register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : '73 El Camino   1 2 3 4  
Poster Message
incognito
 
'73 El Camino
Võtaks veidi emotsiooni alla ja püsiks teemas.
Eks arvamusi on jah erinevaid, mõnele meeldib Ford mõnele Chevy.

Rahustaks ka veidi, kere ei ole mäda, vaid värv ja välimus on kulunud. Mädad kohad sai ära parandatud.
Kogu mõte on siiski teha ohutu ning korralikus sõidukorras auto - mistõttu on läinud vaeva nii raami, pidurite kui ka kere kandva poole peale.



____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
27.07.2017 at 10:44
ervin
'73 El Camino
quote:
incognito: Võtaks veidi emotsiooni alla ja püsiks teemas.
Eks arvamusi on jah erinevaid, mõnele meeldib Ford mõnele Chevy.

Rahustaks ka veidi, kere ei ole mäda, vaid värv ja välimus on kulunud. Mädad kohad sai ära parandatud.
Kogu mõte on siiski teha ohutu ning korralikus sõidukorras auto - mistõttu on läinud vaeva nii raami, pidurite kui ka kere kandva poole peale.


... mida kõike on ka teemasse süvenedes näha :) peaks mainima, et sul on väga äge projekt.
27.07.2017 at 11:08
kaedoo
 
'73 El Camino
-Küll aga tekkisid raskused pidurite õhutamisel, proportsiooniklapp ei taha kuidagiviisi tagumist toru toita - kas panin puhastades valesti kokku või on midagi muud viga, vaja veel kontrollida.-
Mul ei õnnestunud ka aga targemad soovitasid lasta õli voolama, st. et paned nipli otsa labipaistva vooliku mis läheb pudelisse. Ja nii ta ajab õhu välja, aega võtab. Klassikaliselt õhutades ei saanud õhku välja. Seda klappi ma ei näppinud. :beer
28.07.2017 at 17:43
incognito
 
'73 El Camino
quote:
kaedoo: -Küll aga tekkisid raskused pidurite õhutamisel, proportsiooniklapp ei taha kuidagiviisi tagumist toru toita - kas panin puhastades valesti kokku või on midagi muud viga, vaja veel kontrollida.-
Mul ei õnnestunud ka aga targemad soovitasid lasta õli voolama, st. et paned nipli otsa labipaistva vooliku mis läheb pudelisse. Ja nii ta ajab õhu välja, aega võtab. Klassikaliselt õhutades ei saanud õhku välja. Seda klappi ma ei näppinud. :beer

Oli kasu, tänud!
Paistab et suutsin olemas oleva klapi katki pusserdada eelnevalt.
Õnneks sain abivalmis foorumikasutaja käest uue klapi. Jätsin esipidurid lahti+voolikud pudelitesse ning vaikselt pumpasin kuni vedelik taha jõudis.
Selle järel kiire tavapärane õhutusprotsess ning pidurid OK!

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
30.07.2017 at 23:32
PhilipJFry
 
'73 El Camino
Kusjuures, kuidas sul see klapp katki oli? Kui ma puhastasin endal seda, siis yhel korpusel seest kukkus vahesein 2ra - tundus valuveana vms.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
01.08.2017 at 22:31
incognito
 
'73 El Camino
quote:
PhilipJFry: Kusjuures, kuidas sul see klapp katki oli? Kui ma puhastasin endal seda, siis yhel korpusel seest kukkus vahesein 2ra - tundus valuveana vms.
Lõhkusin seal paar tihendit ära ning üks pisike vasktaldrik oli ka veidi kahtlane.
Pole hetkel pilte näidata.

Olen nüüd aega kulutanud tiba kapoti all.
Sai külge jahutuse, logarid ning nende külge käivad aksessuaarid.
Hetkel taastan kütusesüsteemi.

Jahutuselt puudu veel ventilaatorid, et radiaatori kärg on 670x450mm oleks vast mõistlikum 2 väiksemat ventilaatorit kui üks suurem.
Teine mõte oli 2 suuremat mõlemale poole radiaatorit. Eks nuputab veel selle üle.

