register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!   1 2  
Poster Message
Ets
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Ettevalmistused on lõppjärgus aga esialgsetel andmetel peaks laupäeval 30. aprillil kell 1200 Kiltsi lennuväljal särama traditsiooniline kuusepuu oma täies hiilguses.
Sõidud on planeeritud 1200-1700.
BHRA liikmetele ja EAL-i litsentsiomanikele on osalemine vaba. Teistele võibolla tuleb mingi sümboolne stardimaks.
Pealtvaatajad ei ole oodatud. Toitlustus ja igasugu jäätmetest vabanemine omal kulul.
Kohtunikel palun kohal olla täies koosseisus.
1000 - 1200 on planeeritud kohaliku päästeameti tulevärk ja veemöll.

Edit: viimased kooskõlastused on saadud nii Kaitseliidu, Päästeameti kui Looduskaitsega! Ajavõtusüsteemi Van peaks lennukal olema kell 900 laupäeva hommikul!
Kodanikud kohtunikud, arvestage sellega!
19.04.2005 at 13:42 Last edited 26.04.2005 at 16:04 by Ets
erik
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Tore päev!

Aitäh kõigile, kes selle päeva huvitavaks tegid.

Ma ei ole küll newtoni andega fotograaf, aga äkki kedagi huvitab hommikune väike "liiklusõnnetus" ja sellele järgnenud põleng (kliki pildile):

30.04.2005 at 21:43
Ets
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Nüüd kui üritus on läbi, siis ei oleks mul midagi selle vastu kui kogu see teema koos lisanduvate piltidega tõstetaks kasvõi Üritused teema alla üldise profülaktika ja edasiste ürituste (eelkõige Speedest Nightrace ja Lauri tegemised) reklaamiks. Martin?
30.04.2005 at 23:55
newton
 
Moderator
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Minu pildid päästeharjutusest:


ja treeningust:
01.05.2005 at 02:17
PlyVal64
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Lauri masin nüüd jälle konkurentsist väljas? Nii on ju ebahuvitav:D Aga ilus on küll, mis seal salata. Mis ka siis sõideti? Rekordeid, nagu aru saan, ei tulnud veel. Kuid potensiaal?

OT: Ma saan kõigest aru, kuid miks on viimasel kuul Päästeametil vaja järjekindlalt korralikke uunikume põletada-lõhkuda??? Olgu või Carina(pilusilm), selline mudel on tänaseks jällegi üliharuldane. Aga meie erilised lollpead lõikavad-põletavad. Paar nädalat tagasi tegid sama BMW 6-seeriaga Põltsamaal. Täielised idioodid. Nagu Kadette-Sierrasid vähe oleks... Vaat et veel hullem seltskond, kui Kuusakoski:(
01.05.2005 at 10:44
newton
 
Moderator
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Päästemehed ei valinud seda autot ja koolitus / demonstratsioon, mis nad korraldasid, oli igati kasulik ja õpetlik. Kui sa PlyVal üritusel ei osalenud, autot ei näinud (korralik uunikum??) ja asjast midagi ei tea, siis on sinu offtopic räuskamine siis ainuke idiootlik asi.
01.05.2005 at 11:46
Ets
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Pressiteade: Laupäeval kella 1000 paiku hommikul juhtus Läänemaal Kiltsi lennuvälja territooriumil raske liiklusõnnetus, kus Joota Kariina kaotas suurel kiirusel juhitavuse, rullus kümneid kordi üle katuse ja seejärel süttis põlema! Auto juht, kohaliku päästeteenistuse komandopealik Andres jäi kinnikiilutult autosse ja sai avarii tagajärjel raskeid vigastusi. Andres oleks olnud kindel surmalaps, kui sündmuskohale ei oleks juhuse tõttu sattunud BHRA kohtuniketiim. Kogenud ja väljaõppinud kohtunikud kustutasid operatiivselt tekkinud põlengu ja andsid kannatanule esmaabi. Kohalesõitnud päästekomando ja kiirabimeeskond aitasid kohtunikel auto lahti lõigata ja toimetasid kannatanu helikopteriga Mustamäe Haiglasse....;)
Au ja kiitus!
OT: Priit, oleks ma ainult teadnud, et see Joota nii väärtuslik on, ma oleks ta Sulle 5000.- eegu eest ära andnud!

Edit: pisut aegadest: Kostja avas Hondaga konto alla 10-sekundilisteks aegadeks. 9,898 oli vist kui mälu ei peta.
Lauri tegi kokku vist 5 sõitu. Kaks viimast olid 10,8 ja 10,6. Ilma balloonita, osagaasil, külg ees poole distantsini...
Mis oli selle sõidu aeg, kui Lauri varju kasutas??
01.05.2005 at 12:19 Last edited 01.05.2005 at 12:33 by Ets
mr.zeed
 
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Ähk saab kusagile ajad üles panna?
Tänud korraldajatele!

____________________________
Lincoln Mark VIII '97 LSC
01.05.2005 at 15:15
margus
  
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
http://www.tqhq.ee/temp/ttunerace/images/p4300183.jpg
Mis asi see punane seal ümber käimakastii on? Ohutustehnika?


