| Poster | Message | 
  
	    |  quauld 
 |  Liivaprits oleks siis tarvis 4 plekkvelge puhtaks lasta.
 kus sellist tööd tehakse tallinnas??
 võimalikult soodsalt!!
 | 
	
	  | 26.06.2004 at 18:50 |  | 
    
  
	    |  newton 
   Moderator |  Liivaprits Otsingut võinuks ehk proovida:
 http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=10339
 http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9353
 | 
	
	  | 26.06.2004 at 19:03 |  | 
    
  
	    |  quauld 
 |  Liivaprits kas tõesti ainult 2 kohas tehakse liivapritsitöid?
 | 
	
	  | 26.06.2004 at 20:11 |  | 
    
  
	    |  diesel 
 |  Liivaprits kas sulle on vaja nelja velje jaoks nelja kohta äkki?
 | 
	
	  | 26.06.2004 at 20:39 |  | 
    
  
	    |  fire83 
   |  Liivaprits http://www.1182.ee/baas/otsing.cgi?msona=liivaprits
 
 http://www.eniro.ee/eniro/eniro.php?lang=et&tab=firma&firma=on&ms=on&list=on&po=&kw=liivaprits®ion=
 
 
 
 ____________________________
 Arvutiporno
 '08 Oranzh HHR LT
 '93 Must TransAm
 '83 Punane Firebird
 | 
	
	  | 26.06.2004 at 22:03 |  | 
    
  
	    |  margus61 
 |  Liivaprits Kas keegi seda Kärcheri survepesuri otsa käivat vesiliivapritsi
 
  on ka testinud?
 | 
	
	  | 12.10.2005 at 12:05 |  | 
    
  
	    |  stang67 
     |  Liivaprits mina olen kasutanud, täitsa hea tulemuse saab, ainuke jama selles, et suht kiiresti lähevad puhastatud detailid  rooste ja loomulikult on pärast kogu ilm liiva täis
  aga muidu julgen soovitada küll, kodustesse tingimustesse sobib suurepäraselt ! | 
	
	  | 12.10.2005 at 14:09 |  | 
    
  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  Liivaprits Margus, kui hakkad proovima, sis kutsu mind ka presentatsioonile. Nagu tead, siis mul sama asja vaja...
 
 ____________________________
 KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
 :evil
 | 
	
	  | 12.10.2005 at 14:10 |  | 
    
  
	    |  anti 
   |  Liivaprits Luna.ee müüs nt spetsiaalseid abrasiivsegusid, ei peksa plekki (kui seda lasta) nii "karvaseks" ka. Proovige ära ja andke siin teada
   | 
	
	  | 12.10.2005 at 14:26 |  | 
    
  
	    |  MGartin 
 |  Liivaprits Tere!
 
 Olen enda auto projekti juures kõik suuremad detailid selle Kärcheri baasil töötava liivapritsiga ära teinud, Väiksema kraami
 olen haljaks tõmmanud altlaetava püstol (pudel) liivapritsiga või trelliotsas ringikäiva terasharjaga.
 
 Kärcher liivapritsil on omad head ja ka vead. Positiivne on see et saad suuri asju lasta haljaks ilma suurema vaevata, liiva/vee
 suunatud surve on ikkagi meeletult tugev, et puhastab hästi ka suurema rooste ja mitmekihilsed värvipinnad.
 
 Negatiivne on see, et peale puhastamist hakkab momentaalselt metallpind oksüdeerima. Kui pinnad on haljad peale puhastust
 tekib selline kuldkarva oksiid pind metallile. Selle saab liivapabeiga küll ära puhastada kergelt aga kui detaili pind selline nõgus
 ja kandiline siis tekib endal loll tunne nagu teeksid tööd topelt üle.
 Antud juhul olen ma kõik oma liivapritsis puhtaks lastud detailid viinud happevanni(mis eemaldab selle õrna pindoksiidi) ja pärast ära
 lastnud galvaniseerida ja viimasena pulbervärvi!
 
 Halb on ka see et Kärcher liivapritsist tuleva vee ja liiva kogust regullida ei saa, laseb täie rauga torust! Liivakulu on massive -
 6kotti (40kg/kott) 0-0.6fraktsiooniga lasin pideva "triggeri" hoidmisega ca 40-50min tühjaks, muidugi tulemus oli ka hea.
 
