register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : "BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.   1 2 3 4  
Poster Message
anryo
  
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
31. juulil 2010.a. toimub Haapsalus, Kiltsi lennuväljal „BHRA Dragrace“, mis on autode ja mootorrataste kiirendusvõistluste Eesti meistrivõistluste II etapp.

Kuna Kiltsi rada on hetkel Eesti parim ja kiireim kiirendusrada (mida näitab ka fakt, et enamus Eesti rekordeid on sõidetud just seal) ja võttes arvesse, et EMV võistlusi on sel hooajal kokku vaid kolm, siis annavad kindlasti kõik võistlejad endast laupäeval maksimumi, et finaalvõistluseks oma seljatagust kindlustada.
Mitmed tuntud võistlejad on samuti kinnitanud, et nende poolt on kindlasti oodata uusi rekordeid ning võimsat esinemist!

Ole kohal ja tule hoia oma lemmikutele pöialt - võistlus kujuneb kindlasti ülipõnevaks, sest päeva lõpuks selgub, kes augustis finaalvõistlusel Eesti Meistri tiitlitele jahti pidama hakkavad!



Pealtvaatajatele sissepääs ja piletite müügi algus alates kell 11:00.
Pileti hind 100.- EEK.
Allameetrised tasuta!

31. juuli 2010 ajakava:
09.00 - 11.30 Võistlejate akrediteerimine/Check in (võistlejate sissepääs alates kell 08:00)
11.00 - 12.00 Treeningsõidud
12.10 - Võistlejate koosolek
12.30 - 15.30 Ajasõidud
15.30 - 16.00 Vaheaeg / Finaalsõitude ettevalmistamine
16.00 - 20.00 Finaalid / Superfinaal
20.05 - Autasustamine

Lisainfo:
Võistlema registreerumine.
Võistluste juhend.
Registreerunud võistlejad.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
26.07.2010 at 13:07 3 edits. Last edited 26.07.2010 at 14:43 by anryo
Rizzy
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Gorke on taastunud oodatust kiiremini ja sõidab juba 2019. aasta Suzukiga:

Leonov, Georg suzuki / gsx1300r / 2019
1299cm3 / 25kw

____________________________
Hobisõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee
27.07.2010 at 17:22
korgits
  
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Regasin ennast vana tsikli järgi. Oleksin sõitnud laenatud tsikliga aga mitte enda omaga.
Minu oma seisab rõõmsalt ilma mootorita garaazi nurgas ning kogub tolmu ja ootab sponsoreid.

Paraku ma ei jõua sellele võistlusele sest tsiklit ei jõua korda teha mõistlikute vahenditega. Purunenud veokett tegi puhta töö mootori juures.



quote:
Rizzy: Gorke on taastunud oodatust kiiremini ja sõidab juba 2019. aasta Suzukiga:

Leonov, Georg suzuki / gsx1300r / 2019
1299cm3 / 25kw


____________________________
kawasaki zx10r 1/4@9,1
Suzuki Hayabusa 1/4@8.9
yamaha r6 1/4@9,9
http://www.motomaania.ee/racing/
31.07.2010 at 11:16
Olds
  
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Tagasi kodus...Veljo autoga jamad ei lõppe. Eks ta ise räägib lähemalt. Aga kurb oli vaadata:
1. sõitjaid peaaegu et polnudki. American Beauty drag tegi silmad ette igast nurgast.Ka Tartu Autoklubi poolt tehtavad võistlused on olnud vaadatavamad
2. kas peab juhtuma mustim tsenaarium, ennem kui turvameeskond/kiirabi/tuletõrje enda per``id liigutama hakkab? Pean silmas Viljariga juhtunut....ja see EI ole esimene kord. Jääb mulje nagu veedetaks rahulikult aega ja nauditakse võistlust, mitte aga ei tehta seda mida peaks (jälgitaks rada ja reageeritaks vastavalt) :uhoh
Meie jaoks igatahes must laupäev

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
31.07.2010 at 20:46 2 edits. Last edited 31.07.2010 at 20:47 by Olds
tnx
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Sai siis kiirendusel käidud üle pika aja, ütleme nii et nii mõndagi on vahepeal muutunud....ca 20 osalejat ja 40 pealvaatajat on ikka masendav.

PS: Kui Tõnu Kiirendusele jõudis ,olid Viljari ja Veljo sõidud juba sõidetud...

