register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Mustang GT 5.0 modifitseerimine   1 2 3  
Poster Message
miller
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Kas keegi oskab soovitada, kuidaks saaks jõulisemaks ja paremaks muuta seda isendit?
Alustaks mootorist, kas turbo või kompressor - kust saab ja millist valida- aju jne.
Hetkel on auto täitsa Stock.

50 41 445
20.04.2008 at 10:17
kristjan_l
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Räägi isand Avoga - siin foorumis kasutajanime 5.0 all. Tema ehitatud on Eesti kiireim Stang: http://www.fmce.ee/index.html?pg=avo

Lisaks võid nõu pidada Rauliga (siin foorumis kasutajanime BlueStang all) - ta omanud vähemalt viite Stangi (neist kaks Cobrad) ning on kindlasti pädev kõiges selles, mis puutub rinkasõitu.

____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini
20.04.2008 at 10:26 1 edit. Last edited 20.04.2008 at 10:27 by kristjan_l
Ets
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Igasugu linke:
Explorer Intake Install
94-95 GT palju HowTo`sid
Erinevate setup`ide loetelud
Kah mingid modid
Thunderbirdil on sama tehnika
Väga hea stangi howto jällegi
Ülelaadimisega stangid
5.0 turbotamine
jne.
20.04.2008 at 10:51
Peeter82
 
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Kõige mõistlikum - müü oma auto maha ja osta Avo oma ära.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
20.04.2008 at 20:18
gets
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Sama soovitus :)
20.04.2008 at 21:09
miller
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
quote:
gets: Sama soovitus :)

Hea soovitus, kuid tahan cabrio juurde jääda.
kõige vingem oleks, kui saaks kellegi juurde veeretada ja sealt hiljem võimsa isendiga ära sõitta.
Seega kogu ehituse, tellimised jne.saaks keegi orgunnida. Endal aega napib.
Järsku on kellelgi mõned head jupid üle!?
20.04.2008 at 21:40
gets
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Arvan, et kui selle jutuga kuhugi Eesti tuuningufirmasse lähed, ei saada sind keegi minema. Usakatega ollakse kursis ja aidatakse hea meelega. 100...200k rahaga pead arvestama, kui ise kätt külge ei pane.
20.04.2008 at 00:12
Maik
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
kompressor + klapid + nukk + vedrud uued peaks ju ca 100k-115k kätte saama, 100k töörahaks oleks nagu siis palju arvestada?



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
21.04.2008 at 07:28 1 edit. Last edited 21.04.2008 at 07:29 by Maik
Raceboy
 
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Sa unustasid vaat et tähtsaima asja: häälestuse.

Keegi peab selle normaalselt käima ka panema ja 100k tööraha koos eelpoolnimetatuga pole teps mitte suur raha.

____________________________
www.vems.ee
21.04.2008 at 22:38
vvt
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Bolt-on juppidega ja 100K tööraha?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.04.2008 at 09:21
Maik
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Paljudel kittidel on vastav soft või mingi lahendus kohe kaasa ju iseenesest antud. Vähemalt neil mida Corvette jaoks vaadanud olen.


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
22.04.2008 at 09:59 1 edit. Last edited 22.04.2008 at 09:59 by Maik
anryo
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
quote:
vvt: Bolt-on juppidega ja 100K tööraha?
Heh, näha kohe, et ei ole "bolt-on" juppidega kokku puutunud... :)
Pärtel võib sellel teemal pikalt rääkida, kui ebasobivad nad on.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
22.04.2008 at 10:03
Raceboy
 
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
No nimistus ei olnud sõnagi kiipidest, ajust või häälestusest.

Enda otsene kogemus 100 000 kroonise kompressorikitiga igatahes ei ole meeldiv olnud, komplektis olev lisaaju-, lisapihusti ja enam kui küsitav süütereguleerimine (pööratud polaarsusega VR sensor) on täielik jura ja mõistagi mootor sellega normaalselt ei töötanud.

____________________________
www.vems.ee
22.04.2008 at 10:08
Levo.
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
paxtoni kompressoriga kaasas olevad asjad töötavad kohe ja polt on -on polt on.

____________________________
Viper SRT10 Supercharger.2006

G400
19.05.2008 at 22:03
302
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
olenemata autost hakkab kangemaks ehitamine korralikust nukast, kui seda pole siis ei aita teie polt-on detailid ka.

____________________________
Only Mustangs run Free
www.fmce.ee
20.05.2008 at 11:14
vvt
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Puhuri panekul ka või :eek?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.05.2008 at 13:52
anryo
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
quote:
TT7.62: olenemata autost hakkab kangemaks ehitamine korralikust nukast, kui seda pole siis ei aita teie polt-on detailid ka.
No ainult nukast on ka vähe abi, kui vedrud jäävad vanad "süldist" tehtud. Ja kui vedrud paned kangemad, siis tuleks vahetada kindlasti välja ka tõukurvardad. Ja siis omakorda võiks kasutada juba rullnookureid.
Samuti võiks vahetada välja hüdrotõukurid ja kindlasti õlipumba.
Ja nii see läheb. MINA küll vanale mootorile kompressorit peale panna ei julegks, kui sisu on 100% tegemata / üle käimata.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
20.05.2008 at 15:43 2 edits. Last edited 20.05.2008 at 16:26 by anryo
302
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Anryoga 100% nõus

____________________________
Only Mustangs run Free
www.fmce.ee
20.05.2008 at 15:58
partel
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
quote:
anryo:
quote:
vvt: Bolt-on juppidega ja 100K tööraha?
Heh, näha kohe, et ei ole "bolt-on" juppidega kokku puutunud... :)
Pärtel võib sellel teemal pikalt rääkida, kui ebasobivad nad on.
Heh, väike näide: polt oli lühike, selle pikemaks aretamine ja paigaldamine võttis 3'l mehel 3 tundi. Mis hinda kliendi käest küsida?

