Pontiac Firebird 5.7 v8 89aMõni aasta on sujuvalt mööda läinud, kuid auto elab veel
Peale kokkupanekud olen saanud kaks suve muretult kulgeda, kui välja arvata undav tagasild ja mõned pisiprobleemid. Kui kellegil on müüa silda või sillasisu, võib pakkuda. See kevad kindlasti uus väljalase, 2.5 tolli x pipe ma loodan, tagumised pütid olemas. Kuid otsin torukollektoreid, neid võib samuti pakkuda, või siis vihjeid, kes kuskilt soetanud, kuidas sobivad jne.
Siin on paar pilti sellest suvest ja viimane pilt talvekorterist
Pontiac Firebird 5.7 v8 89aAsi areneb, olemas uued Flowtechi torukolled, nüüd ootab spetsialisti vastuvõtu aega. Alla tuleb 2.5 tolline x pipe. Samuti sai muretsetud taha ka uued papud, see aasta jällegi Mickey Thomson sportsman S/R 26x12, natuke balooni võibolla jäi, kuid maitse asi, mulle meeldib. Iseasi, kuidas siduriga kokkuleppele saada, eelmine aasta oli tunda valesti kohapealt minnes õrna libisemisenooti
Okei, teemasse ka, Sisu väljas, eesmärk oli paigaldada el aknad, kesklukk ja uued ukselukud, mis vedelesid juba paar aastat riiulis. El akende ja keskluku juhtmestiku koos lülitite ja releega võtsin doonorauto juhtmestikust välja ühtegi juhet lõikamata, pistikule vool taha ja toimis Ainuke nõme töö oli ukse laiali lammutamine, kuna vända süsteemi asemele lihtsalt mootorit külge visata ei saa, tuleb kogu krempel vahetada koos siinide ja muude julladega. Samuti sai ka juhtmestikku korrigeeritud, kuna kunagi autot kokku pannes oli maru kiire. Õlirõhunäidik lõpetas töö aasta tagasi, viga oli õlirõhuanduris. Õnneks oli varnast uus võtta. Samuti ei töödanud ka spidomeeter peale v8 swapi, põhjus lihtne, nn spido aju kunde jalge juures ei saanud massi, kuna vana 2.8 aju oli koos muu juhtmestikuga eemaldatud. Juhul, kui keegi on kimpus fire elektroonika osakonnaga, võib vabalt minu poole pöörduda, olen selgeks endale teinud nii kapotialuse kui salongi juhtmestiku.
quote:Peale kokkupanekud olen saanud kaks suve muretult kulgeda, kui välja arvata undav tagasild ja mõned pisiprobleemid. Kui kellegil on müüa silda või sillasisu, võib pakkuda. See kevad kindlasti uus väljalase, 2.5 tolli x pipe ma loodan, tagumised pütid olemas. Kuid otsin torukollektoreid, neid võib samuti pakkuda, või siis vihjeid, kes kuskilt soetanud, kuidas sobivad jne
Ma muretsesin siit ühe kasutaja käest analoogsed, vist Flowtech Raptor nimelised 3 tollised pütid ja kui neid garaazis hiljem uurima hakkasin, siis nende sisemine ehitus näis küll selline, mis on omane sitale B-osa summutile, huvitav kas analoogsed, millel on inlet ja outlet keskel, paistavad vaadates ka läbi? Sellised asjad, kus gaas peab tegema imepöördeid ja eitea kust läbi pugema, on üldiselt voolu segavad ja tehakse "läbi paistvad" seeria pütid võivad isegi paremini voolata
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:oto131: Jah, aga see 3,1 õiget v8 väänet ikka ei paku, siis võib sama hästi mingi saksa vurri osta
Ega ta V8 "väänet" jah paku, hoopis rohkem ja juba 1800 rpm alates.
yup. ilmselgelt on isegi motoristi diivanilaud sellest kiirem. ikkagi v8, mitte mingi viletatud vurr
ervin, endal ei ole imelik sellist eide juttu ajada kogu aeg?
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee
quote:MiL472:
ervin, endal ei ole imelik sellist eide juttu ajada kogu aeg?
kopp on lihtsalt ees sinusuguste debiilsetest kommentaaridest teemades, kus keegi reaalselt midagi asjalikku ära teinud on. müts maha raceboy ees ja kui sa mu postituse poindist aru ei saanud, siis on see sinu isiklik tragöödia siinkohal pean tunnistama, et ma ei viitsi rohkem jaurata.
Pontiac Firebird 5.7 v8 89aÜldiselt võiks selle turboteema splittida. Jääb see teema risustamatta ja saaks asja kohta veel täpsemalt uurida kuna endal kah väike huvi asja vastu küll vähe teise mootoriga.