Mingisugune pildi galerii ka juurde. http://digital.planet.ee/
31.07.2010 at 23:15
Pierre
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Njah, tundub et selle vankriga oleme sohu liikund. Ma ei tea, aga midagi siin ei klapi. Ala etteotsa vaja inimesi kes tõesti tahavad midagi teha, mitte põhjusi otsida miks ei saa. Kuidas Tartu Autoklubi saab lätlastega koos etappi teha aga brha ei saa? Kuidas autoklubi organiseerib raja liimimist aga brha mitte? See ainus kord kui seda Haapsalus tehti, sai see teoks ainult sõitjate ja huviliste ühise tööga, mitte bhra toosist ei tulnud see tikk.
Nüüd on see koht kus on vaja midagi muuta. Aitab omavahelisest vaidlemisest, teha on vaja.
Igatahel jama noh.
Tuleb ennast kokku võtta.
01.08.2010 at 00:46 2 edits. Last edited 01.08.2010 at 00:51 by Pierre
VKM
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Võistlusel käidud ja pean ütlema, et nüüd on aeg OÜ BHRA pankroti välja kuulutamiseks, sest sel ajal, kui vähesed järele jäänud võistlejad pingutavad vere ninast välja, teeb BHRA kõik selleks, et need vähesedki sõitjad Eestis enam ei sõidaks.
Selgitan lühidalt:
1.Ajakava nägi ette, et 11.00 algavad treeningsõidud, kuid minu märkuse peale algasid need umbes 12.00
2.Võistlejate koosolek oli nagu väikeste poiste manitsemine, mitte näiteks nimede kontroll ja vajaliku info jagamine näiteks raja olukorra kohta, mis näiteks oli tagasiteel 50cm muru all ja kive täis, mis oli meie 500k maksvale mootorile veidi ohtlik. Muidugi on see võõras mure, kuid mainimist väärt. Viga on ilmselt selles, et Keegi BHRA tegevkohtunikest ei ole sellisel tasemel võistelnud ja autosid ehitanud, kuid võiks lähedalt vaadates selle peale ise tulla.
3.Peakohtunik Anrio ei teadnud nagu üldse, milleks ta sinna tulnud oli. (Hajevil ja segaduses, nagu korraldaks näiteks õllesummerit, mida oli varem vaid külastanud.) Esiteks algul öeldi, et võistlusnumber peab omal olema ja pärast sain teada, et numbrid on kellegil ikka olemas ja peale pärimist sain endale treeningsõitude lõpus ka numbri autole peale.

Kuna meie auto viskas peale esimest ajasõitu finisis veidi õli välja ja auto süttis seejärel põlema, ei suvatsenud järgmise 5 minuti järel keegi minu lehvitamistele reageerida ja abi saata. Kustutasin auto oma paljaste kätega ja peale suurt läbielamist helistasin boxi, mille järel mehed kohale sõitsid. Muidugi olid mu käed põletushaavu täis ja palusin end kiirabi juurde viia. Tuletõrjest öeldi minu kaebuse peale seda, et nemad enne ei tohi liigutada, kui BHRA neid ei instrueeri ja kuna BHRA kohtunikud tegelesid päev otsa ei tea millega, siis minu vehkimist ja jooksmist keegi ei märganudki. Samuti juhtus ka Veljoga paar sõitu varem.
Õli, mis valgus autost finisis maha keegi korjama ei läinudki, sest 2 liitrine loik finisi joone peal teebki sõidud huvitavamaks!?

Kuna meie auto oli veidi rivist väljas, siis uurisin oma võimalusi eliminaatoris ja kas pean kuidagi startima ja kas EMV punktid saan sell juhul ja ka teisel juhul. Anrjo oli muidugi nagu tummahammas, kes iga küsimuse peale ütles, et peab reegleid lugema ja kontrollima ja annab mulle paari minuti pärast teada. Peale 10min ootamist läksin uuesti küsima, sest eliminaatorid juba algasid, ning sain uue küsimuse, et mis see küsimus oligi!? Mees küsis kommentaatoritelt nõu ja iga paari minuti järel sain erinevat infot. Lõpuks tuli Prr, kes oli seekord lihtne kommentaator minu juurde ja ütles, et ma ei pea startima, et teise koha (teise ringi kaotaja) punkte saada. Asi selge, kuid peale finaale mulle karikat ei pakutud!? Tulime oma meeskonnaga ja fännidega tulema, kuid ikkagi helistasin Kaupole, et kas midagi jäi arusaamatuks. Seepeale ütles Evelin mulle telefonis, et ei teadnud üldse minu teisest kohast midagi ja lubas asja ära klaarida ja karika isiklikult kohale toimetada. Kes keda valesti mõistis ja kes drag racingu reeglid lugematta jättis jääb BHRA juhi otsustada, kuid nii see jätkuda ei saa, sest varsti pole kedag, kes sõidaks.

