register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal   1 2 3  
Poster Message
Kaido
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Tere.
BMW Autocrossing toimub sellel aastal 04.09.04 Estringil ja üritusele on oodatud kõik autohuvilised. Registreerimisankeet asub siin: http://www.rally.ee/?a=a018&b=1555 ja võimalikele küsimustele saab vastused minult.

http://www.mailer.ee/tqhq/bmw.jpg
01.09.2004 at 11:58
devilc
Moderator
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Suur klass kipub neliveoliste peoks kujunema...
01.09.2004 at 12:38
Kaido
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Noor sõber - sinu asi on kastanid tulest välja tuua. Seltskonna mõttes ja ürituse kaalukuse huvides (registreerimisrahast kujunev toetussumma) sai võrreldes eelmise aastaga juurde tehtud Mossede klass. Tänu napile eelarvele pole vähemalt sellel aastal 4WD klassi eraldi võimalik juurde teha.
01.09.2004 at 12:52
devilc
Moderator
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
quote:
Kaido: Noor sõber - sinu asi on kastanid tulest välja tuua.
Lootus sureb viimasena. :)
01.09.2004 at 13:17
rustang
  
Moderator
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Kui päike paistab ja rada on kuiv, siis võiks devilc küll mõnd neliveolist kiusata.

Vihma korral ennustan järjekorda 4WD, FWD, RWD.
02.09.2004 at 13:39
JustMe
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
quote:
rustang: Vihma korral ennustan järjekorda 4WD, FWD, RWD.
Huvitav milline FWD seal nii kiiresti sõidab?

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
02.09.2004 at 14:10
vvt
  
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Eelmine aasta vähemalt Lill neid subarurahvarallureid ju tolmutas seal. Tegelikult pole asi mingis WRX ja EVO tohutus ülemvõimus vaid selles, et auto-hobbistide hulgas pole selliseid autosid eriti valmis ehitatud, mis tehasekonstrukturite tööga konkureeriks. Millegipärast ei usu, et vabalthingav tavasubaru seal kuiva raja korral pilli puhuks. Selleks, et autot külgsuunas liigutada, pole sellise mootoris jaksugi...

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.09.2004 at 14:47
rustang
  
Moderator
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
quote:
JustMe:
Huvitav milline FWD seal nii kiiresti sõidab?
Kõnnusaar?
Võrus kuival "peaaegu asfaldil" kaotas kiiremal ringil Anderile alla 1/10 sek...
02.09.2004 at 14:58
devilc
Moderator
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
(Niisama arutluse, mitte virisemise mõttes. :))

quote:
vvt: Eelmine aasta vähemalt Lill neid subarurahvarallureid ju tolmutas seal.

Ei tolmutanud, aga võitis napilt subarurahvarallurite esindust Kase isikus, jah. Paraku tundub Kase auto sel aastal kiiremini liikuvat. Palm on veel nobedam.

quote:
Tegelikult pole asi mingis WRX ja EVO tohutus ülemvõimus vaid selles, et auto-hobbistide hulgas pole selliseid autosid eriti valmis ehitatud, mis tehasekonstrukturite tööga konkureeriks.
4WD klassi eesotsas olevad masinad pole kaugeltki stock.

quote:
Millegipärast ei usu, et vabalthingav tavasubaru seal kuiva raja korral pilli puhuks. Selleks, et autot külgsuunas liigutada, pole sellise mootoris jaksugi...
Kes siin vabalthingavatest mootoritest rääkis? Võimsa mootori korral on neist aeglastest šikaanidest väljakiirendamisel 4WDst abi küll. Pluss on nendel aparaatidel suht head pidurid.
02.09.2004 at 15:08
PlyVal64
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Kõnnusaare Golf ei liigu never seal Saugal Anderiga samas tempos. Eileöise saate järgi oli see Võru "asfald" ikka täieline kuumaastik ja igati sillablokiga FWD autodele sobiv. Tundus, et korralik trambitud kruus on kordi siledam ja paremini sõidetav. Golfi hädised 170 Hj(Raini enda hinnang) ei jõua ju erilist lõppkiirust arendada. Sirgel saab lihtsalt pikalt sisse.
Mina pakuks hoopis kuivaga välja, et rehvide olemasolul loputaksid Avo ja Peep kas just kõiki, kuid enamust. Avo vast isegi kõiki, on Stang ikkagi peaaegu 30 cm lühem ja näiteks STi'ga täiesti samas kaalus. Muidugi Murakate EVO'ga on Avo Stangil ka samapalju jõudu, seega peaks 50:50 võimalusi võrdsetel rehvidel ja võrdse sõiduoskusega meestega olema. Subarud on nende kõrval "jõuetusehunnikud":).
02.09.2004 at 15:13
spark
 
