register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Asja ajamine ARK-i moodi.   1 2 3  
Poster Message
vedaja
Asja ajamine ARK-i moodi.
Et siis selline huvitav teema koorus lahti.Lugege ja imestage milleni asjad jõuavad.Kasutaja Lojack On siis asjaosaline leheküljelt4 hakkab teema pihta.http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=135&postdays=0&postorder=asc&start=60
08.10.2008 at 20:08
Astro SS
Asja ajamine ARK-i moodi.
Mul on endal ka ARK'ga teema pooleli , tuttav tunne ...... valvelauast edasi ei saa mingi nipiga, paremal juhul saad nad telefoni otsa.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
08.10.2008 at 20:39
vedaja
Asja ajamine ARK-i moodi.
Tahtsin tegelt seda öelda,et kui tead rõhuda nendel direktiivi numbritel ja korra mainid kohtusse minekut kus siis jutud muutuvad ja muidugi hämmastav,et eestis ei taha kehtida eu nõuded ehk siis eesti seadus on ülim võrreldes eu-ga.
08.10.2008 at 20:57
mikimouse
Asja ajamine ARK-i moodi.
kurat,aga tehke nüüd mulle lollile selgeks:

saksas sõidetakse kivinäoga ringi puur sees.
eestis on selline auto tänavakõlbmatu. eesti on EL. kus on loogika?

porge GT3 on tehasest puuriga näiteks...
08.10.2008 at 21:33
Jesper
 
Asja ajamine ARK-i moodi.
Hehe jah, mul jäi ka silma et kui nüüd tehakse pretsedent et UK SVA on Eestis kehtiv tüübikinnituse (ja selle läbi hilisema ülevaatuse) alus siis ai karamba mis kaadervärke sealtkaudu tänavale tuua saaks :devil. Nii kaugele ei pea tegelikult minemagi, Rootsi on ka suht imedemaa selles suhtes.

Mikimouse, asi väga lihtne, kui sul on puuriga autole tüübikinnitus, siis sõida terviseks. GT3 puhul on Porsche vennad selle sinu eest sebinud, isearetatu puhul oled vähemalt esialgu ARK-i lükata-tõmmata.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.10.2008 at 21:48 1 edit. Last edited 08.10.2008 at 21:49 by Jesper
mikimouse
Asja ajamine ARK-i moodi.
se GT3 oli jah natuke paha näide
aga saksas sõidab tõesti palju autosid puuriga.isearetatud puuriga siis.eestissegi minuteada vähemalt kaks sellist sattund.
saksas saab kõik asjad passi. eestis on puur välistatud, seda ei tohi mitte mingil juhul tänava-autol olla. kunagi toodi saksast üks e30 bmw,mille peale eesti ark pidi infarkti saama,saksas oli streetlegal.
08.10.2008 at 21:55
supp
Asja ajamine ARK-i moodi.
mul plaanis arki minna parempoolse rooliga 62a autoga, mis NL oli arvel ja ka dokid olemas s.h. ka notariaalne volitus (koos maksekviitungiga), mis kohustub seda NLiidu territooriumil regama, hmm - kui kinnisvara notarial lepped kehtivad mis liidu ajal tehtud, siis peaks ju ka muud kehtima. Või on see ark-lne enesetapp.
08.10.2008 at 22:09
hunt
 
Asja ajamine ARK-i moodi.
P*rset sest Saksast ja UK'st !
Meie põhjaosariigis ju BadToy'd ja muud suht toredad apastraadid legaalselt piimajärgikäimisvõimelised.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
08.10.2008 at 22:25
_siim_
Asja ajamine ARK-i moodi.
quote:
vedaja: Et siis selline huvitav teema koorus lahti.Lugege ja imestage milleni asjad jõuavad.

Päris tõsiselt on asi käsile võetud,aga oli ka tagumine aeg.Ise jälgisin ka seda teemat huviga,millega see kord lõppeb.
,,Vaene´´ ametnik,jama kui palju :D
On keegi üldse nendega nii suurelt sõdinud?
Aga pm. soomes arvel ja tüübikinnitusega autoga käid samasuguse kadalipu läbi?(Bad Toy)
08.10.2008 at 23:03 2 edits. Last edited 08.10.2008 at 23:16 by _siim_
vvt
  
Asja ajamine ARK-i moodi.
quote:
mikimouse: se GT3 oli jah natuke paha näide
aga saksas sõidab tõesti palju autosid puuriga.isearetatud puuriga siis.eestissegi minuteada vähemalt kaks sellist sattund.
saksas saab kõik asjad passi. eestis on puur välistatud, seda ei tohi mitte mingil juhul tänava-autol olla. kunagi toodi saksast üks e30 bmw,mille peale eesti ark pidi infarkti saama,saksas oli streetlegal.