 Ja seda tööd tehes nägin välja nagu kosmonaut skafandris ja pärast ikkagi hammaste vahel liiv ragises
  
 
 
 ____________________________
 Pre-War to Post-War to Classic car
 '60
 '35
 '28
 '62
 '63
 '68
 '46
 
 
 | 
	
	  | 12.10.2005 at 22:35 | Last edited 15.12.2005 at 23:06 by MGartin | 
    
  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  Liivaprits happevanni? Kas sellisel juhul ka hüva läti rüübe nimega buvanool ei aita? Siis, et kui pinnad pole suured?
 Kiirelt see oksiidipoiss peale tekib?
 
 ____________________________
 KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
 :evil
 | 
	
	  | 12.10.2005 at 23:48 |  | 
    
  
	    |  margus61 
 |  Liivaprits Tänud MGartin, ammendav vastus. Kas liiva õnnestub korduvkasutada?
 
 Kunagi konsulteerisin Multipritsi ühe vanaga. Too ütles, et neil pole rooste probleem. Lisavad vette miskit roostetamisvastast ainet (selliseid vist nimetatakse inhibiitoriteks), mis väldib rooste kohese tekkimise. Iseasi, kuidas see mõjub järgmise kihi (krunt, galvaanika) nakkumisele.
 
 Tavaliselt pesuritel on ka miski lohvijupp väljas, millega šampooni saab pesuvette imeda. Kemikaali ja kuluva vee kogusest pole mul aimu. Ehk on siin miskit ideed, kui kasvõi lõpuks kergelt üle lasta, nii et lont on sobiva kontsentratsiooniga kemikaaliga pudelis.
 | 
	
	  | 13.10.2005 at 07:59 |  | 
    
  
	    |  pelle 
     |  Liivaprits 
 quote:MGartin:
 Antud juhul olen ma kõik oma liivapritsis puhtaks lastud detailid viinud happevanni(mis eemaldab selle õrna pindoksiidi) ja pärast ära
 lastnud galvaniseerida ja viimasena pulbervärvi!
 
 
 
 Veidi OT, aga kus ja kes pakkub seda happevanni teenust ja kui suuri detaile sinna viia kannatab?
 | 
	
	  | 13.10.2005 at 10:23 |  | 
    
  
	    |  MGartin 
 |  Liivaprits to Vanaisa:
 Oksiidipoiss tekib praktiliselt peale mõne minutiga peale puhastust. Ma olen puhastanud suuri asju ja seal on
 asjad nii et kui järk-järgult liigud edasi liivajoaga siis praktiliselt näed kuidas silmapiirilt eemalejäävad pinnad hakkavad pruuniks muutuma
 mõne 2-3 min. Olen teinud katse, et peale puhastust kui pinnad haljad, koheselt surveõhuga pinda kuivatada märjast liivast. Pinnad saad kuivaks
 küll aga tekib ikkagi mingi oksiid peale, seekord siis selline rohekas, nagu hallitus.
 
 Sorry aga mis asi too buvanool on?
 
 
 to margus61:
 Liiva kahjuks küll korduvkasutada ei saa, kui sa just kuskil kinnises kambris ei tee seda tööd ja pärast liiva hakkad kuivatama ja
 sõeluma. Kui liiv on niiskust saanud siis hakkab too prits hirmsasti nöökima, st et tõmbab liivaklimpe voolikusse ja pihusti otsa ette ja liivapritsi
 toime/effekt muutub hetkega vee pritsiks.
 
 to pelle:
 Happevanni kui eraldi teenust minuteada nagu ei leidu, aga Galvaanilses töötlemises kasutatakse seda kui eeltööna detailide puhastamiseks
 enne kui nad sinna elektrolüüdi vanni pistetakse kus vastavalt tahtmisele saad lõpptulemusena kas tsingitud või kroomitud (must kroom, vask, jne)
 detaili pinnad.
 
