register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Velgede laiemaks keevitamine  
Poster Message
tfr
 
Velgede laiemaks keevitamine
Oodatud arvamused subjektis mainit teemal. Tahaks metsas kolamise autol stock plekkvelgi umbes tolli jagu laiemaks saada, kihutama ei hakkaks. Et kas on kondoomilappimisega samas klassis tegevus ja tuleks mõtted kohe maha matta, või tasub hetkeni, kus raatsiks mingid Mangelsid alla osta, ära?

Idanaabri päritolu autode juures oli see päris populaarne modifikatsioon kunagi ju, nii tänaval ladadel/mossedel kui suurema kummi allapanekuks UAZidel.

Ja kui kannatab, siis kas peale Kavori veel mingeid kohti on, kes seda Tallinna piirkonnas teevad? Mis see hinnasuurusjärk olla võiks?
18.03.2004 at 20:05 Last edited 18.03.2004 at 20:06 by tfr
diesel
Velgede laiemaks keevitamine
üks asi kaasneb kindlasti, nimelt sisekummi kasutamine, kuna vaevalt sul õnnestub keevitus õhukindlaks saada.
18.03.2004 at 20:31
vkx
 
Velgede laiemaks keevitamine
quote:
diesel: üks asi kaasneb kindlasti, nimelt sisekummi kasutamine, kuna vaevalt sul õnnestub keevitus õhukindlaks saada.
Metsas sõitmise autol on sisekummi kasutamine niikuinii normaalne või vähemalt soovitatav, seega see ei tohiks olla takistavaks asjaoluks. Ei oska küll ise ühtegi tegijat soovitada kohe aga kui leidub keegi, kes teeb normaalse hinnaga ära, siis miks mitte.

____________________________
Seville STS `02
18.03.2004 at 20:37
mrtn
Velgede laiemaks keevitamine
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9073

elik, vihur
18.03.2004 at 20:48
orikas3
Velgede laiemaks keevitamine
quote:
diesel: üks asi kaasneb kindlasti, nimelt sisekummi kasutamine, kuna vaevalt sul õnnestub keevitus õhukindlaks saada.

oskuslik keevitaja teeb imesid.
18.03.2004 at 21:26
diesel
Velgede laiemaks keevitamine
quote:
orikas3:oskuslik keevitaja teeb imesid.
sorry ot, aga sel juhul peab ikka kole hää miis olema. nägin just ükspäe miski valgete inimeste tehtud riistapuu velgesid kus tehase keevituse vahelt mitmest kohast tasahilju õhk välja joosis.
18.03.2004 at 21:43
orikas3
Velgede laiemaks keevitamine
keevitamine ei ole lihslt tatiriba vedamine pinnale, kui halvasti siis uuesti. ;)
18.03.2004 at 21:51 Last edited 18.03.2004 at 21:52 by orikas3
James Dempsey
Velgede laiemaks keevitamine
quote:
tfr: Oodatud arvamused subjektis mainit teemal. Tahaks metsas kolamise autol stock plekkvelgi umbes tolli jagu laiemaks saada, kihutama ei hakkaks. Et kas on kondoomilappimisega samas klassis tegevus ja tuleks mõtted kohe maha matta, või tasub hetkeni, kus raatsiks mingid Mangelsid alla osta, ära?

Idanaabri päritolu autode juures oli see päris populaarne modifikatsioon kunagi ju, nii tänaval ladadel/mossedel kui suurema kummi allapanekuks UAZidel.

Ja kui kannatab, siis kas peale Kavori veel mingeid kohti on, kes seda Tallinna piirkonnas teevad? Mis see hinnasuurusjärk olla võiks?

Kui peaksid teada saama, siis anna mullegi mingit infi. On kah paar pisukest ideeed. Mobla kindlaim variant.

____________________________
peaaegu jalamees, st.baierimaa hädakulguriga liikleja...
18.03.2004 at 22:09
Lembit
Velgede laiemaks keevitamine
Offroad service teeb kindlasti seda.
18.03.2004 at 22:58
uitaja
Velgede laiemaks keevitamine
Olen õndsal vene ajal sellistega paar aastat sõitnud,oli korralik töö.Põhimõtteliselt on vaja topelt arv veljesi ja suurt treipinki,mis velje vahele võtab.Treipingis lõigatud veljede kokkukeevitamine pole väga keeruline,nõuab ainult et keevitaja valge inime oleks.Kasulik teha treipingi läheduses,siis rihtimine lihtsam.Õhku pidama tõenäoliselt ei jää kuna pole võimalik pidevat õmblust lasta,veab ära,seega pead punktima vastaskülgedest.Teatavasti keevituse jätkamisel tekivad poorid,keevituse ülekeevitamine ei ole hea,niigi keevitus muudab metalli struktuuri,aga see juba teine teema.Proovi ära täiesti teostatav mõte.
18.03.2004 at 23:09
orikas3
Velgede laiemaks keevitamine
Sory aga jäi kripeldama.
poisid tehge minule selgeks kuidas saadi vene ajal puskari ajamis katel ja kompressori õhu paloon pidavaks. Kas se tähendab et eesti ei ole enam keevitajaid. Või on tehnoloogia läinud alla mäge.
18.03.2004 at 23:23
uitaja
Velgede laiemaks keevitamine
Sel oli väga lihtne põhjus,puskari aparaat ja õllenõu ei pidant ilma viskamata pöörlema,neil oli nimelt muu otstarve. :evil
18.03.2004 at 23:29
orikas3
Velgede laiemaks keevitamine
quote:
uitaja: Sel oli väga lihtne põhjus,puskari aparaat ja õllenõu ei pidant ilma viskamata pöörlema,neil oli nimelt muu otstarve. :evil

no jah seda esimest tehdi armastusega ;)
18.03.2004 at 23:31
uitaja
Velgede laiemaks keevitamine
Just nimelt seda minagi. :D
18.03.2004 at 23:35
anjolle
  
Velgede laiemaks keevitamine
quote:
orikas3: Sory aga jäi kripeldama.
poisid tehge minule selgeks kuidas saadi vene ajal puskari ajamis katel ja kompressori õhu paloon pidavaks. Kas se tähendab et eesti ei ole enam keevitajaid. Või on tehnoloogia läinud alla mäge.

