register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Tahoe 95   1 2 3 4  
Poster Message
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
350 tbi, kas süüde võib ise enesest ajapikku paigast minna? Miks küsin- küünlad, juhtmed, kaas, rootor just vahetatud aga kerge vibra on kohapeal seistes tunda. Ca 5 aastat tagasi süüde paika pandud. Paar päeva tagasi ka arvutiga ühendatud - näitab kõik ok! Mida veel võiks näppida?
27.07.2017 at 19:18 1 edit. Last edited 27.07.2017 at 19:19 by rabakana
Vanaisa
  
Moderator
Chevrolet Tahoe 95
ei või. pole mehhaaniline.
27.07.2017 at 19:21
max
Chevrolet Tahoe 95
Võib minna küll, sest arvuti küll sätib, aga jagaja tuleb kah õigesti paika saada:
31.07.2017 at 16:15
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Kurdetud on siin ühte ja teist, ent vahelduseks võiks kirjutada ka saavutustest.
Eelmisel talvel sai taastatud kõhualune. Raami tagumine ots taastatud, terve kõhualune liivapritsitud ja rooste vastu tõrjutud. Lisaks vahetatud pagasniku põhi.

Pildil pole mitte haljas raam, vaid liivapritsitud raam, mis värvitud halli epo värviga, mis mõeldud laeva veealuste osade värvimiseks.

Kogu kõhualune üle lastud roostevastase möksiga: kahurimäärde, põhjapigi ja petrooleumi segu.
Salong sai kõik välja tõstetud. Vansast salongi vaibast asja ei saanud, sisse läks uus vaip ning ka esiistmed said uued kuued.

Üle mitme, mitme aasta sai ka kere üle vahatatud, kasutasin Meguiars paste wax-i. Tundub hea!

Samuti said värvitud ka veljed ja täna on seis selline:

Kokkuvõttes tehtud on aastate jooksul palju ja teha on veel. Tehnilise poole olen ütitanud koguaeg hoida sellisena, et jooksvalt oleks kõik korras, ent eks nipetnäpet ikka leiab.
Ahjaa, paar aastat tagasi sai välja vahetatud ka kogu konditsioneeri süsteem: mõlemad radikad, torud, andurid pump ja niiskuse eraldaja.
Istmed said küll taastatud, istme raamidki kahest paarist kokku pandud toimiv variant, kuid siiski pole veel raamidega rahul. Lõtkud suured ja logisevad. Olen avatud 2 ukselise
istmeraamide (siinide) pakkumistele...
Veel häirivad ka kõikvõimalikud salongi naginad - armatuur ja ukse plastikud. Selles osas tuleb midagi välja mõelda.
Olen piltide osas kehva dokumenteeria, kuid kes see ikka töiste kätega ja töö meeleolus telefoni katsuda tahab..tagantjärgi kahju muidugi..
11.08.2017 at 22:39
mrtn
Chevrolet Tahoe 95
Ukseplastikud nagisevad enamasti kahel põhjusel - uksepleki vastu hõõrdumisel või iseenda vedelusest (nt aknanuppude paneel oma pesas). Kõige lihsam on esialgu riidest kaabliteip ukseraamile tõmmata nendes kohtades, kus polster plekiga kokku puutub. Sama üksteise sisse käivate detailidega nagu eelpool nimetatud nupupaneel). Siis uute tüüblitega tagasi, peaks palju vaiksem saama.

Muud liikuvad kohad võib tihke vahtkummiga ära toestada.
11.08.2017 at 00:27
Vanaisa
  
Moderator
Chevrolet Tahoe 95
Lühike Tahoe on tegija :) Kannatab ka metsas sõita. Aga - armatuuri erinevate paneelide vahed on originaalis soome rahvusmaterjali, porolooniga ääristet. Minu oma näiteks ei nagise...
12.08.2017 at 17:44
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Mul justkui ka varemasti ei nagisenud, kui siis ainult eriti kehval kruusateel. Armatuuri olen korduvalt lahti võtnud, erinevate remontide tarvis. Vb pole klambrid/kinnitused enam nii pingul kui peaks. Tuleb vaadata üle, kehv on see, et sõites/kohapeal seistes/viga otsides ei saa aru kus see jama tuleb..aga igatahes nagiseb.
12.08.2017 at 19:11
gretzky
 
Moderator
Chevrolet Tahoe 95
Lühike Tahoe on väga cool massin kodanik Vanaisa'gi kasutab teist :)
Kus kohas istmed renoveeriti ?