Juhtmestik on hetkel veel porno sest pole jõudnud sellega tegeleda, plaanis enamik mingi suka või kõri sisse paigutada.

Paar pilti ka:





____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
05.08.2017 at 20:45 1 edit. Last edited 05.08.2017 at 20:47 by incognito
incognito
 
'73 El Camino

Auto sai vahepeal esiklaasi ning tööjärg jõudis salongini.

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
13.09.2017 at 20:38 1 edit. Last edited 13.09.2017 at 20:40 by incognito
jaagant
 
'73 El Camino
quote:
incognito:
Auto sai vahepeal esiklaasi ning tööjärg jõudis salongini.
Kena riistapuu
14.09.2017 at 15:15
incognito
 
'73 El Camino
:D Leidsin vist sobivad kellad.



____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
07.02.2018 at 21:16
mrtn
'73 El Camino
“FUEL ECONOMY” kell peaks küll ainult punasega tähistatud olema.
07.02.2018 at 22:44
kaedoo
 
'73 El Camino
quote:
mrtn: “FUEL ECONOMY” kell peaks küll ainult punasega tähistatud olema.
:) Sinna peaks panema mobla või TV sest vanad Usakad EI näita ökonoomsust
07.02.2018 at 23:07
madis
'73 El Camino
See näitab pigem kui hästi kütusemajandusel läheb. Ärge vaadake korralikku ameerika kella mingi ökorasti pilguga ja saage tähendusest õigesti aru ;)
08.02.2018 at 09:43
Kingfisher
 
'73 El Camino
Sellest pillist tuleb korralik pilgupüüdja. Hea, et sa üle värvida ei taha.
Võibolla oled juba kursis ja vaatad ka seda showd, aga igaks juhuks lisan siia ikka lingid Roadkill-ist. Neil seal praegu ´77 Camino, mis on endine drag car ja meenutab kõvasti sinu autot. Kui bloweri peale paned, vb sobiks ka sellised kleebised autole mis jätaks mulje nagu tegu oleks vintage dragi autoga. Värv juba on selleks idekas.




Kes ei ole näinud Roadkilli, siis soovitan vaadata, päris huvitav. Põhiliselt tegelevadki vanade ameeriklastega.

Aga seniks edu ehitamises. Loodan, et saame pillid kunagi ka kõrvuti ajada :)
11.02.2018 at 10:31
incognito
 
'73 El Camino
Tänud, eks RK ajendas kindlasti taas tehnikaga tegelema :)

Tuli kiviautost pakk, mida too küll endas peidab?



Külmkapimagnet ja 4 küünalt :P



Tellisin külmemaid küünlaid, aga paistab et unustati 4tk saata, õnneks saadeti puudu olevad ka ruttu järele.
Nuputasin veidi ning lõpuks otsustasin NGK 3249 kasuks. https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=10052
Autos väga elektroonikat ei ole ning raadiot ei plaani kuulata seega peaksid sobima. Üllatav oli et Rockauto kaudu sellised asjad saadaval ning üliodavalt (hind alla 2e tükist koos toomiskuludega).

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
20.02.2018 at 21:33 1 edit. Last edited 20.02.2018 at 21:38 by incognito
incognito
 
'73 El Camino

Väike uuendus, tasapisi edeneb.

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
06.08.2018 at 21:26
incognito
 
'73 El Camino
Peale omajagu aega sai autoga lõpuks proovisõidud tehtud. Ajad häbiväärsed aga motivatsiooni ja indu tulevaks kevadeks on kõvasti.
Loodan et fotode autorid pahaks ei pane kui veidi materjali jagan.
Nagu näha, sai ka ratta maast lahti :)









____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
26.01.2021 at 20:26 1 edit. Last edited 26.01.2021 at 20:35 by incognito
incognito
 
'73 El Camino
Kuna tagasild oli lahtine 3.05 ning imelike helisid kostus kasti poole pealt viimase sõidu ajal siis see talv on veidi probleemidega tegeleda saanud.
Esmalt sai tundmatu th350 asemel ehitaud õppe eesmärgil üks th400.

