register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Erkki + George  
Poster Message
partel
  
Erkki + George
Kuidas siis karpade vahetus on?
13.07.2001 at 08:25
Erkki
  
Erkki + George
Niisiis: Carter 600 meh vs.Holley 750 vac
Eellugu: kõrgematel pööretel 4000+ kadus tõmme ära. Sai timmitud süüdet ja karpat aga tulemust ei miskit.Tekkis kahtlus, et 600-ne karpa ei jõua 383 kuuptolli ära toita. Lauri454 juures poes juhtusin kokku Georg79fire'ga, kel täpselt vastupidine mure. Tal toidab karpa rohkem, kui 350 CID-i jõuab vastu võtta, tulemuseks must suits sumpsist ja ka rikkalik kütusekulu. Pikalt mõtlemata otsustasime karpad prooviks ära vahetada.Mõeldud - tehtud.
Hetkeseis: Nüüdseks juba nädala jagu Holley't proovinud on isiklikud muljed järgmised:
Holley plussid + väga hea käivitumine külmalt
+ tühikäigul käib ühtlasemalt
+ kõrgematel pööretel on parem minek
miinused - lahja minek väikestel pööretel so.1000-2500 RPM, kummivilistamine on probleem
- raske käivitumine soojal mootoril

Carteri plussid + hea tõmme madalatel pööretel 1000-2500 RPM, kummivilistamine pole mingi probleem
+ hea käivitumine soojalt, lausa poolest pöördest
miinused - lahja minek suurtel pööretel
- külmalt ei taha hästi käia
- tühikäigul vähe "lonkab"
Tulevik: ootan ära Georgi testimise tulemused ja siis saab teha lõplikud järeldused.

PS. testi ajal oli mootoris mild performance nukk Cranecams 216/228 dur @ 0,05
PS.PS.Testi tulemused on siiski subjektiivsed ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.Ei riskinud Georgi karpat väga lammutama hakata, pisut reguleeritud sai aga siiski.
13.07.2001 at 16:30
Georg79Fire
Erkki + George
Kahjuks ei ole ise veel jöudnud testida Erkki karpat,sest kollane iludus seisab praegu Märteni juures remondis- nimelt teoksil kogu alusvankri vahetus ( rooliotsad,sharniirid,puksid,vedrud,amordid jne. jne. ) ühesönaga köik peale öötshoobade.
Järgmine nädal saan auto kätte,siis asun Erkki karpat katsetama! :)
14.07.2001 at 00:29
mrtn
Erkki + George
vedrud olid siiamaani originaalid?
14.07.2001 at 12:33
Georg79Fire
Erkki + George
Originaalid jah.
14.07.2001 at 13:06
rustang
  
Moderator
Erkki + George
quote:
Georg79Fire wrote:
teoksil kogu alusvankri vahetus ( rooliotsad,sharniirid,puksid,vedrud,amordid jne. jne. ) ühesönaga köik peale öötshoobade.

Kas see tähendab, et Su autot saab näha Speedestil võistlemas?
16.07.2001 at 13:11
Georg79Fire
Erkki + George
quote:
rustang wrote:


Kas see tähendab, et Su autot saab näha Speedestil võistlemas?

Ei!
Ja üleüldse lahkun ma nüüd TQHQ-st ja siirdun off-road klubisse.Seis selline,et täna sain Märteni käest oma kollase kätte ja nüüd ma lihtsalt keeldun tulemast sellega tänavale,hakkan öösiti vaikselt metsavahel draivima ja esituledega lendureid pimestama!
Hea,et veel redeliga ei pea autosse ronima!

[Edited by Georg79Fire on 17.07.2001 at 00:20 GMT]
16.07.2001 at 19:53
Heiti
Erkki + George
Kas nüüd annab uute vedrudega jeepari mõõdu välja?Pärnus käisin kunagi üht Camarot vaatamas,sellega oleks võinud ka otse põllule või metsa sõita.Kliirens naga jeebil.
16.07.2001 at 22:05
LaSa
 
Moderator
Erkki + George
quote:
Georg79Fire wrote:
Ei!
Ja üleüldse lahkun ma nüüd TQHQ-st ja siirdun off-road klubisse.Seis selline,et täna sain Märteni käest oma kollase kätte ja nüüd ma lihtsalt keeldun tulemast sellega tänavale,hakkan öösiti vaikselt metsavahel draivima ja esituledega lendureid pimestama!
Hea,et veel redeliga ei pea autosse ronima!

mis jutt?!?
tulilind keerati %¤&%¤&#& ???
16.07.2001 at 23:01
Georg79Fire
Erkki + George
quote:
LaSa wrote:


mis jutt?!?
tulilind keerati %¤&%¤&#& ???

Ei keeratud seda kuhugi auku,Märteni töö on väga hea aga need uued jäigad vedrud on asja väga körgele töstnud.Tagaotsaga vöib veel rahule jääda,kuid esimene ots on liig mis liig,seda enam,et tagumisest otsast palju körgem.Peab esivedrud keerme vöi paari jagu lühemaks saagima.
Aga muidu oli söita fantastiline (isegi auklikel tallinna tänavatel)
Ja niipalju,kui ma selle ühe söidu järel otsustada saan,tundus fire Erkki karpaga palju paremini liikuvat. :) Eks ma pean seda rohkem testima.


