register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : LS1 mootor   1 2  
Poster Message
AndreesZ
 
LS1 mootor
Plaanis ls1 mootor turboga üle laadida.
Jõud võiks umbes 1000hj kanti tulla.
kolvid: http://www.summitracing.com/parts/SRP-254276-1/
Kepsud: http://www.summitracing.com/parts/HRS-BR6125-LS1-1/
Kui hea originaal väntvõll, nukkvõll jne....
Kui keegi miskit tarka oskab soovitada või ise miskit teinud, andke teada.
17.08.2009 at 20:37 1 edit. Last edited 17.08.2009 at 20:53 by AndreesZ
DevilDeVille
  
LS1 mootor
siin üksjagu asjast juttu - pilti - videot

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.08.2009 at 22:37
vlzman
 
LS1 mootor
Tegu üsna kalli projektiga, seega kindlasti mõtekas enne juppide muretsemist konsulteerida inimestega, kes analoogse projektiga maha saanud (foorumid jmt). Pahatihti pannakse suur raha magama ja tulemus vähem kui keskpärane ja just seetõttu, et valitud jupid, mis oma olemuselt on väga head, kuid ei sobi koosluses töötama. Kindlasti abiks turboclub'i tyybid. Kas projekt mõeldud puhtavereliseks dragipilliks? Sobiv kest olemas, mis seda powerit majutaks?

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
17.08.2009 at 23:15
hunt
 
LS1 mootor
Searchi corvetteforum.com-is - seal selliste apastraatide ehitustest pikad elulookirjeldused

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
17.08.2009 at 23:33
Maik
  
LS1 mootor
Kaaned tuleb samuti kindlalt vahetada koos kogu klapiasjandustega....
vänt ja nukk samuti...

sealt hundi soovitatud kohast leiab tõesti builde kus on palju 1000hp kanti masinaid,aga odav see lõbu ei tule sul...
soovitaks kõik asjad usasse enne kokku osta ja siis eestisse saata, mitte eestist ükshaaval tellima hakata.

või veel parem, äkki keegi müüb kogu mootorit. Oleks odavam olnud tegelt sul... kui see stock konditsioonis puhuriga ei rahulda.

100k min läheb ära ise tehes kõik ,sul enamus supporting mode vast tehtud..küte ja sillad ja sidur õnneks, turbo on kallis teha sellele
mootorile..

515rwhp saab muidu täitsa 4000 usd eest,pole ka paha
http://forums.corvetteforum.com/c5-parts-for-sale-wanted/2372139-fs-sts-twin-turbo-kit-complete-4500-a.html

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
17.08.2009 at 23:43 3 edits. Last edited 17.08.2009 at 00:18 by Maik
hunt
 
LS1 mootor
Krt, jube raske on ikka sellist asja ''postimüügist'' osta ...
Usalduse küsimust üsna lootusetu lahendada !?!
corvetteforumis kolanuna julgen küll väita, et kellegi sealse vana kala käest ostes on petukauba variant küll suht minimaalne, aga suvalise Johni käest !!!???

Aga miks LS1 ?
Põdrad küll vanemaid ja lihtsamaid ja odavamaid konesid sinna 1000 hp peale (edukalt) ära turbotanud ju ... esimesena meenub Tallinnaski käinud C3
Ole mees ja tee valmis see eesti esimene SBC twin turbo!!

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
17.08.2009 at 00:10
DevilDeVille
  
LS1 mootor
quote:
hunt:
corvetteforumis kolanuna julgen küll väita, et kellegi sealse vana kala käest ostes on petukauba variant küll suht minimaalne, aga suvalise Johni käest !!!???


