Poster |
Message |
LaSa Moderator |
Full Throttle Drag 2004
Üritus toimub siis Raadi lennuväljal 14. augustikuu päeval, korraldajaks on Full Throttle Club. Varemalt plaanitud 7. august sai ära muudetud, kuna sellele ajale kuhjus lihtsalt liiga palju üritusi.
Seekord on kavas teha ka põhjalik tehn. kontroll koos kaalumisega.
Esialgne ajakava:
11:00 tehn kontrolli algus
16:00 ajasõidud
21:00 finaalsõidud
23:00 võitjate autasustamine
Üritame siis miskit meelelahutust kah seks korraks rahvale välja mõelda ajaks, mil eliminatorit kokku pandakse.
Igasugustele selle üritusega seoses tekkida võivatele küsimustele vastab rõõmsalt Olds, tel 55 919 704
Lähiajal saab ka FTC kodulehele täpsem info üles.
Stay tuned! |
06.07.2004 at 18:50 |
Last edited 06.07.2004 at 18:51 by LaSa (Moderator)
|
Olds |
Full Throttle Drag 2004
Full Throttle Drag 2004
Tartu, Raadi Lennuväli 14.august 2004
Võistluse korraldamine ja juhtimine:
Võistluse korraldaja on MTÜ Full Throttle Club
Võistlust juhivad Georg Noor`e poolt kinnitatud zürii ja kohtunikekogu.
Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele, käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.
Võistluse aeg ja koht
Võistlus toimub Tartus, Raadi Lennuväljal 14. augustil 2004 a. Võistluskeskus ja ametlik teadetetahvel asuvad võistluspaigas. Võistlusraja kogupikkus on 402.33m. Võistlus koosneb eelsõitudest, mille aegade põhjal selguvad paarid. Edasine võistlus toimub eliminaatorsüsteemis, kus võitja pääseb edasi, kaotaja langeb välja.
Võistlusel osalemise tasu on 300 krooni iga võistleja kohta. Tasumine toimub kohapeal, tehnilise ülevaatuse käigus. Osavõtutasu sisaldab võistleja, võistlussõiduki, saateauto ja kolme inimese pääsu võistluspaika
Ajakava:
11:00 tehnilinse kontrolli algus
15:00 ajasõidud
19:00 eliminator tabeli koostamine
20:00 finaalsõidud
23:00 võitjate autasustamine
Võistlusklassid:
A: mootori töömaht kuni 3000cm3
B: mootori töömaht 3001-5000cm3
C: mootori töömaht üle 5000cm3
D: tsiklid
Võistluste reeglid:
Võistluse korraldaja on MTÜ Full Throttle Club.
Võistleja kohustub järgima ajakava. Mistahes muudatustest ajakavas teavitatakse läbi helisüsteemi. Võistluse ametlik informatsioon asub infotahvlil võistluse sekretariaadi juures. Tehnilise kontrolli jaoks on eraldatud kinnine ala. Finaalides kutsutakse võistlejad stardijärjekorda läbi helisüsteemi. Võistleja peab stardialale jõudma võimalikult ruttu. Üle 3min. hilinemine toob kaasa võistleja kõrvaldamise võistluselt.
Juhul kui võistleja ei jõua õigeks ajaks starti või ei suuda startida, peab tema vastane sõitma soolosõidu, kuid läheb edasi järgmisesse ringi ka juhul, kui ta teeb valestardi.
Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui pre-starter ja starter on andnud vastava loa.
Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone, tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada stagemist uuesti.
Võistlejad paigutatakse oma klassi finaalsõitude eliminaatorisse ajasõitude tulemuste põhjal vastavuses eliminaatori skeemidele http://www.dragracing.ee/eliminator.pdf
Klassi finaalsõitudes on võistlusraja esimesena valimise õigus ajasõidus parema tulemuse saavutanul võistlejal.
Karistused:
Võistleja kuulub kohesele diskvalifitseerimisele alljärgnevatel juhtudel:
Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele;
Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala;
Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal;
Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi (Lubatud piirmäär on 0,0 promilli);
Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu enne starti ja peale pre-stage joone ületamist;
Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (boksiala 10 km/h, tagasisõidu tee 50 km/h) mittekinnipidamine;
Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine;
Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.
Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpp-protokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel:
Hilinemine stardialale rohkem kui 3min
Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike;
Valestart, süttib foori punane tuli (Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab);
Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit v.a. ohtliku takistuse vältimine (sellisel juhul antakse kordusstart).
Muud tingimused:
Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende kaaslased (pereliikmed, mehhaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid.
Protestid:
protestimaks on 1000 krooni. Protestiaeg 15min.
Tehnilised tingimused:
Auto peab olema registreeritud tänavasõidukiks ja tehnilises passis peab olema märge kehtiva tehnoülevaatuse kohta.
Võistlema pääsevad vaid need autod, mis läbivad tehnilise kontrolli. Tehnilist kontrolli mitteläbinud ei saa stardimaksu raha tagasi.
Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust, kaalu. Autos ei tohi olla lahtiseid esemeid
Juhil peab starti minnes olema kinnitatud turvavöö, peas kiiver, klaasid ja katuseluuk peab olema suletud.
Võistluse info:
Georg Noor
nitroee@yahoo.com
+372 55919704
www.zone.ee/ftc
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
19.07.2004 at 09:39 |
Last edited 27.07.2004 at 11:50 by Olds
|
anti |
Full Throttle Drag 2004
|
23.07.2004 at 11:49 |
|
forced2race |
Full Throttle Drag 2004
kas ainult usa autod ?
Lahe , megalahe kodukas
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
25.07.2004 at 17:15 |
|
tfr |
Full Throttle Drag 2004
Kodukas on lahe jah, Antile Ma kusjuures alles nüüd avastasin, et need üleval vasakul nurgas stripi stardijoonel olevad autod on klikitavad. |
25.07.2004 at 17:32 |
|
Jutulind |
Full Throttle Drag 2004
quote: tfr: Kodukas on lahe jah, Antile Ma kusjuures alles nüüd avastasin, et need üleval vasakul nurgas stripi stardijoonel olevad autod on klikitavad.
Vinge neh Kuid Fooril klikkimine annab vea kuna Jaanus on peale C-Tree hingusele minekut nähtavasti lehe maha korjanud.
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
26.07.2004 at 03:35 |
|
Olds |
Full Throttle Drag 2004
Ei ole ainult USA autod. Kas te siis võistlusjuhedit ei loe? On ju välja toodud eraldi klassid...
Kodukas on tore ja alles täiendamisel. Kuid jäägem nüüd teemasse eksole.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
26.07.2004 at 05:59 |
|
capricorn |
Full Throttle Drag 2004
kuidas asi publikule korraldatakse, kas pannakse püsti tribüünid või midagi, ja kuidas seal parkimisega lood on. Ja kas Olds-i Chargerit ka seal näha saab
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
27.07.2004 at 01:07 |
Last edited 27.07.2004 at 01:10 by capricorn
|
Olds |
Full Throttle Drag 2004
teen tööd selle nimel, et Chargeri rajale saaks...igasuguseid pisiasju on nii palju, et vaatab, kas jõuab. Tahaksin väga mingisuguse aja teada saada, et talvel teaks, kust edasi minna... ütlen kohe ära, mis momendil kindlasti segavad suuresti kiiremini kui võiks sõitmist- tagasild on liiga kiire ülekandega ja ilma lukuta, shifter asub roolil, seega ei saa teisiti sõita kui "drive" asendis (lõtkud on käsitsi vahetamiseks liig suured, et riskida suurtel pööretel vale käigu sisse lajatamisega), karburaator vajab tugevat reguleerimist ja secondary valvede tööle saamist (laupäeval tuleb Kuriksi teamist Avo mulle appi), tagarehvid pole just väga kiita. Loomulikult on faktorei mitmeid kuid need oleks esmased, mis aitaksid palju kaasa. Kui saaks kasvõi karburaatori korralikult tööle 14.augustiks oleks seegi suur asi. Eks edasised tööd jäävad talveks...
