register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
Indrek_S
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Ehk et on plaanis järgmiseks hooajaks väljalaskest mingit häält kätte saata. Hetkel on täielik haudvaikus auto tagaosas.

umbkaudne visandatud layout on näha siin:



Kas aitaks H-pipe?
või hoopis tagumiste pottide elimineerimine vms.

on`s kellelgi mõtteid jagada siinkohal.

PS! väga valju kärinat kuulda ei taha...jõulisest madalast müdinast piisaks.

____________________________
not done until it's done
18.09.2007 at 14:52 1 edit. Last edited 18.09.2007 at 14:54 by Indrek_S
DevilDeVille
  
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
esmapilgul tundub sul neid potte seal tiba paljuvõitu olevat või need esimesed katalüüdi nägu on? kui huvi on, siis tule kuula mu elajalooma hääl üle - sees vaikne, taga mahlakas. 2,5" full dual, x-pipe keskel ja taga 2x Flowtech Afterburner otsad maa poole keeratud ja parasjagu stange alt väljas

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
18.09.2007 at 15:05
rustang
  
Moderator
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Mul olid Mustangil topelttorud, taga suured turbo-tüüpi mufflerid, katalüsaatorid oli keegi eelmises elus tühjaks tagunud ja müdises päris mehiselt!
18.09.2007 at 15:13
Madman
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Otsi sellist asja nagu CherryBomb Extreme. Näiteks youtubest või siit: http://www.cherrybomb.com

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
18.09.2007 at 15:18
kristohd
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Indrek, vaheta viimased pütid millegi "performance" vastu. (Kui ees asuvad katalüsaatorid siis need tuleks asumisele saata hea heli ohvritena). Kui ikka ei meeldi pole enam niiväga tight budget.
18.09.2007 at 15:41
Indrek_S
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
see CherryBomb teeb päris head häält...eBays on hind kah väga hea.
Huvitav, kas piisab ainult 2-st mufflerist, või peaks H-toru kah laskma keevitada....
KAT-i ma elimineerida ei plaani esialgu

____________________________
not done until it's done
18.09.2007 at 15:45 1 edit. Last edited 18.09.2007 at 15:47 by Indrek_S
Madman
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Ma keevitasin ise pildi järgi ühe CherryBomb püti roostevabast kokku. Prooviks lihtsalt punktisin kinni, niiet päris tihe ta ei ole. Trans Spordi 2.3 mootor isegi hakkas auto häält tegema sellega. Proovimiseks sobib, päris alla jätmiseks peaks ikka originaal olema.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
18.09.2007 at 15:50
kristohd
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
quote:
Indrek_S:
Huvitav, kas piisab ainult 2-st mufflerist, või peaks H-toru kah laskma keevitada....


Keegi kuskil räägib:
The H-pipe will give you more of a deeper, mellow tone and the X-pipe is more of a raspy, metallic sound.
18.09.2007 at 15:52
ROKIPEER
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Jäta keskele resod, ja ülejäänu tühi toru ja ongi häält nii et ära tüütab.
BTW, AB-s olid Purple Hornid alla kilo tk.

18.09.2007 at 15:59
BENBEN
  
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Minu aparaadil on pikad headerid, H-pipe, resod. Lühike toru, kohe enne tagasilda mõlemalt poolt uksealt välja. Linnavahel pole midagi, maanteel, ülekande vahetuse tõttu, võtaks kõrvaklapid, kui veel Tallinn- Otepää- Tallinn ette võtta ;). OD-ga ja torud taha, stangeni välja ,vast parem/vaiksem tulemus?

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee
18.09.2007 at 16:11
BlueStang
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
quote:
kristohd:
quote:
Indrek_S:
Huvitav, kas piisab ainult 2-st mufflerist, või peaks H-toru kah laskma keevitada....


Keegi kuskil räägib:
The H-pipe will give you more of a deeper, mellow tone and the X-pipe is more of a raspy, metallic sound.


H ja X toru ei ole autodel tehase poolt parema hääle saamiseks vaid ikka gaaside paremaks äravoolamiseks - hääl on seejuures lisaboonus. Kui madalamat häält tahad, siis jah H-pipe kuigi see jõu poolest natukeviletsam, kui X on.
18.09.2007 at 16:21
Indrek_S
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Hetkel mootor nii palju jõudu ei tooda, et väljalase kardinaalset ümberehitust tahaks.
Kui H-pipe jõudu maha ei võta ja hääle teeb paremaks, siis mulle piisab. Lisaks siis häälekamad mufflerid taha ja peaks enam vähem olema...et kannatab pikka otsa sõita nii, et ära ei tüüta ja samas annab teada, et v8 kapoti all...

