register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : '80 Olds Cutlass LS Sedan   1 2  
Poster Message
Kirv3s
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Tervist ja jõudu kõigile!

Lõpuks on kättejõudnud aeg mil saan ka siin postituse avada. Minu algus ameerika autode maailma polnud just kõige meeldivaim, kuid eks ma olin sellega ka juba arvestanud natukene.
Ma ise vägapalju autodest ei tea, kuid soov omada ameeriklast on juba pikemat aega, seega hakkasingi oma esimest ameeriklast otsima.
Kuna tudengina rahakott just midagi uhket lubada ei kannatanud siis otsustasin järgneva auto kasuks - 1980 Oldsmobile Cutlass LS Sedan

Jutt oli ilus ja kena (vähemalt minule, kes ameeriklastest midagi ei tea), peal pidi olema oldsi 305/307, just 1000€ eest kappremont tehtud mootorile, uus taga sild ja veel nimet näpet tehtud. Samuti tundus hind mõistlik. Enne kohaleminekut mainiti veel ära, et karpa vajab reguleerimit ja jagaja on kõrva järgi enamvähem paika keeratud. Tundus mõistlik, seega läksingi kohale.
Kohapeal pandi auto käima, käis seal ~1h kuni pabereid täitsime. Keema ei läinud, ega imelike hääli tegema ei hakanud. Auto asus Tallinna küljeall, mina toimetasin (sõitsin) masinaga Viljandisse. Kuna olime rääkinud karpa ja jagaja probleemist, siis uurisin veel mitu korda üle, kas on võimalik autoga viljandisse sõita ning seda ka müüja kinnitas.
Kuni Viljandini oli kõik ilus ja tore, kuid 3 km enne Viljandit tuli saale kolks sisse... Sõitsin temaga esimese kohani, kuhu ta seisma sain jätta.
Edasi transportisin ta treileriga töömehe juurde, et asjale pilk peale visata, tulemus oli kurb...

Tuli välja, et mootori alumine ots on omadega ühelpool: Saaled läbi, kepsud ja vänt ellipsis, lisaks polnud isegi genekat korralikult kinni keeratud.
Kuna varasemalt oli seal peal chevy 350 (nüüd ma tean, et see on hea ja üsnagi nõutud mootor) ja müüja oli sinna peale pannud oldsi 305/307 (mis tuli välja on üsnagi rämps mootor (vabandust kui kellegi tundeid riivan, ei tea sellest mootorist midagi, niimoodi mulle lihtsalt öeldi)) siis arvasin, et kui originaal siis ju on parem. Nüüdseks olen järeldusele jõudnud, et see 1000€ remont sisaldas endast mootori peale viskamist ja niipalju korda tegemit, et ta natukene aega käiks (arvatavasti loodeti et tulen ka treileriga järgi).





Seega edasi kulges lugu sellega, et hakkasin uut mootorit otsima. Peale pikka otsimist leidsin ühe chevy 305 mis sai ka koheselt ära toodud üpriski hea hinnaga.
Üritan ka mainida, et olen suur võhik ja palju probleeme tulenevad minu asja mitte uurimises.

Edasi sai hakatud mootori kasti otsa sobitamine, kuid nagu tavaks siis see sinna ei sobinud. Googeldasin veits ning tuligi välja, et Chevy mootori otsa BOP kast ei sobi.
Seega tuli hakata ka kasti otsima. Sain soovitusi, et kõige parem sinna oleks th700r4, ning seda ma ka jahtima hakkasin. Otsida tuli pikalt, küll oodata müüja tagant, et kasti kontrolli viiks (kuu aega) ning siis mind lihtsalt ignoneerida.
Lõpuks siiski leidsin kasti. Edasi tuli mõtlema hakata kinnitamise peale. Kuna ei soovind hakata kardaani lühemaks tegema siis tuli mõelda, mootori ettepoole viimist. Eelnev kast oli umbes 5 cm lühem kui th700. Ning nüüd olemgi jõudnud tänasesse päeva kus käivad mootori kinnitamise ja esimese käivitamise ootamine.


Kui on soovitusi, varuosi või ehk kellegil isegi sama auto ja ka teema siia tehtud siis võib märku anda.
15.08.2021 at 19:46
andre
 
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Tere.

