register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Tapa üritus - tulemused  
Poster Message
peep
 
Moderator
Tapa üritus - tulemused
Ok, tulemusi veel ei ole aga mõned pildid on:

www.mailer.ee/tqhq/speed

Pilte on veel aga momendil digikaameraga mingi tehniline probla on ja ei saa neid sealt kätte. Parimad võtted on seal sees.
28.05.2001 at 10:46
rustang
  
Moderator
Tapa üritus - tulemused
Kirjutasin newtonile vastust ja siis selgus, et thread lockitud!!!
Enivei -

Mulle endalegi oli lõppkiirus pisike üllatus, arvasin, et hea kui 200 kph täis saab. Tegelikult oli esimese run-i lõpus täpselt 5500 rpm 4nda käiguga, millegipärast teisel korral nõks vähem, kuigi oma arust rebisin järsemini kohalt ära.

Aga auto peab suht stock olema, eestis on ju tegijaid vähe ja siiani pole keegi yles tunnistanud, et see on see auto, millele ma nukkvõlli tellisin/installisin vms.

1987 5.0 LX on tehasekonfis Mustangitest yx kiiremaid (http://www.mustangregistry.org/lx_87_89.htm annab topspeediks 145mph ehk siis veidi yle 230 kph.), samas kahjuks on minu autol va speed density-sissevoolava õhu mõõtur, mis tuunimisele ei allu. Uuematel on MAF (mass air flow) kuid selle tagantjäreleinstall eeldab 1989 või uuemat komput (mida Tallinna ymbruse romulates just eriti ei vedele!!!)

Seega ainuke arvestatav võimalik tuuning esialgu paistab olevat tagasilla ylekande vahetamine 3.55 või 3.7 vastu ( peale selle, et käimakast korda teha ja subframe connectorid keevitada) ning topspeedile aitaks kaasa ka esiotsa madalamaks laskmine.

Avo

28.05.2001 at 10:52
peep
 
Moderator
Tapa üritus - tulemused
quote:
rustang wrote:
Mulle endalegi oli lõppkiirus pisike üllatus, arvasin, et hea kui 200 kph täis saab. Tegelikult oli esimese run-i lõpus täpselt 5500 rpm 4nda käiguga, millegipärast teisel korral nõks vähem, kuigi oma arust rebisin järsemini kohalt ära.

Vastus on Su oma tekstis, kui järsult st. haakuvate ratastega kohalt võtad tuleb lõppkiirus kehvem võrreldes suitsevate kummidega startimisega. Minu enda parim trap speed on sõidetud stardiga, kus kets julmalt ringi käis.

Seega:

Parem start (traction) = madalam lõppkiirus
Kehv start (no traction) = kõrgem lõppkiirus.

Kes füüsikakandidaat on, oskab selle seaduspärasuse ehk ka teaduslikult ära põhjendada aga nii see on.
28.05.2001 at 11:03
rustang
  
Moderator
Tapa üritus - tulemused
Tegelt on see järgi mõeldes vist loogiline, maakeeli lased ketsil all viliseda ja "kogud kohapeal seistes kiiruse üles" :) tegelt ka, siis kui traction saabub, oled juba mootori võimsuse seisukohalt soodsas pööretevahemikus, see, et kohapeal kummi suitsetades aega raiskasid, ei oma lõppkiirusvõistlusel tähtsust. Kahju, et ma seda kohapeal ei teadnud.
28.05.2001 at 11:15
LaSa
 
Moderator
Tapa üritus - tulemused
Avo, tublisti esinesid igatahes :)
28.05.2001 at 11:17
newton
 
Moderator
Tapa üritus - tulemused
Tulemused:

http://tqhq.ee/tm.htm
28.05.2001 at 11:43
rustang
  
Moderator
Tapa üritus - tulemused
quote:
newton wrote:
Tulemused:

http://tqhq.ee/tm.htm

oot, mina ei näe, valge leht ainult, miski kamm??
28.05.2001 at 11:52
newton
 
Moderator
Tapa üritus - tulemused
IE on OK, Netscape teeb nalja, asja uuritakse...
28.05.2001 at 11:59
newton
 
Moderator
Tapa üritus - tulemused
Netsapega peaks ka nüüd OK olema.
28.05.2001 at 12:43
UNKNOWNfromSQUAD
Tapa üritus - tulemused
see mustang kohe kindlasti stock ei ole, mingi nipp on seal kapoti all kindlasti.
28.05.2001 at 13:01
rustang
  
Moderator
Tapa üritus - tulemused
quote:
UNKNOWNfromSQUAD wrote:
see mustang kohe kindlasti stock ei ole, mingi nipp on seal kapoti all kindlasti.

Nipp on see, et kapoti all on (õliga kinni mätsitult) kilo liiva :)
28.05.2001 at 13:37
rustang
  
Moderator
Tapa üritus - tulemused
analyysisin seda tulemuste tabelit veel ja tegin sellise järelduse, et vähemasti "riisidele" sai seekord tagatulesid näidatud. Seevastu maavõistlus USA vs. Saksa on esialgu kaotatud. Kahjuks ei tea, missugune oleks olukord, kui rajal oleksid olnud näiteks (juhuslikus järjestuses!!) Peep, Lauri, Andres, George, Kert.....
28.05.2001 at 13:50
eikeegi
Tapa üritus - tulemused
quote:
[b]Nipp on see, et kapoti all on (õliga kinni mätsitult) kilo liiva :)

:lol
Retsept auto kiireks saamiseks:
labidas kätte ja kapotialune liiva täis, sorts õli juurde, pisut segada ja siis parem jalg sirgu:D


28.05.2001 at 13:53
UNKNOWNfromSQUAD
Tapa üritus - tulemused
no selge siis, lihtne retsept
28.05.2001 at 15:29
unistaja
Tapa üritus - tulemused
Kehv start (no traction) = kõrgem lõppkiirus.

Sellele võib siis ka vist nii läheneda, et toimub nagu "lendstart"? ???
28.05.2001 at 18:07
wax
 
Tapa üritus - tulemused
see pole kah paha tulemus :lol
30.05.2001 at 16:45
eikeegi
Tapa üritus - tulemused
quote:
wax wrote:
see pole kah paha tulemus :lol
Nujah
Trahv polnudki nii väga kole, kui arvata võiks, arvestades, et Saksamaa ja et ületamine ikka päris suur.
30.05.2001 at 16:54
udu
 
Tapa üritus - tulemused
saksamaal on normaalne sellise kiirusega s6ita ja yldjuhul selle eest traffi ei saa.
30.05.2001 at 18:17
tqhq.ee foorum : Üritused : Tapa üritus - tulemused  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.