____________________________
not done until it's done
18.09.2007 at 16:44
mr. RocknRoll
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
H pipe, taha flowmaster pütid ning 2,5" toru. Kosmose teadus jõu juurde saamisest unusta ära. Nagu siingi foorumis öeldud on: hea kui väljalaske ehitusega miskit ei kaota.

____________________________
44269
18.09.2007 at 17:28
Olds
  
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
quote:
Indrek_S: Hetkel mootor nii palju jõudu ei tooda, et väljalase kardinaalset ümberehitust tahaks.
Kui H-pipe jõudu maha ei võta ja hääle teeb paremaks, siis mulle piisab. Lisaks siis häälekamad mufflerid taha ja peaks enam vähem olema...et kannatab pikka otsa sõita nii, et ära ei tüüta ja samas annab teada, et v8 kapoti all...
Soovitus - kaks toru, keskele põhja alla kaks eraldi potti, kas siis Flowmaster või Spin Tech (viimaste pottide hinda küsi otse privas) ning torud 45 kraadise nurgaga ennem tagasilda väljapoole pöörata. Kui arvad, et sisemüra (sise kumin) hakkab häirima, siis vii torud taha lõpuni välja. Võimalusel pane ka eelpool nimetatud H-pipe

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
18.09.2007 at 17:31 1 edit. Last edited 18.09.2007 at 17:36 by Olds
ervin
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
juhul kui sa enda fleetwoodist räägid, siis minu poolt soe soovitus sulle - ära torgi. cadillac peabki vaikne olema.
18.09.2007 at 17:39
Indrek_S
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
quote:
ervin: juhul kui sa enda fleetwoodist räägid, siis minu poolt soe soovitus sulle - ära torgi. cadillac peabki vaikne olema.

arvestades teisi modifikatsioone, ei saa sellest autost minu käes enam eales õõtsuvat-uinutavat cruiserit.

PS! isegi Aini sama kerega ja vanatüübi mootoriga fleet teeb üsna mõnusat häält minu omaga võrreldes.
Ärge saage valesti aru..BenBen-i või Rokipeeru autodega võrreldavat taga ei aja. Lihtsat mahedat müdinat, mis mootorile kohasem oleks. Budget eelarvet arvestades jään sama layoudi juurde, nagu esimeses postis näha. Enne(??) KAT-e tuleb H-toru ja pärast silda vähe häälekamad Mufflerid.


____________________________
not done until it's done
18.09.2007 at 17:49 2 edits. Last edited 18.09.2007 at 18:14 by Indrek_S
hunt
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Roogi igaltpoolt kõigepealt kõik sõelad välja.
Mul ühel Camarol olid kõik sõelad ära ja suguvendadest oli hääl üsna erinev.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
18.09.2007 at 21:46
vvt
  
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Teemaalgatajale - kui eesmärk on ainult hääl, siis muuta tuleb ainult viimast potti. Asendad peenikese perforeeringuga püti sisetoru samajämedaga, mis on puuritud täis nt 8 mm auke. Villa viskad välja. Ja endpipe nt 4 tolli (sinna sisse suubub püti sisene toru). Mul tuli stock muu summutiga sealt 90 dB välja nagu nalja. Tänuväärne toormaterjal on ka paljude vene autode potid (vähemalt kesta saab kasutada), ei maksa palju ja tänu labasele vene külmvaltspleki kasutamisele on need kergesti keevitatavad. Ma mõnikord vaatan irvitusega neid Edelbrocki vms kataloogi marketingiteooriad mingtest kolmnurksetest sõeltest ja muust - tegelikult on vaja ühtlase läbimõõduga võimalikult sirget toru, mis poti sees vastavalt vajadusele perforeeritakse. Ja kuhu villa pannakse vastavalt otstarbele.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
19.09.2007 at 14:57 3 edits. Last edited 19.09.2007 at 15:04 by vvt
kristohd
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
H- pipe`i ehitada lasta pole vast mõtet.
vvt soovitused igati kohased aga kui ise ei viitsi keevitada siis lihtsam odav "perfomance pütt" osta ja alla lasta panna.
19.09.2007 at 15:10
Madman
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Häälel ja häälel on ikka suur vahe ka. Need siin müüdavad riisirakettide performance pütid minu arust ei sobi oma tooni poolest usa v8-le. Hääl on kõva aga liiga palju on sellist metalselt kõrgeid noote. USA-kal peaks olema selline madal "throaty sound"