Eks seda hala kostab ju alatasa, et OSKUStöölisi napib. Aga eks ballooni või õllenõud on mäksa lihtsam survestada ja testida kui velge.
Üht kõva keevitajat võiksin küll soovitada aga tal pole treipinki käepärast ja ei tea praegu, kas võin ta numbri siia üles riputada.
Et kui on treipingis lõikamised mujal võimalik teha siis privas võin numbri kindlasti anda


____________________________
Ford Taurus SHO 1990
18.03.2004 at 23:55
vilts100
Velgede laiemaks keevitamine
Noo ma ei tea, minul küll lasi treial keevitaja 5 cm vahele ja ei miskit mure.
muidugi kui velge värvid siis seest poolt keevitus kohad värvi hästi paksult ja noo mingi 5-10 kihti võiksid sinna panna küll :)
Kui tahad heasi velgesi siis soovitan tegemisse viia hästi korralikud velied siis on lootust 40-nest kiiremini ka sõita :)

Mõned pildidi velgedest leijad siit: www.zone.ee/viltsikas
15.05.2004 at 09:56
vvt
  
Velgede laiemaks keevitamine
Saab küll õhikindlalt keevitada, aga nõuab see eri aparaati. On olnud võimalus aastal 98 jälgida, mismoodi Hollandid automaatkasti hüdromuhve remonditakse. Keevitamiseks peab olema selline muudetava pöörlemiskiirusega rakis, kus kemp pannakse reguleeritava statiivi külge ja keevitamise ajal pannakse asi vajaliku kiirusega ringi käima - põhimõtteliselt saab seda teha ka suure treipingi padrunis.

Vene ajal sai Haapsalu lähedal teha sellist tööd Piirsalu kolhoosi töökojas - seal oli selline pink, kus treial istus kelgu külge kinnitatud toolis :eek

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
15.05.2004 at 10:03 Last edited 15.05.2004 at 10:05 by vvt
memphis
Velgede laiemaks keevitamine
quote:
vvt:
Vene ajal sai Haapsalu lähedal teha sellist tööd Piirsalu kolhoosi töökojas - seal oli selline pink, kus treial istus kelgu külge kinnitatud toolis :eek

Ohsaa mis kõik välja tuleb. Aga enam seal vist neil selliseid masinaid pole. Peaks mõnipäev uurima minema.

m@6km piirsalust + kolhoosis käpp sees. :D:)
15.05.2004 at 11:17 Last edited 15.05.2004 at 11:18 by memphis
Yello
Velgede laiemaks keevitamine
Saab küll keevitada nii, et pärast õhku peab! Endal on juba üle poole aasta auto all veljed, mis on lastud umbes 2" laiemaks keevitada. Ilma sisekummideta! Sõitnud palju ei ole, kuid kogu selle aja jooksul pole olnud vajadust kordagi kumme pumbata - õhku sees täpselt sama palju, kui alguses sai sinna sisse pandud... Keevituskohad on lihtsalt silikooniga üle määritud.
Hinna suurusjärk oli siis kui teha lasin 300...400kr/tk
15.05.2004 at 12:06
ervin
Velgede laiemaks keevitamine
loll küsimus: kas keevitusi üle joota ei kannata selleks, et asi õhkupidavaks saada?
15.05.2004 at 13:32
Vanaisa
  
Moderator
Velgede laiemaks keevitamine
quote:
ekgerke: loll küsimus: kas keevitusi üle joota ei kannata selleks, et asi õhkupidavaks saada?
Silikoon ju sama hea - ehk paremgi - pole raske, saab ratta ka balanssi ja samas on hea plastiline.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
15.05.2004 at 17:59
lamp
Velgede laiemaks keevitamine
Velgede laiemaks keevitamine on tore küll aga kas see mitte natuke palju rattalaagreid ei löhu?
16.05.2004 at 11:53
Vanaisa
  
Moderator
Velgede laiemaks keevitamine
quote:
lamp: Velgede laiemaks keevitamine on tore küll aga kas see mitte natuke palju rattalaagreid ei löhu?

Lai velg koormab kindlasti laagreid rohkem...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
16.05.2004 at 11:56
tfr
 
Velgede laiemaks keevitamine
Teoreetiliselt, kui offset samaks jääb, ei tohiks vist surve rattalaagritele muutuda? Aga kuna üldjuhul keevitatakse "väljapoole" jupp juurde ja offset sellega seoses kõvasti väiksemaks (kui mitte negatiivseks) muutub, siis jah, saavad laagrid ka rohkem matsu.
16.05.2004 at 13:07
margus61
Velgede laiemaks keevitamine
quote:
Yello:Keevituskohad on lihtsalt silikooniga üle määritud.
Mul on silikoonile 2" lai teip peale tõmmatud, et rehvi paigaldusel silikoon vigastada ei saaks.
23.05.2004 at 21:30
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Velgede laiemaks keevitamine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.