register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : el.aknad  
Poster Message
Ragnar
el.aknad
lähimal päevil, kui jõuab, hakkan aknaid installima. Pole enne kokkupuutunud. Idee selles selles, et võimalikult vähe aega raisata elektrisysteemi pihtasaamisele. Küsimus siis, mismoodi näeks lyhidalt selgitades see skeem välja. Kas kõik jookseb juhi ukse sisse kokku ja alles siis kaitsmeisse(4door), või...??? kust vanal autol lammutamist alustada???
28.04.2001 at 17:29
peep
 
Moderator
el.aknad
Kahjuks ei oska aidata aga kui Sul on plaanis seda autot pikemalt omada ja ka mingeid muudatusi teha, siis muretse remondimanual. Korralikemates on ka elektriskeemid sees.
28.04.2001 at 21:15
Ago
 
el.aknad
Eelmine aasta auto värvimise ajal sai uksepolstrid maha kistud ja akna hoovastik üle määritud-õlitatud. Minu masinal oli ukse sees ainult mootor millest jooksid juhtmed lülititesse ja sealt kaitsmetesse.
Aga missugune skeem sind nimelt huvitab?

Ah jaa niipalju veel, et mul on 2door ja lülitid asuvad keskkonsoolis küünarnukitoe all.

[Edited by Ponch on 30.04.2001 at 15:30 GMT]
30.04.2001 at 16:28
Ragnar
el.aknad
põhikonsool(juhtpult) asub juhi ukse sees, jõudsin nii palju märgata, et ühe tahaukse lülitisse jookseb neli juhet, milledest kaks on lahti murdunud. Huvitas just, et kui keeruline systeem on? Kui piirdub juhtmete, mootorite ja lülititega, siis pole hullu. Keegi millegipärast mainis releesid-ise ei leia eriti kasutegurit nedele...
01.05.2001 at 13:04
max
el.aknad
quote:
Raxman wrote:
Keegi millegipärast mainis releesid-ise ei leia eriti kasutegurit nedele...
Releed on vaja selleks, et sinu konsoolil asuvad lülitid oleksid odavamad e. neid ei oleks vaja ehitada taluma mitmeamprilist voolu. Lülitit läbib väiksem vool, mis lülitab relee, millest jookseb siis agregaate käitav suurem vool läbi. Nii mõnigi vend on "kasutud" releed vahelt välja visanud ning veidi aega hiljem kokkusulanud lüliteid konsoolis vahetanud :)

[Edited by max on 01.05.2001 at 14:08 GMT]
01.05.2001 at 15:07
vette84
el.aknad
Ma vahetasin ka juba 1,5 aastat tagasi esimese jupina ära kokkusulanud el.akna lüliti keskonsoolis, kuna Vettel oli see altpoolt sulanud ja ei toiminud. Aga ma arvan, et mul ei onud asi mitte relees vaid el.aken võis olla kinni kiilunud ja mõni eelmine omanik võis seda togida ja panna tugevama kaitsme kuna enam peale lüliti vahetamist pole probleemi olnud, lüliti maksis 172 EEK USPartsis ja oli originaal GM Genuie osa aga probleem oli selles veel et, meister viskas vana lüliti prügisse ja uus tuli ilma lüliti iluraamita ja see raam maksab 100EEK ja Imre (musta Pontu Grand Prix'iga)lubas selle ise tellida ja kinni maksta, aga pole sedan millegi pärast teinud. Olen seda korduvalt meelde tuletanud, aga tal vist suuremaid asju ajada, kui üks pisidetail.
02.05.2001 at 13:07
Ragnar
el.aknad
Igal pisidetailil on suur tähtsus. Kui mingi hulk puudu on, muutub auto rondiks. Sageli ei tähtsustata seda ja lõppkokkuvõttes nende realiseerimine võib minna kallimaks maksma kui mõne mootoridetaili vahetamine, mis esmapilgul selle kõrval palju suurema veana näib.
02.05.2001 at 15:08
peep
 
Moderator
el.aknad
Raxman: käisin täna toppartsis ja tõesti, neil vedeleb Sinu auto remondimanual riiulis. Arvan, et hind on soodne sest see seal juba päris ammu seisab.
02.05.2001 at 15:33
Ragnar
el.aknad
to peep:
suured tänud.Kui aega, astun kindlasti läbi :)
02.05.2001 at 15:44
vette84
el.aknad
quote:
Raxman wrote:
Igal pisidetailil on suur tähtsus. Kui mingi hulk puudu on, muutub auto rondiks. Sageli ei tähtsustata seda ja lõppkokkuvõttes nende realiseerimine võib minna kallimaks maksma kui mõne mootoridetaili vahetamine, mis esmapilgul selle kõrval palju suurema veana näib.
Ei tahaks nüüd ütelda, et mu auto romu oleks.
Lihtsalt inimesele peab rohkem pinda käima, et ta detaili ära telliks.
04.05.2001 at 13:42
Ragnar
el.aknad
quote:
vette84 wrote:
Ei tahaks nüüd ütelda, et mu auto romu oleks.
Lihtsalt inimesele peab rohkem pinda käima, et ta detaili ära telliks.

Ausalt öeldes ei pidanud üldsegi sinu autot silmas(kaugel sellest)-teema viis teiseni :). Tahtsin lihtsalt pisidetailide tähtsust rõhutada. Mis nagu mind häirib, et üldiselt auto müümise juures püütakse nende puudumist alaväärtustada. On juhtumeid olnud, kus kokku arvestades ostetava auto juures, tuleb ligi 20k mingite puuduvate keredetailide peale kulutada, et taastada originaalvälimus, mida omanik siiani kompunnitud stuffiga(reeglina nõukogude auto küljest) asendanud on.
04.05.2001 at 14:08
vette84
el.aknad
Raxman, oles sinuga täiesti nõus.
05.05.2001 at 05:59
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : el.aknad  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.