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
19.09.2007 at 15:55
antennimees
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Ma enda endise LT1 Roadmasteriga katsetasin ka igasugu varjante. Võtad tagumised pütid ära midagi ei muutu. Mina tegin nii, et peale katti tuli originnalsummuti asemele volvo 240 resonaator ja siis sirge toruga taha välja. Tühikäigul mõnus tume podin, kui vajutad siis larises päris mehiselt ja maanteekiirusega oli täiesti vaiksne sees s.t. ei kumisenud ühtlase kiirusega sõites. Mingeid pipesi pole vaja.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
19.09.2007 at 21:43
Olds
  
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
quote:
vvt:Ma mõnikord vaatan irvitusega neid Edelbrocki vms kataloogi marketingiteooriad mingtest kolmnurksetest sõeltest ja muust - tegelikult on vaja ühtlase läbimõõduga võimalikult sirget toru, mis poti sees vastavalt vajadusele perforeeritakse. Ja kuhu villa pannakse vastavalt otstarbele.
Tee järgi või maksa kinni. Sinu tarkused hakkavad juba ära väsitama kui aus olla. Need summutid töödatakase välja väga tarkade inimeste poolt ja põhjuseta ei investeerita sinna suuri rahasid. Summutil ja summutil on vahe. Üks asi on lärmamine, teine asi on ilus madal müdin ja võimalikult väike sisemüra...Sama hästi võiksime kõik J.Uuspõllu õpetuste kohaselt meistedada koduste vahenditega "summuteid" ja muud kola

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
20.09.2007 at 11:33 1 edit. Last edited 20.09.2007 at 11:34 by Olds
vvt
  
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Kõige suurem raha läheb sealmaal marketingikärale ja sõltumatute testide korraldamisele. Mina selle asemel uuriks, mismoodi on ehitatud kõrge efektiivsusega vana maailma sportlikumad autod. Värvilise sildi all "performance" müüakse seal paraku ka kraami, mida siinpool ookeani ei julgeks keegi seeriautolegi tehases külge kruttida. Edasi on talupojatarkus, et kui need "sõelad" rahuldavad enamikku tippseeriaautodest, kõlbavad nad ka pööblile ;)

Peace.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.09.2007 at 11:55 1 edit. Last edited 20.09.2007 at 11:55 by vvt
cam79
 
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
quote:
ROKIPEER: Jäta keskele resod, ja ülejäänu tühi toru ja ongi häält nii et ära tüütab.
BTW, AB-s olid Purple Hornid alla kilo tk.

..Läksin kunagi sama teed mis ROKIBEER.. Kõik pütid vahelt välja ja 2 "simonizi" resonaatorit vahele. Lääl on mahe ja madal, ei sega ei sõitmist ega jalutajaid.. küll mõeldud ajutise ja kõige odavama lahendusena, kuna seisuhooajal lähevad alla uued püksid ja full dual foos H pipe-ga

http://www.usaraud.ee/?id=15_47_48_674&ll=1

____________________________
Z28 79
jpm
22.09.2007 at 08:43
malloc
Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)
Alusta pigem nt. katalüsaatorite eemaldamisest, või asenda ainult lõpupütid millegi muuga, ning väga võimalik, et oledki juba soovitud tulemuse saanud. Kui turboauto pole, siis ei jää sinna summutisse mingit erilist jõudu ka kinni (va. katid, mille eemaldamisega throttle response üldjuhul tuntavalt paraneb) Kõiksugu H ja X pipe-ide ise leiutamine lisades sinna tuhandeid maksvaid hi-tek pütte ja resosid ei oma imo eriti mõtet tänavaautol, kui just pudinaid pea poolmuidu ei saa. Muud sealt ei tule, kui ainult raju lärm, mis kohe politsei rõõmsamalt käsi hõõruma paneb ning maanteesõidul pea valutama.

Ainult kati eemaldamine nt. Baierimaa toodangul mõjub väga hästi häälele. Madalal pöördel ei saa arugi, et midagi muutunud oleks, kiirendades aga tuleb selline mõnus möiratus juurde.
30.09.2007 at 23:19
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Väljalaske häälekamaks ehitamine (tight budget)   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.