Poster |
Message |
madis |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
Nimelt, kas '87 8.8" ja '95 7.5" tagasilla poolassid (?) on omavahel vahetatavad ? |
27.09.2001 at 16:33 |
|
urmas |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
Steve Turner oma raamatus ütleb, et see on great swap, kuid ei räägi poolt sõnagi sellest, et need otseselt vahetatavad oleksid. Korpused on igatahes visuaalsel vaatlusel erinevad. Samuti on selgusetu, millise loogika kohaselt neid paigaldati. Leida võib mitut: 7.5", 8.8" ja 9". |
27.09.2001 at 23:28 |
|
madis |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
noh mul selline plaan et on '87 tagasild, aga sellel on 4-poldiga poolassid. Paneks '95 7.5" sillast 5 poldiga assid sisse ja oleks TOPELTSILLAS. Olen loll või ei ? |
28.09.2001 at 11:44 |
|
aif |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
quote: madis wrote:
noh mul selline plaan et on '87 tagasild, aga sellel on 4-poldiga poolassid. Paneks '95 7.5" sillast 5 poldiga assid sisse ja oleks TOPELTSILLAS. Olen loll või ei ?
Plaan on hea, aga kuidas sa pidurid kokku paned ? FOX ja SN95 on v2ga sarnased kyll aga tagasilla üldlaius näitab kohe kas poolassid on vehtatavad või mitte. Kui laiused on erinevad siis lased '88 poolassi otsad 5 poldi peale ümber puurida kui sa sinna sobivad pidurid kompunnid. Lincol Mark 7 tagumised kettad peaks sind välja aitama. Continentali omad lähevad ka. Sadulatega pead passima kas tuleb kustom kinnitused teha või millise masina omad saab koos kinnitustega kasutusse võtta. |
28.09.2001 at 16:08 |
|
madis |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
too much trouble sellega siis. Peab kuskilt romulast õige silla tellima. Või hammakad |
28.09.2001 at 16:30 |
|
urmas |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
Küsi Jari Mäki:lt http://www.koskenkorva.net/jarimaki/ See mees pole just kõige odavam, kuid tooks USA-st selle, mida vaja. Korra kuus ma sõidan tema juurest mööda. Paneks vähä plära ja tooks su silla ka ära. Tasuks ikka komplektne SN95 GT sild hankida. Neid peaks olema romulates piisavalt. |
28.09.2001 at 16:51 |
|
peep Moderator |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
Ma ajan ikka sama vana jura aga enne kui hakkad autot totaalselt "paremaks" aretama - peatu ja mõtle järele - kas ikkagi ei tule odavam sama raha eest uus ja vingem masin muretseda. Tagasild on ju vaid väike samm Sinu V6 Mustangi muutmisel tänavate hirmuks. |
28.09.2001 at 19:15 |
|
madis |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
to peep:
1) ma ei saa elu sees oma autot müüdud ))
2) tagasild on 3.8 stangi modimise alfa ja oomega ! ausõna, praegu jääb vähemalt 1/3 mootori võimsusest kasutada. pealegi ei usu, et silla eest üle 5k peab välja käima. igatahes on see SUUR SAMM.
3) korralikud vetted on liiga kallid |
28.09.2001 at 19:26 |
|
urmas |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
Siin on üks lammar oma hindadega. Täiskomplektne sild maksab $750.
http://www.stangparts.com/home.cfm?section=products/index
Tasuks siiski uurida, kas selle lammutatava GT tagasild on juba "värdsõidukile" alla pandud või ei. Ehk on uutel omanikel jaks otsas või mõistus peas ja müüvad osad maha. |
28.09.2001 at 19:50 |
|
madis |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
Selle GT tagasild istub musta '87 stangi all. Mis ei ole eriti värdsõiduk Ketaspidurite pärast pandi. Või mõtlesid sa mingit muud GTd ? |
28.09.2001 at 19:57 |
|
urmas |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
Sealt ju mootor, kast, tagasild, armatuur ja kogu juhtimine võeti mingi maasturi vms. ehitamiseks ? |
28.09.2001 at 20:07 |
|
madis |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
ja mis te sellest arvate : )
Ford, 7.5, 3.73, includes ring gear, pinion & pinion nut.t\ This is a used unit. $50
normaalne ju ! |
28.09.2001 at 20:07 |
|
urmas |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
http://www.v6power.com/articles/article-jan99a.htm |
28.09.2001 at 20:20 |
|
urmas |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
http://www.v6power.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=27 |
01.10.2001 at 09:55 |
|
jaak |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
7,5" ja 8,8" on erinevad.
Juba 8,8" on kahte sorti 31 nuudiga poolass (GT Mustang 5,0 ja Bronco); 28 nuudiga poolass (Mustang).
Erinevused on poolassi jämeduses ja nuutide arvus. Samuti on erinevad ka differentsiaalid. Korpus väiksem 7,5". Nii et swappimine niisama lihtsalt jääb ära. Erinevad on ka sillakorpused.
Mõlemad sillad on ülimalt nõrgad, isiklikult ei soovita kumbagi. Oman ise Broncot (8,8") ja võiks öelda, et purunemine on pidev; küll poolass, küll satelliidid, küll difrikorpus. Tõsisemalt tasub mõelda 9" silla peale, mida kutsutakse "pommikindlaks". Leiab teda Fordi truckidelt (Bronco, F150, F250). |
02.10.2001 at 19:00 |
|
urmas |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
Siin on midagi saada: http://www.teuva.fi/~carkoivi/osat.html
Ford 9" case lukolla 4.11 välityksellä 4500 mk
Samas kohas mootor: Ford 302 PROJEKTIMOOTTORI( 0.30 YLIKOKO) 2000 mk
|
03.11.2001 at 11:48 |
|
urmas |
Ruttu tahaks teada '87 stangi kohta keerulist asja
Keltainen Pörssi (tasuta netiversioon kõiki andmeid ei näita):
FORD 9" PERÄ, 3.0 välitys, lukoton ja 31-rihlaiset vetoakselit, C6 automaattilaatikko, ollut 351 CID perässä, laturi ym.
FORD 9" -PERÄ, täyd. jarruin ym., ollut Pick-up F-150 -81, bensakutosen manual jatkona.
FORD, 9" perävälitys 3.23:1, lähes ajamaton, Chevy -67 aut.rattiputki, Mustang -65 traction barsit. |
20.11.2001 at 19:34 |
|