Poster |
Message |
tfr |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
Etskae, säherdse riistapuuga on maha saadud. |
01.10.2010 at 21:08 |
|
anryo |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
2-käiguline automaatkast....?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
02.10.2010 at 09:48 |
1 edit. Last edited 02.10.2010 at 09:48 by anryo
|
asjaarmastaja |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
quote: anryo: 2-käiguline automaatkast....?
võimas mootor ja hea vääne ei vaja palju käike |
02.10.2010 at 11:00 |
|
charger |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
ega 1/4 miili pole just liiga pikk maa kahh |
02.10.2010 at 15:03 |
|
rivo09 |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
Eesti kiirematel samuti 2 käigulised kastid |
02.10.2010 at 18:55 |
|
Olds |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
kõik sõltub mootorist, kaalust, ülekannetest jne. Eesti kiirematel on ka 2 käigulised ei ütle üldiselt mitte midagi. TF-idel polegi näiteks käike, samas kui Pro-Stockidel on neid 5
Igatahes on maha saadud ilusa Mopariga
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
02.10.2010 at 21:44 |
|
Pierre |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
Huvitav mis aega selline loom sõidab? 11sek võiks ära tulla, muidu oleks nagu kuidagi kuiv... |
03.10.2010 at 00:48 |
|
partel |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
Mis uudisesse puutub, siis näiteks 2 aasta tagant:
http://www.dragracingonline.com/agent1320/2008/1320-x_10-25.html
Käikude arv sõltub ka reeglitest ja rajast. Kunagi oli ka TF 2-k ja Eesti rajad seavad piiri esimese käigu ülekandearvule ehk käikude koguarvule.
Tulemustest Stock Eliminator klassi paari aasta vanune mudel näiteks:
A/SA Don Garlits, Ocala FL, '09 Challenger 10.192 11.00 -0.808
BTW "Big Daddy" Don Garlits on kõigi aegade #1 drag racer:
http://www.nhra.net/50th/top50/D_Garlits01.html
____________________________
_ |
03.10.2010 at 08:26 |
|
tfr |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
'09-10 Drag Pakid olid 6.1-liitrise Hemiga, seega '11 võiks ikka jupimaad kiirem olla. |
03.10.2010 at 11:14 |
|
rivo09 |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
quote: Olds: kõik sõltub mootorist, kaalust, ülekannetest jne. Eesti kiirematel on ka 2 käigulised ei ütle üldiselt mitte midagi. TF-idel polegi näiteks käike, samas kui Pro-Stockidel on neid 5
Ütleb väga selgelt seda ,et eestlased on seni 2 käigulise kastiga kõige kiiremini sõitnud (s.t äkki kõige mõistlikum meie võimaluste juures?). Aga sulle kui teada tuntud vastu tuult jooksjal on võimalik alati tõestada vastupidist kas siis siduriga või ilma.
|
03.10.2010 at 22:20 |
|
Olds |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
quote: rivo09: quote: Olds: kõik sõltub mootorist, kaalust, ülekannetest jne. Eesti kiirematel on ka 2 käigulised ei ütle üldiselt mitte midagi. TF-idel polegi näiteks käike, samas kui Pro-Stockidel on neid 5
Ütleb väga selgelt seda ,et eestlased on seni 2 käigulise kastiga kõige kiiremini sõitnud (s.t äkki kõige mõistlikum meie võimaluste juures?). Aga sulle kui teada tuntud vastu tuult jooksjal on võimalik alati tõestada vastupidist kas siis siduriga või ilma.
Ja kes oled Sina, et selliseid asju nagu "vastu tuult jooksja" õhku paiskad?
Ma ei räägi ainult Eestist ja Eesti dragist vaid üldiselt nagu ka see Challengeri post siia on pandud. Tegemist on USA turu autoga, millel pole mitte mingit seost Eesti kiirematega
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
04.10.2010 at 07:45 |
1 edit. Last edited 04.10.2010 at 09:19 by Olds
|
rivo09 |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
quote: Olds: quote: rivo09: quote: Olds: kõik sõltub mootorist, kaalust, ülekannetest jne. Eesti kiirematel on ka 2 käigulised ei ütle üldiselt mitte midagi. TF-idel polegi näiteks käike, samas kui Pro-Stockidel on neid 5
Ütleb väga selgelt seda ,et eestlased on seni 2 käigulise kastiga kõige kiiremini sõitnud (s.t äkki kõige mõistlikum meie võimaluste juures?). Aga sulle kui teada tuntud vastu tuult jooksjal on võimalik alati tõestada vastupidist kas siis siduriga või ilma.
Ja kes oled Sina, et selliseid asju nagu "vastu tuult jooksja" õhku paiskad?
Ma ei räägi ainult Eestist ja Eesti dragist vaid üldiselt nagu ka see Challengeri post siia on pandud. Tegemist on USA turu autoga, millel pole mitte mingit seost Eesti kiirematega
Ahsoo ja mina loll arvasin ,et tegemist Nõmme turu autoga !
|
04.10.2010 at 17:05 |
|
Vanaisa Moderator |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
ah mis te kisklete.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
04.10.2010 at 17:15 |
|
Cha |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
ja ärge jumalla pärast neid tuunige ja võistelge, kilekoti sisse ja kohe karaasi
see ju "collectible"
____________________________
Dr. Mopar is far better than any other doctor.
Try our new Hemiagra and Hemialis medicines: e-body, b-body or eb-body to distress or smthng like that :)
We are not responsible, if You will get long term heavy addictv8ion after. |
06.10.2010 at 23:00 |
|
Märt |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
Käisin täna ronimas "hariliku" SRT8 sees, võttis ikka ila lahti küll. Seoses käimasoleva sõjaga lubati suurt alet kah veel ja "on the road" hinnaks tuli 36K€.
Näpuga katsudes häiris ainult 1 asi - istmed olid ilma elektrita, muidu tundus olevat kõik eluks vajalik olemas alustades 6.1L Hemiga
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
23.03.2011 at 21:45 |
|
Cha |
2011 Dodge Challenger Drag Pak
Mopar Magazine juuninumber(mis tuli aprilli alguses!?) kirjutas nüüd sellest põhjaliku (ja veidi imala) loo, mille peategelane on vist just selline kilekotti pakitav drag pak vin--0003
____________________________
Dr. Mopar is far better than any other doctor.
Try our new Hemiagra and Hemialis medicines: e-body, b-body or eb-body to distress or smthng like that :)
We are not responsible, if You will get long term heavy addictv8ion after. |
26.04.2011 at 01:46 |
1 edit. Last edited 29.04.2011 at 13:38 by Cha
|