Sarja nimi "Full Throttle" on asendunud teise Coca-Cola joogiga "Mello Yello".
Top Fuel naistepere täienes: Brittany Force (John Force tütar #3 neljast) siis Force dünastia esimesena Top Fueli, papal on plaane olnud, aga nitromootorit eest selja taha pole saanud.
NHRA 2013See canopy on mulle uudiseks, kas tegemist on mingi hiljutise reeglimuudatusega mis seda lubab? Või miks kõik seda ei kasuta, peaks ju õhutakistust ka vähendama?
Usun et sarnased lahendused võetakse lähema kümnendi jooksul igal pool kasutusele, ka F1 jt poolt. Autod ise on juba väga turvalised, aga kiivrit ei ole võimalik lõpmatuseni tugevamaks teha, samas on rajal ringi lendava kola täielik elimineerimine üpris utoopiline ning avalikkuse surve ohutuse tõstmisele suur.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:Jesper: See canopy on mulle uudiseks, kas tegemist on mingi hiljutise reeglimuudatusega mis seda lubab? Või miks kõik seda ei kasuta, peaks ju õhutakistust ka vähendama?
Esimest korda lubati jah eelmisel aastal võistlustele canopy`ga. Arvati, et nüüd arendustöö küps.
quote:partel: Ahjaa, valitsev TF meister Antron Brown pakkus Safety Safarile korralikult tööd:
Heh, mind pole kerge üllatada, aga just nägin BBC'st seda sama crash-videot, kusjuures headline loetelus, mitte spordisaates. Ma ei mäleta, et dragi oleks seal varem kajastatud.
Ma ei teadnudki, et mul on selline lugejaskond!
Mis canopy'sse puutub, siis pea iga "uus" asi on Don Garlitsi poolt leiutatud vana.
NHRA 2013Kusjuures kogu võistluse huvitavaim moment tekkis Pro Stock klassi finaali alguses, kus kõigepealt ühel kodanikul (Vincent Nobile) ei läinud tagurduskäik sisse peale burnout'i ja seejärel teisel kodanikul auto suri välja enne stage'imist ja enam ei käivitunud. Täpselt SEL hetkel, kui starter teatas käivitusega kimpus olnud tüübile (Jeg Coughlin, kes meeleheitlikult start nuppu muljus), et sinuga on finito, möiratas auto käima
Stardiprotseduur oli muidugi selle peale niivõrd häiritud, et Jeg, kes on teada kui üks parimaid holeshot'i mehi, võttis finaalis red light'i
Hunnikutes draamat tühja koha pealt....rahval samas väga põnev.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
quote:partel: Phoenix'i finaalsõidud ja intervjuu võitjatega:
TF's läks natuke pedaalimiseks.
TF'i finaali vaadates oli ikka selgelt näha tasemevahe Schumacheri ja teiste sõitjate vahel. Kui enamus peale rataste ringiminemist laseb gaasi kohe maha ja kogub tükk aega julgust enne kui uuesti peale vajutab, siis "The Sarge" pani lihtsalt julma .....põhimõtteliselt täristas koos kummisuitsuga täiega poolenisti külg ees, pedaalimine käis nii kiiresti, et polnud isegi slo-mo aru saada, et üldse maha lasi. Mees vääris ikka oma karjääri 70-ndat võitu
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
quote:vlzman: Järmisel nädalavahetusel saab siis pikaajalise unistuse realiseerida, külastan NHRA etappi Charlotte'is
Paluks siis korralikku pildimaterjali ja kommentaare toimunu kohta.Ise samuti see aasta korduvalt mineku püssi laadinud aga kahjuks erinevatel põhjustel pidanud asjast loobuma ,kadedaks teeb raisk !
quote:vlzman: Järmisel nädalavahetusel saab siis pikaajalise unistuse realiseerida, külastan NHRA etappi Charlotte'is
Paluks siis korralikku pildimaterjali ja kommentaare toimunu kohta.Ise samuti see aasta korduvalt mineku püssi laadinud aga kahjuks erinevatel põhjustel pidanud asjast loobuma ,kadedaks teeb raisk !
quote:vlzman: Järmisel nädalavahetusel saab siis pikaajalise unistuse realiseerida, külastan NHRA etappi Charlotte'is
Paluks siis korralikku pildimaterjali ja kommentaare toimunu kohta.Ise samuti see aasta korduvalt mineku püssi laadinud aga kahjuks erinevatel põhjustel pidanud asjast loobuma ,kadedaks teeb raisk !
Paraku siin riigis internetile ligipääsemisega lood oluliselt nadimad, kui meie banaanivabaraiigis. Pealegi jääb aega väheseks kõige huvitava haaramise kõrvalt...
Eks pikema kokkuvõtte koos piltidega viskan ülesse, kui tagasi Eestis.
Võistlusest: Kahjuks jäid nägemata reedesed kvalifikatsioonid, kuna saabusin alles reede õhtul. Just sel õhtul sõideti nii mõnigi kiire aeg. TF Morgan Lucas 3.74 ja isegi olulisem: Cruze Pedregon Funny Cariga 3.98, mis oleks saanud uueks rahvuslikuks rekordiks kui ta oleks selle backup'inud. Paraku järgmistel päevadel oli nii palav ilm ja raja temp liiga kõrge ning nii häid aegu enam ei tulnud. Hoolimata sellest oli ellikate päev täis põnevust ja nägi kõike alates pedal fest'idest kuni paari sentimeetriga võiduni. Üllatustest: valitseva meistri Antron Browni DNQ, Schumacheri välja lülitamine first round'is Leah Pruetti poolt, Pro Modi meistri Troy Coughlinni DNQ ja Pro Stocki valitseva meistri Allen Johnsoni canceldamine Erica Endersi poolt. Isegi sportsman klasside ellikad olid vaatamist väärt, kui klassi indeks on 9.90 ja kolm paari järjest sõidavad kõik 9.900, siis jääb ikka karp lahti küll
Enamjaolt sai kogetud emotsiooni "I have died and gone to heaven"....nii et kindel plaan on panna suuremas huviliste seltskonnas idanema idee, et külastada näiteks aprillis 2014 samal rajal toimuvat 4-wide nationals üritust. Seda peab ise kogema ja nägema, et aru saada sellest Nitro Nationalsile enam igatahes küll minna ei viitsi
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Kusjuures John oli peale esimest Countdowni etappi punktitabelis #5, aga siis sai neljast finaalist kolm võitu, millest piisas ning Pomonas ka finaalis ehk viiest järjestikusest finaalist kolm võitu.
John Vegases:
Finaal:
9:50
Poolfinaalis läks pedaalimiseks:
10:50
Tiitel tuleb kasuks, kuna kauaaegsed peasponsorid Ford ja Castrol teatasid, et 2014 on nende jaoks viimane, ehk Johnil vaja pisut müügitööd teha uute leidmiseks.
Peale Indianapolist (septembri algus) korrigeeritakse punkte:
Esimesed 10 saavad "boosti", #10 on 2000 p. ja siis ülespoole 10 punkti kaupa ning 1-2 vahe on 30 p. Ehk 1-10 vahe on 110 p, ehk vähem kui ühe etapi maks punktid.
Ja siis top 10 võistleb järgneval viimasel 6'l etapil tiitli peale.