register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : BlueStang Modify Strategy   1 2  
Poster Message
BlueStang
 
BlueStang Modify Strategy
Kevad läheneb väga kiiresti ja viimane aeg on jalad kõhu alt välja tõmmata ja ringisõitmise asemel midagi ära teha.

Kuivõrd 3.8 V6 mootor gurude sõnul suht mõttetu totaalseks modimiseks on, siis loomulikult ei soovi ma vastupidist tõestama hakata. Samas aga ei ole kohe plaanis swappima ka hakata, kuid suur soov on siiski midagi oma käe järgi ära sättida.

Eesmärgiks seadsin siis olemasolevate ressursside efektiivse ärakasutamise
optimaalsemate vahenditega ning tõdeda siis, kuidas jõudu ja väänet juurde tuli, kuigi õigem ehk oleks seada just eesmärgid võimsuse, väände ning kiirenduste osas ning siis tõsiselt modima kukkuda. Aga see juba V8 puhul kunagi hiljem.

Olen kaalunud, kas hakata tulema tagarattast mootori poole või vastupidi ning jõudnud üldjäreldusele, et esimene variant on õigem, kuivõrd asja otsustab just tagaratas, mis jõu ja väände liikumiseks muundab. Bluestangi puhul aga ei pea ma sellest järjekorrast kinni vaid improviseerin olemasolevatele ressursside optimaalsemast kasutamisest lähtuvalt. Saan kogemust ja hiljem olen targem ka.

Nagu kõik algajad alustasin ka mina sisseoste K&N õhufiltrist, kuid enda õigustuseks saan üelda, et vedelikevahetus on ostujärgselt nagunii esmajärjekorras kavas ja tavaliselt sellega seonduvalt ka ühufilter vahetatakse. Loomulikult tellisin siis juba ka K&N õlifiltri. Raskem küsimus on vedelike valik – meie turg on valikuvõimaluste poolest suht vaene, kuid eesmärk on ka siit võimu juurde saada. Lisaks mootori, käigukasti ja tagasilla õlivahetusele on kavas ka jahutusvedeliku valik.
Kuna eesmärk esialgu on olemasolevat ressurssi võimalikult ära kasutada, siis peavad ka kasutatavad vedelikud seda eesmärki täitma – jahutusvedelik olema mootori töötemperatuuri madaldamiseks (kasutegur suureneb) paremate soojusvahetuslike omadustega, kui tavapäraselt kasutatav ning õlid andma ühest küljest ohtralt lisahobuseid ning samas olema parimate määrde- ja viskkoossus-omadustega õli just mootori kõrgetel pööretel töötamisel.

Alustuseks käin muidugi ka dyno peal ära, et stock-tulemused teada on ning edaspidi oleks ka võrrelda milline muudatus mida ja kuipalju juurde andis (või ka vastupidi).

Hetkel niisiis probleemiks vedelike valik – kui välja valin annan teada. Siit edasi aga on mõte liikunud esialgu Underdrive Pulley Kit suunas, kuivõrd samuti vabastab tagaratta jaoks mootori olemasolevat võimsust suhteliselt väheste vahenditega – hinnad 79-95 usd (leidub muidugi ka kalleimaid variante).

Järgmiseks kergemini korraldatavaks küsimuseks on kaalujaotuse parandamine – mugavusele aga lõivu maksta ei taha, sellepärast konti põõsasse ei viska, kuigi nii on soovitatud. Küll aga aku pagassi, et haakumine kiirendusel parem oleks ja tagarattad nii kergelt “omaalgatuslikku BO-d” ette ei võtaks.

Next step on siis kas exhaust või peaülekanne – stocki 2.73 peab vahetuma 3.37 kni 4.1 vastu – ning veljed. Viimase kohta võib arvata, et see rohkem ilu tuunimine, kuid tagaratta välisläbimõõt on samuti üks olulistest teguritest. Kui selles osas keegi oskab täpsemalt öelda millises suunas peaülekanne ning tagaratta läbimõõt ja laius muudab, siis heameelega kuulan.

Väljalaske optimaalne läbimõõt stock 3.8 V6-le on teema, millele pole täpset vastust kusagilt leidnud. Küll aga tahan kägistamist natuke vähendada küll. Siin olen valiku teinud põhimõttellise, et see peab olema X-pipe Dual Exhaust, kuid mitte midagi konkreetsemat läbilaskevõime ja läbimõõdu osas. Headerid aga on hetkel väga kauge tulevikumuusika, kui üldse – seda peab vaatama kunagi ilmselt koos sisselaske ja mootoriga koos. Küll aga esialgne väljalase peab olema valmis kui kunagi soovi on 11psi Procharger installida – veel kaugem tulevik. Viimase etapi põhiküsimus ongi see, kas tegeleda enne tagasilla või väljalaskega. Mootor ise ja käigukast esialgu näppimisulatusest väljas.

