register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : RoRo vs Container shipping  
Poster Message
siimsaarel
RoRo vs Container shipping
Tervitused

Plaanis omale usast idarannikul Georgia osariigist tuua üks 68 aasta mustang. Kuna ma olen selles teemas täpselt nii palju kogenud, kui ma internetist kokku haarata oskan(kõik tarkus on teooria), siis mõtlesin, et küsin nõu juba nende käest kellel praktiline kogemus olemas.

RoRo shipping oleks üle poole odavam ja saatja väidab, et autod on kinnisel tekil ja sinna vesi ligi ei saa ja saadetakse koguaeg niimoodi autosid ja pole põhjust muretsemiseks.

Samas olen kuulnud/lugenud, et konteiner on ainuõige viis autode toomiseks, et siis ei pääse soolavee roosteuss ega ka ükski inimese käsi talle ligi, et viga teha....

Kuidas foorumi kasutajate kogemus on ?

Saan aru, et siin foorumis on keelatud igasugune abipalumine usast asjade toomise puhul, aga kas ka konteineri jagamise küsimus oleks keelatud (ala otsin konteinerikaaslast usast auto toomisel ) ?

Igaljuhul loodan, et seda postitust ei kustutata ära ja tekib ka mingi arutelu kust oleks nii minul kui ka järgmistel selles etapis abi.

Siim

08.05.2017 at 21:33
DevilDeVille
  
RoRo vs Container shipping
Pole sel Ro-Ro versioonil häda midagi. Uued autod sõidavad kõik tehastest üle mere samal kombel.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
08.05.2017 at 21:38
wagoneer
RoRo vs Container shipping
Mul tuli kastikas kunagi RoRo ga. Eks ta natuke soolane oli aga väike survepesu ja asi korras. Lahtiselt autot tuues jah on oht,et näiteks salongi kaasa pandud asjad kellegile meeldima hakkavad. Kindlustus vist ka ei kata nii öelda lahtiste esemete kadumist.
Mul samas jalutama läinud toolbox kompenseeriti. See oli ka muidugi kindlustuse paberites kirjas,et ta seal oli ja auto külge kinnitatud.
Igaljuhul RoRo-d kartta pole küll mõtet. RoRo-d vist tulevad endist viisi Paldiskisse mitte Muugale?

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
08.05.2017 at 01:29
Vanaisa
  
Moderator
RoRo vs Container shipping
Kui saad müüjaga kaubale, las viskab peeglid, ilukilbid ja muu kergelt eemaldatava pagassi. Läikivad asjad võivad laevaharakatele meeldima hakata.
09.05.2017 at 05:50
Martin460
RoRo vs Container shipping
Kaua ta seal vees on siis, et hullult roostetama hakkamist peaks kartma?

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
09.05.2017 at 07:25
siimsaarel
RoRo vs Container shipping
Otseselt vees nad ei olegi, et mis võib üldse olla (talupoja loogikaga võttes) on see, et seda soolast veeauru pääseb ikkagi mingil määral sinna sisse(laeva kõhtu), aga ega konteinerid ju ka õhutihedad pole ? RoRo tuleb endiselt paldiskisse jah. Lahtised esemed pole probleem ja kui kajakad just stangega minema ei lenda, siis on kõik hästi. Kuigi kui nad väidavad ei laev on kinnine, siis ei tohiks sinna ka ükski kajakas jõuda....
09.05.2017 at 09:01
Vanaisa
  
Moderator
RoRo vs Container shipping
ma inimkajakaid just mõtlesin :) Mõni kindlasti tahab omastada sinu uuniku ilusa kroompeegli või kapotimärgi...
09.05.2017 at 09:36
Riho
RoRo vs Container shipping
Vanad autod ma tooks konteineriga.
Uuema otsa asjadega ei ole vahet.
09.05.2017 at 09:49
wagoneer
RoRo vs Container shipping
Vanasti maksis reaalne katusealune koht RoRo-s suht sama hinda konteineriga. Tekil oli kõvasti soodsam. Ja mitte sõitva projektika liigutamine laeva ja maha oli ka päris krõbeda maksumusega. Aga see oli ammu. Nüüd teised ajad.
Samas oli siin eelmine kevad ühe Buick-i omanik natuke õnnetu kuna auto oli RoRo tekil ja juhiaken oli poolenisti avatud.
Kahjuks ei olnud reisi ajal meri ka just liiga vaikne. Ehk lihtsalt sattusid halvad asjad kokku. Ja no ega see maailma lõpp ei ole. Natuke rohkem puhastamist lihtsalt. Kuna kastikas oli lahtisel tekil siis oli auto kaetud justkui kerge soola uduga.
Aga nagu mainisin siis üks korralik survepesu ja asi korras. Ei usu mina,et ta selle merereisi pärast kuidagi rohkem roostetaks kui muidu. Ega nad seal veesees uju.


____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
09.05.2017 at 10:11
siimsaarel
RoRo vs Container shipping
Riho, kas viitsiksid kahe sõnaga põhjendada ka miks ?
Aitüma
Siim
09.05.2017 at 10:11
Riho
RoRo vs Container shipping
Käivitumise probleemid, millele Wagoneer viitas + vanade autode spetsiifilised detailid, mis võivad viga saada või kaduda, on enamasti oluliselt keerulisemalt asendatavad kui uutel.
Mustang küll õnneks on suhteliselt levinud vidinatega. Sellega vast neid probleeme ei tekki.
09.05.2017 at 10:42
l6hmus
RoRo vs Container shipping
Ehk siis veereva keredoonori toomiseks on mõistlikum kasutada konteinerit?

