register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : automaat kastiga kiirendus  
Poster Message
justcraizy
automaat kastiga kiirendus
Kuna puudub täiesti kogemus autom. kastiga siis küsin ühte asja. Seal on numbri 1 2 3 D
Kas võin alustada sõitu 1 ja siis lambist lükata 2le ning nii edasi või ei või?
01.04.2004 at 15:24
ylovoitka
automaat kastiga kiirendus
Jah, võid.
01.04.2004 at 15:25
Astro SS
automaat kastiga kiirendus
Võid sõitu alustada ka käiguga : R
( eeldusel ,et tagasil asub esisillast ees pool tagasillaveolise auto puhul)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.04.2004 at 16:58
Royale
automaat kastiga kiirendus
quote:
justcraizy: Kuna puudub täiesti kogemus autom. kastiga siis küsin ühte asja. Seal on numbri 1 2 3 D
Kas võin alustada sõitu 1 ja siis lambist lükata 2le ning nii edasi või ei või?
Milleks? Paned aga D peale ja siis lapats põhja... Küll masin aru saab, mida talt tahetakse ;) Selles automaadi idee ju ongi, et kodus paned käigu sisse ja alles kohale jõudes võtad välja. Kangiga vehkimiseks valitakse manuaalkast ;)
01.04.2004 at 17:15
justcraizy
automaat kastiga kiirendus
point selles, et automaat D'ga ei lase pöördeid nii kõrgele kui vaja, et kui lasta 1 siis 2 ja lopux 3 siis iga käiguga saab lasta pöördeid nii üles kui vaja. Või pole nii?
01.04.2004 at 17:51 Last edited 01.04.2004 at 17:52 by justcraizy
Astro SS
automaat kastiga kiirendus
Osadel autodel annab shift pointi muuta!

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.04.2004 at 18:04
MossOpel
automaat kastiga kiirendus
quote:
Astro SS: Osadel autodel annab shift pointi muuta!

Kiirendusele orienteeritud masinaga võib tänaval selle tõttu ebameeldiv olla ju (näit. 1 käik ja 40km/h)?
01.04.2004 at 18:55
Willie
automaat kastiga kiirendus
Shiftpointi jaoks on üks vigur, hinnaga umbes 600 USD: kui D asendis lasta pöörded üle 3000-e (näiteks), siis ka edasised käigud vahetab kõrgel. Kui aga alustada leebelt, arvab "aju", et oled cruisimas ja võtab asja rahulikult. Keerukamate süsteemide hinnad lõpevad pealt 3000 USD ja on autost LCD puute-ekraanilt lihtsalt juhitavad sisaldades ka QuickShifti võimalust. Paigaldus pidada olema kerge, vist.
01.04.2004 at 21:12
kalev35
  
automaat kastiga kiirendus
quote:
justcraizy: point selles, et automaat D'ga ei lase pöördeid nii kõrgele kui vaja, et kui lasta 1 siis 2 ja lopux 3 siis iga käiguga saab lasta pöördeid nii üles kui vaja. Või pole nii?
ma arvan, et lihtsaim viis on toimida nii:
pidur vasaku jalaga alla, et auto paigal püsiks, valid D(drive) käigu,
vajutad rahulikult (:)soovitavalt) gaasilapatsit, et tuurid üles lähevad (mitte põrandasse kinni veel)
lased piduri lahti ja samal ajal parem jalg põlvest sirgeks! tulemus peaks olema selline :burnout
automaatkast vahetab siis ise käike nendel kõrge(ma)tel pööretel üles, kui jõuab, et vaja järgmine käik vahetada
- seda tänavaliikluses teha ei maksa :smokin, ennem harjuta kuskil, et asjale vähe pihta saaksid...

____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
01.04.2004 at 21:48 Last edited 01.04.2004 at 21:50 by kalev35
Royale
automaat kastiga kiirendus
IMHO ei sobi kokku automaatkast ja väike mootor. Suure mootori korral aga pole ka kiirendamine probleem :) Ning veel: ülimalt valus on vaadata tegelasi, kes ei taha või ei oska automaatkasti võlusid nautida ning püüdlikult iga foori taga või ummikus sõidetud meetri-kahe järel kangi neutraali peale lükkavad... :sick
01.04.2004 at 23:22
foke
 