____________________________
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
12.08.2017 at 20:07
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
quote:
gretzky: Lühike Tahoe on väga cool massin kodanik Vanaisa'gi kasutab teist :)
Kus kohas istmed renoveeriti ?
Uurisin siit ja sealt, usastki oli mõte valmis nahad tellida. Lõpuks pöördusin Polstrikoda oü, Pärnus. Meister Tiit kes üle Eesti teada sepp, asja lahendas!
12.08.2017 at 21:45
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Kui Rockautost võtta taastatud kasti turbiin
https://www.rockauto.com/en/catalog/chevrolet,1995,tahoe,5.7l+v8,1061345,transmission-automatic,torque+converter,8668
Siis millist eelistada, kogemusi?
27.10.2018 at 10:35
Vanaisa
  
Moderator
Chevrolet Tahoe 95
mina panin Dacco toodangu.
27.10.2018 at 13:08
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Kolm aastat tagasi usast soetatud, tutikal, kroomitud tagastangel vägevad roostetäpid peal. Vägev värk!
Kui esimesed ilmingud täpikestest ilmnesid, ostsin kroompindadele mõeldud poleerpastat, peenpasta...nühkisin näpu ja kaltsuga...kroom muutis tooni kollakamaks. Lahe!
Seejärel vahatasin stanget sadakakskendviis korda. Ussitab nah!
03.03.2019 at 23:38 1 edit. Last edited 03.03.2019 at 23:44 by rabakana
GfffG
Chevrolet Tahoe 95
Stange oli ilmselt B osa? Mingi põhjus peab olema, et A osaga on mitmekordne hinnavahe.

Kuidas oli uste roosteparandus tehtud ja kuidas on see aastaid vastu pidanud?
06.03.2019 at 10:09
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
B stange jah.
Uste alumised servad said toona lihtsalt traatharjaga puhtaks lastud, kuna olukord võimaldas nii läheneda - läbivaid jamasid ei olnud. Üldiselt on hästi vastu pidanud, sest keretööde faasis, ei olnud plaanis kohe tervet kere värvida. Algul oli plaan värvida ainult alumine ring, et anda aega rooste kahjustuste välja tulekuks, sest selge oli see, et kõike kohe kätte ei saa. Hurraaga värvisin ikka kohe üleni ära. Täna tuleks hakata mingitele osadele uuesti tähelepanu pöörama - ukse servad, natuke karpi.
06.03.2019 at 18:50
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Update
Kast vahetas juba aastaid esimeselt teisele jõnksuga. Ammu sai riiulisse ostetud käiguvahetuse solenoidid. Lõpuks võtsin kätte ja vahetasin nüüd ära. Esimesel päeval peale vahetust vahetas esimeselt teisele nagu siidi..võiks öelda, et midagi polnud tunda vahetuse momendil. Järgmisel päeval juba mingi jõnks tekkis, kuigi olukord on palju parem kui varem. Külma mootori/kastiga esialgu on jõnks, soojalt vähem, sõltub ka gaasi vajutamisest..meelitades on vahetus täiesti sujuv, tavalise sõidustiiliga tuntav. Soojalt on nagu päris hea. Edaspidi vahetan ka accumulator pistoni ära, näis mis siis teeb.
Kevadel nüüd on plaanis ka vändakaela tihendi vahetus, lekib! Vända tihendi pinnale läheb peale ka repair sleeve. Kui kast juba mootori otsast lahti võtta, vahetaks ära ka kasti turbiini. Turbiini vahetust ajendab käiguvahetuse momendil õranalt kostuv "shah,shah, shah" heli justkui kasti ja mootori vahelt. Teinekord kui auto pikemalt seisab, siis on sõitu alustades ja aeglasemal kiirusel tunda veidrat vibra, küll lühikest aega ja seda mitte alati.
Kuid jah, siin kohal ikkagi tekib küsimus, et millist turbiini eelistda. Dacco kohta olen lugenud erinevat tagasi sidet. Ja veel millist stall speedi eelistada. Pakutakse erinevaid variante.
20.04.2019 at 23:27 2 edits. Last edited 20.04.2019 at 23:34 by rabakana
DevilDeVille
  
Chevrolet Tahoe 95
Sedasorti liikurile ikka madal stall.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
20.04.2019 at 23:31
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
quote:
DevilDeVille: Sedasorti liikurile ikka madal stall.
Jah, palju pakutakse 2000 juures stalli, kas selline oleks ok?
20.04.2019 at 23:33
DevilDeVille
  
Chevrolet Tahoe 95
Väidetavalt on tehase stall 1700 juures, sestap peaks 2000 igati ok olema.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
20.04.2019 at 23:37
rabakana
 
Chevrolet Tahoe 95
Vahepeal on palju vett merre voolanud ja sama palju on ümber Tahoe toimunud. Pikk jutt on sitt jutt aga ühesõnaga lekkis ta siit ja immitses sealt - vahetatud sai vändakaela tihend, sisselaskekaane tihend, karteripõhja tihend, vahetatud said ka saaled - kuigi vanad saaled olid veel väga heas seisukorras. Kuna mootor oli pesast väljas said paika ka uued mootoripadjad, mis ammu juba kapis oma aega ootasid. Käigukast käis Imre käe alt läbi ning turbiin käis Lätis taastamises. Tähelepanu ja värskendust sai kõik mis kõhuall mootori ja kasti ümbruses. Võiks öelda, et järjest nooremaks!
29.08.2019 at 21:05
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Tahoe 95   1 2 3 4  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2019. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.