Saksas saab passi selle, mis on TÜV-heakskiidetud. See eest on kohalik liiklusmiilits märksa kvalifitseeritum kui meie oma ja suudab visuaalselt juba hinnata, kas midagi on ringi tehtud - kui seda pole passi kantud, siis häda sulle. Isegi mingid oversize veljed võivad saatuslikuks saada. Trahvid on kenakesed ja neid väänatakse kohapeal ilma mingi ülevaatusel juurdlemist korraldamata. Ehk kontroll on ka karmim kui siin. Meil on loogika selles, et lihtsam on ära keelata, muidu juhtub veel midagi, peab veel vastutama. See ongi laias laastus vastus küsimusele "miks meil ei saa, aga n riigis saab".

Kuigi sellest minu mõistus kinni ei võta, miks peab puuriga tänaval sõitma? Uksest liiga kerge sisse ronida? Pealuu piisavalt kõva?

Konkreetne e30 ei saanudki sellisel kujul tänavaautona legaliseeritud, kuigi saksas oli jah street legal. Leiti mingid muud võimalused ja õige kah. Kui riik ei austa inimese autohuvi, ei pea autohuviline ka riiki sellisel juhul austama.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.10.2008 at 20:53
mikimouse
Asja ajamine ARK-i moodi.
esiteks ma juhtisin tähelepanu sellele,et meil on EUROOPA LIIT. mis saksas on legaalne peab ka eestis olema.oleks ju loogiline.

üldiselt tundub,et kas või siis näiteks soomes on asi sedapidi,et LÕPUKS su auto enam ei ole tänavakõlbulik.
eestis kasvõi peale koonusfiltri paigaldamist on auto JUBA illegaal. se on üks suur BS.
tõsist entusiasti ei kõiguta need seadused.saab kasvõi teise samavärvi auto kõrvale osta ju ja numbreid vahetada,vms.
ja seda "äkki miskit juhtub" oleks ka vähem,kui oleks kõik võimalik passi kanda.sest siis oleks asja üle spetside kontroll.

miks mul peaks olema puur? aga kui ehitasin endale rajaauto,millega kannatab ka leiva järgi käiia,siis miks mitte?
09.10.2008 at 22:06
hunt
 
Asja ajamine ARK-i moodi.
Euroopa Sojuuzis ikka seadused pole igalpool samad.
Kas mitte pole nii, et NOS on mõnel maal (Eestis) lubatud, mõnel maal (...) keelatud.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
09.10.2008 at 22:32
Astro SS
Asja ajamine ARK-i moodi.
quote:
hunt: Euroopa Sojuuzis ikka seadused pole igalpool samad.
Kas mitte pole nii, et NOS on mõnel maal (Eestis) lubatud, mõnel maal (...) keelatud.
Mis ajas N20 on meil libatud?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
09.10.2008 at 22:37
Jesper
 
Asja ajamine ARK-i moodi.
See teema aluseks olev protsessimine ju täpselt seda taotlebki, et "mis UK-s on legaalne see on seda ka Eestis". SVA on maakeeli "üksiksõiduki tüübikinnitus", ehk siis pärast ümberehitusi vaadatakse riistapuu ekspertide poolt üle ja kui vastab reeglitele, siis saab sellega tänavale. Mis tingimustel iga riik autodele tüübikinnitusi annab, on riikide siseasi, ehk seda pole loota et need tingimused ühtlustatakse. Lihtsalt sa saad pretsedendi juurdumise korral teha tüübikinnituse sulle sobivas riigis ja siis auto Eesti registrisse liigutada.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
09.10.2008 at 22:39
hunt
 
Asja ajamine ARK-i moodi.
quote:
Astro SS:
Mis ajas N20 on meil libatud?
Kas on siis keelatud või ?
Avalikult sõidetakse ju ringi, müüakse NOS-i süsteeme, täidetakse pudeleid jne.


