Galvaanika?Mutreid, polte.. lastud Voltas teha. Hinnad odavad.
On erineivat tüüpi tsinkimisi. Kõike ei saa kuumtsinkida ja külmtsinkimisest pole mõnel juhul suurt abi (tsink ei poe igale poole).
Galvaanika?Harjumaal, Kiiul asub mingi tehas, millest pidevalt mööda sõidan- sisse uurima pole läinud kuigi endal vasardas peas mõte lasta kuum-tsinkida pidurisupportid (see ilmselt kerge vaevaga ei õnnestuks)
quote:ERAK: Harjumaal, Kiiul asub mingi tehas, millest pidevalt mööda sõidan- sisse uurima pole läinud kuigi endal vasardas peas mõte lasta kuum-tsinkida pidurisupportid (see ilmselt kerge vaevaga ei õnnestuks)
Seal saab selliseid väikseid detaile kindlasti tsinkida aga vedrusi vist ei ole mõtet kuumtsinki panna, 400kraadi oli selle kuumtsingi temp.Kui on huvi võin uurida mida saab ja kui palju maksab,olin seal tööl äkki saab odavamalt ka ja mitte ametlikult kui soovi on.
____________________________
DRIVER DONT`T PICK A CAR,CAR PICKS THE DRIVER
Chevrolet Camaro Z28 1996(Ex)
Chevrolet Express Explorer 2002 (Ex)
Chevrolet Tahoe 2000(Ex)
Chevrolet TransSport 2000(Ex)
Dodge Magnum sRT 8 2005
53865003
quote:ERAK: Harjumaal, Kiiul asub mingi tehas, millest pidevalt mööda sõidan- sisse uurima pole läinud kuigi endal vasardas peas mõte lasta kuum-tsinkida pidurisupportid (see ilmselt kerge vaevaga ei õnnestuks)
Seal saab selliseid väikseid detaile kindlasti tsinkida aga vedrusi vist ei ole mõtet kuumtsinki panna, 400kraadi oli selle kuumtsingi temp.Kui on huvi võin uurida mida saab ja kui palju maksab,olin seal tööl äkki saab odavamalt ka ja mitte ametlikult kui soovi on.
Galvaanika?galvaanika ja kuumtsink muidu kaks iseasja.
Karastatud terast kuumtsinkida ei saa, kuumtsingi kvaliteet sõltub paljuski metallist, samuti kattest. Värvitud ja õlise vidinaga ei taha sind keegi jutule võtta, roostese vidina üle ollakse rõõmus. Kuumtsingile eelnev happes leotamine töötab roostes pinna osas kõige paremini, värvi hape maha ei söö.
Kuumtsink kaitseb ka õõnesmaterjale(torud ntks) seestpoolt, mida ei saa galvaanika kohta öelda..
jne
Zincpotis on ka passivatsiooni vann olemas, mida kuskil mujal lähipiirkonnas pole. Passivatsioon kaitseb tsingivälimust rikkuva valge rooste tekke eest, parandab värviga nakkumist jne.
ah pikk jutt
ise loputasin camaro poolraami kunagi kuumtsingist läbi:
Ennem:
Galvaanika?Ei taha mingit erilist reklaami siia teha kuna tqhq-s minu teada kuulutusi pole aga (külm)tsinkimist ja kroomimist teostame küll. Kui huvi võtke ühendust.
Ise enda autol kõiksugu poldid ja klambrid tsingitud kuna auto ehitamine pooleli siis hetkel koguaeg neid tsingin. Tsinkimine on odav.
Galvaanika?Poolraam näeb hea välja. Kuidas edasi, kas jätsid selliseks või värvisid üle. Kuidas selline tsingitud pind lööke talub?
Kui happevann värvi ei söö, kas siis oleks mõislik liivaprits ja siis tsinkimine?
Raami jms. silla juppide värvimisel kaob vist tsinkimise mõte jällegi ära?!
quote:cam79: galvaanika ja kuumtsink muidu kaks iseasja.
Karastatud terast kuumtsinkida ei saa, kuumtsingi kvaliteet sõltub paljuski metallist, samuti kattest. Värvitud ja õlise vidinaga ei taha sind keegi jutule võtta, roostese vidina üle ollakse rõõmus. Kuumtsingile eelnev happes leotamine töötab roostes pinna osas kõige paremini, värvi hape maha ei söö.
Kuumtsink kaitseb ka õõnesmaterjale(torud ntks) seestpoolt, mida ei saa galvaanika kohta öelda..
jne
Zincpotis on ka passivatsiooni vann olemas, mida kuskil mujal lähipiirkonnas pole. Passivatsioon kaitseb tsingivälimust rikkuva valge rooste tekke eest, parandab värviga nakkumist jne.
ah pikk jutt
ise loputasin camaro poolraami kunagi kuumtsingist läbi:
Ennem:
quote:soonetasuja: Poolraam näeb hea välja. Kuidas edasi, kas jätsid selliseks või värvisid üle. Kuidas selline tsingitud pind lööke talub?
Kui happevann värvi ei söö, kas siis oleks mõislik liivaprits ja siis tsinkimine?
Raami jms. silla juppide värvimisel kaob vist tsinkimise mõte jällegi ära?!
