Poster |
Message |
Tomprainer |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
Tere!!!
Küsimus selline mul on 1988.a chevy blazer K5 6.2L diisel. Sellel on
käigukast th350 peal mida ma sooviksin vahetada th700r4 vastu. Kas see on
võimalik nii et lihtsalt tõstab ümber ja see sobib või peab selleks midagi
ümber ka tegema et alla istuks. On keegi kokku puutunud sellise teemaga v oskab aidata kuidagi. |
20.05.2016 at 16:56 |
|
juuriaadol |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
350 ja 700 peaks nii kardaani kui hammasvöö poolest istuma aga käigukasti talaga tuli veidi nuputada. Tegelesin sama ettevõtmisega 4a tagasi, täpselt ei mäleta. |
20.05.2016 at 21:58 |
1 edit. Last edited 20.05.2016 at 23:58 by juuriaadol
|
max |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
TH350 leidub erinevates pikkustes: http://vintermossen.se/cheva/transmissions.htm
LMGTFY
|
23.05.2016 at 10:23 |
|
Tomprainer |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
quote: juuriaadol: 350 ja 700 peaks nii kardaani kui hammasvöö poolest istuma aga käigukasti talaga tuli veidi nuputada. Tegelesin sama ettevõtmisega 4a tagasi, täpselt ei mäleta.
Kas vahetamine õnnestus ja asi toimis? |
24.05.2016 at 23:02 |
1 edit. Last edited 24.05.2016 at 23:03 by Tomprainer
|
juuriaadol |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
Ikka toimis, kindel et toimib ka sinul. Minu puhul oli lihtsustavaks asjaoluks taguvedu, kuidas sinul? |
24.05.2016 at 23:47 |
|
Tomprainer |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
quote: juuriaadol: Ikka toimis, kindel et toimib ka sinul. Minu puhul oli lihtsustavaks asjaoluks taguvedu, kuidas sinul?
Mul nelik vedu. Seda tahaksgi teada kas 4x4-le saab seda kasti külge panna nii et kardaan ja vahe kast ilusti otsa sobivad ja ilma et kardaani lühemaks v pikemaks peaks tegema. Ja kas elektroonikat pidid ka midagi ümber tegema? |
25.05.2016 at 16:20 |
|
Vanaisa Moderator |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
TH700 pole väga nagu elektroonikat
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
25.05.2016 at 17:15 |
|
juuriaadol |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
Kui vaja võin mõõta ja pildistada, oman taguveolist 350, nelivedust 400 ja 700 kasti. 700 kastil on vist elektroonikat niipalju, et kui tahad turbiini lukku pead ühele otsale plussi peale nuputama. |
25.05.2016 at 17:46 |
|
Tomprainer |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
quote: juuriaadol: Kui vaja võin mõõta ja pildistada, oman taguveolist 350, nelivedust 400 ja 700 kasti. 700 kastil on vist elektroonikat niipalju, et kui tahad turbiini lukku pead ühele otsale plussi peale nuputama.
Kui tüli ei tee siis sooviks pilte ja mõõtusi küll.
Pildid võid saata mulle Rainerromp@gmail.com |
25.05.2016 at 18:34 |
|
Vanaisa Moderator |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
pane siia ka piildid. 4veduse 400 kasti 700ks vahetamine huvitab ilmselgelt paljusid.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
25.05.2016 at 18:49 |
|
juuriaadol |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
Suurt midagi ütlevad pildid, tegu siis 700 ja vahekasti ühendusega. Hiljem saan vaadata 350 kasti ja siis selgub kas on mõtet ka mõõdulint appi võtta
Selles siis tagavedune 350. Visuaalselt tundub sobivat kuid kahtlustan, et kasti võll on ilmselt teine. Ehk on targemaid |
25.05.2016 at 18:52 |
1 edit. Last edited 25.05.2016 at 23:19 by juuriaadol
|
juuriaadol |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
Piltidele vihjeks, et käigukast paremal ja vahekast vasakul. |
25.05.2016 at 23:23 |
|
90Deville |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
Otseselt targemaks ennast ei pea, a kunagi on meelde jäänud et väljundvöll on 4 ja 2vedusel teine ja selle vahetus eeldas kasti juppideks tegemist
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
26.05.2016 at 07:03 |
|
rnx69 |
infoot? 1988.a Blazer K5 6.2L
Täpselt nii, väljundvõll on pmst viimane tükk, mis kastist lahkub. TH700-l on kolme erineva pikkusega võlle ja "sabasid".
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
26.05.2016 at 16:49 |
|