____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
09.10.2008 at 23:09 1 edit. Last edited 09.10.2008 at 23:10 by hunt
_siim_
Asja ajamine ARK-i moodi.
avalik saladus :D,paljud kes oma autodele 2-3x võimsamad mootorid aretavad,sõidavad ka ringi ;)
10.10.2008 at 07:59
Astro SS
Asja ajamine ARK-i moodi.
quote:
hunt:
quote:
Astro SS:
Mis ajas N20 on meil libatud?
Kas on siis keelatud või ?
Avalikult sõidetakse ju ringi, müüakse NOS-i süsteeme, täidetakse pudeleid jne.

Ma ei viitsi seda määrsust siia kopeerida aga põhimõtteliselt on igasugune toitesüsteemi ümberehitus keelatud.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
10.10.2008 at 09:06
mikimouse
Asja ajamine ARK-i moodi.
toite/sisselaske süsteemi ja väljalaskesüsteemi modimine on absoluutselt keelatud.ehk siis filtrist viimase sumpsipütini.sumpsiotsa võib panna,aga sellega seoses võib võmm sind sportsumpa kahtlusega ikkagi korduvale saata,ehk siis sekeldused.

igasugune ülelaadimis-seadmete lisamine ja muutmine on rangelt keelatud.

veljed võib teised panna,aga mõõt peab jääma samaks,ehk siis suuremaid ei tohi ka panna.

vedrustuse omavoliline ümberehitus on keelatud(sportvedrud,bolt-on coilid jne)

pidurite ümberehitus on ka keelatud. võid "ägedamad" klotsid aint panna.


suhtlesin hiljaaegu oma eelmise auto asjus ARK tehnospetsiga meiliteel.üsna masendav.
10.10.2008 at 12:24 1 edit. Last edited 10.10.2008 at 12:25 by mikimouse
jeff01
  
Asja ajamine ARK-i moodi.
quote:
mikimouse: veljed võib teised panna,aga mõõt peab jääma samaks,ehk siis suuremaid ei tohi ka panna.

Pead panti ei pane aga minuteada ei ole alust trahvi teha kui passis pole rehvimõõtu antud, mille järgi võib veljemõõtu arvata. Ei tahaks uskuda et ARK teab mis mõõtu velgedega autod tehasest välja on tulnud. Sillageomeetriale loeb rehvi välis mõõt mitte sisemõõt mille määrab velg. Sorry aga ARK-le keeraks isegi kui vaid vähegi võimalik oleks kuna mulle on seal korduvalt "liiga" tehtud. On mind seal isegi autovargaks tehtud kuna läksin värvi ümber vormistama aastaid peale värvimist (Auot lihtsalt seisis pikalt ja ei kuulunud mulle....lubatud on värvi vahetada neid esmalt informeerimata kuid auto peab ette näitama igal juhul) Umbes nii tehti mulle selgeks, et kerel oleks pidanud mõne koha värvimata jätma aga to auto oli väga korralikult värvitud nii kapoti alt kui ka pagasiruumist. Võtmega kraabiti mul isegi VIN koodi ümbrus täiesti ära kuna oldi kindlad et ma olen autovaras ja kohe teevad nad selgeks et vin kood on vahetatud. Oldi valmis politsei kutsuma ja olekski pidanud sellega nõustuma aga oli tööpäev ja polnud palju aega kuna 1,5h olin seal juba autot lammutanud. Politseist päästis see, kui olin nõus autolühe akna eest ära võtma ja sealt alt leidsin tükikese eelmist värvi (Ülejäänud autol tuli välja vaid üleelmist tooni) Kardan, et sama teema tuleb mul ka järgmise projektiga kuna sellel passis punane aga reaalselt lilla ja värvitud 10a tagasi aga uus värv ei tule ei punane ega lilla.

____________________________
www.facebook.com/whlsup
10.10.2008 at 13:10
vvt
  
Asja ajamine ARK-i moodi.
Vedrustusega on seasi, et kui kasutada tänavakasutuseks sertifitseeritud asju, siis ei ole küll mingeid probleeme. Reguleeritavate konidel või nt Kileni madaldusvedrudel on vastav sert karbis kenasti kaasas. Ma arvan, et need coilid-uniballid on selline off-road-use-only teema. Need 20-40 mm stock replacement vedrud või regullitavad amordid on igal pool street legal ja vaevalt siin keegi kobisema hakkab.