 Mina olen kasutanud kahte kohta Tallinnas kus olen lastnud pinnad tsinkida: Volta ja Vasar. Soojalt soovitan Volta't, seal mõnus sõbralik
 "Vanakooli" vene seltskond koos. Mõni kuu tagasi uuendasid nad veidi ka oma seadmeid, tootmine ka kiirem siis. Vasar siis äärmisel juhul, seal
 tigedat tädid galvaaniosakonnas, tööd venivad pikaks ja kogu aeg hirmus virin. Aga neil on suuremad vannid kui Voltas
 
 
 
 
 
 
 ____________________________
 Pre-War to Post-War to Classic car
 '60
 '35
 '28
 '62
 '63
 '68
 '46
 
 
 | 
	
	  | 13.10.2005 at 22:19 | Last edited 15.12.2005 at 23:04 by MGartin | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  Liivaprits Mina kasutasin suvel laevadelt värvi eelmadamiseks sellist kompotti : servepesur 500bar+ liivapritsi otsik liivaga täidetud ärmbrisse.
 
 Märjalt liiva pritsides on eelis,et ei loobi eriti hullult liiva laiali.
 
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 13.10.2005 at 23:02 |  | 
    
  
	    |  Anduke 
 |  Liivaprits 
 quote:Jah, vanaema asjatool sai nagu uus:Kas keegi seda Kärcheri survepesuri otsa käivat vesiliivapritsi
 
 on ka testinud?
 
 
  Igaljuhul hea riist.
 
 | 
	
	  | 24.10.2005 at 06:49 |  | 
    
  
	    |  margus61 
 |  Liivaprits Kas kellelgi on kogemust muude puhumismaterjalidega peale liiva ja haavlite?
 
 Küsimus tekkis sellest, et käisin haavlipritsis ja vaja oleks mõningaid lohakalt tehtud või minu poolt viletsa kaitsmise tõttu tegemata jäänud kohti järgi aidata. Vahel lihtsalt mõni pisem asi kodus ära teha.
 
 Märja pritsimise jätan esialgu ära. Üritaks lähema kolmandiku aasta jooksul ruumis sees läbi ajada ja nii, et koledat tolmu ei teki ja puhumismaterjali saaks korduvalt kasutada.
 
 Korralikku liivapritsikohta nagu leiaks, aga nagu aru saan, on liivapritsi tehnoloogia selline, et liivaterad purunevad metalliga kokku põrgates ja osa liiva (räni?) jääb metalli puhastatava metalli sisse. See pole värvile hea ja on vaja välja harjata. Aga mõnele kohale, millele saab liivajoa ja pulbervärviga ligi, harjaga juurde ei pääse. Muidu liivapritsitud pind ise on mõnusalt sametine ja kogemuse järgi piisavalt kare värvi nakkumiseks.
 
 Haavliprits on sellest murest prii, aga on robustne ja jätab kole karvase pinna. Samuti vaja harjata või lihvida enne värvi. Rohkem nagu sellistele konstruktsioonidele, mille suurust mõõdetakse kümnete meetritega.
 
 Seetõttu tekkis vajadus otsida alternatiive. Luna kataloogist jäi puhumismaterjalide all ette järgnev jutt:
 
 Puhumismaterjalid kaanega plastkanistrites:
 
 Alumiiniumsilikaat rooste, värvi ja tagi eemaldamiseks ning fassaadide pinnatöötluseks, klaasi matistamiseks jne.
 ( NB! ei sobi puhastuskambritele).
 
 Vaseshlakk - teravateraline, vabapuhumiseks. Lühike eluiga. Värvi, rooste, palkide, pleki, paatide, autovelgede jms üldiseks puhastamiseks. ( NB! ei sobi puhastuskambritele).
 
 Alumiiniumoksiid - kõva ja terav. Pikk eluiga. Kõrge lõikevõime. Kasutatakse enne värvimist, metalliseerimist jms. kui soovitakse tugevamat pinnakihi töötlust.
 
 Klaaskuulid - leebe materjal, annab ühtlase mati läikega pinna. Kasutatakse eeskätt kergemetallide ja roostevaba terase puhastamiseks, kraatimiseks, dekoreerimiseks jms. Ei lõika maha tooriku pinda, eemaldab ainult mustuse.
 
 Puhumisliiv 1 - tohib kasutada vaid märgliivpuhumisel kõrge tolmususe tõttu. (NB! Ei sobi puhumiskambritele).
 
 Puhumisliiv 2 - looduslik puhumismaterjal, väga hea lõikevõime ja madal tolmusus. Sobib niihästi vabapuhumiseks kui puhumiskambritele. Kõrge tihedus, mis piirab materjali levikut ning vähendab tugevasti jäätmete mahtu.
 
 Too alumiiniumoksiid võiks nagu olla just see, mida otsin. Ja alumiiniumsilikaat on ka nagu lubava kirjeldusega. Leidub kellelgi kogemust?
 
