register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Newton!  
Poster Message
partel
  
Newton!
Palun tee väike quote Tony Christiani featuurist, siduri osa, mis värk selle rpm seotud tsentrifugaalsurveraskustega oli? ???
13.05.2001 at 01:03
Georg79Fire
Newton!
Kas NASCAR-i teema jäi pead vaevama?
13.05.2001 at 01:09
partel
  
Newton!
Pro Street
14.05.2001 at 10:11
newton
 
Moderator
Newton!
Ega seal väga palju polnudki, üks pildiallkiri ainult, seal oli kirjas, et lisaks staatilisele survele on muudetavad raskused, mis tekitavad tsentrifugaaljõu mõjul pööretega kasvavat survet. Mõte selles, et stardis ja käiguvahetustel sidur libiseb veits, et mitte kumme lahti lüüa, pöörete kasvades aga hakkab asi järjest paremini pidama.
17.05.2001 at 10:06
partel
  
Newton!
quote:
newton wrote:
Ega seal väga palju polnudki, üks pildiallkiri ainult, seal oli kirjas, et lisaks staatilisele survele on muudetavad raskused, mis tekitavad tsentrifugaaljõu mõjul pööretega kasvavat survet. Mõte selles, et stardis ja käiguvahetustel sidur libiseb veits, et mitte kumme lahti lüüa, pöörete kasvades aga hakkab asi järjest paremini pidama.
Seda mäletasin isegi, üritasin peale cruisingut õhtul Laurile, Georgile ja Lasale selgeks teha. Paraku naerdi mind välja! :evil

Newtonile thanks toetava arvamuse eest! :)
17.05.2001 at 11:58
Fog
 
Newton!
See on väga hea tehnika siduril, kui ôigesti säädida saab ka nii, et napilt rattaid ringi ei lase, ehk max.kiirendus+max.juhitavus. Samal pôhimôttel on nt. mootorsaagide sidurid:D
17.05.2001 at 12:03
partel
  
Newton!
quote:
reinz wrote:
..et napilt rattaid ringi ei lase, ehk max.kiirendus+max.juhitavus.
Tegelt tuleb nati ringi lasta, muidu hakkab hüppama (tire shake). Drag race auto juhtimine on suht elektroonikavaba, F1 puhul on näiteks veojõukontroll seatud nii, et tagarattad võivad kuni 107% esirataste kiirusest olla (vaatasin F1'te &( olekus hiljuti :), muidu ei vaata!).
17.05.2001 at 12:28
Fog
 
Newton!
Millega see veojôukontroll seda mootorit tagasi hoiab? siduriga?
17.05.2001 at 12:34
hypertyyp
Newton!
f1 veojõukontroll nö. kägistab mootorit parasjagu et vältida rataste liigset ringikäimist, BTW nad saavad seda ka ju välja lülitada ja siis on :burnout garanteeritud!
17.05.2001 at 12:39
LaSa
 
Moderator
Newton!
blaaa... mina nagu just rääkisin, et ei saa olla on-off.. mida pärtel väitis.. ah krt.

ma ei saa enam midagi aru.
17.05.2001 at 15:35
partel
  
Newton!
quote:
LaSa wrote:
blaaa... mina nagu just rääkisin, et ei saa olla on-off.. mida pärtel väitis.. ah krt.

ma ei saa enam midagi aru.

On-off oli vist NASCAR'i siduri kohta öeldud..
17.05.2001 at 15:45
partel
  
Newton!
OT: On-off on ka ühe Pontiaci kodaniku gaasipedaal, kui tal kilpkonnakokteil peas, Lasa on viimasel ajal teda kõvasti "kiitnud", kuna reisis seal autos mõnda aega! :evil
17.05.2001 at 16:00
LaSa
 
Moderator
Newton!
oo jaa.
ja kuidas veel.
17.05.2001 at 18:55
LaSa
 
Moderator
Newton!
quote:
partel wrote:
On-off oli vist NASCAR'i siduri kohta öeldud..

õigejahh.. a kuda seal tegelt sis on?
17.05.2001 at 18:56
Raul
Newton!
mis puudtab siin teemaks olnu maksimaalset kiirendust, siis maksimaalne on kiirendus juhul kui vedavad rattad käivad nii 15% ulatuses ringi...nati segane mõtteavaldus..aga mõte selles et spido näitaks 15% kiirust rohkem kui auto tegelik liikumine on...
17.05.2001 at 22:41
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Newton!  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.