Sellised plaanid esialgu – väga hea meel kõikvõimalike kommentaaride, nõuannete ja vastuste eest küsimustele, mis mulle veel lahtised on. Põhiline on teada, kas olen enam-vähem õigel teel gurude arvates – algaja amatöör nagu ma esialgu veel olen.
24.01.2002 at 20:00
BlueStang
 
BlueStang Modify Strategy
Sorry mehed!
Mõttekriips on tekstis võtnud väga imeliku kuju:



Ehk on siiski võimalik tekstist ülevaade saada.
24.01.2002 at 20:02
BlueStang
 
BlueStang Modify Strategy
Pikk jutt, sitt jutt!

Lühidalt:
1. Õlivahetus tagasillas, käigukastis ja mootoris. Õlimarki ja tüüpi pole veel valinud, sest valik meie maal kesine.Äkki soovitate?
2. Õlivahetusega seonduvalt K&N õlifilter ja muidugi K&N õhufilter.
3. Jahutusvedeliku vahetus paremate soojusvahetuslikega omadustega vedeliku vastu. Äkki soovitate?
4. Underdrive Pulley. Milline on pakutavatest hea kit?
5. Aku taha. Kas on Mustangi osas kellelgi kogemusi?
6. X-pipe Dual Exhaust. Milline on opitimaalne läbimõõt 3.8 V6 mootorile ja kas valmiskitid ei hakka liialt bena jooma?
7. Peaülekanne. Praegu 2.73, aga mida arvestada uue ülekande valikul?
8. Uued veljed ja rehvid lähtuvalt tagaratta optimaalsest välisläbimõõdust ja laiusest. Kuidas sõltuvad mahapandavad jõud ja vääne peaülekande arvust ning tagaratta läbimõõdust ja laiusest muudab?
Ke kommenteerikb või nõu annab?
24.01.2002 at 00:29
reimo
BlueStang Modify Strategy
quote:
BlueStang wrote:
Kuidas sõltuvad mahapandavad jõud ja vääne peaülekande arvust ning tagaratta läbimõõdust ja laiusest muudab?

Puhtalt füüsikast lähtudes:
kui peaülekanne on aeglasem, saad tagarattasse väänet juurde ja kaotad kiiruses. Suurem ratta läbimõõt omab täpselt vastupidist efekti.
Praktikat kahjuks (veel) ei oma:(
24.01.2002 at 00:36
peep
 
Moderator
BlueStang Modify Strategy
1. Õlivahetus tagasillas, käigukastis ja mootoris. Õlimarki ja tüüpi pole veel valinud, sest valik meie maal kesine.Äkki soovitate?

Mingi õlispets ei ole aga Mobil 1 on turvaline valik - arvesta muidugi, et ostuga toetad ka reklaamitööstust aga ikkagi julgeks soovitada. Usa harrastajate kogemusest on jäänud kõlama selline huvitav asi, et käigukastis töötab kõige paremini Honda brandi all müüdav ATF. Seda peaks vist esindisest saama. Kui Sul manuaalkast on, siis eelnevalt veendu kas talle on Dextron III ette nähtud - kõik kaasaegsed manuaalid kasutavad automaatkasti õli.

Aga kui Mobil liiga mainstream valik tundub siis kahtlemata soovitan Castroli tooteid.

2. Õlivahetusega seonduvalt K&N õlifilter ja muidugi K&N õhufilter.

Õlifiltri kohta ei oska öelda, tundub brandinguna nagu umbes Edelbrocki veljed aga ilmselt on nad kvaliteetsed.

Õhufiltri koha pealt arvan, et K&N replacement filtri ost on viga - raha käid välja aga tolku on vähe. Nagu Sa ise mainisid tahad väikese rahaga ja võimalikult palju ise tehes saada suurimat efekti. Sel juhul osta koonusfilter ja ehita home-made CAI ehk sisselase. See peaks juba reaalset efekti andma - pole küll SInu auto alal spets aga usun, et nii see on. Koonusfilter on vist tiba kallim aga see on ühekordne völjaminek anyway.