 Kas kellelgi on silma jäänud, kus peale Stokkeri müüdaks hobiliivapritsi püstolit (alt kopsikuga või voolikuga või punktliivapritsi, mis liiva kokku ka kogub)? Õigupoolest tuleks neid nimetada puhumismaterjalipritsideks, aga OK. Punktliivapritsiga töötamise kohta (tolm, kui hästi kogub, kui väike tootlus) oleks kogemuse jagajale ka tänulik.
 | 
	
	  | 05.12.2005 at 10:40 |  | 
    
  
	    |  delta88 
   |  Liivaprits Soovitage siis Tartus ka mõnda head kohta kus saab ka plekki ja alumiinium velgi  pritsida nii, et veljed pärast augulised ei oleks.
 | 
	
	  | 15.12.2005 at 08:55 |  | 
    
  
	    |  nymmik 
 |  Liivaprits Mul selline küsimus, et kus sellist survepesurile mõeldud liivapritsi osta saab? Pole nagu kuskil poes kohanud.
 | 
	
	  | 15.12.2005 at 16:11 |  | 
    
  
	    |  wax 
   |  Liivaprits 
 quote:Stokkerist, ja maksab olenevalt pesurist alates 800 eek.nymmik: Mul selline küsimus, et kus sellist survepesurile mõeldud liivapritsi osta saab? Pole nagu kuskil poes kohanud.
 
 | 
	
	  | 15.12.2005 at 16:14 | Last edited 15.12.2005 at 16:15 by wax | 
    
  
	    |  ArksColt 
 |  Liivaprits Mul oleks selline küsimus, et vaja oleks kogu sisu autol üle värvida ja eelnevat puhastust on hulgim.
 
 http://www.pilt.ee/photo/722632/17658994/
 
 Milline viis oleks aja ja raha suhtena kõige parem ja äkki oskab ka keegi ennustada kogu lõbu maksumust (puhastamist siis ma mõtlen)?
 
 Arks
 | 
	
	  | 13.02.2006 at 22:57 | 1 edit. Last edited 14.02.2006 at 10:17 by ArksColt | 
    
  
	    |  zeke 
 |  Liivaprits Teab keegi Tartus head (soodsat) kohta kus saaks liivapritsi teenust kasutada?
 
 ____________________________
 MX-5, 116
 | 
	
	  | 15.06.2006 at 12:33 |  | 
    
  
	    |  max 
 |  Liivaprits Kunagi tehti mul Tõrvandis. Rehe motelli juurest mööda, siis vasakule ja kuskil sealkandis angaaris ta oli.
 | 
	
	  | 15.06.2006 at 20:07 |  | 
    
  
	    |  Tim 
   |  Liivaprits Selle koha nimi on värvigrupp. Teras konstruktsiooni puhastamine oli 300tund velgedele kehtisid mingid omad hinnad aga neid ei mäleta.
 | 
	
	  | 16.06.2006 at 09:12 |  | 
    
  
	    |  Cardo 
   |  Liivaprits 
 quote:MGartin:
 Mina olen kasutanud kahte kohta Tallinnas kus olen lastnud pinnad tsinkida: Volta ja Vasar. Soojalt soovitan Volta't, seal mõnus sõbralik
 "Vanakooli" vene seltskond koos. Mõni kuu tagasi uuendasid nad veidi ka oma seadmeid, tootmine ka kiirem siis. Vasar siis äärmisel juhul, seal
 tigedat tädid galvaaniosakonnas, tööd venivad pikaks ja kogu aeg hirmus virin. Aga neil on suuremad vannid kui Voltas
 
 Vasaras on kurjad tädid jep, aga küsimus kuidas sinna Voltasse peab sisenema, kunagi tiirutasin sealkandis ja aru ei saanud kustkohast peaks sisenema ? Äkki keegi seletab täpsemalt.
 Mul on mõned pidurisupportid mis on õrna roostekirme all ja Vasarasse lähen nendega tagasi äärmisel juhul, vaja ikka eriti manguda, et nad need happevanni viitsiks kasta. Tallad tegid nad ära ja jäid väga kenad, aga suportid ise on veel tegemata.
 
 Kuidas siis sinna Voltasse pääseb, milliselt küljelt.
 
 | 
	
	  | 16.06.2006 at 09:43 |  |