Nüüd tagantjärele hakkab mulle koitma, miks sellel võistlusel sõitjaid ei olnud ja miks oli vaid mõnikümmend pealtvaatajat, kes olid ka kellegi fännid. Ma olen vist aeglasema taibuga, kui näiteks Kaido ja Markel, kes loobusid juba 2010aasta võistlustest. Olen sõitnud juba 2001 aastast ja seekord jäi eriti mõru maitse peale võistlust, sest korraldus ja oranisatoorne töö oli alla igasugust arvestust ,mida ei tohiks enam nii suure kogemusega organisatsioonil juhtuda. Sell ajal, kui võistlejad arenevad, küib organisatsion allamäge. Muidugi on see nii olnud kõik 2009-2010a võistlused, kuid see konkreetne korralagedus puudutas meie tiimi kõige otsesemal moel.

Kuna iga negatiivne kogemus on millegiks hea, siis otsustasime tiimiga, et järgmisel aastal kasutame EMV etappe ainult auto testimiseks ja võistleme vaid Soomes sealse tiitli nimel.

Kui keegi otsustab minu otsekohesust kritiseerida, siis peab ta arvestama ja leppima ka teiste sõitjate pahameelega, mis siia posti kindlasti ka lisandub. Ja seda on palju!

____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires
01.08.2010 at 00:56
Timo
  
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Sai ka siis kohal ära käidud. mhkhmmm... no krt mis toimub? Mõtlesin, et tulen enam vähem enne finaale kohale, aga kui raja äärde jõudsin, olid 4 viimast sõitu ja siis veel superfinaal. Lennuväljale jõudes vajus karp lahti- kus pealtvaatajate autod on. kohal oli no võibolla 50 autot, kui sedagi. Väravast sisse minnes ei hakanud võistlejate horde ka silma. Ühesõnaga täielik pettumus. Põhimõtteliselt viskasin 1Keegu maha ja vastu ei saanud mitte kui midagi, peale Kristjani sõitude, mida oli hea vaadata.
BHRA võtke ennast palun kokku ja tehke üritus, mida saaks ürituseks nimetada! Õigeaegne reklaam, kindlad kuupäevad-kellaajad, tribüünid j.n.e. Küll siis see rahvas ka uuesti raja äärde tuleb! Ise üritan järgmine hooaeg võistlema hakata, aga praegu tekib küsimus, kas ikka on mõtet, kui sul on 3 konkurenti ja kunagi ei tea, millal üritus toimub, nagu antud etapigagi oli.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
01.08.2010 at 01:36
gets
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Ärge unustage, et BHRA ei korralda ju tegelikult üritusi. Antud etapp aga toimus tegelikult ainult tänu neile. Korraldajat, kui sellist, ei olnud kuskilt võtta. Võistlus oli mingil-määral välja lubatud ja, et veel suuremat pettumist mitte valmistada, võeti asi ise ette.

BHRA foorumist:
quote:
ema: Kuna II EMV etapi korraldaja, kes esialselt pidi võistluse tegema hüppas alt ära, siis tuleb võistlus ise ära. Seega, võistlus toimub ja niipalju kui võimalik proovime kuidagi ära teha. Kuna sponsoreid pole, siis teeb mis vähegi teha annab.