Sellel autol oli originaalis Oldsu 350 Rocket, mis on oskaja käes üsna hea mootor. Chevy mootorit ei ole seal olnud. Mis põhjusel Oldsu mootor ära on võetud, jääb võtjate hingele. Ja 307 on ikaldus, see on kindel.

Aastaid äkki 7 tagasi sai see auto ülesse korjatud vigase käigukastiga. Korralik th350 läks külge ja auto oli taaskord sõiduvõimeline. Tol ajal oli tal verl päris palju jaksu kapoti all ja seda originaal kahelõõrilise karpaga.

PS! Tagumised aknad ei käi alla, sest need ei käigi alla.
15.08.2021 at 21:05
incognito
 
'80 Olds Cutlass LS Sedan
:) Edu tulevaste katsumustega. Vististi nägin ka selle isendi müügikuulutust ning hind oli keretooriku kohta üsnagi hea.
Seega ära selle mootori saagat vast väga südamesse võta ning mine kohe julgelt big blocki peale, soovitavalt üle laadimisega :D
Ei taha tundeid ka riivata aga 305 võib vabalt olla samasugune reha kui Oldsu 307 mille otsa astuda.

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
15.08.2021 at 21:13 2 edits. Last edited 15.08.2021 at 21:16 by incognito
Kirv3s
'80 Olds Cutlass LS Sedan
quote:
andre: Tere.

Sellel autol oli originaalis Oldsu 350 Rocket, mis on oskaja käes üsna hea mootor. Chevy mootorit ei ole seal olnud. Mis põhjusel Oldsu mootor ära on võetud, jääb võtjate hingele. Ja 307 on ikaldus, see on kindel.

Aastaid äkki 7 tagasi sai see auto ülesse korjatud vigase käigukastiga. Korralik th350 läks külge ja auto oli taaskord sõiduvõimeline. Tol ajal oli tal verl päris palju jaksu kapoti all ja seda originaal kahelõõrilise karpaga.

PS! Tagumised aknad ei käi alla, sest need ei käigi alla.

Järeldasin seda chevy mootorit selle kuulutuse järgi https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3356270

Tagumiste akende kohta ei oska kommenteerida sest pole väga ise näppida saanud, hetkel masin remondimehe käes, et saaks masinale südame käima ja jalad alla kui nii võib öelda ;)
Aga tänud, jõudu ja jaksu läheb vaja
15.08.2021 at 21:26
andre
 
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Täitsa Oldsu 350. Kõige lihtsam vahet teha õlikorgi järgi- Oldsul on selleks toru mootori eesosas, Chevyl kork klapikambrikaanes.

Kes iganes seda varem müüs, ei teadnud ka ise, mis tal on.
15.08.2021 at 21:33
incognito
 
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Ma väga soovitan mootor jätta originaal kohta/tehase patjadele ning kardaan saata Pärnusse Kardaanid OÜ lühendamisele/tasakaalustamisele.
Nende töö on minu kogemuse järgi seni kvaliteetne ning mõistliku hinnaga.

Usun et selline lahendus võib olla ka odavam kui lasta remondimehel mootori kinnitusi ringi teha.


____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
15.08.2021 at 21:39 1 edit. Last edited 15.08.2021 at 21:39 by incognito
l6hmus
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Lisaks võib mootori ette viimisel tekkida vajadus elektriventika järgi koos termolülitiga, mis kindlasti selle kardaani lühendamis hinna kokku teeb.

____________________________
Valiant '69, Fox '79
15.08.2021 at 21:51
DevilDeVille
  
'80 Olds Cutlass LS Sedan
quote:
incognito: Ma väga soovitan mootor jätta originaal kohta/tehase patjadele ning kardaan saata Pärnusse Kardaanid OÜ lühendamisele/tasakaalustamisele.
Nende töö on minu kogemuse järgi seni kvaliteetne ning mõistliku hinnaga.

Usun et selline lahendus võib olla ka odavam kui lasta remondimehel mootori kinnitusi ringi teha.


+1


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
15.08.2021 at 22:44
Kirv3s
'80 Olds Cutlass LS Sedan
SOS!