Mina jätsin pinna täpselt selliseks nagu ta on, kuna tol hetkel polnud eestis passiveerimine võimalik. Täna on ta all, aasta sõitnud ja ei kurda. teatud kohtadel kus piduriõli või miski muu selline happelisem asi on peale läinud seal on kergelt valge rooste aim, muidu väga ilus!
Värvi osas oleks jah kõige mõistlikum enne asja tsinkimispatta viimist kas liivaprits või terashari, samuti värvi eemaldamiskeemia. Värviga katmine pärast tsinki on ikkagi pigem välimuse andmine, kaitse kohalt pole suurt mõtet. Kuumtsink ise on nö elav kate, saab mehaanilise vigastuse või kriimu ja ta kasvatab selle haava ise kinni. selline lahe asi jah
Tsingitavate detailide valikul peab ka arvestama tema konstruktsiooniga kindlasti, asi lastakse vanni seal ei tohi olla ühtegi umbset pesa(pomm) ja vannist välja tõstes peab olema tagatud, et tsink igalt poolt välja voolab. Et ei oleks ühtegi soppi kuhu tsink pidama võiks jääda(väljatõmbamise käigus ei muudeta nurka)
Galvaanika?Keegi küsis hindade kohta. Aasta alguses Kiiul lasin teha võistlusauto raami:
enne:
pärast:
Maksis kilogrammi järgi ja see oli mäletatavasti 9 kr/kg. Raam kaalus 146 kg, järelikult kokku ca 1300 kr. Väga mõistlik.
Eeltööna lasin liivapritsida, sest oli värvine. Arvestama peab veel sellega, et ei tohi jääda nö suletud tühimikke, sest ülearune tsink peab saama välja voolata ning sisenemisel peab õhk saama jälle ülevalt välja minna, muidu teeb pauku
Kuna mul raam pidi olema ka hermeetiline (kasutusel õhureservuaarina), siis oli see tühimike teema paras peavalu, aga lahendatav
Hiljem katsin küll veel ka krundi ja värviga, kuid seda puhtalt välimuse tõttu... praktilist vajadust selleks pole juba eelkirjeldatud põhjustel.
Paldiskis on ZinPot http://www.zincpot.ee/ , kus on Eesti kaasaegsem tehnoloogia kuumtsinkimiseks ja hinnad ei ole ka kallid. Polte, seibe jms. vidinaid saab tsinkida tsentrifuugis, suuremad ( kuni 6m lähevad vanni. Ensto tsingib tsentrifuugis pea kõik oma väikesed tooted.
Hind sõltub detailidest kuid jääb 6-9 kr/kg vahele.
Galvaanika?Ei ole ise asjaga seotud aga räägitakse et neil sai kõrini sellest kuidas viletsa eeltööga detailide üle kliendid pidevalt mölisemas ja kauplemas käisid.
Ehk siis oli inimesi kes ei saanud aru et nikkel jäljendab aluspinna tekstuuri mitte ei silu imeliselt kogu saasta.
Vasaras on viimased kogemused sellised et vaikimisi visatakse väiketegijad ukse taha aga kui on tutvusi ja viid kommi siis midagi saab. Aga see kogemus oli seotud spets tehnoloogiaga (mitte vask ega nikkel).
Nii et automeestel on kehvad lood siin maarjamaal.
Galvaanika?igatahes kui viite kuhugi auto-moto juppe galvaanikasse siis puhastage detailid ennem korralikult värvist, õlist ja paksust roostest. kõige parem kui nnem detailid puhtaks pritsida, kui viitsimist on siis ka mutrid poldid. Siis tulemus parem ja tsingivann püsib puhtamana. Kahju muidugi et voltas selline silt.
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
quote:madis: Ei ole ise asjaga seotud aga räägitakse et neil sai kõrini sellest kuidas viletsa eeltööga detailide üle kliendid pidevalt mölisemas ja kauplemas käisid.
Ehk siis oli inimesi kes ei saanud aru et nikkel jäljendab aluspinna tekstuuri mitte ei silu imeliselt kogu saasta.
Vasaras on viimased kogemused sellised et vaikimisi visatakse väiketegijad ukse taha aga kui on tutvusi ja viid kommi siis midagi saab. Aga see kogemus oli seotud spets tehnoloogiaga (mitte vask ega nikkel).
Nii et automeestel on kehvad lood siin maarjamaal.
Vasar tahtis (kui küsisin ca aasta tagasi) saada minimaalselt 25 kg korraga.
Voltast muidugi kahju, mina õppisin seal omadest kogemustest ruttu, et korraliku tulemuse võti on korralik eeltöö, kui jupid on korralikult siledaks ajamata, siis ei tule ka siledat tsingipinda.
Pärast esimesi kogemusi valmistasin ämbritäit juppe terve päev ette, kõigepealt bensiinis õlist puhtaks, siis traatharjaga rooste ja oksiid minema ning kõige lõpuks veel nitrolahustist läbi et pole rasvased.
Tulemus oli kohe tegemist väärt.
Mina kunagi ei kaubelnud, kahju et mõni tropp selle koha ära reostada suutis.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Galvaanika?Ma ei taha uhkeldada kuidagi oma eristaatusega aga kuna tunnen neid inimesi u. 25aastat siis mind veel lastakse sinna ligi isegi vaatama kuidas töö käib. Kui keegi soovib saata minu kaudu midagi sinna siis andke teada. Kui viin omi asju siis saan veel kaasa võtta midagi.