____________________________
Valiant '69, Fox '79
09.05.2017 at 11:37
wagoneer
RoRo vs Container shipping
quote:
l6hmus: Ehk siis veereva keredoonori toomiseks on mõistlikum kasutada konteinerit?

Jep. Omal jõul mitteliikuv ja oh häda kui ka veel mitte veerev auto läheb kohe mingite eri eri tariifida alla. Kusjuures naljakas on,et näiteks kaatri avatud tekil toomisel on ka nii peale kui maha tõstmised kraanaga ju. Aga mitte veerevat autot on kallim liigutada kui sellist 8+ natuke meetrit kaatrit.
Ja usu Riho juttu. Kaovad sealt autode küljest vidinad nii mis mühiseb. Kes otsinud,see teab palju võib teinekord mõni kereliist või peegel maksta :)

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
09.05.2017 at 11:53
kuripiiritus
 
RoRo vs Container shipping
Ma kunagi tõin ka Georgiast RoRo'ga. Mingit soolaveega/udu kokkupuudet ei täheldanud. Ainult, et kütsi jäta paaki niipalju, kui pmst peale ja maha laadimiseks kulub. Muidu peab liigse väiksese "fee" eest sadamas välja pumpama. Plussina oli sel ajal vähemalt Paldiskis, erinevalt muugast, eesti keelne suhtlus.

____________________________
'79 Mark V
09.05.2017 at 15:40 1 edit. Last edited 09.05.2017 at 15:49 by kuripiiritus
siimsaarel
RoRo vs Container shipping
Tänan kaasa mõtlemast! Proovin suure tõenäosusega selle RoRo variandi ära.

17.05.2017 at 09:26
Vanaisa
  
Moderator
RoRo vs Container shipping
Anna siis teada ka, kuidas sujus.
17.05.2017 at 12:44
siimsaarel
RoRo vs Container shipping
RoRo variant proovitud. Athens GA - Paldiski. 1 kuu ja koos kindlustuse ja maismaa transpordiga läks 1500$. Kasutasin shipoverseas teenust.

Üks stang Maarjamaal juures :)





1968 aasta 351W C4.

Saaks nüüd Arki ka veel jonksu :)
25.08.2017 at 22:08
krooks
  
RoRo vs Container shipping
quote:
siimsaarel:

1968 aasta 351W C4.

Saaks nüüd Arki ka veel jonksu :)

Ilus poni. Mis algselt mootoriks oli? 351W tuli 69 välja alles.

____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland
25.08.2017 at 22:22 1 edit. Last edited 25.08.2017 at 22:24 by krooks
siimsaarel
RoRo vs Container shipping
Koodi järgi oli seal peal 200CID.
25.08.2017 at 22:30
altraditional
RoRo vs Container shipping
Kuidas siis oli, kas midagi kadus küljest, kas tekkis kahjustusi?

Kas oli "võtmest käima" auto, ja kas laadimisel või mahalaadimisel pidi omal jõul liikuma?
09.09.2017 at 21:42
siimsaarel
RoRo vs Container shipping
Kadus ainult üks väike märk rooliküljest, mis oli lahti. Ülejäänud oli kõik nagu pidi. Auto läks võtmest käima ja sõitis ja pidurdas kenasti. Julgeks esimese kogemuse põhjal kindlasti veel kasutada.
12.09.2017 at 22:20
Holden
RoRo vs Container shipping
RoRo-ga on mul halvad kogemused. Saatsin oma Holdeni Aussist siia RoRo-ga, selle 2 kuu jooksul, mis transpordile kulus läks kaduma autost kogu helisüsteem, lisaks tagurduskaamera. Kindlustus oli peal (Tokyo Marine vms), kuid kasu midagi sellest polnud, kindl ütles, et kasutatud helitehnikat hüvitavad nad 100$ väärtuses, kuid omavastutus on 250$.
26.11.2017 at 14:18
DevilDeVille
  
RoRo vs Container shipping
quote:
Holden: RoRo-ga on mul halvad kogemused. Saatsin oma Holdeni Aussist siia RoRo-ga, selle 2 kuu jooksul, mis transpordile kulus läks kaduma autost kogu helisüsteem, lisaks tagurduskaamera. Kindlustus oli peal (Tokyo Marine vms), kuid kasu midagi sellest polnud, kindl ütles, et kasutatud helitehnikat hüvitavad nad 100$ väärtuses, kuid omavastutus on 250$.

Eks üldiselt on sellel jutul ikka põhjus ka, et lugege lepinguid enne allkirjastamist jne.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
26.11.2017 at 21:27
siimsaarel
RoRo vs Container shipping
Peab kindlasti jälgima jah, kui on palju sellist, mis "kajakatel" lihtne eemaldada ja hiljem ka lihtne rahaks teha, siis ei pruugi see RoRo pealt teenitud kokkuhoid enam nii suureks jääda.
28.11.2017 at 23:38
tqhq.ee foorum : Vaba teema : RoRo vs Container shipping  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.