Ma saan ka Viljari pahameelest aru, sest neil on väga suur raha ja vaev autosse läinud ja päris lampi seda maha põlemas näha ei tahaks. Tegelikult olekski praeguses majandusseisus, kus uusi suuri peale ei tule, kõige mõtekam sõita väljamaal ja siin käia lihtsalt demotamas. Kui Autosid meile jälle rohkem tuleb võib kohalikele radadele naasta :).
01.08.2010 at 01:37 1 edit. Last edited 01.08.2010 at 01:39 by gets
yanekk
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
quote:
rice burner:



Kuna meie auto viskas peale esimest ajasõitu finisis veidi õli välja ja auto süttis seejärel põlema, ei suvatsenud järgmise 5 minuti järel keegi minu lehvitamistele reageerida ja abi saata. Kustutasin auto oma paljaste kätega ja peale suurt läbielamist helistasin boxi, mille järel mehed kohale sõitsid. Muidugi olid mu käed põletushaavu täis ja palusin end kiirabi juurde viia. Tuletõrjest öeldi minu kaebuse peale seda, et nemad enne ei tohi liigutada, kui BHRA neid ei instrueeri ja kuna BHRA kohtunikud tegelesid päev otsa ei tea millega, siis minu vehkimist ja jooksmist keegi ei märganudki. Samuti juhtus ka Veljoga paar sõitu varem.
Õli, mis valgus autost finisis maha keegi korjama ei läinudki, sest 2 liitrine loik finisi joone peal teebki sõidud huvitavamaks!?



Ise küll kohapeal ei käinud, kuid kui olen ise olnud turvaauto staatuses Kiltsil, siis sellist jama pole küll olnud.
Kui oled selle jaoks kohapeal olemas, siis tuleb vastavalt ka liigutada,mitte istuda näpp pe...s ja oodata kellegi suurema käsku.

Endiselt olen vajadusel olemas ka muudel üritustel kui Audiclubi omadel.

____________________________
Kodusadamaks Haapsalu
01.08.2010 at 09:35 1 edit. Last edited 01.08.2010 at 09:37 by yanekk
Jamez
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
100 prossa Viljariga nõus. Ja noh BHRA pregustelt niiöelda tegevliidritel oleks aeg peeglisse vaadata kuna momendil kõrvalt vaadates tundub kogu see ettevõtmine rohkem sellise social clubi kohmerdamisena kui profesionaalse meeskonna tööna. Üldiselt minupoolne üleskutse. Võtke end kokku või leidke need kellel on veel tahtmist ja entusiasmi asjaga tegeleda sest peale eilset fiaskot on selleks ikka absoluutselt viimane aeg!

____________________________
Team Outlaw
01.08.2010 at 10:07
hunt
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Jamez, selliseid inimesi lihtsalt ilma rahata EI OLE leida.
.... ja mida seal kokku võtta ... kui raha ei ole ? Ja ei tule kaa !
BHRA tegelastele ilmselt hakkab ka kohale jõudma, et selle äriga rikkaks vist ikkagi ei saa.

Aga kuidas edasi ?
Kas stepsel üldse seinast välja ?
Ega seda paarikümmet autot keegi eriti vaatama tulla ei viitsi küll ja perega tulles piletitest 400 jeeku maksta + sõidukulud.

Aga respekt Tartu kuttide ees !
Äkki oleks lahendus selles, kui kõik Tartu võistlused nimetada ümber EMV etappideks ?
Usun, et tartlaste seniseid edusamme vaadates oleks ka loogiline jätk, et sealne rada ka varsti kuidagi paremaks saab.

Igatahes oleks äärmiselt nukker, kui masu murraks täielikult selle spordiala ..

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
01.08.2010 at 10:50
Jamez
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Raha ei ole kuskile kadunud. Usu ma tean millest ma räägin. Ma olen juba tükimat aega töötu ja olen leidnud sponsorid ja võimalused ,et tegeleda asjaga ja see ei ole mitte odav.
Ja tartus siis on selliseid inimesi ilma rahata? Lahendus lihtne siis ju. Nimetame Tartu autoklubi ümber BHRA-ks ja ongi inimesed olemas kes VIITSIVAD veel ilma rahata tegeleda ja kellel jätkub entusiasmi ja tahtmist. Mina olen absoluutselt veendunud ,et asi EI ole raha taga. Rohkem sel teemal ei viitsi fleimida. Ütlesin mis öelda tahtsin ja loodan ,et mõni inimene sellest omad järeldused teeb. Ja ma tean ,et ma EI ole ainuke kes nii mõtleb.
Kui nii edasi siis tõesti on targem piiritaha vaadata.


quote:
hunt: Jamez, selliseid inimesi lihtsalt ilma rahata EI OLE leida.
.... ja mida seal kokku võtta ... kui raha ei ole ? Ja ei tule kaa !
BHRA tegelastele ilmselt hakkab ka kohale jõudma, et selle äriga rikkaks vist ikkagi ei saa.