Selle Johni käest julgeks küll osta :), samas tal ainult 725 hobust tagarattast (nu teebki vast miskit 1000 juurde hoorattast) ja hinne ka 40 K mikitugrikut.

ja see sisteem ka omajagu kiita saanud (mitte ainult nende endi suust), lahe detail on panustamine valukolledesse.

e: kurask, kuda see aju nii kehvasti töötab, ikka 850 suunas see esmamainitud kit.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.08.2009 at 00:26 3 edits. Last edited 17.08.2009 at 00:35 by DevilDeVille
gets
LS1 mootor
Ürita siit välja filtreerida üldine info, vaata foorumitest asjade tugevuspiirid ja anna minna. Kui cossu said kompressitud 500+ peale, küll sellest ls1'st see 1000 ka välja tuleb. Siit foorumist saad väga konservatiivset infot, sest sarnast asja on vähesed siinmail ette võtnud. Ja mulle tundub ka usa saite lugedes, et pigem kirjutavad seal rohkem sellised tuunijad, kes ei julge asjaga oma rada minna ja kasutavad kindlate järgiproovitud parameetritega tükke. Suures piiris on mootor ikkagi mootor ja mis kehtib ühele, kehtib ka teisele.

Milleks näiteks tuleks vahetada kaaned ja nukk? Kanalitest ma pakun puhub suur vurr väga edukalt 1000 jõudu läbi? Või hakkab midagi takistama? Pole tõesti ls1 asja uurinud, seepärast küsingi. Kas ls1 nukale ei ole näiteks reguleeritavat ratast saada või tahab ülelaadimine vabalthingavast nii erinevat seadet?
17.08.2009 at 00:43 1 edit. Last edited 17.08.2009 at 00:47 by gets
askeldaja
 
LS1 mootor
Kõik, mis on midagi muud kui low-boost, soovitaks LS mootorite puhul sättida tõsisema hülsikomplekti peale.

Alumootorid on pehmevõitu, stock hülsid kipuvad murenema ka 1000hj puhul, kui natukenegi kauem mootor sõidus on. Lühemat aega kestvat küll.

Ise pole ehitanud ühtegi ülelaetud LSx´i, huvilisena olen selle tera kõrvataha pannud.
Korralikult ehitatud vastavate tugevate osadega aluplokiga mootorid on suhtkoht talutava (?) stabiilsusega andnud ~1600hj.


Võiks mõelda kasvõi Darton hülssidele. Ma ise ei julgeks 1000hj puhul stock hülssidele lootma jääda, ütlen ausalt kohe ära. 700...hj oleks veel täiesti mõeldav.

Kui juba turbomootorit ehitada, siis olulise tugevusvaruga, kardetavasti jääb mistahes võimsusest alati väheseks. :devil


Edit: typo
17.08.2009 at 01:01 2 edits. Last edited 18.08.2009 at 12:01 by askeldaja
Maik
  
LS1 mootor
gets - enamustuel (prakt kõikidel) kitidel seal lähevad kaaned vahetusse,kui vähegi asisem projekt...

eks kaani võib hiljem ka vahetada,aga tülikas... kasutatud norm kaaned aga ei maksa enam kohutavat raha.. uued tõsi küll on ala 1000 usd tükist...

ja vaja neid 2tk

seal sale juppide all leiab nii mõndagi head.
nt http://forums.corvetteforum.com/c5-parts-for-sale-wanted/2400513-fs-darton-mid-427-motor-tea-afr-237cc-heads-complete-or-shortblock.html

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
17.08.2009 at 01:11
vlzman
 
LS1 mootor
Praeguses täpede ja muude elukate olukorras arvan, et kõige parem nõuanne, mis sa siiani saanud oled, on osta juba valmis ja ennast tõestanud mootor. Loomulikult tuleb hoolikalt vaadata, kelle käest osta, uurida ajalugu nii mootoril (et ei saaks kohviks lastud racemootorit) kui ka müüjal (et ei saaks lihtsalt petta). Ostes tuleb kindlasti vaata et isegi poole odavam kui ise ehitades.

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
18.08.2009 at 08:30
hents99
  
LS1 mootor
Mälu järgi oli Andresel mootor juba olemas.

Tugevusega ei tohiks mingeid probleeme olla, poest tellid aga 1000+hp/Nm juppe ja laod kokku. Väntvõll on ehk isegi sepistatud??