3. Jahutusvedeliku vahetus paremate soojusvahetuslikega omadustega vedeliku vastu. Äkki soovitate?

Väga hea reputatsiooniga toode on Redline WaterVetter - ainult positiivset on selle kohta räägitud - hoiab mootori jahedamana küll. Ma enda autole pole veel sisse kallanud aga plaanin seda. Asja saab Lari käest tellida, hind oli vist paarisaja eegu kandis. Üldiselt loetakse Redline õlisid jms. tooteid ka ühtedeks parimatest aga neid tuleb usast tellida ja ma pole hindade osas kindel kas tasub.

4. Underdrive Pulley. Milline on pakutavatest hea kit?

?

5. Aku taha. Kas on Mustangi osas kellelgi kogemusi?

Ei ole kogemusi aga vaata, et Sa piisavalt jämeda kaabli installid - soovitavalt kaka paralleelselt.

6. X-pipe Dual Exhaust. Milline on opitimaalne läbimõõt 3.8 V6 mootorile ja kas valmiskitid ei hakka liialt bena jooma?

Sumps nüüd vaevalt kütusekulu suurendab.

7. Peaülekanne. Praegu 2.73, aga mida arvestada uue ülekande valikul?

Et maantesõidukiiruste juures mootori pöörded enam-vähem normaalsel tasemel oleks.

8. Uued veljed ja rehvid lähtuvalt tagaratta optimaalsest välisläbimõõdust ja laiusest.

Ära laiuse osas hulluks mine - lai kumm on kallis. Läbimõõt säilita ikka stocki lähedane, muidu on auto nagu traktor ja spido hakkab ka valetama.
24.01.2002 at 01:07
BlueStang
 
BlueStang Modify Strategy
quote:
peep wrote:
Ära laiuse osas hulluks mine - lai kumm on kallis. Läbimõõt säilita ikka stocki lähedane, muidu on auto nagu traktor ja spido hakkab ka valetama.

Kummi laiuse mõju ongi mulle küsimust tekitanud. Kohalt minnes füüsikast lähtuvalt laiem kumm paremat pidamist ei anna. Ringiminek sõltub peamiselt haardetegurist so. siis teekatte libedusest ja kummisegust ning massist, millega ratas vastu teekatet surutakse. Milleks siis laiem kumm, kas vaid parem stabiilsus ringrajasõidus ja agressiivsem välimus?
24.01.2002 at 02:02
peep
 
Moderator
BlueStang Modify Strategy
Ma mingi füüsik ei ole aga lai kumm peab paremini, see on fakt. Muidugi igal asjal on piirid, ehk kui liiga laiaks asi ajada siis pidamine halveneb ja eelkõige kalliiks läheb see lõbu ja kui liiga kitsas on siis kah jama. Kus need piirid on, who knows aga 245/50-16 oli vist see ideaalne mõõt stangile. Kuigi arvesta, et see mõni hj. mis Sa kalli hinnaga oled vedelikutuuningus ja K&Nõga võitnud on siis läinud ja enamgi veel.

Aga välimus on kõva argument.
24.01.2002 at 02:53
urmas
BlueStang Modify Strategy
Käed sügelevad, jah?