Aga kuidas edasi ?
Kas stepsel üldse seinast välja ?
Ega seda paarikümmet autot keegi eriti vaatama tulla ei viitsi küll ja perega tulles piletitest 400 jeeku maksta + sõidukulud.

Aga respekt Tartu kuttide ees !
Äkki oleks lahendus selles, kui kõik Tartu võistlused nimetada ümber EMV etappideks ?
Usun, et tartlaste seniseid edusamme vaadates oleks ka loogiline jätk, et sealne rada ka varsti kuidagi paremaks saab.

Igatahes oleks äärmiselt nukker, kui masu murraks täielikult selle spordiala ..


____________________________
Team Outlaw
01.08.2010 at 11:25
David
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
pilte?
01.08.2010 at 11:55
tarmo4x4ee
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
quote:
Kustutasin auto oma paljaste kätega ja peale suurt läbielamist helistasin boxi, mille järel mehed kohale sõitsid.
Püüdes mitte kellegi tegevust (või tegevusetust) õigustada ning ühtlasi vabandage minu võhiklikkust kiirendusautode tehniliste reeglite koha pealt, kuid kas nt 500k maksva mootoriga võistlusauto puhul peetakse paljuks 2 kg pulber- ja/või CO2 kustutite kaasas vedamist?
01.08.2010 at 12:08
Max Power
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
quote:
David: pilte?

quote:
tnx: Sai siis kiirendusel käidud üle pika aja, ütleme nii et nii mõndagi on vahepeal muutunud....ca 20 osalejat ja 40 pealvaatajat on ikka masendav.

PS: Kui Tõnu Kiirendusele jõudis ,olid Viljari ja Veljo sõidud juba sõidetud...

Mingisugune pildi galerii ka juurde. http://digital.planet.ee/


http://marekpotti.com/pics/2010/emv2/
01.08.2010 at 12:44
VKM
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
quote:
Püüdes mitte kellegi tegevust (või tegevusetust) õigustada ning ühtlasi vabandage minu võhiklikkust kiirendusautode tehniliste reeglite koha pealt, kuid kas nt 500k maksva mootoriga võistlusauto puhul peetakse paljuks 2 kg pulber- ja/või CO2 kustutite kaasas vedamist?

Kogu võistluse peale oli kustutussüsteem kahel autol, mis on suureks argumendiks, et korraldaja peaks eriti hoolega vastutama selle eest, et keegi autosse ära ei põleks, kui peaks avarii või lihtsalt põleng toimuma.
Meie on autol kustutussüsteem peal, kuid mingil põhjusel oli rõhk sellest kadunud ja kõik mis sealt väljus oli liialt pisike kogus, et midagi kustutada.. Ja kui see õli oleks kõik pikemalt põlenud, siis poleks enam 2,5kg aidanudki.
Jamezil on õigus, et raha pole aluseks heale korraldusele. WC,d olid olemas, turvafirma ka ning süüa oli ka, kui vaja oli.
Seega ülejäänud on juba puhtalt seotud võistlejatega ja võistlusega. Peakohtunik võiks vähemalt korragi enne võistlust reeglid endale selgeks teha ja tegeleda asjadega, millega ta tegelema peaks.
Lisaks tuli veel meelde, et need tablood, mille ostmiseks paljud raha annetasid, ei ole ühelgi võistlusel normaalselt töödanud ja ei paista kusagilt, et hakkaks ka.
Korraldamisega raha teenida õnnestub ainult siis, kui kiired ja atraktiivsed autod kohal on, kuid sellega Eestis keegi ei tegele. Pigem lstakse asjal lohiseda ja loodetakse, et kõrged osalustasud ja aastamaksud kedagi ei kohuta.
Mis me selle eest siis vastu saame ? Kehva korralduse, lisaks on võistlejate ja autode mitte tundmine, peaaegu olematu austus sõitjate vastu, kes selle rahva kohale meelitabki. Kas paljud kiirete autode omanikud on kunagi näiteks BHRA suvepäevadele kutsutud? Kas keegi BHRA, st on püüdnud sõitjatega isiklikku kontakti luua ja mõnes küsimuses nõu küsida või asjaolusid selgitada. Ikka sõidetakse teerulliga üle ja loodetakse, et meie, kui sõitjad oleme iseenesest mõistetavad. Selle aastasel kolmandal etapil osalen vaid kohustusest sponsorite ees.
See, et pole raha ja sellepärast asi longab, on vale, sest sõitjad on endale leidnud suuri rahasid, et võistelda ja leiab ka edaspidi.
PS. siseinfo ütleb, et Bhra kohtunikud ei käi võistlusel tasuta tööd tegemas!