Tühiste pisiasjade peale läheb mega aeg...

quote:
anryo:
quote:
TT7.62: olenemata autost hakkab kangemaks ehitamine korralikust nukast, kui seda pole siis ei aita teie polt-on detailid ka.
No ainult nukast on ka vähe abi, kui vedrud jäävad vanad "süldist" tehtud. Ja kui vedrud paned kangemad, siis tuleks vahetada kindlasti välja ka tõukurvardad. Ja siis omakorda võiks kasutada juba rullnookureid.
Samuti võiks vahetada välja hüdrotõukurid ja kindlasti õlipumba.
Ja nii see läheb. MINA küll vanale mootorile kompressorit peale panna ei julegks, kui sisu on 100% tegemata / üle käimata.
Rõõm näha, et inimesed hakkavad asja oskama. :)

Nukk on A&O, kindlasti custom. Samas on ka klapivedrud üliolulised. Pro Stockis on vedrud #1, selle järgi saab nukaprofiili paika panna (Spintron). Nagu ikka, ei ole suur saladus, et mõni aeg tagasi oli 284/304/117, küsimus kui agressiivne se on. Hea oleks ka shaft-nookurid (T&D, Jesel) ja Mantoni tõukurvardad.


____________________________
_
21.05.2008 at 15:38
vvt
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Sa pärtel lugesid lõime ikka läbi ka või lasid huupi topfueli tuuningut? Mingi poolebaarine low-end komplekt ei vaja mingit erilist nukka, ei mingit kustomit ega mitte kustomit. Madalatel boostidel töötavad üldiselt vabahingava seerianukad.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
21.05.2008 at 22:55 1 edit. Last edited 21.05.2008 at 22:56 by vvt
302
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
vvt kui sa isntallid oma autole kompressori vms siis milline on su eesmärk, kas see et oleks lahe mainida et sul on see ja see, või on sul olulisem kuidas masin edasi astub? Pärtel on Pärtel, aga ta jutust tasuks migagi endale kõrvataha panna. Korralikult tehtud mootor on parem kui kehvalt paigaldatud puhur.

____________________________
Only Mustangs run Free
www.fmce.ee
21.05.2008 at 01:22
vvt
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Enne teema edasist arendust soovitaksin Sul soojalt tutvuga näiteks Belli raamatuga "Maximum boost", seal on sellele nukateemale eraldi lõik lausa pühendatud. Mingile lihtsurelikule mõeldud kompressor-kit ei vaja mingeid custom nukkasid. 2/3 Pärtli jutust pole lihtsalt tõsiselt võetav ja soovitus tellida mingile lowend DIY kompressor kitile custom nukka on ise juba piisavalt elukauge.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.05.2008 at 09:11 2 edits. Last edited 22.05.2008 at 09:13 by vvt
Astro SS
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Fööniga mootoritel ei ole nukk nii oluline kui naturaalselt-kastreeritud mootoritel :rolleyes

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
22.05.2008 at 11:19
partel
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
Nojah, 5.0 ülelaadimine peaks olema vägagi läbijahutud teema (USA's siis). Ise sellega kokku puutunud ei ole, küll aga pisut ülelaadimisega.

Lihtsalt niisama kompressorit peale panna pole suurt mõtet, erilist jõukasvu pole, kuna siis hakkavad asjad järjest õhku lendama. Samas $$$ läheb ikkagi korralikult, eriti kui teistel lasta teha.

Kui aga korralikult teha, siis pole tavarehvidel mõtet. Legaalsetel kiirustel kumm põleb ja kõik, kiirendus ikka sama. Kui aga ET Streetide peale minna, siis tuleb arvatavasti kogu jõuülekanne välja vahetada (mitte, et tavarehvidega ei peaks). Ülelaadimine suurendab ju väänet.

Samuti cabrio kere vajab arvatavasti korralikku tugevdamist ja vedrustus jne.

Ehk lõpuks ei jää originaalist suurt midagi järgi, ehk võib-olla on mõttekam juba valmis asi osta.

See siis väga üldine targutamine, nagu ütlesin, siis konkreetset juttu peaks net täis olema.


____________________________
_
22.05.2008 at 13:25
vvt
  
Mustang GT 5.0 modifitseerimine
See on suhteline asi, et "erilist jõukasvu pole". Peab siis kohe esimese hooga 1000 hj tulema? Tegu peab olema silmapaistvalt saasta alusmootoriga, kui korrektse süüte toite, kaanetihendite ja surveastmega 30-40% lisavõimsust välja ei kannata ja laiali lendab.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.05.2008 at 13:54
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Mustang GT 5.0 modifitseerimine   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.