Mõtted on kokku jooksnud, ehk on kellegil mõnda head ideed.
Nimelt oldsi mootoril on mootori kinnitused keskel, kuid chevy 305 on eespool.
Üritades mootorit ära mahutada, tekkis probleem, sest pannes vanade kinnituste otsa mis sillatala küljes, jääb õlivann ka vastu sillatala (Lisaks mingid imelikud kinnitused seal).
Kui nüüd aga kinnitusi liigutada, et sillatala ja õlivanni vahele vähemalt 2 cm jääks siis tuleks kinnitused hoopis teise kohta ning kapott enam kinni ei läheks (Õhufilter ja jagaja juhtmed jääksid ette)

On kellegil ehk mingit head ideed mida edasi teha või proovida?
(Pildil on uus kinnitus pandud ajutiselt sinna kus tal 2 cm vahet jääks tala ja vanni vahele)



Siin on ka näha, see millel õlivanni all ei ole on oldsi mootor ja tema kinnituskoht ning teisel pildil on chevy mootor ja tema kinnitukoht


16.08.2021 at 16:57 3 edits. Last edited 16.08.2021 at 17:04 by Kirv3s
DevilDeVille
  
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Kõige loogilisem on otsida vast G-body vahel kasutamiseks mõeldud sevi plokile sobilikke vidinaid:

https://gbodyforum.com/threads/sbc-g-body-motor-mounts.43619/

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
16.08.2021 at 18:03
Kirv3s
'80 Olds Cutlass LS Sedan
quote:
DevilDeVille: Kõige loogilisem on otsida vast G-body vahel kasutamiseks mõeldud sevi plokile sobilikke vidinaid:

https://gbodyforum.com/threads/sbc-g-body-motor-mounts.43619/

On neid meie maalt ka leida kuskilt?
16.08.2021 at 18:12
Perm
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Jõudu tööle. Võta ühendust, mõned nõuanded. tel 5059209
16.08.2021 at 19:39
Kirv3s
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Said ära tellitud siis chevy mootori kinnitused mis sobivad G-bodyle. Tekkis ka küsimus mootori õlivanni kohta, chevy 305 on see üpriski suur ja kõrge. Kas on ka mingit väiksemat õlivanni sinna võimalik panna või kas see on üldse vahetatav?
17.08.2021 at 08:44
DevilDeVille
  
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Neid õlivanne on nagu kirjuid koeri. Suvaline valik:

https://www.speedwaymotors.com/shop/350-chevy-small-block-v8-engine-oil-pans~131598-8-2-10-599-5562

jnejne

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.08.2021 at 16:03
Rangluu91
'80 Olds Cutlass LS Sedan
quote:
Kirv3s: Tervist ja jõudu kõigile!

Lõpuks on kättejõudnud aeg mil saan ka siin postituse avada. Minu algus ameerika autode maailma polnud just kõige meeldivaim, kuid eks ma olin sellega ka juba arvestanud natukene.
Ma ise vägapalju autodest ei tea, kuid soov omada ameeriklast on juba pikemat aega, seega hakkasingi oma esimest ameeriklast otsima.
Kuna tudengina rahakott just midagi uhket lubada ei kannatanud siis otsustasin järgneva auto kasuks - 1980 Oldsmobile Cutlass LS Sedan

Jutt oli ilus ja kena (vähemalt minule, kes ameeriklastest midagi ei tea), peal pidi olema oldsi 305/307, just 1000€ eest kappremont tehtud mootorile, uus taga sild ja veel nimet näpet tehtud. Samuti tundus hind mõistlik. Enne kohaleminekut mainiti veel ära, et karpa vajab reguleerimit ja jagaja on kõrva järgi enamvähem paika keeratud. Tundus mõistlik, seega läksingi kohale.
Kohapeal pandi auto käima, käis seal ~1h kuni pabereid täitsime. Keema ei läinud, ega imelike hääli tegema ei hakanud. Auto asus Tallinna küljeall, mina toimetasin (sõitsin) masinaga Viljandisse. Kuna olime rääkinud karpa ja jagaja probleemist, siis uurisin veel mitu korda üle, kas on võimalik autoga viljandisse sõita ning seda ka müüja kinnitas.
Kuni Viljandini oli kõik ilus ja tore, kuid 3 km enne Viljandit tuli saale kolks sisse... Sõitsin temaga esimese kohani, kuhu ta seisma sain jätta.
Edasi transportisin ta treileriga töömehe juurde, et asjale pilk peale visata, tulemus oli kurb...