1. Mootori õlivahetus on muidugi ok, aga mujal vastavalt vajadusele ja õli välimusele.
2. K&N õlifiltrist ei arva midagi. Reeglina seda tööd ise ei tee ja seal kus tehakse pannakse seda mida on. Vahet ilmselt ei ole ja pole tähtis ka. K&N õhufiltritest meeldiks mulle isiklikult selline, mis paigutatakse parema tiiva sisse. Mootoriruumis on ainult sirge toru. Efekt selles, et võtab jahedat õhku. Selline lahendus täidab ka 'air silencer'i eemaldamiset tekkinud koleda augu, mida tavaline koonusfilter oma kitiga ei tee. Tasuks uurida ka RAM air tüüpi lahendusi. 3.8 Fordile oleks see kõva sõna ja ilmselt ei maksa palju.
3. Selline vedelik on mulle uudis.
4. Underdrive Pulley annab paar hp ja parandab ainult enesetunnet. Kui hiljem kompressorit tahad installida, siis pead panema origigaalsed pulleyd tagasi. Vastasel korral boosti ei teki.
5. Aku tuleb taha panna siis, kui ta millegile muule ette jääb. Sul vist seda muret ei teki. Aku eemaldamisest jääb väga kole auk, mis rikub mootoriruumi pilti. Müügil on aku 'relocation kit', mis peaks sisaldama kõik installiks vajaliku. Muideks ProChargeriga tuleb selline kit kaasa. Teadmiseks, et see töö on paras kamm.
6. X-Pipe Dual tuleks installida siiski koos Headeritega, kuna selline süsteem tuleb sobitada detailidele kohaselt ja pärast sobitust X-Pipe headeripoolset jupid keevitada ülejäänud torudega. Võib kasutada torude lõhkilõikamist ja klamberdamist, kuid see pole parim lahendus. GT mudelil oli benakulu 2-3 liitrit sajale suurem, muidugi auto toimis oluliselt erksamalt kõrgetel pööretel.
7. Peaülekanne: Madis on kõige kompetentsem, et kui realistlik see swap meiemaal on. Ülekande valik: loe StangNeti arhiivi.
8. Kui 16" veljed, siis max fat mõõt on 255/50-16. Tuleb siiski märkida, et 245/50 on pea poole odavam ja reaalne mõõduvahe on väiksem kui arvata võib. Kui huvi laiemat kummi panna, siis peavad olema veljed väiksema offsetiga ja siis tulevad megakulud ka.
9. Kui minu teha oleks, siis hangiks kusagilt kasutatud t-birdi 'Eaton' kruvikompressori, paigaldaks Ram airi, vahetaks MAF-anduri ja pihustid. Siis mõtleks väljalaskele ja tagasillale.
25.01.2002 at 10:19
max
BlueStang Modify Strategy
Mina soovitan sul lihtne mootori tune-up ette võtta - küünlad, vedelikud, juhtmed, lambda jms, netis on neid nimistuid mitmeid, kus on kirjas, mida peaks/võiks teha. Kui tõesti käed sügelevad ja raha põletab taskud, siis võid ju neid filtreid ja väljalaskeid jms saasta installida, aga mingit erilist tolku sellest küll pole, vähemalt hp/$ suhe on s*tt (sest V6). Kui minekut tahad parandada, siis mõtle kompressori peale või osta suurema mootoriga auto.

Lihtsalt minu seisukoht, kes ma olen kah V6 -t omanud, modimise mõtteid mõlgutanud ja foorumistest infi kamminud.

lisaks: kui sa need modimise plaanid teoks teed, sisi avastad aasta-paari pärast, et päris korralik rull on läinud, lisandunud on 5hp, auto on seisnud töökojas/garaazhis modimise pärast rohkem kui sõitnud ning müümisel pole sul lootustki oma pappi tagasi saada.

[Edited by max on 25.01.2002 at 09:42 GMT]
25.01.2002 at 10:39
urmas
BlueStang Modify Strategy
Max, nii lootusetu see asi ei ole. Minu soovitatud p.9 kohaselt saaks ca 100hp juude. Kui kasutada vahejahutiga ProChargerit, siis enamgi.

Ammutuntud tõde on, et moditud auto müümisel kulusid tagasi ei saa.
25.01.2002 at 10:49
max
BlueStang Modify Strategy
quote:
Mustang GT 94 wrote:
Max, nii lootusetu see asi ei ole. Minu soovitatud p.9 kohaselt saaks ca 100hp juude. Kui kasutada vahejahutiga ProChargerit, siis enamgi.
GT94, aga seda ma ju ütlesingi, et _kui_ ... , _siis_ on mõtet kompressor või mõni muu power adder panna. Mingite esmapilgul odavamate vidinatega (mis tegelikult midagi eriti (loe: tagumikuga tuntavat) juurde ei anna, pole mõtet jännata. Kui panna, siis juba täiega, nagu nt GT94, peep, lauri454, erkki jne :)
quote:
Mustang GT 94 wrote:
Ammutuntud tõde on, et moditud auto müümisel kulusid tagasi ei saa.
No kompressor on juba müügiargument, mille arvelt saab hinda tõsta st osa kulusid (~50% ???) tagasi saada. Aga kui rääkida, et mul k&n ja iseehitatud väljalase ja underdrive pulley jne, mis annavad kokku mõne hepa, siis saab ehk ainult mõne prossa investeeringust tagasi.

