see on jah nagu Austraalia rekka küljest ümber tõstetud, millega sealmaal end teele tormavate kängurute eest kaitstakse või siis nagu mõne raudvoodi peats oleks külge kruvitud
igaühel oma maitse ja oma asi, mis masinal küljes on, aga jälekole on see minu silmale ka...
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.Austraalia autodel pole selliseid kumerusi, samas inimest lömastades võib ülemine osa deformeeruda tugevalt, toestust pole. Bro! Edu.
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.Huvitav jah kuidas inimesed asju nii erinevalt näevad. Mulle endale just meeldib. Ka just, et selline lühike kere ja massiivne raud, tekib selline ülbe kombinatsioon. Erinevate remontide käigus olen rauad eest võtnud, kohe eriti paljas tundub. Aga see selleks.
Lähen ka siis Dacco turbiini teed.
30.10.2018 at 09:50
2 edits. Last edited 30.10.2018 at 09:59 by rabakana
quote:mrtn: Küsimus pole mitte suuruses ja/või erinevalt nägemises vaid see on lihtsalt:
1) maitselage, kujundatud torumehe mitte disaineri poolt.
2) jalakäijatele (elu)ohtlik, kui peaks selline õnnetu kokkupuutehetk tekkima.
Sa ei ole vist korralikult lugenud, küsimus oli millist turbiini eelistada..!
Ja nüüd tekib mul veel kaks küsimust:
1)Kas sina oled disainer?
2)Kas sinu poolt heaks kiidetud disaineri raudadega kokkupuude on vähem ohtlik?..või üldse auto kui sellisega?
Loe nüüd rahulikult enne kui vastama hakkad.
30.10.2018 at 16:42
1 edit. Last edited 30.10.2018 at 16:50 by rabakana
quote:rabakana:
Sa ei ole vist korralikult lugenud, küsimus oli millist turbiini eelistada..!
Ja nüüd tekib mul veel kaks küsimust:
1)Kas sina oled disainer?
2)Kas sinu poolt heaks kiidetud disaineri raudadega kokkupuude on vähem ohtlik?..või üldse auto kui sellisega?
Loe nüüd rahulikult enne kui vastama hakkad.
Ma olen üsna kindlalt rahulikum kui sina antud hetkel.
1) ei ole elukutseline disainer aga jagan sellest kindlasti üle keskmise.
2) raudade disain kui selline ei puutu asjasse, rauad on alati ohtlikumad kui mitterauad (kui just GAZ-21 põdra otsa ei kuku). Funktsionaalsed rauad austraalia maanteerongidel on midagi muud kui SUVi kroomökitused. Tänapäevane autodisain sisaldab muuhulgas suure jalakäijaohutust lisaks kõigele muule niigi loogilisele. Uued autod on kõik nii pehme ninaga, et aknapesuvedelikku valades tuleb vaadata, et mõlki sisse ei vajuta, justnimelt sellel samal põhjusel. Ka sinu Tahoe disaini juures on arvestatud jalakäijaturvalisust.
Mitte küll turbiiniküsimuse teemasse, aga selle kerega lühike Tahoe on üks ilusamaid ja läbimõelduma disainiga SUVe ajaloos (nagu ka nt esimese põlve Nissan Murano. Unustame ülehinnatud luksusparketikad ära). See raud ei sobi selle auto ette, täiesti objektiivselt vaadates. No ja juba enne mainitud turvalisus.
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.Ei saa mitte vaiki olla - masin ise on aus, vahepeal oleks impulssostuna ühe säändse endalegi kraband. A torumehe unistus seal ees on lihtsalt roppus kuubis - maailmas ei jagu niipalju terasharju, kui kulub võrkkestade puhtaksküürimiseks.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
31.10.2018 at 11:58
1 edit. Last edited 31.10.2018 at 15:07 by DevilDeVille
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.Mina isiklikult olen poolt, et see raud on ilus. Ilma rauata on sellise ninaga auto veidi lageda võitu. Kui ainult ilu silmas pidada siis need kaks keskmist peenikest toru chevy märgi ees võiks pigem olemata olla aga praktilises mõttes radika kaitseks õigel kohal. Ohutus ei ole minu jaoks teema, vastasel juhul oleks vastuoluline chevyga liigelda. Ohutuse teemal räägin isiklikust autoeelistusest mis lõppeb üldiselt 90a autodega. Igalühel oma arvamus. Paljudele tundub, et mu puksiiril on ka toru jämedusega üle pingutatud, mina nii ei arva. Pilti polnud käepärast.
