register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Monte Carlo SS454  
Poster Message
wagoneer
Monte Carlo SS454
Kuna jäin lollilt ilma ühest ihaldatud autost pakkus müüja võimalust osta monte carlo SS454 mis tal varsti mingil põhjusel üle jääb. Neti avarustest vaatasin,et tegu chevyga ja piltegi igasuguseid. Äkki on kellelgi siin eestis sellist autot. Tahaks natuke lihtsalt vaadata kui võimalik ja oma käega elusuuruses katsuda.
04.05.2004 at 21:55
PlyVal64
Monte Carlo SS454
EDIT: Kuigi väga emoticonide rikas tekst ei meeldi, siis dieseli palvel lisan mõne, et lihtsam lugeda oleks... ja inimese reaalsusest teadlik olles, sai ju see viimane emoticonite rikas lõik kirjutatud. Sest küsija vast suudab ka REAALSELT SS454 ära tuua.

Kolm võimalust - oled kas:
a) Driver :(
b) utopist???:D:lol:):rolleyes;) kurat, rohkem ei oska
c) loll:(

MonteCarlot veel mõne leiab, kuid SS454??? Kas seda Soomeski on? Vana kerega Montet tean ühte ja see on 305, tuli eelmine aasta ja vist üldse Saksamaalt. Seega oled vist lihtsalt lootusetu utopist...


Edit: Montet tehti 1970-1973 I generatsioon, 1973-1978 II generatsioon ja 1978-1988 III generatsioon. SS454 oli vist olemas ainult alguses ja selliste hind on päris kosmiline. Kui sellise ära tood, teevad vist kõik USA-raua huvilised :hail:hail:hail
Valik e-bay Montedest
04.05.2004 at 23:13 Last edited 05.05.2004 at 10:42 by PlyVal64
Royale
Monte Carlo SS454
quote:
PlyVal64:
Valik e-bay Montedest
Sellel samal lehel on kirjade järgi üks selline isend saadaval hetkepakkumisega 4500$...
04.05.2004 at 23:31
tyyp
Monte Carlo SS454
quote:
Royale:
quote:
PlyVal64:
Valik e-bay Montedest
Sellel samal lehel on kirjade järgi üks selline isend saadaval hetkepakkumisega 4500$...
Isegi 4 tk. on

____________________________
Chevy Astro 95`
04.05.2004 at 23:32 Last edited 04.05.2004 at 23:34 by tyyp
wagoneer
Monte Carlo SS454
heh olen vist utopistist loll a see selleks.
probleem ongi selles, et väidetavalt veermik ja mootor/käimakott talutavas korras a kere tibake roostes ja sisu pea täielikult puudu(kasutati teise auto restaureerimisel). Ja hind ei ole vaatamata sellele just väike.
04.05.2004 at 23:32
newton
 
Moderator
Monte Carlo SS454
Ply, sa võiks ikka tõesti aja maha võtta, enne kui hakkad inimesi lambist lollideks ja driveriteks sõimama.

Minu meelest ka $5K-$11K hinnad pole "kosmilised".

See tundus hea leht olema identifitseerimise ja toodangunumbrite kohta:

http://www.firstgenerationmontecarlo.com/tech/tech.shtml
04.05.2004 at 23:34 Last edited 04.05.2004 at 23:35 by newton (Moderator)
PlyVal64
Monte Carlo SS454
quote:
newton: Ply, sa võiks ikka tõesti aja maha võtta, enne kui hakkad inimesi lambist lollideks ja driveriteks sõimama.
Keegi pole kedagi sõimanud ju??? Sai öeldud, et utopist(on's selles midagi halba?). Seda just küsimuse kohta, et "kas Eestis saaks käega katsuda". Samamoodi võiks tahta HEMI-Cudat katsuda ... utoopia, kahjuks veel.
Ja midagi pole teha, 5kilo USD on suhteline utoopia Eestis(tegelikult maksavad nad rohkem). (((5000+1200)*14)+10%)*18%=umbes 113 000 krooni. Kui see pole vana auto eest kallis, siis mida see on? Reaalselt saab mõistliku Monte SS454 kätte vast 150tuhandega, mitte vähem. Ideaalse eest maksad veerand miljonit.
04.05.2004 at 23:41 Last edited 04.05.2004 at 23:44 by PlyVal64
wagoneer
Monte Carlo SS454
Ärge nüüd siis kohe materdama hakake. Kuna ei teadnud sellest autost enne pakkumise saamist midagi. Küsisin lihtsalt,et kas eestis on või ei ole sellist katsuda. Kui ei ole siis pole midagi hullu. Rootsis on ka üks väidetavalt monte SS454. Aga see selgub lähiajal. Ja äkki õnnestub seda siis ka katsuma minna.
05.05.2004 at 08:07
vvt
  
Monte Carlo SS454
Sa otsi siis arhiivist üles, siin ühel oli ka ükskord BBC ja bloweriga 3gen Camaro (sinine), mida kuuldavasti kasutatakse igapäevasõiduks öisel ajal inimtühjadel teedel :lol :lol

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
05.05.2004 at 09:19
Taavi
Monte Carlo SS454
Huvitav, et 70 ja 71 SS454 LS5 Monte Carlode hinnad on nii madalal. 1970a. 360hj 675Nm big block Super Sport Chevy eest 5-6K USD ei tundugi nii hirmus summa :) Lõpptulemus võiks olla midagi sellist:

05.05.2004 at 09:29 Last edited 05.05.2004 at 10:06 by Taavi
peep
 
Moderator
Monte Carlo SS454
quote:
vvt: Sa otsi siis arhiivist üles, siin ühel oli ka ükskord BBC ja bloweriga 3gen Camaro (sinine), mida kuuldavasti kasutatakse igapäevasõiduks öisel ajal inimtühjadel teedel :lol :lol

Palju BS on kustu ka läinud, millest mõnikord kahju isegi.:)

Aga see autu too kindlasti siia ära !
05.05.2004 at 09:29 Last edited 05.05.2004 at 09:30 by peep (Moderator)
diesel
Monte Carlo SS454
ply, sa oled kas driver või misiganes need sul sääl tulivad.
kodanik wagoneer on igati mõistlik ja täiesti reaalne inime.
aga mitte sellest ei taht ma rääkida.
ühel teisel kamraadil mul on 80 aasta monte carlo ja seda saab vajadusel kohemaid näha ja katsuda. ss ega 454 see küll pole, aga autost endast saad aimu.
isiklikult arvan, et tegu täitsa kena aparaadiga, ainult veidi pisike teine :)
05.05.2004 at 09:32
ylovoitka
Monte Carlo SS454
A-Body ruuuuulez! Väga asjalik masin. Kolmikute perekond Chevelle-El Camino-Monte Carlo on kuidagi väga südamelähedane ;)
05.05.2004 at 09:43
Taavi
Monte Carlo SS454
'70 Monte Carlo mõõdud: pikkus 5.2m, laius 1.9m, kaal 1805kg (SS454).

Although it debuted in 1970 at the height of the muscle-car era, the Monte Carlo wasn't just another Chevrolet street machine looking for a fight. Instead, the Monte was Chevrolet's bid for customers who wanted a sporty, upscale coupe that provided a balance of performance and comfort in a stylish package. Additional performance was still an option as the Monte Carlo could be ordered with the famed "SS" package just like its "A-body" siblings.
The SS package included a 360 gross horsepower Turbo-Jet 454 cubic inch V-8 engine, dual exhaust with 2.5 inch diameter pipes, heavy duty front and rear springs and stabilizer bars, 15 x 7 inch rally wheels with G70-15/B bias belted white stripe tires and Superlift automatic level control rear shock absorbers. Among the additional options for the SS were bucket seats, center console, special instrumentation and Positraction rear axle.
05.05.2004 at 10:06
LaSa
 
Moderator
Monte Carlo SS454
quote:
ylovoitka: A-Body ruuuuulez!
õigust räägid, õigust räägid... ;)
05.05.2004 at 10:23
Astro SS
Monte Carlo SS454
Chevy SS perekond :hail

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
05.05.2004 at 10:29
wagoneer
Monte Carlo SS454
Nii rootsi maal olemas täiesti üks SS454 mis toodud paar aastakest tagasi. Auto pidavat olema sellest saati niiöelda restaureerimisel. A omanikule edastati minu soov autot kaeda ja eks vaatab mis ta vastab. Heh vahest on hea kah kui rootsis mõni normaalne äripartner on kes ka natuke usa rauast huvitatud on. :o)
05.05.2004 at 10:30
newton
 
Moderator
Monte Carlo SS454
Ilus - nagu praktiliselt kõik SS-id; aga eeskujuks oli muidugi Pontiac :evil - nagu GTO aitas kaasa big-block Chevelle SS-i sünnile aasta hiljem, oli Monte Carlole inspiratsiooniks '69 Grand Prix :D

http://www.pontiacserver.com/gph2_3.html
http://www.pontiacserver.com/gph2_4.html
05.05.2004 at 13:26
hypertyyp
Monte Carlo SS454
Küll vana teema juba, aga nii hirmus huvi, et ei saanud pärimata jätta, kui suuresti kätte saadav võiks olla Chevy Monte Carlode III gen mudelite kättesaadavus?

V-o midagi niisugust:
http://www.hubcapcafe.com/i/2001/wacon01/chev8601.JPG
10.05.2004 at 21:36
Astro SS
Monte Carlo SS454
Kuidas SS'i hankimine areneb?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
11.05.2004 at 11:49
wagoneer
Monte Carlo SS454
Autol puudub kahjuks 100% sisustus. Ja ilma õige sisuta ei ole nagu asjal mõtet($$$). Toppides sinna sisse tavalise sisu ei ole see enam SS. Siis võiks ju tunduvalt odavamalt osta tavalise monte ja sinna suure mootori panna. Aga elame näeme. :devil
12.05.2004 at 18:06
vvt
  
Monte Carlo SS454
/Auto iga jupi otstarve tuleb endale selgeks teha. Kasvõi sellepärast, et need hiljem liigse kaaluna välja vistata/

Pärtel, AD 2001 :hail

(ehk siis äkki ongi parem 454 ja ilma liigse jurata :devil

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.05.2004 at 18:22
wagoneer
Monte Carlo SS454
et siis neljapunkti vööga taburett sisse vaz null ühe rool peale ja kiirendama. :D :D
12.05.2004 at 19:02
tqhq.ee foorum : Autod : Monte Carlo SS454  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.