1 bar ülerõhuga peaks 2-klapi tehnikas (mälu järgi oli 2 klappi) kaanega 1000hp tulema küll 5.7l mootorist.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
18.08.2009 at 10:13
Fog
 
LS1 mootor
345 obest poest, väiksema surveastmega(8:0) sepiskolvid võtavad sellest oma 30 obest ära. Sinna 1,5 bari otsa ja on 750hp aga mitte rohkem.
Sealt üles tuleb juba kaaned-nukk-sisselase-väljalase paremaks teha.

Kui ei ületata maagilist BP/PR piiri, ehk BP ja PR tõusevad umbestäpselt lineaarselt nagu tavalistel turbokatel siis kehtib jõu rusikareegel(NA HP * PR = uus HP ) 99% juhtudest.

Tahad 1,5 bariga 1000hp, ehita ~8 surveastmega ja turbo nukaga(suur LSA) 400hp vabalthingavalt kõigepealt.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
18.08.2009 at 10:34
Astro SS
LS1 mootor
Suht loll küsimus aga mida sa selle 1000 tobusega tegema hakkad? ???

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
18.08.2009 at 10:35
raimo_r
LS1 mootor
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=24314&postdays=0&postorder=asc&start=0

LS? 6,0

1360hp@7200rpm@1,8bar
kütus peaks olema E85

TSP giant 248/252 camshaft
PRC spring-kit,pushrod package
Rollmaster double roller adjustable timing set
Crane Hydraulic Roller Lifters
Clevite 'P' Connecting Rod Bearings
Clevite 'P' Main Bearing Set
TSP Ported LS6 Oil Pump
NGK TR6 Spark Plugs
ASP Harmonic Balancer Crank Pulley
ARP Harmonic Balancer Bolt
Wiseco pistons 9.2 cr tool pin upgrade
Eagle rods with L19 upgrade
Manley valves
ARP Head stud kit
ARP Main stud kit
Moroso oilpan
Moroso oilpickup

kaasi küll vahetatud pole ja sisselase pole ka midagi erilist.



____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
18.08.2009 at 14:47
AndreesZ
 
LS1 mootor
Mõtteid, kui palju.
Alguses oli plaan panna see mootor taunusele, aga nii vast ei tee.
Piilun siis usas keresid, mis ratastel ja ilma mootrita. Äkki nii lihtsam.
Plaan teha masin põhiliselt 400m sõiduks ja ka teepeal kulgemiseks, kui võimalik.
Uurinud igasugu projekte mujalt ja mõned asjad ka välja valinud.
Ega see 1000hj just pole tähtis, aga puudu jääb ju alati. Ja kui juba teha, siis vast ikka selline mootor, mis ka kannataks peale keeramist.
18.08.2009 at 22:42
kristohd
 
LS1 mootor


1000hp street/strip auto puhul probleemiks meie radadel tagumise rehvi laius+ turvanõuded.
Buick`i Veljo võib ehk pajatada, kui reaalne tänavaauto ta Grand National on.

Nüüd võtab sõna Pärtel ja räägib kuidas Soome sõbrad 1000+hp tänavaautodega kulgevad/kulgesid. :)
19.08.2009 at 08:33
hunt
 
LS1 mootor
quote:
Astro SS: Suht loll küsimus aga mida sa selle 1000 tobusega tegema hakkad? ???
Vot tekib sama küsimus ??

Julgeks endiselt väita, et tänavaautole on 400 hp igatepidi piisav, 600 hp on juba ülipiisav, aga mida 1000-ga pihta hakata ???

Kas poes piima järgi käia külg ees või ?

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
19.08.2009 at 08:40
vlzman
 
LS1 mootor

Buick`i Veljo võib ehk pajatada, kui reaalne tänavaauto ta Grand National on.