Tuli välja, et mootori alumine ots on omadega ühelpool: Saaled läbi, kepsud ja vänt ellipsis, lisaks polnud isegi genekat korralikult kinni keeratud.
Kuna varasemalt oli seal peal chevy 350 (nüüd ma tean, et see on hea ja üsnagi nõutud mootor) ja müüja oli sinna peale pannud oldsi 305/307 (mis tuli välja on üsnagi rämps mootor (vabandust kui kellegi tundeid riivan, ei tea sellest mootorist midagi, niimoodi mulle lihtsalt öeldi)) siis arvasin, et kui originaal siis ju on parem. Nüüdseks olen järeldusele jõudnud, et see 1000€ remont sisaldas endast mootori peale viskamist ja niipalju korda tegemit, et ta natukene aega käiks (arvatavasti loodeti et tulen ka treileriga järgi).





Seega edasi kulges lugu sellega, et hakkasin uut mootorit otsima. Peale pikka otsimist leidsin ühe chevy 305 mis sai ka koheselt ära toodud üpriski hea hinnaga.
Üritan ka mainida, et olen suur võhik ja palju probleeme tulenevad minu asja mitte uurimises.

Edasi sai hakatud mootori kasti otsa sobitamine, kuid nagu tavaks siis see sinna ei sobinud. Googeldasin veits ning tuligi välja, et Chevy mootori otsa BOP kast ei sobi.
Seega tuli hakata ka kasti otsima. Sain soovitusi, et kõige parem sinna oleks th700r4, ning seda ma ka jahtima hakkasin. Otsida tuli pikalt, küll oodata müüja tagant, et kasti kontrolli viiks (kuu aega) ning siis mind lihtsalt ignoneerida.
Lõpuks siiski leidsin kasti. Edasi tuli mõtlema hakata kinnitamise peale. Kuna ei soovind hakata kardaani lühemaks tegema siis tuli mõelda, mootori ettepoole viimist. Eelnev kast oli umbes 5 cm lühem kui th700. Ning nüüd olemgi jõudnud tänasesse päeva kus käivad mootori kinnitamise ja esimese käivitamise ootamine.


Kui on soovitusi, varuosi või ehk kellegil isegi sama auto ja ka teema siia tehtud siis võib märku anda.

Tere. Miks sa nussid ja vaevad enda ajusid sellise pornoga? Lihtsam oleks ju otsida samasugune mootor nagu sul seal peal oli alguses ja see vahele panna. Hetkel ju tuleb kõik ümber teha, kardaan, väljalaske süsteem, karter jnejne, lisaks mehaanikule tööraha ka leiutamise eest. See tuleb kokkuvõttes liiga julm, seda enam, et rahaliselt suht kitsas ???? ei ole üldse pahaga mõeldud, lihtsalt minu meelest natuke imelik ja ülemõistuse rumal sellist asja teha ????
No file was uploaded.

17.08.2021 at 20:57
Kirv3s
'80 Olds Cutlass LS Sedan
quote:
Rangluu91:

Tere. Miks sa nussid ja vaevad enda ajusid sellise pornoga? Lihtsam oleks ju otsida samasugune mootor nagu sul seal peal oli alguses ja see vahele panna. Hetkel ju tuleb kõik ümber teha, kardaan, väljalaske süsteem, karter jnejne, lisaks mehaanikule tööraha ka leiutamise eest. See tuleb kokkuvõttes liiga julm, seda enam, et rahaliselt suht kitsas ???? ei ole üldse pahaga mõeldud, lihtsalt minu meelest natuke imelik ja ülemõistuse rumal sellist asja teha ????
No file was uploaded.



Lihtsalt sellised soovitused tulid. Kui hakkasin lahendusi leidma siis öelda, et pole vana mõtet korda teha ning et mõtekas kohe chevy 305 peale panna. Loodan lihtsalt, et see vaev on seda väärt :)
19.08.2021 at 15:31
PhilipJFry
 