31.10.2018 at 23:27
1 edit. Last edited 31.10.2018 at 23:52 by juuriaadol
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.Kas mitte seda tüüpi raud ei töötatud välja võsa ja pilliroos müttajate jaoks ! Disainiti küll veidi üle , aga sisuliselt samas stiilis rauad nii ees kui taga olid juba 70.a. olemas kaitsmaks tulesid , mis olid politsei lemmik trahviks . Mulle meeldib
____________________________
Better push a Chevy , than drive a Ford !
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.maitse üle ei vaielda, ainult kakeldakse.
aga kui kellelegi tõsimeeli see roppus meeldib,
siis ehk on tegemist hoopis meditsiinilise probleemiga?
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.Eeldus on vale. Selles mõttes, et auto ei pea ilus olema. Ilu on disainerite teema, ülejäänud teevad, mis tahavad - eriti customi puhul.
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.Milline oleks siis nö positiivne programm - milline raud oleks selle perioodi tahoe burban sierra veradole sobiv?
quote:PTC: Milline oleks siis nö positiivne programm - milline raud oleks selle perioodi tahoe burban sierra veradole sobiv?
Just nimelt, võiks ju midagi sobivamat soovitada, mitte mutta tampida. Oleks nagu miskit tolku ka, halvasti ütlemine on foorumite trend.
Olen ise ka nö “teistmoodi” asju teinud...kui küsid laialt maailmalt, saad saad häid nõuandeid kui kõik pole päris nii hea nagu enda nägemuses.
Kohalikust kommuunist saad vaid negatiivset tagasisidet ja mitte soovitusi, kuidas võiks siis asi parem olla.
Aga teisalt...muidu ei tuleksi uusi postitusi...foorumi algne kontekst on kadunud. Modimisest ei miskit. Splititud vaidlused on kõige kuumemad teemad, kus üksteist ära tampida.
Jõudu!
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.Pöördemomendi peakorteri moodi see enam ei tundu jah. Teemasse suutis vastata ainult Vanaisa. Ülejäänud oli lihtsalt...kasutu lalin.
Ootasin pigem vastuseid kas keegi äkki on turbiini eestis lasknud taastada, või on kellelgi mõne tootjaga kehvem kogemus. Kasti turbiini just väga tihti vahetada ei tahaks. Läheks võimalikult kindla peale...aga loomulikult leian selle info googlist ka.
Siit sain hoopis teada, et mu rauad kipitavad kõigil.
Paidevei..siiski on vägevad rauad.
Päikest!
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.Püsi nüüd teemas palun.
quote:rabakana: Pöördemomendi peakorteri moodi see enam ei tundu jah. Teemasse suutis vastata ainult Vanaisa. Ülejäänud oli lihtsalt...kasutu lalin.
Ootasin pigem vastuseid kas keegi äkki on turbiini eestis lasknud taastada, või on kellelgi mõne tootjaga kehvem kogemus. Kasti turbiini just väga tihti vahetada ei tahaks. Läheks võimalikult kindla peale...aga loomulikult leian selle info googlist ka.
Siit sain hoopis teada, et mu rauad kipitavad kõigil.
Paidevei..siiski on vägevad rauad.
Päikest!
split: maitsevaidlus esiraua teemadel.Olen raua poolt. Kuid raud peaks olema selline, et vajadusel saaks sellega midagi/kedagi kergelt lükata, ilma et raud deformeeruks. Ehk kas jäme toru või nagu USA politseiautodel.
quote:GfffG: Olen raua poolt. Kuid raud peaks olema selline, et vajadusel saaks sellega midagi/kedagi kergelt lükata, ilma et raud deformeeruks. Ehk kas jäme toru või nagu USA politseiautodel.
Nõustun, teisel liikuril varasemalt oli selline..tugevast rauast, sai lükata/tõmmata, isegi auto esiots lendu tõstetud läbi raudade.
quote:GfffG: Olen raua poolt. Kuid raud peaks olema selline, et vajadusel saaks sellega midagi/kedagi kergelt lükata, ilma et raud deformeeruks. Ehk kas jäme toru või nagu USA politseiautodel.
Kui raud siis juba ikka tõesti, selleks et eelpoolnimetatud tegevusi saaks teha (ja isegi mitte just kergelt vaid ikka nagu ameeriklasele kohane)