____________________________
Built to stay tough
01.05.2005 at 15:38
peep
 
Moderator
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Kkasti ümber on turvamatt juhuks kui tükkideks lendab. Aga auto ise on potensiaaliga, viimases stardis sõitis algul külg ees, siis lasi gaasi maha, tõmbas auto otseks ja siis veel ca. 250 m. täisgaasiga ja lõppkiirus oli 231 kmh. Senine rekord oli 211. Nitrot vist ei kasutatudki ?
01.05.2005 at 16:25
PlyVal64
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
quote:
newton:Kui sa PlyVal üritusel ei osalenud, autot ei näinud (korralik uunikum??) ja asjast midagi ei tea, siis on sinu offtopic räuskamine siis ainuke idiootlik asi.
Vaata, Newton, see mis Sinu jaoks äkki on räme pask, see on teise jaoks väga oluline detail. Ja see konkreetne auto ei olnud räme pask. Olge nüüd head mehed ja taastage mõni auto ära. Siis saate teada, mis on pask ja mis mitte. Uut juppi poest osta mõistab iga loll ja siis auto kokku lapata. Ainuüksi sellise Toyo tulesid võib keegi maailmas tikutulega taga ajada, siseruumist, mootorist ja muust rääkimata. Saage kord aru, et plekk on kõige vähemoluline asi auto juures, seda "sitta" võib väänata nii- ja naamoodi. Silumiinist tagatulede raame, tuleklaase, originaalkellasid, iluvõre jne. aga järgi ei tee. Ja ma tean, mis räägin, sest olen otsinud haruldaste Jaapani autode sedasorti detaile. Ma kohati saan täiesti aru, miks "muu ilma autode" fännid tuld-tõrva pritsivad. Autokultuuri tundmine ja väärtuste eraldamise oskus võiks kuuluda ka USA-raua fännide juurde. Isiklikult tunnen kahte inimest, kes oleks selle Toyo üle õnnelikud olnud. Muuhulgas võiks minna ja sellise Wagon Carina kaubaruumi klaaside hinda küsida...
Ahjaa, milline kisa oleks siis lahti läinud, kui tegu oleks olnud mõne ussitanud Stangi või Van´iga? Või veel parem, võtame mõne äsja toodud komplektse 60´te Cadillaci, peksame kuvaldaga puruks, lõikame tükkideks ja siis põletame veel maha kah. Mis sellest, et kroom on vigadeta, 10-track makk koos kassettidega sees, ilukilbid nagu uued ... Kurat, ma otsin siiani Mosse 408 rooli ja ei leia korralikku. Aga leidsin Kurtnast Halda Speedpiloti 300 krooni eest. Hea, et seda "vana kola" põlema poldud pandud. Restaureerige elus üksainumaski vana auto ära ja pärast seda ei tundu minu kisa idiootliku räuskamisena. See käib ka Sinu kohta, Newton!
01.05.2005 at 17:00
LaSa
 
Moderator
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Priit, Su jutus on põhimõtteliselt iva sees, ma olen nõus.
Aga.
Küsisime ju ka siit foorumist - keegi ei pakkunud mitte halligi: olen suht kindel, et kellegil oleks vedelenud aiaääres midagi, aga siitpoolt kostus peamiselt ainult uudishimutsemist ja null kasulikku infot.
Seega tuli meil leppida sellega, mis oli kohale toodud.

L, ürituse korraldamisesse mittepuutuva inimesena
01.05.2005 at 17:44
jaanus
 
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
quote:
mr.zeed: Ähk saab kusagile ajad üles panna?
http://www.bhra.ee

(OT: bittide raiskamine pole ka hea. mõni äkki otsib bitte tikutulega taga ...)
02.05.2005 at 02:11 Last edited 02.05.2005 at 02:12 by jaanus
Mell
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
sai käidud,tänud korrladajatele!

hea,et liiga vara kohale ei jõudnud,muidu oleks ilmselt pritsumehed välimuse järgi minu sara oma "treeningvahendiks" pidanud :)

sain ka siis elus esimest korda õige rehviga proovida.ja süda rahul,sest iga sent sellest 3500eegist,mis nende rehvide eest ulatama pidin,õigustab ennast täiega...ntx kasvõi stardis u.300 kilo kergemast Mart Pere 4WD Turbovectrast ennem minemasaamine :)

kahju ainult sellest,et 60 jala aega ei mõõdetud...lootsin just,et saaks infot,mis rehvirõhuga nende ET Streetidega kõige õigem Haapsalu rajal sõita oleks.Proovitud sai 1,5-0,7...siis läks asi imelikuks juba...auto ujus nii jubedalt,et finishikoridor kippus kitsaks jääma ja suuremal kiirusel tundus,et pooltühjade rehvide veeretakistus on suurem kui stardis võidetu.

äkki keegi teab oma kogemusest valgustada mind,mis rehvirõhk see kõige õigem võiks neil olla???