Eks osa asjad jäävadki käima ülevaataja ebakompetentsusele mängides. Kui ikka sama margi võimsama mudeli pidurid on bolt-on, siis kruvi nad südamerahuga külge ja vaevalt keegi neid mõõta seal oskab.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.10.2008 at 13:34
Jesper
 
Asja ajamine ARK-i moodi.
Kuulge täisidiootsusesse pole nüüd mõtet ka laskuda, kas kedagi on reaalselt mingi madaldusvedru või velje pärast kiusatud? Mul ei ole hetkel vana tüübi tehnilist passi käepärast, aga selles uues üheosalises pole sellist kohtagi, kuhu veljemõõt märkida.

Ma nõustun, et ARKis pole kõik korras, aga võiks eristada tõsiste harrastajate tõsiseid projekte maanoorte raskest elust stiilis sikutan soost välja mingi ammusurnud vanainimese nimel oleva kere, võõpan küüni ees rulliga lillaks ja viskan mingi moto vahele ning ou ou appi ark ei anna uut passi. Krt normaalne inimene teeb enne ehitama hakkamist autol dokumendid korda ja enda nimele.

Sellised pseudojuhtumid ainult devalveerivad tõsiseid probleeme, ehk tala pannakse ka neile kes pole ära teeninud, sest igasugu skeemitajaid on enamuses. Ja tegelikult mis puudutab seda ümberehituse seadustikku, siis sellised asjad on paika pandud seaduste/määrustega, ehk haukuda tuleks mitte ARKi ees vaid selle poliitiku juures, kelle nime te viimasel valimispäeval kasti poetasite. Ammu on juba räägitud, et selle reeglistiku muutmiseks tuleks korralik taotlus kirjutada, aga virisemisest kaugemale pole siiani jõutud.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
10.10.2008 at 13:51 1 edit. Last edited 10.10.2008 at 13:54 by Jesper
tfr
 
Asja ajamine ARK-i moodi.
quote:
Jesper: Kuulge täisidiootsusesse pole nüüd mõtet ka laskuda, kas kedagi on reaalselt mingi madaldusvedru või velje pärast kiusatud? Mul ei ole hetkel vana tüübi tehnilist passi käepärast, aga selles uues üheosalises pole sellist kohtagi, kuhu veljemõõt märkida.

No seda peaks ilmselt SR-foorumist uurima - uudistest on meeles, et liikluspolitsei on paar korda puistanud neid striitreisserite kogunemisi ja kohalolnud 50-st autost suurusjärgus 40 kordusülevaatusele saatnud - sellise skoori saavutamiseks peab ilmselt ikka juba üsna anaalseks minema.
10.10.2008 at 14:04
Pedaal
Asja ajamine ARK-i moodi.
quote:
tfr:
quote:
Jesper: Kuulge täisidiootsusesse pole nüüd mõtet ka laskuda, kas kedagi on reaalselt mingi madaldusvedru või velje pärast kiusatud? Mul ei ole hetkel vana tüübi tehnilist passi käepärast, aga selles uues üheosalises pole sellist kohtagi, kuhu veljemõõt märkida.

No seda peaks ilmselt SR-foorumist uurima - uudistest on meeles, et liikluspolitsei on paar korda puistanud neid striitreisserite kogunemisi ja kohalolnud 50-st autost suurusjärgus 40 kordusülevaatusele saatnud - sellise skoori saavutamiseks peab ilmselt ikka juba üsna anaalseks minema.

seal lihtne

1. tuled -xenon
2. summuti
3. õhufilter
4. lisa valgus (põhjavalgus)
5. rehvid - kulunud
6. toonklaas
jne.

ei midagi extreemset
10.10.2008 at 14:10
wagoneer
Asja ajamine ARK-i moodi.
Mul näiteks kastikal ja ka hhr-il ilusti märkuste lahtris kirjas rehvimõõdud. Saadi need uksel olevalt kleebiselt.
Aga oma tutvusringkonnas pole küll veel kuulnud,et kedagi sõiduauto rehvi/velje suuruse pärast peeditud oleks.
Küll paar inimest saanud siin lähiajal isepaigaldatud xenonite eest pileti kordus ülevaatusele.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
10.10.2008 at 14:56
opelsr
Asja ajamine ARK-i moodi.
quote:
wagoneer:
Aga oma tutvusringkonnas pole küll veel kuulnud,et kedagi sõiduauto rehvi/velje suuruse pärast peeditud oleks.


Taksode ja muude ühissõidukite puhul pööratakse just nendele suurt tähelepanu.
Hea näide on antud klipi lõpus välja toodud takso.
http://www.reporter.ee/2007/11/20/politseinikud-kontrollisid-uhistransporti/
10.10.2008 at 22:58
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Asja ajamine ARK-i moodi.   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.