[Edited by Georg79Fire on 17.07.2001 at 00:20 GMT]
17.07.2001 at 00:19
mrtn
Erkki + George
kas oligi plaan kõrgemale tõsta? :?
17.07.2001 at 00:23
Georg79Fire
Erkki + George
quote:
mrtn wrote:
kas oligi plaan kõrgemale tõsta? :?
Ei,lihtsalt jäigemaks teha!
Point on selles,et 2-gen f-bodyle pakutakse suht vähe vedrustuse stuffi nii,et peab valima selle seast,mida on!
Ja pealegi vedrusid tellides ei olnud kuskil juttu sellest,et need autot töstavad vaid pidid jätma stock körgusele!


[Edited by Georg79Fire on 17.07.2001 at 00:35 GMT]
17.07.2001 at 00:28
mrtn
Erkki + George
no järgmiseks on siis ühed wheeliebarid vaja, kuna esiotsa raskuskese wheeliet soodustab =)
17.07.2001 at 00:36
madis
Erkki + George
Sa oota veidi, minu Stangi tagaots oli ka uute puksidega nii kõrgel et töökoja meestel ja mul karp lahti. Aga kui piisavalt ära ei vaju siis 3 varianti
1) see kõige õigem - BBC
2) vedrud lühemaks
3) või kaks sangpommi kapoti alla

Madis
17.07.2001 at 10:10
Georg79Fire
Erkki + George
Ma arvan,et köige öigem on teine variant,sest esimene on liiga kulukas ja kolmas variant ei toimi kuna minu tagasihoidliku 80kg juures autoesiots ei kössanud ka mitte,kui ma esikapoti peale istusin! :(
17.07.2001 at 10:30
madis
Erkki + George
Nojah, siis lisandub veel 4. variant: tee ennast raskemaks (jookse kohe poodi õllede ja vorsti järele)

Tegelikult tahtsin ikka soovitada, et oota nädal - paar enne kui saagima hakkad. Las vajuvad jms. Tee sada ringi ümber linna, eriti üle raudteeülesõitude.
17.07.2001 at 10:38
417RR
Erkki + George
Vedrude saagimine peaks olema ju üsna ohtlik üritus. Vähemalt kunagi kui siksi omi tahtsin saagida, teadsid vanad rallimehed rääkida et on oht et vedru suts hiljem suvalisest kohast puruneb.Sama point nagu klaasi saagimisel. Mingid pinged sees ja kui klaasi serva ära saed võib mingi hetk paraja pauguga kildu minna.
17.07.2001 at 11:07
madis
Erkki + George
417RR jutul point sees.. Vedrude tegemisel sada termilist protsessi, karastamine, lõõmutamine jne.. jne.. Kui ma ei eksi, on vedru pindmine kiht päris kõva, mistõttu seda raske saagida. Aga. Kui siiski otsustad saagida, hoia _võimalikult_ madalat temp.i. Ja vedrude otsi ära hakka kettaga lihvima, see rikub otste karastuse ilmtingimata ära.

Btw. mis vedrud sa üldse alla panid, et ei sobi ? Kas ei olnud täpselt sinu massale ette nähtud ?
17.07.2001 at 11:23
Georg79Fire
Erkki + George
quote:
madis wrote:


Btw. mis vedrud sa üldse alla panid, et ei sobi ? Kas ei olnud täpselt sinu massale ette nähtud ?

Täpselt minu autole.350 CID mootoriga firebirdile heavy duty vedrud!
17.07.2001 at 14:00
max
Erkki + George
quote:
Georg79Fire wrote:
Täpselt minu autole.350 CID mootoriga firebirdile heavy duty vedrud!
Vahetame ära, ma annan sulle pea uued normal'id vastu :)

[Edited by max on 17.07.2001 at 14:28 GMT]
17.07.2001 at 14:28
priit
Erkki + George
sai saetud ühele golfile tagavedrusid lühemaks.sellest umbes üle aasta,töötavad siiani.
17.07.2001 at 14:29
AjuVant
Erkki + George
Kui sai Capricel esivedrusid vahetatud, siis oli ka esiots paar nädalat lennus ja tuled näitasid taevasse... Paari nädalaga vajus esiots sujuvalt alla... Ja tegemist oli kah heavy duty vedrudega...
17.07.2001 at 14:41
madis
Erkki + George
Lisaks jah veel niipalju, et kõik komponendid (elektroonika, mehhaanika vms.) vajavad mingit "burn-in" aega, kusjuures omaduste muutumine on logaritmiline - alguses on muutused suurimad, hiljem väiksemad. Loogiline, et tehases vedrusid sisse ei töötata (vanandata). Nii et, võta Sämm kõrvalistmele ja rallita.
17.07.2001 at 14:53
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Erkki + George  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.