____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0
02.05.2005 at 05:11
Andrus BHRA
 
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Omaltpoolt tänud kõigile osalejatele! Kahjuks oli lineup-is küll väga vähe autosid, aga ju siis lihtsalt ei teatud(puudulik tevitamine-minu viga), või on meestel tehnika sellises korras, et ei pea vajalikuks mingitel testipäevadel käimist.
Toyota lõhkumist vaatasin ka ise suure kahetsusega, teades, et keegi oleks kindlasti olnud õnnelik kellade ja tulede üle, aga mis oleks olnud alternatiiv? Jätta koolitus rariteedi säilitamise nimel ära ja saata kümned inimesed ja päästetehnika minema, ning sellega seada ohtu võimalikku õnnetusjuhtumisse sattunud inimnese elu, sest kohtunike meeskond äkki oleks käitunud olukorras valesti?
PlyVal 64 ei olekski saanud kunagi teistmoodi reageerida vanema autoga "vandaalitsemisse". See oleks võinud olla ka näiteks mosse, millel tuled ja ROOL küljes, ning seakisa oleks olnud taevani! Aga see, et selle aktsiooniga võib-olla päästeti kellegi elu(tulevikus) - see ju ei ole oluline!? Prioriteedid?
02.05.2005 at 09:28
ontu
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Sooviks ka teada kes olid ?
nr 8
nr 3
nr 9
ja nr 400
02.05.2005 at 10:08
IceUul
 
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
quote:
ontu: Sooviks ka teada kes olid ?
nr 8
nr 3
nr 9
ja nr 400
nr. 400 on lauri kuriks... teised peaksid olema biked.
02.05.2005 at 10:09 Last edited 02.05.2005 at 10:12 by IceUul
raix_
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
quote:
Andrus BHRA: Omaltpoolt tänud kõigile osalejatele! Kahjuks oli lineup-is küll väga vähe autosid, aga ju siis lihtsalt ei teatud(puudulik tevitamine-minu viga), või on meestel tehnika sellises korras, et ei pea vajalikuks mingitel testipäevadel käimist.


Ei tihanud eriti non US autoga sinna tulla. Aga tundub, et siiski oleks pidanud :)
Samas, tõelistele ehitajatele ning harrastajatele ei kujuta ette, et oleks paremaid võimalusi, kus starte (burnouti?), rehve jms testida saaks.
02.05.2005 at 10:22
Ivalo
 
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
quote:
IceUul:
quote:
ontu: Sooviks ka teada kes olid ?
nr 8
nr 3
nr 9
ja nr 400
nr. 400 on lauri kuriks... teised peaksid olema biked.
Mart, Mell, Ander ja see turbo bmw, mis numbrid neil olid?
02.05.2005 at 10:35
Mell
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Mina olin nr.11 ja Mart peaks nr.4 olema.

Turbobemmi mina korralikult liikumas ei näinudki...alguses olid mootori settingud vist paigast ära ja kui need enamvähem saadi,lendas vist esidiffer laiali...nii kõrvalt jutu järgi.

____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0
02.05.2005 at 10:52
newton
 
Moderator
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Ander oli nr. 14, turbo-Bemm oli nr 2.
02.05.2005 at 10:54
LaSa
 
Moderator
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
quote:
Mell: Turbobemmi mina korralikult liikumas ei näinudki...alguses olid mootori settingud vist paigast ära ja kui need enamvähem saadi,lendas vist esidiffer laiali...nii kõrvalt jutu järgi.
No mitte ainult esidiffer vist, lõpuks oli 4wd-st alles 1 wd.
02.05.2005 at 11:03
Riho
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
quote:
IceUul:
quote:
ontu: Sooviks ka teada kes olid ?
nr 8
nr 3
nr 9
ja nr 400
nr. 400 on lauri kuriks... teised peaksid olema biked.

8 - Konstantin.
3 ja 9 bike'id, nimesid ei mäleta kahjuks.
02.05.2005 at 11:14
foke
 
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Minu nr oli 15, ühe sõidu proovisin huvi pärast - 15,3@154:)
Ragnari Riviera oli aeglasem:p

Edit:
Oi kurja, arvutasin praegast ka kalkulaatoril läbi!
mass peaks olema ca 1800 kg ja lõppkiirus, mis täpsemalt oli 154,8 , annab 275 rwhp ning eeldaks ideaalse pidamise korral aega 14,18 (!!!) Natuke utoopiline tundub, aga mine tea, startisin niikuinii poole gaasiga ja ikkagi libises üksjagu (kahju, et 60 ft ei mõõdetud, aga pakuks miskine 2,5-2,6 kanti).
Või on siis auto hoopis kergem???
Igaljuhul peaks sel mootoril olema märksa vähem hobujõude. Võttes ülekandekaoks 20%, saan mina 343HP!
hmm..:) Kus on konks?
02.05.2005 at 11:25 Last edited 02.05.2005 at 11:54 by foke
newton
 
Moderator
Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!
Segaduste vältimiseks peaksid ehk mainima, et ühe sõidu tegid siiski ka 445-na :)
02.05.2005 at 11:30
tqhq.ee foorum : Üritused : Test & Tune Haapsalu 30.aprill 2005!   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.