Kõik siduripakid said lisaks täiendava siduri ehk siis 6 forward; 6 direct; 4 intermediate (stockis 5; 5; 3) , 4L80E direct drum 34 elemendise spragiga, ning billet forward clutch hub.
800stalliga turbiini asemel on nüüd tiba tugevam 3800.
Lisaks sai välja jäetud lainelised plaadid ning valvebody sai uuendatud full manual shift kitiga.

Selle järel sai tagasillaga tegeletud, kõrval vedeles üks 8.5 ilma c-clipita sild - too sai uued laagrid , uue 3.73 peaülekande ning minispooli.
Õõtsad sai veidi jäigemaks tehtud ning polüpuksidega täiendatud. Loomulikult ka kogu pidurisüsteem uus.

Mõned pildid ka.










____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
29.01.2021 at 21:40
incognito
 
'73 El Camino
Jõuülekanne all ja siit-sealt sai üht teist timmitud, ka kellamajandust. Väike testisõit tehtud, väiksel kiirusel paistsid käigud olemas olevat.
Jääb nüüd siis kevadet ja kuiva ilma ootama, et saaks seadistada ning testida.




____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
21.03.2021 at 21:25 1 edit. Last edited 21.03.2021 at 21:27 by incognito
Kingfisher
 
'73 El Camino
Ülikõva!
Aga kas pildilt tundub või oled kapoti avaga hoogu läinud? :D

____________________________
'38 Ford V8 2dr sedan
'68 DeVille convertible
'69 el Camino
'76 Dodge Tradesman shorty
'88 Beauville Van 6,2d daily driver
22.03.2021 at 19:41
incognito
 
'73 El Camino
quote:
Kingfisher: Ülikõva!
Aga kas pildilt tundub või oled kapoti avaga hoogu läinud? :D
5min hack-job :) kiirustasin tiba et liikvele saada ning viskasin miski püstoli märklehe šablooniks peale.

Õnneks mul 2 kapotti, ning originaalis kaasa tulnud on puutumatuna seina ääres pikema tuleviku raames.

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
23.03.2021 at 15:52
incognito
 
'73 El Camino
Esipidurid said veidi värskendatud.

Seadistamisega tiba veel peavalu aga ehk saab lahendatud.
Kuidagi ei taha tühikäik 20 ja hilisema süütenurgaga toimida, varasemaks 25...30 kraadi juurde keeran siis käib sujuvalt ning tiba rikkalt.
Siis on muidugi käivitamise hädad ning "total" ajastus läheks pöördega sinna 45-50 kraadi juurde.

Treisin tiba suurema nurga piiraja, mis maksimaalselt lubaks jagajal tsentrifuugaalraskustega süüdet 12..14kraadi varasemaks keerata. Peaks suutma 6psi boosti juures toimetada vahemikus 20 initial - 33 total
Suurema boosti juures kui rihmarattad ringi vahetada vast muid ideid pole kui jagaja lukku 28-30 peale ning käivitamisel loota et starter katki ei lähe :D
Hetkel igasugu uhkeid boost-timing seadmeid pole.

Rajapäev on ukse taga, saaks talvise töö vilju näha.




____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
03.06.2021 at 14:38 1 edit. Last edited 03.06.2021 at 14:40 by incognito
max
'73 El Camino
quote:
incognito:Seadistamisega tiba veel peavalu aga ehk saab lahendatud.
Kuidagi ei taha tühikäik 20 ja hilisema süütenurgaga toimida, varasemaks 25...30 kraadi juurde keeran siis käib sujuvalt ning tiba rikkalt.
Siis on muidugi käivitamise hädad ning "total" ajastus läheks pöördega sinna 45-50 kraadi juurde.

