register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Jeep 4,7 V8-le vurtsu juurde ?  
Poster Message
Penaiiter
Jeep 4,7 V8-le vurtsu juurde ?
USA-s tundub Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 mootorile üsna palju aftermarket jubinaid olevat, on keegi siit foorumist ka seda mootorit järele aitanud, või kas tasub see vaev end üldse ära ?
Mingi nimekiri saadaval siin : http://wjjeeps.com/performance.htm
28.09.2011 at 10:41
DevilDeVille
  
Jeep 4,7 V8-le vurtsu juurde ?
ei ole erilist pointi, teatud kiirusel tekib ikkagi soov ruttu maha astuda jeebust. võimekam mootor ei paranda juhitavust ja juhitavuse parandamine kaotab maastikuomadusi. tervikuna igapäevaseks tarbimiseks on see väike maastur parem originaalkonfiguratsioonis.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
28.09.2011 at 11:15
Penaiiter
Jeep 4,7 V8-le vurtsu juurde ?
Selge pilt, siis ei hakka torkima, ainuke asi, mida tahaks hetkel paremaks/valjemaks, on tegelikult väljalase, mida keegi soovitab, kas Flowmaster 44 tagapütt on hea valik ?
28.09.2011 at 12:14
trs200
Jeep 4,7 V8-le vurtsu juurde ?
Millises plaanis järeleaitamist pead täpsemalt silmas? CAI, uus kattideta summutijooks, PCM controller ja shiftkit on vist ainukesed lihtsad asjad. Juurde annavad rohkem subjektiivset vurtsu. Objektiivset vurtsu saab kompressori ja nitroga. Tavalisele 4.7 peaks kerge tuuning olema ka HO nukad ja sisselase, aga omades 190kw HO grandi, ei julge väita, et sellest mingit objektiivselt tuntavat jõulisa võiks tulla.
Mingeid otse riiulilt võetavaid tõsisemaid performance juppe pole täheldanud, mistõttu on enamik põhilisi asju suht käsitöö. Mootor pole ka oma ehituselt tehases spets kägistatud ega ka pommikindel ülelaetav vanakool, et sealt odavalt ja lihtsalt midagi saada. http://streetjeeps.net/vb/showthread.php?t=9656 sellel lingil aretab üks HO mootorist kergelt ülelaetud asja, aga HO on sepissisuga ja natuke vastupidavam kui tavaline. Räägivad, et 300rwhp ülelaadimisega on selle mootori lagi. Edasi jube customjuppidega. Nagunii tuleb sisselase jnejne kõik ise aretada, sest mingeid valmis kitte mõistliku raha eest pole kohanud. Ega see Jeepi veermik pole ka eriti pommikindel, et sellega 2x nominaalvõimsusel toimetada kannataks.
Enda tuuninguplaanid näevad lähemal ajal ette transgo shiftkiti, et seda uimast kasti veidigi konkreetsemalt vahetama panna ja CAI, sest HO stock paneelfiltrit pole kunagi mõistliku aja ja hinnaga esimesest autopoest võtta olnud. Kui Sul ei ole veel vedrustusega midagi ette võetud, siis soovitan investeerida polüpuksidesse, uutesse vedrudesse ja koni amortidesse. Kui see shiftkit nüüd ka teeks, mida lubatud, siis võiks jeebist lausa auto saada(inimese jaoks, kes pole harjunud, et kõik on pehme, uimane ja plastmassist).
29.09.2011 at 00:10
jeebik
Jeep 4,7 V8-le vurtsu juurde ?
quote:
Penaiiter: Selge pilt, siis ei hakka torkima, ainuke asi, mida tahaks hetkel paremaks/valjemaks, on tegelikult väljalase, mida keegi soovitab, kas Flowmaster 44 tagapütt on hea valik ?


search andis sellise teema: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=24465
seal palju juttu erinevatest lihtsamatest ja keerulisematest lahendustest.

____________________________
2000 Grand Cherokee 4,7 V8
1997 deville concours 4'6 V8
01.10.2011 at 01:25
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Jeep 4,7 V8-le vurtsu juurde ?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.