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
ja veel see, et kas punasel või hõbedasel evo VIII-l on kapoti all ~360hj
mul vend rääkis omanikuga (ilmselt Palm, kes sõitis punase evo VIII) kui Pointingus kollast piilumas käis
02.09.2004 at 15:18
Kaido
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Avo ei sõida hetkel Mustangiga ja ilmselt sellega esiotsa Subaare ka ei loputaks - enda meelerahu huvides ja tänu Eedo Raide seotusele EALiga on rahvaüritusele kohaselt keskmist kiirust kohitsetud. Neis kahes kardiraja sakis häviksid Avo ja Peep tuntavalt - neid segaks pidurdamisel ja sissekeeramisel mass rohkem ja välja kiirendamine käiks aeglasemalt - tänu suurele võimsusele tagaratastel tuleks seda meelitades teha.
02.09.2004 at 15:24
rustang
  
Moderator
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
quote:
PlyVal64: Kõnnusaare Golf ei liigu never...
OK kevadisel Sauga üritusel oli kuiv ja Kõnnukas kaotas Anderile ca 0,3 sek.

Märjaga on asi loterii aga ikkagi pakun, et esiveolisega saab teoorias kiiremini.

Ma loodan, et me seda ülehomme praktikas kontrollida ei saa, kuna minu liikurile oleks vihm katastroof :)
02.09.2004 at 15:26
devilc
Moderator
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Kõnnusaare masin ei kaalu kah ju suurt midagi, aga jah, see rohkem ralliauto, Sauga AutoX jällegi rohkem ringrada.

Kaido, Avo as in Avo-5.0, mitte Avo-rustang. Sellest hoolimata ei usu, et neil seal (eriti Peebul) rajal erilisi šansse oleks, Priidu testist hoolimata. :)
02.09.2004 at 15:26
spark
 
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
milline raja versjoon seekord on, kas nagu eelmine aasta või nagu kevadisel IMS-il
02.09.2004 at 15:29 Last edited 02.09.2004 at 15:35 by spark
Kaido
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Vabandused õige Avo ees - kuigi mõte jääb samaks.
02.09.2004 at 15:32
PlyVal64
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Kaido, vähemalt Avo Stangi ei segaks need kardiraja shikaanid kõige vähematki. Kui võtame aluseks, et EVO ja STi on võrdsed autod, siis sai PP-paketiga ja korralikel rehvidel megapiduritega STi meie testis Avo "leninipeakummidest" pidurdusel vaid tühised 2 meetrit parema tulemuse. Kaalud on neil täpselt samad(stockis muidugi), mõõdud sarnased. Kuid shikaani ei tule pidurdada kiiruseni 0 ja sealt välja kiirendada paigaltstardist. 4WD edu on sellega kadunud. Mõõdetud kiirendused 0-100 räägivad seda keelt(ja olles mõlemas autos olnud testioperaator), et peale massi kohaltliigutamisele kulunud megaaega teeb Avo auto 20-100 mingi 3 sekundiga, STi juba 4,5 sekundiga. Kuid ikka need rehvid;) Jutt käib siiski mustast kattest, kus neliveol mingit eelist pole. Ja shikaani läbimise enda kiirus on Avo Stangil suurem, on ju seegi testitud. Mina ei näe küll erilist võimalust konkreetsele Stangile vastu saada, kui seal roolis on sõiduoskaja mees ja autol all võidusõidurehvid. Ja see pole mitte teema a'la USA-raud, vaid täiesti erapoolik hinnang hetkel. Kui ei ole selle autoga nii roolis ja ka kõrval sõitnud, ei oska seda arvamust hinnata...
Edit: miks ma julgen neid asju võrrelda? Sest meie testid sõidab ju kõik sama mees ehk sõiduoskus on alati ühesugune. Tihendist sõltub teadaolevalt jube palju ja 4WD'de tihendid ei ole mitte kehvad.
02.09.2004 at 15:33 Last edited 02.09.2004 at 15:45 by PlyVal64
devilc
Moderator
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
quote:
rustang:OK kevadisel Sauga üritusel oli kuiv ja Kõnnukas kaotas Anderile ca 0,3 sek.
3 sek ikka (vaata finaali aegasid kah). :)
02.09.2004 at 15:33
Kaido
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Rada nagu kevadisel IMRS ajal - vaid lisatakistusi on vähem (2) ja üks neist teises kohas.
02.09.2004 at 15:33
rustang
  