Tribüünide kohapealt ei oska veel öelda kuid parkimisega ei tohiks probleeme olla/tulla.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.07.2004 at 06:10 |
Last edited 27.07.2004 at 07:04 by Olds
|
Rain FTC |
Full Throttle Drag 2004
Juurdepääs saab nüüd ja edaspidi olema läbi autoturu tagumise otsa,st. samast kohast kus Topspeed i ajal.kes käis see teab et teekate tunduvalt siledam ,kui vanast kohast tulles.Samas ohutuse seisukohast on hea, et pealtvaatajad ja nende autod saavad stardi poolt tulles niikaugele kui ohutus lubab. |
27.07.2004 at 09:12 |
|
Olds |
Full Throttle Drag 2004
Teadmiseks võistlejatele: toimub ka eelregistreerumine. Palun osavõtjatel saata mulle mailile järgnevad andmed:
1. Ees -ja perekonnanimi
2. Riik
3. Auto mark ja kubatuur
4. Võistlusklass
Andmed saata mailiaadressil: nitroee@yahoo.com
Eelregistreerujatel stardimaks alaneb 250 kroonini
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.07.2004 at 11:39 |
Last edited 27.07.2004 at 13:07 by Olds
|
Olds |
Full Throttle Drag 2004
Eelregistreerumine toimub 12. augustini
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
28.07.2004 at 06:29 |
|
Olds |
Full Throttle Drag 2004
Lp. võistlejad - püüame raja stardiosa pidamise suhtes tunduvalt parandada selleks võistluseks. Kas just liimiga kuid rohke rehvihõõrumisega küll.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
29.07.2004 at 06:35 |
|
Gsinut |
Full Throttle Drag 2004
Olds kle , kas seekord ka kaalutakse. Mäletan ,et Soomes nagu oli juttu. Kui vastus jaatav ,siis kas seekord võivad kergema auto omanikud asjad pakkida?? Aega peale Rock Race'i oli ju nagu ,et oma auto korda sättida. |
29.07.2004 at 18:20 |
|
BlueStang |
Full Throttle Drag 2004
Leht on küll - hea Kujundaja kontakt?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
29.07.2004 at 19:24 |
|
tfr |
Full Throttle Drag 2004
See siit threadist korra juba läbi käinud ka - meie oma Anti kätetöö. |
29.07.2004 at 20:07 |
|
Olds |
Full Throttle Drag 2004
Ärge palun piinake Antit kodulehtedega, tal sellegagi tegemist väga palju kuna momendil töötav koduleht on alles väga toores
Gsinut- arvan, et kaalumine toimub kuid vaevalt, et kedagi seekord koju saadetakse. Siiski hooaja eelviimane võistlus ja mõte rohkem selles suunas, et järgmiseks hooajaks oleks mingi kindlam kaalust ülevaade olemas...seega Gsinut ja teised- kiiresti registreerima
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
30.07.2004 at 05:55 |
|
PATS39 |
Full Throttle Drag 2004
Ommik.Olds ole kena varusta mind Eedenis reklaamiga. |
05.08.2004 at 11:54 |
|
maxxx |
Full Throttle Drag 2004
mis arvate, kas sellise autoga nagu opel Omega caravan 2, 5 V6 169hj. saab midagi seal tekitada? |
06.08.2004 at 13:37 |
|
prr |
Full Throttle Drag 2004
quote: maxxx: mis arvate, kas sellise autoga nagu opel Omega caravan 2, 5 V6 169hj. saab midagi seal tekitada?
kaotama ei lähe keegi
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
06.08.2004 at 16:04 |
|
sam |
Full Throttle Drag 2004
Opel on kiirendustel kõva sõna
____________________________
www.es-racing.ee |
06.08.2004 at 18:25 |
|
maxxx |
Full Throttle Drag 2004
ma arvan, et sulle sam panen küll põske, kohtume! |
06.08.2004 at 20:19 |
|
LaSa Moderator |
Full Throttle Drag 2004
aga proovida tasub alati....
Au ja kiitus neile, kes tulevad oma tänavaautoga rajale võistlusel!!! |
07.08.2004 at 00:11 |
|
prr |
Full Throttle Drag 2004
mina seekord siis rajal, mitte kommenteerimas
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
07.08.2004 at 00:13 |
|
camsist |
Full Throttle Drag 2004
quote: maxxx: ma arvan, et sulle sam panen küll põske, kohtume!
____________________________
'86 Camaro |
07.08.2004 at 09:54 |
Last edited 07.08.2004 at 09:55 by camsist
|