Poster |
Message |
vvt |
04 Grand Voyager A-Autod'es
Tere
http://www.auto24.ee/used/441635
Kas keegi oskab midagi lähemat kosta? Käisin vaatamas, automüüja ajas muidugi tüüpilist udujuttu, et vähe sõitnud (odo näit 71 000 km) ja ega ta müüa tahagi. Visuaalselt paistis enamvähem, ainult, mis mulle silma jäi, olid ebanormaalselt kõrged tühikäigupöörded, mis istusid soojenedes ikka 1200 peal. Ka torkas silma värske isoleerpaela kasutamine mootori juhtmekimpudes. Autosid näinud inimesele viirastusid muidugi kodumaiste elektrike ponnistused mingite probleemide varjamisel (nt madal õlirõhk). Esiklaasi pragude ja eelmise talve suure lume jutt tundus usutav (praod viitasid mitte kere kõverusele, vaid millegi raske peale vajutamisele). See auto on mulle silma jäänud eelmisest sügisest, hind tundub enamvähem, aga ostjaid nagu pole. Võimalik, et olen paranoiline. Teab keegi rohkem? Muidu käis ilusti, aga sõitma minekut ei pidanud mõttekaks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.06.2011 at 12:57 |
1 edit. Last edited 08.06.2011 at 12:58 by vvt
|
perilainen |
04 Grand Voyager A-Autod'es
quote: vvt: Tere
http://www.auto24.ee/used/441635
Kas keegi oskab midagi lähemat kosta? Käisin vaatamas, automüüja ajas muidugi tüüpilist udujuttu, et vähe sõitnud (odo näit 71 000 km) ja ega ta müüa tahagi. Visuaalselt paistis enamvähem, ainult, mis mulle silma jäi, olid ebanormaalselt kõrged tühikäigupöörded, mis istusid soojenedes ikka 1200 peal. Ka torkas silma värske isoleerpaela kasutamine mootori juhtmekimpudes. Autosid näinud inimesele viirastusid muidugi kodumaiste elektrike ponnistused mingite probleemide varjamisel (nt madal õlirõhk). Esiklaasi pragude ja eelmise talve suure lume jutt tundus usutav (praod viitasid mitte kere kõverusele, vaid millegi raske peale vajutamisele). See auto on mulle silma jäänud eelmisest sügisest, hind tundub enamvähem, aga ostjaid nagu pole. Võimalik, et olen paranoiline. Teab keegi rohkem? Muidu käis ilusti, aga sõitma minekut ei pidanud mõttekaks.
Voyageri 2,4 mootor peab ilusti alla 1000rpm ja vaikselt käima. Manuaal käigukast ei ole üldse hea selle autoga . Ise seda kindlasti ei ostaks turul on ju ka paremaid pakkumisi http://www.auto24.ee/used/863400 . Nii palju kui voyagere omanud olen siis 2,8crd diisel on kõige lollikindlam . Samas voyageridel on mingi imelik asi esisillaga mis koliseb nagu segane isegi kui ta on täiesti korras , meerika maa omapära vist |
14.06.2011 at 14:28 |
|
vvt |
04 Grand Voyager A-Autod'es
Eesmärk on võimalikult lihtne auto, Chrysleri automaatkastist käin ma elu lõpuni suures kaares mööda.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
14.06.2011 at 16:32 |
|
perilainen |
04 Grand Voyager A-Autod'es
quote: vvt: Eesmärk on võimalikult lihtne auto, Chrysleri automaatkastist käin ma elu lõpuni suures kaares mööda.
Diisel+automaat pole veel probleemi olnud. Aga õksi auto pole ära hooratud ka olnud. Bens+automaat on kogemus 3,5+aut ja selle remont läks 18k |
14.06.2011 at 16:52 |
|
rai |
04 Grand Voyager A-Autod'es
Manuaalkastiga Chrysleritel jääb sidur kinni ja teise käigu lülitamiseks kolmandalt on mõistlik vahegaas ära õppida. |
14.06.2011 at 20:50 |
|
vvt |
04 Grand Voyager A-Autod'es
quote: rai: Manuaalkastiga Chrysleritel jääb sidur kinni ja teise käigu lülitamiseks kolmandalt on mõistlik vahegaas ära õppida.
Olen load saanud õppeautoga Gaz-52, mis oli sünkroniseerimata käigukastiga
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
16.06.2011 at 09:00 |
|
|