Moderator
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
quote:
devilc:
3 sek ikka (vaata finaali aegasid kah). :)
OK jälle on teistel õigus :(

To Kaido:
Pliis tee shikaanid niisugused, mis soosiksid kurvisõiduomadusi ja -oskusi, mitte stop-and-go tüüpi kiirendus-pidurdusrada?
02.09.2004 at 15:44
Kaido
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Kulunud rehvidega laksu pealt otse nulli pidurdades pole vahe väga suur, kuid vahe tekib siis, kui tuleb keerata pidurdamise ajal ja ka siis, kui asfalt on märg.

Välja kiirendades on RWD võimsa ja raskema auto jõudu oluliselt raskem maha panna kui 4WD STI oma - sealt see vahe tulebki. Avo peab kas tagasi hoidma või kaotab rehvi ketramisse - subaariku tihedad ülekanded aga kompenseerivad turboaugu...
02.09.2004 at 15:45
devilc
Moderator
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Pooldan rustangi ettepanekut. :)
02.09.2004 at 15:51
PlyVal64
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
Kaido, Sa oled ju asjale lähemal. Ma tean, et Avol on "hammas verel"(olevat siiani kartnud oma sõiduoskamatust) ja miks mitte UM kaasabil(näiteks 17 tolliste slickrehvide näol) teha asi Saugas kindlaks??? Avo pole põdeja tüüp, lõppeks kord arutlemine igasugustel sellistel teemadel. Üks ja sama mees parimate autode rooli ja siis saab asja imeruttu selgeks. Muidu jääbki see teema lõputult nämmutama. Soomergi võiks ju kettas olla, peab suutma võimsa RWD asjaga hakkama saada;) Ikkagi "bemarist" ja Eesti kiireim kurvisõitja autoga.

Sry!, Avo, saab siin täieliselt võõrast autot jagatud:D:D Aga oleks ju huvitav?
02.09.2004 at 15:53
BlueStang
 
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
quote:
PlyVal64: miks mitte UM kaasabil(näiteks 17 tolliste slickrehvide näol)

Räägi mulle ka sellest UM?-st - küsisin juba mõni aeg tagasi siin abi 17" rajaslikkide osas?

To Avo: Tule ikka ka rajale, oma kogemuse kohaselt sõiduoskus tuleb harjutades;)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
02.09.2004 at 16:03
5.0
BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal
pagan teid võtaks, hakka või radikat vahetama (see on juba toanurgas seismas) ja rehvide ja vahest ka velgede jaoks rahakotis sobrama.
see, et ma rajal kohe hästi sõita ei oska on enam kui kindel, sest see ei ole siiski nagu klaverimängimine, et "äkki oskangi, lihtsalt pole proovinud".
Edit: radika vahetus kindlasti vajalik, sest praeguses konditsioonis, ei saa pikalt täistuld anda
02.09.2004 at 16:03 Last edited 02.09.2004 at 16:05 by 5.0
tqhq.ee foorum : Üritused : BMW Autocrossing 2004 laupäeval Sauga ringrajal   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.