Treisin tiba suurema nurga piiraja, mis maksimaalselt lubaks jagajal tsentrifuugaalraskustega süüdet 12..14kraadi varasemaks keerata. Peaks suutma 6psi boosti juures toimetada vahemikus 20 initial - 33 total
Suurema boosti juures kui rihmarattad ringi vahetada vast muid ideid pole kui jagaja lukku 28-30 peale ning käivitamisel loota et starter katki ei lähe :D
Hetkel igasugu uhkeid boost-timing seadmeid pole.
Mul oli kangema nukaga vabalthingav SBC ning see tahtis kah üsna varajast süüdet tühikäigul. Lahenduseks sai programmeeritav MSD box, nt selline:
https://www.holley.com/products/ignition/ignition_boxes/street_and_strip/parts/6530

Sellega lahenevad kõik küsimused ära - juhe arvutile sappa ja vead hiireklikiga sellised süütekõverad vastavalt pööretele ja vaakumile/boostile nagu vaja. Ülelaetud mootor pole minu hinnangul see koht, kus süütega mängida/eksida.

Mul on üks riiulis olemas, mis mul vanal mootori peal oli.
03.06.2021 at 16:14
incognito
 
'73 El Camino
Tundub üsna hea lahendus olevat. Huvitav kas ta ka ilma takistita racing süüteküünaldega ka toimib või tekitavad EM häired töös probleeme?
NGK külmemad küünlad on kõik ilma takistita.

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
03.06.2021 at 21:55 2 edits. Last edited 03.06.2021 at 22:06 by incognito
incognito
 
'73 El Camino
Auto elas testipäeva üle. Selgeks sai, et Hiina tänavarehviga pidamise leidmine on keeruline :)
Parim tulemus 13.29 @ 176,79kmh ja seda ikka tiba uisutades. Paistab, et nii sõitjana kui ka autol on veel arenguruumi, aga tulemus juba märkimisväärselt parem kui varasem.

Reaalne lootus oli ka viimane sõit 12 sisse saada, aga lõpusirgel hakkas mootor puterdama ning suri välja:
13.30 @ 157kmh , sealjuures 660ft oli ca 0,25sek kiirem võrreldes varasemaga ning tundus ka et 3. käik haakis paremini.
Esimene mõte oli loomulikult, et kas mootor läks orbiidile ning kui palju ta selle juures õli lodusesse lasi.
Õnneks oli aga põhjuseks vana praoga aku massi klemm mis otsustas sõidu lõpus pooleks murduda :) ,

Seade tundus okei olevat: alajooksuga blower, 5psi boosti, A/F 12,5 kandis, süütekurvi panin kõige kergemate vedrudega, ca 17-18 initial , 33-34total.
Paaril korral jooksis ka veepumba-generaatori rihm maha, aga bracketi asendi korrigeerimine lahendas selle mure.
Kast olid esimesed 2 käiku vägagi tihedad, aga 3. käigu vahetus tundus liiga pehme ning justkui libibses, raja lõpus istus mootor piirajas (6000rpm)

Arvestades, et rehvid on 295-50-R15 ning turbiini läbi libisemist, siis ehk tegemist oligi reaalse lõppkiirusega.
Viimase sõidu eel tõstsin piiraja 6200 rpm juurde ning võtsin kasti modulaatori vooliku lahti - et annaks max. surve, tundus et 3. käik haakis paremini.
Tulemus aga jäi nägemata tänu eelmainitule.

Edasine kava on mootori surved, leakdown ning küünlad kontrollida. Uurida kasti õli puhtust ning surveid /valvebody separaatori 3. käigu ava tiba suuremaks puurida.
Kui jõuab siis on veel paar lisa kasti modifikatsiooni varrukast võtta.

Samuti ehk veidi teha autot kergemaks/optimeerida kaalujaotust ning tegeleda hunniku pisemate detailidega.
Järgmised sõidud teeks ehk ka 28x10.5 slickiga.






____________________________
Daytona Shelby Z '88
Daytona Shelby '89
Dart Sport '74
El Camino '73
07.06.2021 at 22:36 1 edit. Last edited 07.06.2021 at 22:49 by incognito
charger
'73 El Camino
Akukinnitus on ikka isane :D
08.06.2021 at 18:10
tqhq.ee foorum : Minu auto : '73 El Camino   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2021. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.