealt teed avalduse, saada positiivse vastuse ning alles siis teed vahetuse, mitte vastupidi. seega torma kõigepealt pabereid täitma
Ma ei pretendeeri nüüd ka absoluutsele tõele, aga minu mälu järgi võib mootorit samal autol tehasest tulnu vastu vahetada meetodil mootor-enne-paberid-pärast. See minu arusaamade järgi ARKi mõistes "ümberehituse" alla ei lähe, mille jaoks neilt vaja enne luba taotleda, joonised esitada, jms.
01.10.2003 at 18:12
anti
 
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Kui avalduse esitad, siis ei taha keegi sinu auto kapoti alla vaadata. Kui lähed dokumentides muudatusi tegema, siis vaatavad. St sul võiks seal juba istuda 5,0, teed avalduse 3,3l>5,0l, saad vastuse, et võid (ei näe keeldumiseks põhjust) ja siis marsid kasvõi järgmisel päeval kohale, et palun vormistage muudatus, öösel vahetasin ära...
01.10.2003 at 18:19
eikeegi
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
Eks siis peab end kokku võtma, laiskuse eemale tõrjuma ning bussil peale laupäeval loojakarja saadetud tagarehvide vahetamist minema asja uurima. Järsku polegi väga palju jama ja saab asja ainult paari paberi täitmise-esitamisega korda. Kuigi arvestades seniseid kogemusi kõikvõimaliku asjaajamisega, ei taha seda kuidagi uskuda:)

____________________________
V8
01.10.2003 at 19:18
rain333
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
võidakse saata veel ekspertiisi aga see oleneb ametnikust kelle juurde suunatakse ja ära unusta igal pool mainida et sellistel autodel kasutatakse selliseid mootoreid muidu muutuvad ametnikud umbusklikuks et kas ikka see mootor sobib aiste vahele ja et kere liiga nõrgaks ei jääks jne.

____________________________
Ford F-150 85'
01.10.2003 at 19:38
tfr
 
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
quote:
eikeegi: Eks siis peab end kokku võtma, laiskuse eemale tõrjuma ning bussil peale laupäeval loojakarja saadetud tagarehvide vahetamist minema asja uurima. Järsku polegi väga palju jama ja saab asja ainult paari paberi täitmise-esitamisega korda. Kuigi arvestades seniseid kogemusi kõikvõimaliku asjaajamisega, ei taha seda kuidagi uskuda:)
Mis Sul seal kapoti all praegu on üldse?

See minu poolt eelnevalt öeldud jutt käis Hobumehe 5.0 upgrade kohta - selle mootoriga on Mustangit ka tehasest tulnud. Astrot pole kunagi millegi muu kui 4.3 V6 tehtud, seega ükskõik millise mootori sinna peale aretamine on ümberehitus, milleks eelnevalt luba tuleb taotleda.
01.10.2003 at 19:56
eikeegi
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
quote:
tfr:Mis Sul seal kapoti all praegu on üldse?
See minu poolt eelnevalt öeldud jutt käis Hobumehe 5.0 upgrade kohta - selle mootoriga on Mustangit ka tehasest tulnud. Astrot pole kunagi millegi muu kui 4.3 V6 tehtud, seega ükskõik millise mootori sinna peale aretamine on ümberehitus, milleks eelnevalt luba tuleb taotleda.
Mingisugune roostes 8 silindiga kobakas, mille töömaht kõigi eelduste kohaselt 305 kuuptolli.
Astrot on küll tehtud muu mootoriga, kui 4.3 V6. 2.5 neljaseid tehti kah:D
Seda ma isegi arvasin teadvat, et asi keerulisem, aga ühe silmaga seda teemat lugedes hakkasin juba lootma:) Asja uurima ma lähen ARK-sse ikka. Kasvõi niisama sportlikust huvist. Eks seda, mis välja tuleb, ole hiljem näha.

____________________________
V8
01.10.2003 at 22:11 Last edited 01.10.2003 at 22:12 by eikeegi
Stalcer_X
Ford 3,3 to 5,0 registreerimine
ei puutu kyll ameerika autosse aga tekkis kysimus mazda kohta
kui vahetada 2.0i 66kw----2.0i 85kw siis kas need kindlustuse vennad ytlevad peale vaadates ära kumma mootoriga on tegemist? vaevalt neil mingi dyno pink tagatoas vedeleb....? ja ega töökoja mehedki ei hakka kindlustusele laulma et näe vale mootor peal-- sest see on siiski ju nende leib(autode parandus)?
01.10.2003 at 22:18
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Ford 3,3 to 5,0 registreerimine   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.