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Kui soovi saada oldsu 350-t, siis seda ei liigu eriti. Kuigi 307 pealt oldsu 350 peale on lihtsam teha, kui 307 pealt minna yle 305 peale. Mul yks 307 kone on pakkuda. Sabas on th200-4r kast.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.
19.08.2021 at 21:14
Kirv3s
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Kui kellegil on pakkuda korras ja komplektset oldsu 307 siis võib pakkuda. Samuti kui keegi soovib chevy 305 või th700 siis andke märku ;)
13.09.2021 at 18:37
märten
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Mul on pakkuda, saatsin sõnumi
13.09.2021 at 20:51
Kirv3s
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Kui kellegil veel pakkuda mõistliku hinna eest oldsu 307't siis võib teada anda. Samuti on üks th700r4 nüüd üle, seega kui kellegil soovi võib ka kirjutada.
27.05.2022 at 06:47
mis-w2rk-on
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Mul jääb ka üks 307 üle, aga ilmselt tahab üle käimist. Saalet ringi pole tõmmanud, seega mõistlik oleks need ära vahetada koos keti komplektiga
27.05.2022 at 16:02
Kirv3s
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Nii, lõpuks mootor peal ja masin sõidab. Nüüd aga tuleb vaeva näha veel näha, et saaks minna ülevaatusele.
Lühidalt öeldes otsustasime ikkagi oldsmobile'i 307 kasuks. Kuigi mootorid tundusid samad, pidi mõningaid juppe ümber viskama uuele motole (Uuema aastakäigu mootor?).
Nüüd aga uued küsimused ja mured.
Alustame sellest, millist õli te kasutate vanemates mootorites? Mootori õlikorgil on SF/CC 5w-30. Olen ka kuulnud, et lisatakse eraldi tsinki (võin eksida)?
Samuti, kui laialdaselt on neile mootoritele õlifiltreid saada?
Edasi liikudes tekkis ka mure tuledega. Piduri tuled töötavad, tagurdus tuled ka, suunad samuti, aga tagumised sõidutuled mitte. kuna nad on ühe kaitsme alt ja reaalselt üks pirn, siis ei saa nendes asi olla. Otsiksin elektri diagrammi netist, aga raske on otsida kui ei saa täpselt aru mis mudel su masin on. Piltide pealt vaadates siis tundub, et on LS Sedan, otsides sisu järgi siis tundub nagu Cutlass supreme brougham. Võite nüüd naerda mu küsimuse üle, aga kus sellisel masinal on ohukad? No ei leia.
Veel probleemidest on see, et sooja mootoriga teinekord läheb poolest pöördest, teinekord pead 3-4 korda starterit andma, süüte välja keerama ja uuesti andma, et käima läheks. Tean, et asi karburaatoris, aga kas liiga vähe kütust saab peale, või liiga palju? Ise arvan, et liiga palju, sest pedaali pumbadest 2 korda alguses, ei aita. Praegu ka kahe lõõriga karpa peal, mille tahaks peagi neljalõõrilise vastu vahetada koos sisselaskega.
Loodan, et väga oma marki täis ei teinud, olen lihtsalt väga uus selles maailmas.
Lisan ka paar pilti.
Parimat kõigile


18.07.2022 at 20:29
90Deville
 
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Ohutulede lüliti asub roolisambal, paremal pool. Sisse-välja liikuv nupp.
Ölifiltreid peaks saama igast poest.
Kas ees pölevad parktuled, ja ainult taga on pimedus?

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
19.07.2022 at 07:21
Kirv3s
'80 Olds Cutlass LS Sedan
Roolisambal pole miskit ja ei leidnud ka kuskilt. Aga tundub, et see polegi tähtis, sest ülevaatusel sellega probleeme ei tulnud. Millega aga probleem tuli, oli see, et kabariidid, tagumised sõidutuled ja numbrituled ei põlend. Vaatasin, et kaitse läbi, panin uue kaitsme ja nii kui tuled said põlema pandud, läks kaitse uuesti läbi. Järeldan sellest, et kuskil on mingi lühis. Oskab keegi aidata mind infoga, kuidas peaksin viga hakkama otsima. Või leidub Viljandimaal ehk kedagi kes aitaks asjale lahenduse leida? Näen isegi, et juhtmesegadus seal suur.
Ülevaatusel osutus ka veaks käsipidur mis ei võtnud üldse. Seega peab sellega tegelema või leidma jällegi kellegi kes aidata mind oskaks.
08.08.2022 at 17:23
Vanaisa
  
Moderator
'80 Olds Cutlass LS Sedan
see niblakas roolisamba pildil, allpool ja vasakul süütelukust ongi ohutulede lüliti. Sul nupp ainult sealt kadunud. keera mingi kruvi sisse, saad nuppu liigutada.

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
08.08.2022 at 17:38
tqhq.ee foorum : Minu auto : '80 Olds Cutlass LS Sedan   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.