automaat kastiga kiirendus
Stock mootori ja kastiga vahetab gaasi põhja tallates kast käike praktiliselt red-line äärel. Käsitsi "kinni hoides" saad pöördeid veidike kõrgemale viia, samas ilma tahhomeetrita mina seda teha ei riskiks. Kokkuvõttes on võit ikkagi väike.
Kui aga mootor on järgi aidatud ja ülemist otsa kõrgemale viidud, on arusaadavalt vaja maksimaalse jõudluse kättesaamiseks käiguvahetused kõrgemale pöördele viia. Siis vahetatakse ka käike 1->2->3 käsitsi (üks silm teel, teine tahhokal). Seda tehakse reeglina võistlustel, tänavasõidus on võimasamal mootoril külaga minekut ka "D"-ga kiirendades.

Võistlusotstarbelistele sõidukitele on võimalik osta ka n.ö. spetsiaalseid shiftereid e. käiguvalitsaid, millel käsitsivahetamiseks spetsiaalne fiksaator. See ei võimalda üle ühe käigu korraga vahetada, mis tagab kindla ja täpse ülemineku järgmisele käigule.
http://www.bmracing.com/products/shft_auto/megashifter.html
Stock-shifteriga võid kogemata lükata edasi ka kaks nõksu.. või koguni "N" peale. Õnneks "R" ja "P" asendisse reeglina sõidu pealt ilma lisanupu vajutamiseta lükata ei saa. (kuigi roolisambalt vahetatavatel ma isegi ei tea.. ja ega ei taha ka proovida:))
02.04.2004 at 08:33
mr. RocknRoll
 
automaat kastiga kiirendus
quote:
foke: (kuigi roolisambalt vahetatavatel ma isegi ei tea.. ja ega ei taha ka proovida:))


Mercuryl on see täitsa võimalik, eeldab seda , et kastipeale näiteks pahane oled.

____________________________
44269
02.04.2004 at 09:48
Olds
  
automaat kastiga kiirendus
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=45 seal ka vihjeid...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
02.04.2004 at 14:29 Last edited 02.04.2004 at 14:29 by Olds
soomuk
 
automaat kastiga kiirendus
igipõlise manuaalkasti kasutajana on mul nüüd automaadi omanikuks saamisega seoses paar üsna juhmi küsimust tekkinud.

1. kas seda 1-2-D võib teha sõidu pealt ilma mingite imenippideta ja kasti lõhkumatta?

2. kas on mingi ajaline piirang ka kui kaua ühel kohal (näit. ummikus) istuda D sees ja jalg piduril? i.e. kas see kuidagi kasti eluiga vms. mõjutab?

3. millal peab käiguvahetamisel seda kangi küljes olevat nuppu vajutama- kas ainult P ja R korral või ka 1-2-D korral?

4. on veel midagi olulist/elulist mida peaksin kindlasti teadma?

kast ise on mul sihukese paigutusega 1-2-D-N-R-P. miski sisse ja välja lülitatav overdrive jubin on ka tal peal - niipalju kui ma aru olen saanud on viimane seotud kuidagi pöörete piiramisega?

ette tänades...

____________________________
Trailhawk
28.04.2005 at 16:47
Maik
  
automaat kastiga kiirendus
Hm... D käiguga mul küll "redline" piiril ei vaheta, küll aga "2" kasutades vahetab sealkandis imo... päris kindel pole kah,et vahetab linnas proovides on 2 käiguga ligi 100 sees juba :oops:


soomuk - seda kunas nuppu vajutama pead sellest peaksid ikka ise ju aru saama.. :D Kui ei lähe siis ei lähe...

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
28.04.2005 at 18:28 Last edited 28.04.2005 at 18:29 by Maik
Jansa
automaat kastiga kiirendus
1. jah, võid. Vastupidi (D->2->1) pead veitsa kiirusi jälgima.
2. ei ole.
4. kallakule parkides kasuta seisupidurit, P ei ole kõikvõimas.
Overdrive on alla 1.0 käik, nagu viies manuaalidel umbes, kasuta maanteel.
28.04.2005 at 18:31
rat_013
 
automaat kastiga kiirendus
3. see nupu on lukustuse avaja
ehk siis et kuhu niisama ei lähe sinna pead vajutama
mul isiklikult n<->r<->p vahel
ja d-->2-->1 (1-->2-->d pole vaja)

____________________________
impreza n/a
28.04.2005 at 18:37
tqhq.ee foorum : Vaba teema : automaat kastiga kiirendus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.