Nagu ma juba ütlesin, sügavalt isiklik arvamus
25.01.2002 at 11:12
rustang
  
Moderator
BlueStang Modify Strategy
Mul jäi mulje, et T-Birdil on garaazhinurgas Fordi 7.5 sild 3.73 ylekandega. See peaks ju sobima kui rusikas silmaauku?
25.01.2002 at 11:24
LaSa
 
Moderator
BlueStang Modify Strategy
eks väga palju sõltub ka sellest, et kellele õnnestub auto maha müüa.. kui on tegu tõsise fänniga, kellel on ka raha, siis on ta ilmselt nõus ka korralikult tehtud modide eest maksma..
25.01.2002 at 11:26
urmas
BlueStang Modify Strategy
quote:
rustang wrote:
Mul jäi mulje, et T-Birdil on garaazhinurgas Fordi 7.5 sild 3.73 ylekandega. See peaks ju sobima kui rusikas silmaauku?
Tal sisu oli jah. Kas see sobib olemasolevasse korpusse? Mingid vaidlused tekkisid pooltelgede pikkuse ümber?
25.01.2002 at 11:34
urmas
BlueStang Modify Strategy
quote:
LaSa wrote:
eks väga palju sõltub ka sellest, et kellele õnnestub auto maha müüa.. kui on tegu tõsise fänniga, kellel on ka raha, siis on ta ilmselt nõus ka korralikult tehtud modide eest maksma..
Kui on tegu fänniga, siis meie tingimustes ei ole ta nõus ostma valmis ehitatud autot.
25.01.2002 at 11:36
rustang
  
Moderator
BlueStang Modify Strategy
quote:
Mustang GT 94 wrote:
Tal sisu oli jah. Kas see sobib olemasolevasse korpusse? Mingid vaidlused tekkisid pooltelgede pikkuse ümber?
Esiteks meil Sinuga on 8.8 sild ja teiseks, vaidluseks läks sel teemal, et T-birdi (kui auto) 8.8 tagasilla poolassid on pool tolli pikemad kui Mustangi 8.8, mida kodanik T-Bird ei uskunud.

7.5 sisu peaks sobima 7.5 korpusesse (3.8 V6 Stangi tehase tagasild).
25.01.2002 at 12:08
partel
  
BlueStang Modify Strategy
Akut pole mingit mõtet taha viia, ainus efekt on käivitusraskused ja lühiseoht. V.a. kui muidugi kapoti alla ruumi vaja.

Laiem rehv peab paremini selle pärast, et teekate ja rehv on rohkem "hammasrattad" kui ideaalselt siledad.

Anyway, võimsuselisa tuleb ainult nitrost/kompressorist, muude loetletud modide "mõju" sõltub eelkõige õhurõhust/temperatuurist/niiskusest ja mõõteveast.
25.01.2002 at 12:24
urmas
BlueStang Modify Strategy
quote:
partel wrote:
Anyway, võimsuselisa tuleb ainult nitrost/kompressorist, muude loetletud modide "mõju" sõltub eelkõige õhurõhust/temperatuurist/niiskusest ja mõõteveast.

See on pooltõde. Need muud modid on vajalikud, et nitro/kompressor tööle hakkaks, et sellest kasu oleks ja et see kasu ka asfalfini jõuaks.
25.01.2002 at 12:46
madis
BlueStang Modify Strategy
BlueStang:
sa ütled et sul on 2.73 tagasild, aga käsikast ? IMHO käsikastiga peaks olema 3.43 tagasild. Kui sa kindel ei ole, siis tõsta saba üles ja keera rattaid ja vaata, mitu tiiru seejuures kardaan teeb.
26.01.2002 at 19:01
urmas
BlueStang Modify Strategy
quote:
madis wrote:
IMHO käsikastiga peaks olema 3.43 tagasild.
Tuhnisin raamatuid, aga ei leidnud väitele kinnitust. Asi hakkas huvitama, kuna pole tõsiselt uurinud ka oma auto silla parameeterid. Autol peaks olema kaks labelit, mille kohta kirjutatakse nii:

The drive axle code can be found either stamped on a tag secured by one of the differential housing cover bolts, or on the vehicle certification label.

The rear axle identification codes are as follows (kleepsu alumisel reapaari eelviimase tähise "AX" all olev number või täht):
1994 mudelid:
2 - 3.55 axle ratio, conventional differential
4 - 3.42 axle ratio, conventional differential
5 - 3.27 axle ratio, conventional differential
6 - 3.73 axle ratio, conventional differential
7 - 3.07 axle ratio, conventional differential
8 - 2.73 axle ratio, conventional differential
A - 3.63 axle ratio, conventional differential
B - 2.47 axle ratio, conventional differential
D - 3.42 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential
E - 3.27 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential
F - 3.45 axle ratio, conventional differential
J - 3.85 axle ratio, conventional differential
K - 3.55 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential
M - 2.73 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential
R - 3.45 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential
W - 3.73 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential
Y - 3.08 axle ratio, conventional differential
Z - 3.08 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential

1995 mudelid
8 - 2.73 axle ratio, conventional differential
E - 3.27 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential
M - 2.73 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential
Z - 3.08 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential

1996 mudelid
1 - 2.73 axle ratio, conventional differential
A - 2.73 or 3.08 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential
C - 3.27 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential

Kui tagasillal on alumiiniumist lipik säilinud, siis selle alumisel real vasakult esimene tähis on ülekande arv ja tüüp (kehtib kõikidele SN95 mudelitele):
3.08 - 3.08 conventiona ratio, non locker
3L08 - 3.08 axle ratio, Traction-Lok limited-slip differential
26.01.2002 at 22:28
BlueStang
 
BlueStang Modify Strategy
Vaatasin, mul 2,73:1. Thnks GT.
26.01.2002 at 23:50 Last edited 23.05.2002 at 17:59 by BlueStang
BlueStang
 
BlueStang Modify Strategy
Kunagi panin siis oma mõtted BlueStangi tulevaste modide teemadel. Täna on põhjust vaadata, mis tehtud on:
1. K&N Filtercharger koonusfilter - thnks to lauri
2. Air Silencer removed - thnks to internet
3. RedLine õlid mootoris, käigukastis, roolivõimus ja tagasillas, WatterWetter jahutusvedelikus - thnks to peep
4. K&N Performance Gold oli filter - thanks to lauri
5. Rehvid BF Goodrich 255/60 15 taga, 235/60 15 ees endiste 205/15 70 asemel - thnks to madis
6. Hypertech Underdrive Pulleys - thnks to lauri
7. Kütusesysteemi ja pihustite puhastus RedLine SI-1 ga - thnks to myself
8. Mac Performance Shorty Headers - thnks to jaanus:D
9. GT takeoff H-pipe - special thnks to urmas
10. GT takeoff dual exhaust - special thnks to urmas

Hiljem panen siia rahad ka taha siis huvitav vaadata. Keegi võiks nüüd lisahobused kokku lugeda. Ja keegi võiks järgmist sammu aidata mõelda. Ise kaalun shortyde DIY (do it yourself) keraamikaga katmist ja DIY X-pipe allavahetust ning tagaülekande vahetust. Manuaalile soovitatakse 3.73, automaadile 4.1?
Bensiinipump on hakanud liiga kõva häält tegema, keegi teab mida asemele vahetada, mis lisaperformancet toetaks ning kas on siis kohe mõtet pihustite kallale hoopis ka minna?


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
23.05.2002 at 17:58 Last edited 24.05.2002 at 22:21 by BlueStang
2koma8
BlueStang Modify Strategy
Kuulsin-nägin asja täna Tõnismäel. Super.
23.05.2002 at 19:29
urmas
BlueStang Modify Strategy
Kütusepump peab muidugi toimima. Stock pihustid reeglina toetavad vähemalt kahekordset võimsuse tõstmist. Muudetakse pena rõhku, impulsi pikkust ...
23.05.2002 at 21:20
BlueStang
 
BlueStang Modify Strategy
quote:
Mustang GT 94: Kütusepump peab muidugi toimima. Stock pihustid reeglina toetavad vähemalt kahekordset võimsuse tõstmist. Muudetakse pena rõhku, impulsi pikkust ...

Holley Performance Fuel Pump 155 lph toetab kuni 491 hp - see peaks vist piisav olema mulle ???;):D- väiksemat tootlusega performance pumpa 3.8 v6-le ei pakuta ja järgmine on 190lph ja 600hp:D ja poole kallim:eek

Aga tegelikult on kõige esimene modi hetkel ühe hea DIY Densechargeri aretamine. K&N filter on hea küll ja silenceri äravõtmine ka, kuid ikkagi on mootoriruumis sedavõrd soojust, et eelnimetatud modide efektiivsus ei pääse mõjule. CAI on ka hea asi, aga olen jõudnud netti tuhides niikaugele, et Densecharger on parem ka seepärast, et kasutab mul juba olemasolevat Filterchargerit, mille imupindala on CAI kittide omast suurem ja eraldab samas õhu sissevõtu täielikult mootoriruumist. Jõudu mulle:)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
24.05.2002 at 22:26 Last edited 24.05.2002 at 22:40 by BlueStang
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : BlueStang Modify Strategy   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.