2008 Chevrolet HHR LTChevrolet HHR (Heritage High Roof) on retrostiilis kõrge katusega viieukseline, viie reisijaga esiveoline universaal, mille disainis Bryan Nesbitt ja mille GM 2005. aastal Los Angeleses autonäitusel välja tõi. Müük sai alguse 2006. aasta mudeliga.
LT tähistab “Luxury Touring” ja see on samm kõrgemal baasmudelist. Eelmisel nädalal sai masin Stapperi poest ära toodud ja esimesed 200 kilomeetrit sisse sõidetud. Tegu on vist kõige kallima HHR'ga Euroopas, mis veebruaris kuulutusi sõeludes suutsin leida. Samas ka kõige paremas korras olevaga ja väikseima läbisõiduga. Stapperi perefirma müüb oma ilusas poes üldse väga huvitavaid ja heas korras olevaid masinaid ja Brian Stapperiga on lihtne suhelda. HHR on mulle südamelähedane olnud 2008. aastast peale, kui seda sama mudelit uuest peast salongis vaatamas käisin. Kuna aga HHR absoluutselt mu naispoolele ei meeldinud (kole auto!), siis sai toona sõiduvahendiks valitud hoopis 2008 Chevrolet Captiva LT. Fun fact: Captiva esitlus siin foorumis kutsus osades kasutajates esile enneolematu raevupuhangu, teema reostati kiireti sõimuga (mahedaim iseloomustus oli vist "joodiku okse") ja mida modereerija modereeris omapärase valikuna terve teema kustutamisega. Kuid tagasi HHR juurde. Toona GM pankrotistumise aegu sattus ebatüüpiliselt ports HHR'e Euroopasse müüki. Chevy Euroopa turgu varustas teatavasti peamiselt GM Korea üksus, samas HHR on GM Mehhiko tehase (Ramos Arizpe, Coahuila, Ramos Arizpe Assembly) toodang. HHR ei osutunud hilisematel aastatel eriti hästi müüvaks ja 2011 jäi ka viimaseks mudeliks. Haruldaseimaks mudeliks peetakse kaheistmelist varianti, millel on vaid kaks küljeakent. Üldse tundub HHR olevat vihka või armasta tüüpi auto. Youtubes kommentaare lugedes jääb silma kui paljud kiidvad HHR suurt läbisõitu (300k ringis) minimaalse hooldusega. Üks mainis suisa, et shokeeris trade-in tehes finantsjuhti sellega, et autol oli 530 000 läbisõit.
Pildid on müügisalongi poolt tehtud ja näitavadki konkreetset isendit. Masina seisukord on tõesti väga hea ja ilus. Minu masinal on lisadena juures veel küljeõhkpadjad (mis tulid standardina kõigile 2009), katusel on kinnitused suusaboxile, isofix ka olemas. Järgmise nädala lõpus ootab ees 2000+ km sõit Eestisse arvelevõtmiseks. Kunagine HHR'ist loobumise "viga" sai nüüd parandatud.
2008 Chevrolet HHR LTKusjuures neist paneli versioonidest on LS swapi ja nina ümberehitamisega (ümarad tuled ja viisakam iluvõre) täitsa sümpaatseid liikureid tehtud. Odav lõbu muidugi pole, kuna korraliku värkstoa toruraam koos vedrustusega maksab juba suurusjärgus 15 kilo mikirublasid.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
2008 Chevrolet HHR LTBryan Nesbitt, kes disainis nii Prowleri kui hiljem HHR’i, on öelnud, et vältis kõiki vigu, mis Prowleri puhul sai tegitud. Üldine konsensus praeguseks tundub olevat, et HHR on igas mõttes parem auto.
quote:fire83: Bryan Nesbitt, kes disainis nii Prowleri kui hiljem HHR’i, on öelnud, et vältis kõiki vigu, mis Prowleri puhul sai tegitud. Üldine konsensus praeguseks tundub olevat, et HHR on igas mõttes parem auto.
Konsensus on üldine kus? HHR omanike seas? Olles ise mõlemat produkti tüürinud, siis julgen väita, et need asjad on sõidetavuse võtmes eri universumitest. Jah, Prowler on uutmoodi kuses viie inimese sõidutamisega aga HHR on isegi ninaveduste käkkide seltskonnas juhitavuselt/sõidutundelt õnnetu pasavanker. Mida, nagu varem juba mainitud, saab RWD v8 swapiga edukalt tohterdada. Prowleri ainsad vead olid v8 puudumine ja nilbe esistange. Mida samuti pole ülemõistuse keeruline heastada. Lihtsam ja odavam, kui HHR autoks teha.