____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires
01.08.2010 at 14:23 1 edit. Last edited 01.08.2010 at 14:25 by VKM
BlueStang
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Hm, ise küll kohal ei käinud, aga kuidagi ühte väravasse kõik kommentaarid - minu erapooletu arvamuse kohaselt BHRA ise ei korralda võistlusi üldjuhul - saan aru, et seekord kahjuks keegi korraldamist teha võtta ei tahtnud ja BHRA seisis viimasel hetkel valiku ees, kas jätta EMV etapp üldse ära või teha see ise ära. Arusaadav ju, et seetõttu võis BHRA-l jääda reklaamiks ja ettevalmistuseks liialt lühike aeg. Praegu tundub, et BHRA-l oleks kergem olnud korraldaja puudumise tõttu EMV etapp lihtsalt ära jätta - kirves löödi selga nagunii.
Ohutuseteema muidugi on teine asi - isegi loodaks, et kui auto rajal suitsu välja lööks, et siis rescueteam kohe stardiks ja ca poole minutiga kohal oleks, mitte lebos olles ei imetleks leeke ja ootaks liigutamahakkamiseks mingit "jumalikku" signaali.
01.08.2010 at 14:49 1 edit. Last edited 01.08.2010 at 14:51 by BlueStang
Peeter82
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Virina ja hala vahele - õnnitlused Kristole bracket klassi võidu puhul! Ja welcome to 11 sekundit!!





____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
01.08.2010 at 15:01 1 edit. Last edited 01.08.2010 at 15:02 by Peeter82
korgits
  
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
Lätis kui küllili käisin siis oli ca 40 sekundiga kiirabi juba minu kõrval ning veel mõned sekundid siis oli juba esimene raja auto minu juures koos tulekustutus asjadega.




____________________________
kawasaki zx10r 1/4@9,1
Suzuki Hayabusa 1/4@8.9
yamaha r6 1/4@9,9
http://www.motomaania.ee/racing/
01.08.2010 at 15:03
tmac
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
juhtund on see mida ma kartsin ja kui seda kõva häälega julgesin välja öelda siis sain siit ei muud kui sõimu. Ma ootan järgmise nv tartu dragi ära ,aga ma kardan ,et I told you so... on natuke vähe öeldud. Kahju on väga väga kahju.

____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h
01.08.2010 at 15:30
tfr
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
quote:
BlueStang: Hm, ise küll kohal ei käinud, aga kuidagi ühte väravasse kõik kommentaarid - minu erapooletu arvamuse kohaselt BHRA ise ei korralda võistlusi üldjuhul - saan aru, et seekord kahjuks keegi korraldamist teha võtta ei tahtnud ja BHRA seisis viimasel hetkel valiku ees, kas jätta EMV etapp üldse ära või teha see ise ära. Arusaadav ju, et seetõttu võis BHRA-l jääda reklaamiks ja ettevalmistuseks liialt lühike aeg. Praegu tundub, et BHRA-l oleks kergem olnud korraldaja puudumise tõttu EMV etapp lihtsalt ära jätta - kirves löödi selga nagunii.

Ma ka kohal ei käinud. Aga kui siinset juttu lugeda, siis on aru saada, et selle poole pihta, mis on tavaliselt korraldaja rida (infra, toitlustus jne), pole kellelgi ühtegi virinat, kogu kisa käib ikkagi asjade üle, mis on igal võistlusel olenemata korraldajast BHRA vastutusala.
01.08.2010 at 15:31
rivo09
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.

PS. siseinfo ütleb, et Bhra kohtunikud ei käi võistlusel tasuta tööd tegemas!