GN on vägagi tänavaauto :D:D, OK OK, sõnastame ringi ....tänavalegaalne auto

Njah, eks iseenesest oleks võimalik ka 1000hp autoga tänaval sõita, samas sellised tegurid nagu plokksild, summuti puudumine jmt kindlasti pärsivad seda olulisel määral. Esiteks sellise autoga väga kallis liigelda niisama lõbu pärast kuna kytus ei maksa mitte vähe, samuti ka kulumine, pealegi nii võimsa auto tänavalegaalseks ehitamine väga kulukas lõbu. Ühtin paljude arvamusega, et kui ehitad dragipilli, siis tee ta 100% dragi jaoks. 50%-50% street/strip autod peaksid ikkagi 600hp piiresse jääma. Samas mulle annab kuidagi hea tunde teadmine, et võin suva hetkel GN'iga ka kesklinna poodi minna :D

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
19.08.2009 at 09:03
partel
  
LS1 mootor
quote:
vlzman:50%-50% street/strip autod peaksid ikkagi 600hp piiresse jääma.
Vaesed rumalad Veyroni ehitajad ei teadnud seda! :)

Egas tänaval pea kõiki hobuseid korraga kasutama. Small-blockist saab muide 1000 hj ka vabalthingavana. Vastavaid turboprojekte peaks leiduma küllaga.

Tänavasõidul korraliku jahutusega mingeid probleeme ei tohiks olla, stripisuunitluse puhul hakkaks vast amortidest kahju.

Võimsusnumber iseenesest niiväga ei loe, rohkem ikka muud asjad nagu summutid, tagasilla spool, sidur (kui on). Näiteks on-off siduriga on liiklusummikus üsna tüütu sõltumata võimsusest, blower big blockiga tekitab stressi gaasi puudutamisele üliergas reaktsioon, erinevalt uimasest turboläägist jne.

Ja mis antud teema puhul ratsionaalsuse või terve mõistusega pistmist? :)

____________________________
_
19.08.2009 at 09:13 1 edit. Last edited 19.08.2009 at 09:14 by partel
Marko L
 
LS1 mootor
Nagu mina aru olen saanud siis kõige parem suhe odavus\kiirus on torupillidel. A´la fuel altered.
PlyVal neid linkinud soomest ja rootsist küll mis ikka suht odavad.
Kokkuvõttes ikkagi kõige odavam tuua valmis auto - kui just ise ehitada ei taha.


____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28
19.08.2009 at 09:21
vvt
  
LS1 mootor
Teema tundub natuke trollamise moodi, aga

1. 1000 hp auto on esimeseks projektiks way overkill (see on küsija jutust näha)
2. 400 hp pärast pole sinna turbotamisel suurt pointi

Tänavasõidu turboautol pole tänapäeval mingit turboläägi enam, momendigraafik on rohkem horisonaalne joon ja võimsusgraafik lineaarne tõusev joon. Pole vaja mingist 5000 hj hüpersupertopfuel autodest vales teemas kõvatada. Selleks võiks teha eraldi teema "ehitame virtaalne topfueli" vms.....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.08.2009 at 10:50
hents99
  
LS1 mootor
quote:
vvt: Teema tundub natuke trollamise moodi, aga

1. 1000 hp auto on esimeseks projektiks way overkill (see on küsija jutust näha)
2. 400 hp pärast pole sinna turbotamisel suurt pointi

Tänavasõidu turboautol pole tänapäeval mingit turboläägi enam, momendigraafik on rohkem horisonaalne joon ja võimsusgraafik lineaarne tõusev joon. Pole vaja mingist 5000 hj hüpersupertopfuel autodest vales teemas kõvatada. Selleks võiks teha eraldi teema "ehitame virtaalne topfueli" vms.....


Ei ole ju tegemist 1. projektiga. Üks vau mootor Andresel edukalt üle laetud, aga töömahu vastu ei saa, seepärast küsis ka suurema mootori kohta.
400+hp mootor ongi hetkel see, mis vajaks vahetust võimsama vastu.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
28.08.2009 at 11:38
askeldaja
 
LS1 mootor
Selle projekti puhul on tegemist 366 LS2 mootoriga. Kaaned on seejuures loomulikult porditud ja aftermarket.
27.09.2009 at 20:07
tom3500
LS1 mootor
Ot aga http://www.lingenfelter.com/vehicles/featured/lingenfelter-2006-c6-zo6-corvette-427-cid-twin-turbo-motor-trend-2007-shoot-out-ca standing mile 226.24 mph :I
14.10.2009 at 15:34
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : LS1 mootor   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.