Ei tea kuidas asjad tänaseks läinud on.Kuid olles olnud kohtunikuna kõik võistlused alates 2003 kuni 2009 olen saanud raha vast 3000 eeki ja suvepäevadele ei ole ka mind keegi kunagi kutsunud (ei nurise selle raha pärast-suvepäevade pärast aga küll). Tegelikult hakkas bhra lagunema juba väga ammu just kohtunike poole pealt. Vanadest peerudest kohtunike seas(kes minu arust olid proffid) ei ole jäänud enam mitte kedagi ja uued ei ole kahjuks sama taset saavutanud .Nüüdseks oleme jõudnud punkti kus meil ei ole ka pealtvaatajaid kui ka viimased sõitjad on lahkumas. Lihtne oleks kõik suruutise kaela ajada kuid fakt ,et enne lahkusid kohtunikud kellel rahaga polnud mingit pistmist ajab selle väite ümber.Nagu üeldakse kala mädaneb peast ning pea on vaja välja vahetada. Minu nägemus kuidas asi perse käis : Tipp ajal hakkavad lahkuma kohtunikud , tekivad järjest suuremad pausid võistluse jooksul,lahkub publik,lahkuvad sponsorid,lahkuvad korraldajad,lahkuvad sõitjad.

Ma arvan et ei ole teist teed kui evelin ja anrio pevad tunnistama oma põrumist ja otsima enda asemele uued inimesed kes organ.-ile taas elu sisse puhuvad.Samas stiilis jätkata on mõtetu !!!


01.08.2010 at 15:41
partel
  
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
quote:
rice burner:
quote:
Püüdes mitte kellegi tegevust (või tegevusetust) õigustada ning ühtlasi vabandage minu võhiklikkust kiirendusautode tehniliste reeglite koha pealt, kuid kas nt 500k maksva mootoriga võistlusauto puhul peetakse paljuks 2 kg pulber- ja/või CO2 kustutite kaasas vedamist?

Kogu võistluse peale oli kustutussüsteem kahel autol, mis on suureks argumendiks, et korraldaja peaks eriti hoolega vastutama selle eest, et keegi autosse ära ei põleks, kui peaks avarii või lihtsalt põleng toimuma.
Meie on autol kustutussüsteem peal, kuid mingil põhjusel oli rõhk sellest kadunud ja kõik mis sealt väljus oli liialt pisike kogus, et midagi kustutada.. Ja kui see õli oleks kõik pikemalt põlenud, siis poleks enam 2,5kg aidanudki.

Noh, kes keelab suuremat süsteemi kasutada? Tuleb ikkagi arvestada halvimaga, eriti turbo+alko puhul. Tehnika ja nahk, mida päästad, võib enda oma olla.

Näiteks Pro Modil on kohustuslik min 20 lbs (9 kg).

Arvestades su kogemusi ja tiimi muidu kõrget taset, on selline intsident pisut üllatav.


____________________________
_
01.08.2010 at 15:43
IceUul
 
"BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.
quote:
rice burner: Võistlusel käidud ja pean ütlema, et nüüd on aeg OÜ BHRA pankroti välja kuulutamiseks, sest sel ajal, kui vähesed järele jäänud võistlejad pingutavad vere ninast välja, teeb BHRA kõik selleks, et need vähesedki sõitjad Eestis enam ei sõidaks.
Selgitan lühidalt:
1.Ajakava nägi ette, et 11.00 algavad treeningsõidud, kuid minu märkuse peale algasid need umbes 12.00
2.Võistlejate koosolek oli nagu väikeste poiste manitsemine, mitte näiteks nimede kontroll ja vajaliku info jagamine näiteks raja olukorra kohta, mis näiteks oli tagasiteel 50cm muru all ja kive täis, mis oli meie 500k maksvale mootorile veidi ohtlik. Muidugi on see võõras mure, kuid mainimist väärt. Viga on ilmselt selles, et Keegi BHRA tegevkohtunikest ei ole sellisel tasemel võistelnud ja autosid ehitanud, kuid võiks lähedalt vaadates selle peale ise tulla.
3.Peakohtunik Anrio ei teadnud nagu üldse, milleks ta sinna tulnud oli. (Hajevil ja segaduses, nagu korraldaks näiteks õllesummerit, mida oli varem vaid külastanud.) Esiteks algul öeldi, et võistlusnumber peab omal olema ja pärast sain teada, et numbrid on kellegil ikka olemas ja peale pärimist sain endale treeningsõitude lõpus ka numbri autole peale.

Kuna meie auto viskas peale esimest ajasõitu finisis veidi õli välja ja auto süttis seejärel põlema, ei suvatsenud järgmise 5 minuti järel keegi minu lehvitamistele reageerida ja abi saata. Kustutasin auto oma paljaste kätega ja peale suurt läbielamist helistasin boxi, mille järel mehed kohale sõitsid. Muidugi olid mu käed põletushaavu täis ja palusin end kiirabi juurde viia. Tuletõrjest öeldi minu kaebuse peale seda, et nemad enne ei tohi liigutada, kui BHRA neid ei instrueeri ja kuna BHRA kohtunikud tegelesid päev otsa ei tea millega, siis minu vehkimist ja jooksmist keegi ei märganudki. Samuti juhtus ka Veljoga paar sõitu varem.
Õli, mis valgus autost finisis maha keegi korjama ei läinudki, sest 2 liitrine loik finisi joone peal teebki sõidud huvitavamaks!?

Nüüd tagantjärele hakkab mulle koitma, miks sellel võistlusel sõitjaid ei olnud ja miks oli vaid mõnikümmend pealtvaatajat, kes olid ka kellegi fännid. Ma olen vist aeglasema taibuga, kui näiteks Kaido ja Markel, kes loobusid juba 2010aasta võistlustest. Olen sõitnud juba 2001 aastast ja seekord jäi eriti mõru maitse peale võistlust, sest korraldus ja oranisatoorne töö oli alla igasugust arvestust ,mida ei tohiks enam nii suure kogemusega organisatsioonil juhtuda. Sell ajal, kui võistlejad arenevad, küib organisatsion allamäge. Muidugi on see nii olnud kõik 2009-2010a võistlused, kuid see konkreetne korralagedus puudutas meie tiimi kõige otsesemal moel.

Su pahameel on täielikult põhjendatud, aga mõned asjad vajaksid veidi selgitamist, et aru saada mis toimus veidi teise nurga alt vaadates.
Kirjutan siis veidi BHRA ja enda vaatevinklist sulle vastu.

Alustame sellest, et BHRA ei ole OÜ vaid MTÜ, enamus inimesi tegutsevad seal oma vabast ajast ja ilma tulu saamata. Samuti ei ole BHRA võistluste korraldaja, kuigi on vajadus olnud korraldada mõned võistlused, teiste korraldajate puudumise tõttu ehk teisisõnu valik selle vahel, kas teeme selle võistluse kuidagi ära omade jõududega või jätame üldse asja tegemata. Seekord siis lihtsalt puudus võimalus teha reklaami piisavalt, et rahvast kohale saada.

Mis puudutab seda kahtsustväärset insidenti su autoga, siis sellel hetkel viibisin ise stardialas ja jälgisin sinu tegevust. Kahjuks ei olnud võimalik nii kaugelt palja silmaga tuvastada ei suitsu ega sinu kätega vehkimist, oli näha, et auto seisab ja juht on välja tulnud ja sebib ümber auto, kõik paistis täiesti tavapärase tegevusena: juht peale sõitu tuleb autost välja ja hakkab pidurdusvarju kokkupakkima. Selles mõttes võib visata kivi küll BHRA kapsaaeda, et sellel hetkel ükski kohtunik binokliga ei jälginud tegevust peale finišit.

Minu vaatevinklist kukkus see üritus läbi seetõttu, et puudus tavapärane korraldaja ja ka peakohtunik. BHRA on juba pikemat aega otisnud sobivat peakohtuniku Andus Mõsovski asemele, paraku piirdub kandidaatide osalus tavaliselt ühe kahe võistlusega ja enamustel inimestel puuduvad peakohtunikuks vajalikud isikuomadused. Anryo Raamat sai peakohtunikus ainult seetõttu sellel võistlusel, et meil ei olnud võtta ühtegi teist inimest sellele kohale. Olen varemgi märganud, et võistlustel korraliku peakohtuniku olemasoluta jooksevad paljud kohtunikud ringi nagu peata kanad ja ei tea täpselt mida nad tegema peavad.

Mis aga puudutab Tartu autoklubi, siis võin öelda, et paljud kohtunikud on meil ühised. Pealtvaatajate ja välis võistlejate vähesust saab pigem ainult kehva korralduse kaela ajada ehk praegusel juhul korraldaja puudumisse. Olgem ausad, on toimunud palju halvemini korraldatud kiirendusvõistlusi. Enda poolt võin öelda veel kohtunike kiituseks, et igaüks annab suht palju endast, et oma ametikohustusi täita, ei ütleks, et vanad kohtunikud olid proffesionaalsemad.
01.08.2010 at 17:38
tqhq.ee foorum : Üritused : "BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu.   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.